quote:Bouwvakkers renden voor hun leven
ENSCHEDE - Ooggetuigen zagen donderdag rond het middaguur hoe bouwvakkers voor hun leven renden op het moment dat de dakconstructie in De Grolsch Veste het begaf en instortte. Volgens een getuige liepen er constructeurs op het dak toen dit inzakte.
Het zakte met veel lawaai als een kaartenhuis in elkaar”, aldus de ooggetuige die het drama vanuit een kantoorpand naast het stadion zag. „Het inzakken begon aan de buitenkant aan de kant van het spoor.”
Maak dan een topic aan over nieuwswaarde in het onderdeel NWS.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals:
Kan het nu weer over de berichtgeving gaan, anders loopt dit steeds verder uit de klauw, daar heeft niemand zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zal vast wel het één en ander aan moddergooien voor komen, maar dat houdt je toch niet bij iets wat deels op subjectiviteit drijft.
Wees gerust, je bent als MOD alsnog nodig op NWS. Met of zonder dit topic.![]()
Volgens de laatste berichten wel. Misschien dat er meer duidelijkheid komt bij de persco om 14.30 uur.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef Darklight het volgende:
Er liggen nog steeds mensen onder het puin?
quote:
Ik heb het niet gemaakt hoor, ik bekijk ook gewoon andere bronnen, dit is gewoon bevestiging van eerder berichtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Gelukkig is er een Twitteraar ter plekke!"
Met een bobbel in z'n broek dat hij fotootjes van een drama kan maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Gelukkig is er een Twitteraar ter plekke!"
Relevantiequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:06 schreef ShinyStar het volgende:
Ik had Roux als rode lantaarn ingevuld
Hier is iedereen al lang blij met foto's en meer informatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Met een bobbel in z'n broek dat hij fotootjes van een drama kan maken.
Inderdaad, dat truitje kan echt niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die figuur op de achtergrond met die sigaret... Wat een beeld zeg...
Damn ziet er heftig uit zeg. Hopelijk overleeft deze persoon het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef ArnosL het volgende:
Reanimatie.
Edit: Niet mijn filmpje ook, van twitter geplukt.
"Enshede is to the east of the Netherlands, near the border with Germany."quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef Darklight het volgende:
Enshede
http://edition.cnn.com/20(...).collapse/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |