Dat is niet hypocriet, dat is doodnormaal; het zou pas hypocriet zijn als je net zo hard zou janken voor een onbekende als voor een familielid...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en als er bij jou een familielid overlijdt moet jij wel janken en als een totaal onbekende overlijdt dan doet het jou niks. Inderdaad, ook jij bent zogenaamd hypocriet
Sorry, maar je zit gewoon puur te trollen nu. Nieuws = nieuws om een bepaalde reden. Niet omdat het gewoon gebeurd. Locatie, context, slachtoffers. Ik bedoel, naar dat iemand iemand tegen een boom is gereden maar dat heeft geen nieuwswaarde. Dit welquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En dat is dus waar ik zeg dat het nieuwssysteem oneerlijk is voor betrokkenen.
Groetjes
En bovendien dat er in zo'n topic altijd wel weer een pluizige boomknuffelaar komt janken met iets wat niemand verder interesseert. Zo jammer altijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, die discussie is toch al honderd keer gevoerd?
Is wereldwijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oneens, maar daarvoor leven we in Nederland.
Ah, de eerste achterafwetenschapper is weer gesignaleerd. Waarom heeft deze meneer dat dan gisteren niet gemeld, als hij kennelijk al zijn twijfels had?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:37 schreef AllesWatWas het volgende:
NOS-website bericht:
"Ik was gisteren nog met een helm op op de bouw om te kijken naar de vorderingen. Toen keek nog omhoog en dacht nog: zo'n dak moet het maar houden."
Sabotage van een Ajacied ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat we zo wel een beetje een beeld kunnen schetsen van wat er gebeurd zou kunnen zijn...
Ik snap precies hoe mensen in elkaar zitten en wat ze willen. Dat maakt me triest. Niet een dak van een stadion dat in elkaar zakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Komop zeg, je snapt toch wel hoe nieuwswaarde werkt of ben je echt zo imbeciel zoals je je nu voordoet?
Achja, het gaat natuurlijk om een dubbele nieuwswaarde dat een kwart van een stadion in puin ligt + een aantal (zwaar) gewonden. Dat er dagelijks veel ongelukken gebeuren is een feit, maar je gaat me niet vertellen dat het geen nieuwswaarde mag zijn dat een stadion van één van de top teams in Nederland in puin ligt? Dat komt toch niet al te vaak voor?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat om 10 mensen ofzo.. heb je enig idee hoeveel mensen er dagelijks gewond raken of overlijden bij ongelukken tijdens werk of onderweg? Dat wordt nooit breed uit gemeten, want het is niet "erg" genoeg. Ik vind het nu al een overdreven onderwerp.. maar goed, just my 2 cents.
Tja, die kraan is er gisteren nog niet tegenaan gereden, dus dat zag ie niet aankomen denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ah, de eerste achterafwetenschapper is weer gesignaleerd. Waarom heeft deze meneer dat dan gisteren niet gemeld, als hij kennelijk al zijn twijfels had?
Voor de goede orde, ik vind dat ook triest hoor: Maar het werkt nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik snap precies hoe mensen in elkaar zitten en wat ze willen. Dat maakt me triest. Niet een dak van een stadion dat in elkaar zakt.
Maar jongens, ga je gang en ga weer verder met het topic. Ik zal me van reageren onthouden om jullie niet lastig te vallen.
Dit gaat idd nergens over. Bovendien was het toch een kraan die er tegenaan reed? Dus dat dak was prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ah, de eerste achterafwetenschapper is weer gesignaleerd. Waarom heeft deze meneer dat dan gisteren niet gemeld, als hij kennelijk al zijn twijfels had?
Tegenwoordig wil iedereen over alles iets te zeggen hebben. Helemaal als je dat lekker achteraf kan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit gaat idd nergens over. Bovendien was het toch een kraan die er tegenaan reed? Dus dat dak was prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |