Bij mij zeggen ze steeds 'Je broer wordt steeds smaller en jij steeds breder'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef 16meter het volgende:
lief dagboek
vandaagzei iemand je bent egt groot gewordendat was leuk
mn broek zat ook veel te strak vanochtend.. oeps!!D
ik word al een echte builder
gr gr
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hij bedoel het ook als grap.
Jack3d is een goedkoper alternatief.
Welke smaak vind jij het beste?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn Whey is al bijna op! Maandag even weer een nieuwe bestellen.
ja i know :pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hij bedoel het ook als grap.
Jack3d is een goedkoper alternatief.
daar gaat je slaaptijd en dus spiergroeiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef ukga het volgende:
[..]
ja i know :p
Ik heb btw crack en jack3d gebruikt. Ik kreeg er alleen jeuk op me rug van en kon me slecht focussen. Tevens lag ik tot 4uur snachts naar me plafond te staren. Kutzooi
[not this shit again]Vanille![/not this shit again].quote:
elke dag jwzquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef guapo het volgende:
Hoe vaak moeten jullie nieuwe shirtjes kopen?
Ik moet iedere maand nieuwe, want ik groei er steeds maar uit.
nee op het moment niet, had wat blackcats gekregen. gebruik die soms als preworkout. Eigenlijk heb je die shit niet nodig. het is het geld niet waard. Het doet meestal wel wat het beloofd, meer focus en in het begin meer kracht. Jack3d heeft een goede prijs/servings verhouding. Spendeer je ¤¤ beter aan goed voedsel en een pot whey bijvoorbeeld van www.bulkpowders.co.ukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gebruik je Jacked, Zeta?
Zoja, elke training? Lijkt me dat de werking minder wordt als je het elke dag neemt?
Gebruik zelf geen PWO supps.
Heb vanaf vandaag twee cheapo H&M original singlets (die met de brede bandjes), grijs en wit, voor in de gym. Had eerder t-shirts die toch al strak begonnen te zitten en altijd zweetplekken vertoonden na de training, niet echt tof.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef guapo het volgende:
Hoe vaak moeten jullie nieuwe shirtjes kopen?
Ik moet iedere maand nieuwe, want ik groei er steeds maar uit.
Ik train in iets dat niet te warm is en in de kast lig, vaak precies dezelfde als die jij daar aan hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb vanaf vandaag twee cheapo H&M original singlets (die met de brede bandjes), grijs en wit, voor in de gym. Had eerder t-shirts die toch al strak begonnen te zitten en altijd zweetplekken vertoonden na de training, niet echt tof.Ik ben nog lang niet huge maar het lijkt me gewoon makkelijker.
[ afbeelding ]
Een (blurry) foto vanuit het pashokje als vergelijkingsmateriaal voor toen ik de andere ging passen.Meer mensen die in dit soort dingen trainen?
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Weissman het volgende:
whey, kwark, dating, dagboek en nu kleren. wanneer gaat het nou echt over BB in dit topic ipv allemaal bijzaken ?
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.quote:
Welke dingen doen ertoe dan? Concreet. Goede sportkleding bevorderen je prestaties sowieso, ga jij daar maar eens in je jeans staan puffen. Een forum is toch gewoon om je ervaringen te delen? Dus ja, dagboekdingen lijken me niet heel ongepast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.
Het is een "centraal BB topic" geen "centrale SC"
net of ik hier dingen vandaan haal dat de training kan bevorderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.
Het is een "centraal BB topic" geen "centrale SC"
Jij mss niet, ik wel. Er zijn genoeg serieuze posters: Mr. J, Diabox, Demon_Hunter, kidkash19, die je helpen als je een vraag stelt of serieus onderwerp willen aankaarten over BB.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
net of ik hier dingen vandaan haal dat de training kan bevorderenhet is en blijft fok.... als je serieus bent ga je naar bodybuild fora voor info..
je vergeet mij man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mss niet, ik wel. Er zijn genoeg serieuze posters: Mr. J, Diabox, Demon_Hunter, kidkash19, die je helpen als je een vraag stelt of serieus onderwerp willen aankaarten over BB.
Dus omdat het topic verbaggert wordt moet ik maar weggaan omdat ik fatsoenlijke info wil ?
nigga, please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |