quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen antwoord op je vraag maar hiervan word je echt ripped brah:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/revolutions/crack-v3
quote:HOE WERKT CRACK PRECIES?
Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack:
0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt
15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam
20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd
25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen.
30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd
30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
Ik doe het ook zo, en dan nog een dag voor schouder/benen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef mtchel112 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die biceps+ borst en triceps+ rug doe?
Ik deed een keer tricep/benen.. en toen moest ik op een andere dag rug en schouders tegelijk .. dat is me toch echt te zwaar om lekker te kunnen trainen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:06 schreef mtchel112 het volgende:
Ja ik ook, heb paar keer rug bicep geprobeerd maar na de rug had ik amper nog kracht voor bicep erg vreemd, bicep borst gaat bij mij perfect
wel je borsten meer trainen, dit ziet er niet uit man......quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het erg kut gaat, doe ik nu een oude broek aan die met november strak zat. (M'n normale broeken zijn bij de stomerij.)
[ afbeelding ]
Toch een motivatie als je dit merkt
Basic Bulk Whey is een stuk goedkoper, alsof wij amateurs die 3x per week zuipen het verschil merkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een groot verschil tussen Whey Delicious en Whey Isolaat? De laatste bevat iets meer eiwit (93% vs 81%). Smaakt Delicious misschien beter? En zo ja, hoe smaakt Whey Isolaat?
Isolaat is iets duurder, maar misschien wel beter?
Eerste borstdag : Bench, DB Incline Bench, Cable Flys, Dipsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:25 schreef guapo het volgende:
[..]
wel je borsten meer trainen, dit ziet er niet uit man......
5 kg voor 70 euro toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Basic Bulk Whey is een stuk goedkoper, alsof wij amateurs die 3x per week zuipen het verschil merken.
Koop gewoon de goedkoopste man. Allemaal hetzelfde spul.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
5 kg voor 70 euro toch?
Is duurder dan bodyenfitshop.
4500 gram voor 55 euro
Met gewichten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eerste borstdag : Bench, DB Incline Bench, Cable Flys, Dips
Tweede borstdag : DB flys, DB Bench, Chest Press
Hoe meer?
Ken de prijzen niet uit mn hoofd maar zo groot vind ik het verschil niet. En die van xxl vind ik lekker, dus waarom wat anders kopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
5 kg voor 70 euro toch?
Is duurder dan bodyenfitshop.
4500 gram voor 55 euro
16meter die moet mij hier aan denken;-)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
crackquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
lieve zoon,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef 16meter het volgende:
lief dagboek
vandaagzei iemand je bent egt groot gewordendat was leuk
mn broek zat ook veel te strak vanochtend.. oeps!!D
ik word al een echte builder