Wat een baas. Serieus echt superknap van die gast hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef seto het volgende:
Weet niet of het hier past, maar toch wel tof en motiverend.
Dat was ik jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
Iemand vroeg laatst wat er gebeurd als je rug voorloopt op je borst.
[ afbeelding ]
hahah twee gebroken polsen. Dan mag je moeder je billen afvegen na het poepenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef seto het volgende:
Weet niet of het hier past, maar toch wel tof en motiverend.
als je rug/biceps doet op 1 dag kan je lat pull down doen (cable) dan pak je je lats(in de 1e plaats en je biceps (in de 2e plaats).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Opdekop het volgende:
Hier echt alleen maar wolken dus prima weertje om in de sportschool te zijn. Ik heb eigenlijk maar 2 oefeningen voor m;n biceps als ik armen wil opsplitsen in tricep/bicep.. Dumbell curl en Hammer curl, iemand nog tips?
Wil graag mn rug en biceps gaan trainen nu.
Een van mijn favo broeken pas ik niet meer...ben al met veiligheidsspelden bezig geweest maar als ik op de fiets zit dan heb ik in no time een blote reet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het erg kut gaat, doe ik nu een oude broek aan die met november strak zat. (M'n normale broeken zijn bij de stomerij.)
[ afbeelding ]
Toch een motivatie als je dit merkt
Pics van je fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een van mijn favo broeken pas ik niet meer...ben al met veiligheidsspelden bezig geweest maar als ik op de fiets zit dan heb ik in no time een blote reet.
Dat heb ik ook, zeer jammer voor de broeken die meer dan 100euro waren en nu niet meer passen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
Bij mij juist andersom.... vroeger zakte mn broeken altijd af en zaten ze los... nu heb ik veel minder een riem nodig en gaan ze strakker zitten
Misschien niet direct een antwoord op je vraag maar ik gebruik deze:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een groot verschil tussen Whey Delicious en Whey Isolaat? De laatste bevat iets meer eiwit (93% vs 81%). Smaakt Delicious misschien beter? En zo ja, hoe smaakt Whey Isolaat?
Isolaat is iets duurder, maar misschien wel beter?
Ok. Die is wel goedkoop iig. En Whey Isolaat is dus in principe de beste Whey, want meeste eiwittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien niet direct een antwoord op je vraag maar ik gebruik deze:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Geen antwoord op je vraag maar hiervan word je echt ripped brah:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een groot verschil tussen Whey Delicious en Whey Isolaat? De laatste bevat iets meer eiwit (93% vs 81%). Smaakt Delicious misschien beter? En zo ja, hoe smaakt Whey Isolaat?
Isolaat is iets duurder, maar misschien wel beter?
Is dit ook whey?? en zijn het eigenlijk anabolen!!? want er staat een mannetje met witet neus!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen antwoord op je vraag maar hiervan word je echt ripped brah:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/revolutions/crack-v3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |