wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Weissman het volgende:
whey, kwark, dating, dagboek en nu kleren. wanneer gaat het nou echt over BB in dit topic ipv allemaal bijzaken ?
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.quote:
Welke dingen doen ertoe dan? Concreet. Goede sportkleding bevorderen je prestaties sowieso, ga jij daar maar eens in je jeans staan puffen. Een forum is toch gewoon om je ervaringen te delen? Dus ja, dagboekdingen lijken me niet heel ongepast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.
Het is een "centraal BB topic" geen "centrale SC"
net of ik hier dingen vandaan haal dat de training kan bevorderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen die dingen die er toe doen en je training bevorderen. Heb je niks te melden, post dan ook niks.
Het is een "centraal BB topic" geen "centrale SC"
Jij mss niet, ik wel. Er zijn genoeg serieuze posters: Mr. J, Diabox, Demon_Hunter, kidkash19, die je helpen als je een vraag stelt of serieus onderwerp willen aankaarten over BB.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
net of ik hier dingen vandaan haal dat de training kan bevorderenhet is en blijft fok.... als je serieus bent ga je naar bodybuild fora voor info..
je vergeet mij man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mss niet, ik wel. Er zijn genoeg serieuze posters: Mr. J, Diabox, Demon_Hunter, kidkash19, die je helpen als je een vraag stelt of serieus onderwerp willen aankaarten over BB.
Dus omdat het topic verbaggert wordt moet ik maar weggaan omdat ik fatsoenlijke info wil ?
nigga, please
Geen dingen posten die niemand boeit vind ik anders de grootste bijdrage die er isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef robuust89 het volgende:
Sowieso, sinds gespierd en en andere nieuwelingen is het postaantal wel omhoog gegaan ja![]()
Als je naar "vroeger" kijkt werd er rustig een week niet gepost in het topic, alleen sporadisch als iemand een vraag had.
Maargoed, Weismann, ik vind jouw bijdrage aan dit topic nou ook niet van-je-het.
Je-van-het brah, je-van-het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef robuust89 het volgende:
Sowieso, sinds gespierd en en andere nieuwelingen is het postaantal wel omhoog gegaan ja![]()
Als je naar "vroeger" kijkt werd er rustig een week niet gepost in het topic, alleen sporadisch als iemand een vraag had.
Maargoed, Weismann, ik vind jouw bijdrage aan dit topic nou ook niet van-je-het.
wel huishoudfolie omheen doen.. of bakpapier werkt ook (vertelde een grote bodybuilder mij met veel ervaring)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef guapo het volgende:
M'n mattie zei dat als je na het trainen van je kuiten speculaaspasta op de kuiten smeert dan schijnt dat beter voor spierherstel te zijn.
Zit dus nu weer met ingesmeerde kuiten op de bank en ik moet zeggen dat ik het wel merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |