Valt nu nog wel mee eigenlijk qua aantal valpartijen en uitvallers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zelden zoveel valpartijen in amer 6 etappes TDF gezien volgens mij..
Ohja, laten we dan maar hopen dat iedereen uit de Tour valt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Psssst, Gesink staat een plek achter Brajkovic.
Hoort bij de sportquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laat ze gewoon effe rustig terug komen dan
pols breuk is toch wat moeilijkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gebeurt anders geregeld dat met breuken wordt uitgereden.
In de Ronde van Zwitserland ook al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Mr_DG het volgende:
Als Leopard gaat rijden dan zijn het echt een stel hypocriete hufters
Adrenaline. Beste drug die er is.quote:Het gebeurt anders geregeld dat met breuken wordt uitgereden.
Dan heb je vorig jaar gemistquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zelden zoveel valpartijen in amer 6 etappes TDF gezien volgens mij..
Ziet er prima uit voorlopig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink heeft al eens met een gebroken pols gereden, maar toen kon hij amper z'n stuur vasthouden. Ziet er beter uit nu qua pols in ieder geval.
Nee maar als er iemand valt en zelfs afgevoerd word dan heb je nadelen en voordelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ohja, laten we dan maar hopen dat iedereen uit de Tour valt.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Sdivad het volgende:
Ach, we kunnen er vanuit gaan dat Fränk Schleck nog wel gaat vallen deze Tour, dan Saxo en Rabo vol op kop wat mij betreft.
Frank Vandenbroucke reedt top 10 in een WK met 2 gebroken polsenquote:
Kessler een keertje: vouwde zichzelf om een paal in een afdaling en had volgens mij ribben, sleutelbeen, rugwervels gebroken en nog wat inwendig letsel maar reed de rit uit (en mocht/kon daarna niet meer verder)quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
Adrenaline. Beste drug die er is.
Toen Gesink in 2009 uitviel had ie ook zijn pols gebroken. Had verrekes veel pijn, maar reed wel uit.
Ja hallo, wat maakt het uit dat Gesink, Brajkovic of Contador valt? Zij heten toch geen Schleck!!??quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
Als er ook maar iemand van Leopard valt dan is het gewoon rijden tot die gozer er bij neer valt in zijn eentje
Niet fijn, maar je kan er 'gewoon' mee doorrijden.quote:
Dit dus, die Cancelara vorig jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Echt die hypocrieten kunnen echt de tering krijgen
Zijn keuzes. En de kijker profiteerd, ik zie liever oorlog dan een verliefdd stel als Schleck en Contador op de Tourmalet vorig jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
Als er ook maar iemand van Leopard valt dan is het gewoon rijden tot die gozer er bij neer valt in zijn eentje
Idd, anders zou hij wel anders op zn fiets zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink z'n polsen zijn wel ok, steunt er volledig op.
Jep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Z'n vader is ook met een val overleden?
Das mooi, want de vorige keer toen hij viel met zijn polsen reed hij de etappe uit maar had pijnlijkhedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink z'n polsen zijn wel ok, steunt er volledig op.
Dit is geen oorlog, dit is matennaaien ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zijn keuzes. En de kijker profiteerd, ik zie liever oorlog dan een verliefdd stel als Schleck en Contador op de Tourmalet vorig jaar.
Maar het wordt ook gewoon gedaan vanuit rancune want echt veel schiet je er niet mee op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Wat Leopard deed hoort niet echt volgens de wieler-etiquette.
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Gebeurt er eindelijk eens iets, zeuren ze dat het onsportief en niet eerlijk is.
Ik rijd best wat wedstrijden per jaar en lig er ook wel eens naast. Maar de eerste week hier in de tour zijn er wel erg veel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef TLC het volgende:
Laatste keer dat ik van mijn fiets viel was 20 jaar geleden... maar ik rij dan ook geen TdF... noch heb ik daarna ooit nog op n fiets gezeten
Meid toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Drassss het volgende:
Zucht 81km huilen bij de NOS, omdat men niet wacht op Gesink
Toen kwam hij ook op een paar minuten achterstand binnen + fietste met 1 hand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Das mooi, want de vorige keer toen hij viel met zijn polsen reed hij de etappe uit maar had pijnlijkheden
Iets te vroeg gezegd denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk wel dat de tour over is voor Gesink
Ook mooi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit is geen oorlog, dit is matennaaien ...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Overmorgen zal de grootste schade zijn. Vandaag komt wel goed, morgen gaat meestal dan ook nog wel, maar de dag daarna zit alles "op slot" zo gezegd... Dan komt het op de rest van de ploeg aan om hem er doorheen te sleuren....quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Gesink lijkt tijdens het fietsen niet echt ergens last van te hebben, maar het zal toch tot vanavond wachten om te zien hoe de schade is. Contador lijkt me geen problemen te hebben.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Als het Contador was, dan was iedereen aan het juichen en Leopard aan het opjutten om door te rijden. Meten met twee maten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Gebeurt er eindelijk eens iets, zeuren ze dat het onsportief en niet eerlijk is.
Nee, hij flikte alle anderen...Armstrong zat als enige kopman voorin, dus dat was nog wel te begrijpen. Contador verloor op geen enkele concurrent toen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Sabata het volgende:
Flikte Armstrong zo Contador niet twee jaar geleden (en toen waren het nog ploeggenoten)
Dat kon ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Toen kwam hij ook op een paar minuten achterstand binnen + fietste met 1 hand.
Dat roep ik al het hele jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat Leopard is echt de minst sympathieke klote ploeg van de laatste jaren...
En dat zegt een hoop als er ook volledig Franse ploegen rondrijden...
Ik ben nog nooit gevallen terwijl ik op hoger snelheid was, wel 1 keer toen ik keihard remde en van 35 naar 0 km ging in 2 meter ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef TLC het volgende:
Laatste keer dat ik van mijn fiets viel was 20 jaar geleden... maar ik rij dan ook geen TdF... noch heb ik daarna ooit nog op n fiets gezeten
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Moonlighter het volgende:
Rabo nu wel een nieuwe bondgenoot in Saxo met als doel Leopard naar de KK rijden
Komt omdat er rivaliteit is tussen Riis en Leopard. Contador is daar de dupe van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.
En dat baseer je waar precies op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Daarom kijk ik ook geen NOS.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als het Contador was, dan was iedereen aan het juichen en Leopard aan het opjutten om door te rijden. Meten met twee maten.
Op een loszittend steekje in zijn hoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En dat baseer je waar precies op?
Ik vond het vorig jaar net zo belachelijk, ik wil strijd en oorlog zien, geen cumbaya hippie bijeenkomst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.
Probleem is dat vorig jaar Cancellara het peloton stil legde toen Schleck op achterstand reed, beetje hypocriet dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
Je moet ook niet wachten, je wilt toch winnen..had je maar niet moeten vallen.
Ik ben allang blij dat 14 juli pas de eerste echte bergetappe is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En dat baseer je waar precies op?
Wat een mongool ben jij!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk niet dat ze het hem gunnen na dopingzaakquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Op Contador moet je gewoon wachten. Zeker nu
Daar gaat het niet om, het wachten/niet wachten op zich.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als het Contador was, dan was iedereen aan het juichen en Leopard aan het opjutten om door te rijden. Meten met twee maten.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee eigenbelangen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Probleem is dat vorig jaar Cancellara het peloton stil legde toen Schleck op achterstand reed, beetje hypocriet dus.
Ja, ik ook, maar met respect ga je niet de nummer 1 van 2010 niet 3 min aannaaien met een valpartij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Demure het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar net zo belachelijk, ik wil strijd en oorlog zien, geen cumbaya hippie bijeenkomst.
Altijd maar dat doping dit dat terwijl het niet eens bewezen isquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het hem gunnen na dopingzaak
Precies... Als het alleen wat schaafwonden zijn (waar het nu op lijkt) dan is dr niets aan de hand en kan hij gewoon doorquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat 14 juli pas de eerste echte bergetappe is.
Gesink viel, daarna viel Contador, en Leopard Trek reed hard op kop (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef franklop het volgende:
jongens kan iemand kort samenvatten voor me? Heb tot nu toe alles gemist
zeggen ze ook bij rechtzaken maar toch haatblikken enzquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd maar dat doping dit dat terwijl het niet eens bewezen is
Alejandro
Niks aan de hand tot valpartij na tussensprint. Brajkovic out, Gesink val. Daarna Contador val.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef franklop het volgende:
Kopgroepje met Guttierez, grote valpartijen, Brajkovic eruit, Contador en Gesink neer, Leopard gaat rijden als een mallequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef franklop het volgende:
Wat wil je, Luxemburg ligt ingeklemd tussen Duitsland, Frankrijk en Belgiëquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef knep het volgende:
Leopard laat zich wel kennen zeg, wat een ratten.
Tot later mede-ajaciedquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker haten op mekaar hier, het is weer losJammer genoeg moet ik weg nu
Gesink hard op de bek, samen met oa Brajko. Brajko eruit met een hoofdwond, Gesink had pijn maar lijkt 'gewoon' door te kunnen rijden. Daarna gelijk valpartij met Contador, ook redelijk hard maar geen grote schade. Leopard trok door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef franklop het volgende:
Grote valpartij met Gesink en daarna Contador... Leopard trekt volle bak door op kop en Gesink en Contador zijn in de achtervolging. Braijkovic was zeer zwaar gehavend (is hij nog opgestapt? Of echt einde??)quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:45 schreef franklop het volgende:
Gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zit nog een Ajacied hier, er veranderd niks joh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zou niet meer op ze wachten. Hypocriet gedoe van ze dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Gitank2 het volgende:
Nu mag ik hopen dat er niet meer naar Cancellara geluisterd wordt wanneer Schleck is gevallen/ lekke band heeft op een cruciaal moment.
jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:47 schreef OmniRocket het volgende:
Is de groep contador/gesink er nou alweer bij?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Wielrennen is de enige sport waar ze zich gaan inhouden om concurrenten terug te laten komen -> wielrenners zijn de mongolen.
Wat kom je trollen hier danquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Wielrennen is de enige sport waar ze zich gaan inhouden om concurrenten terug te laten komen -> wielrenners zijn de mongolen.
Kort samengevat: Barredo valt, Gesink maakt een koprol, leek veel pijn te hebben. Brajkovic valt ook, zwaar. Einde Tour. Dan valt Contador ook. Leopard trekt door. Forum wordt gek, herbert wordt gek. Contador en Gesink zijn volgens letour.fr weer terug in het pelotonquote:jongens kan iemand kort samenvatten voor me? Heb tot nu toe alles gemist
Wel aangesloten, maar over vijf km kans op waaiers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef franklop het volgende:
Beide wel aangesloten weer?
hmm niet dus zo te merken
Leopard![]()
Ja inderdaad, vallen hoort er nu eenmaal bij. Sinds Contador vorig jaar ook hard doortrok toen Andy liep te klooien met zijn ketting, kan je nu ook niet verwachten dat Leopard rustig gaat wachten tot Contador weer terug is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Maar het nadeel is dat hij te voet verder moet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef Snuf. het volgende:
Hij valt in het gras, daar heeft ie geluk mee
Garmin gaat trekken nuquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit serieus oorzaak van waaiers?
Waaiers. ALs Gesink et al. niet snel opschuiven dan verliest hij hier vandaag vijf minuten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef DeeBee het volgende:
Waarom nú al Garmin?! Of proberen ze een zwikkie sprinters te lossen alvast?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Als ploeggenoot van Gesink moet je nu Links van shleck gaan rijden en je dan naar rechts laten vallen! dan ben je een echte luxe-knecht
FF twiteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Als ploeggenoot van Gesink moet je nu Links van shleck gaan rijden en je dan naar rechts laten vallen! dan ben je een echte luxe-knecht
Dit is waarschijnlijk de enige paar kms waar het kanquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef DeeBee het volgende:
Waarom nú al Garmin?! Of proberen ze een zwikkie sprinters te lossen alvast?
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2011/tourlive/quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kom net aan, kan iemand de belangrijkste dingen van de etappe vertellen?
(Zoals waarom leopard een stok tussen hun voorwielen moet hebben)
Gewoon een schop geven, dan legt Cancellara de koers weer stil..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Waren ze dat niet sowieso al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Arme vluchters, compleet kansloos.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kom net aan, kan iemand de belangrijkste dingen van de etappe vertellen?
(Zoals waarom leopard een stok tussen hun voorwielen moet hebben)
En een motor ging gewoon midden in het Peloton rijden en reed Sorensen van z'n fiets waardoor hij die fiets gewoon rijdend meenam.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kort samengevat: Barredo valt, Gesink maakt een koprol, leek veel pijn te hebben. Brajkovic valt ook, zwaar. Einde Tour. Dan valt Contador ook. Leopard trekt door. Forum wordt gek, herbert wordt gek. Contador en Gesink zijn volgens letour.fr weer terug in het peloton
einde bericht
Armstrong sprong toen heel slim mee. Dat was geen flikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nee, hij flikte alle anderen...Armstrong zat als enige kopman voorin, dus dat was nog wel te begrijpen. Contador verloor op geen enkele concurrent toen.
Het moet echt heel snel gebeuren nu ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef marcodej het volgende:
Klassementsmannen moeten echt opletten nu. Hopelijk zit Gesink alweer voorin.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef Snuf. het volgende:
Maar klikt hij dan zelf uit of breekt dat gewoon af?
Het is over voor hem manquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees voor de pols van Gesink, daar leek hij veel last van te hebben..
Joaquim Agostinhoquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
Lol, het is wel weer eens wat anders dan vallen door een hond
Valpartij volgens RTDF.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Steven184 het volgende:
Iemand reden waarom Horner achterop is geraakt?
Hij kon gewoon aan het stuur trekken, dus dat lijkt me echt geen probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees voor de pols van Gesink, daar leek hij veel last van te hebben..
Er hoeft maar even een gaatje te zijn en hij kan rechts naar voren. Moet wel gebeuren ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Moonlighter het volgende:
Ik vrees voor Gesink. zit nog steeds ver van achteren
Hij kan gewoon goed op zijn polsen steunen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou hij had er last van en dat ga je pas echt merken als je straks in de bus zit.
Nee man, hij zit gewoon in het peloton.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Gesink op 50 seconde van het peloton wordt gemeld.
Ze liggen er dan ook voortdurend bij, ze kunnen beter ritkosten gaan vragenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Yonjuuni het volgende:
Cofidis is wel vriendelijk, die blijven de gevallenen maar een lift aanbieden terug naar het peloton.
Hij is terug in het peloton..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
15:42 - Contador & Gesink Back In Pelotonquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Jouw stream loopt 20 minuten achter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Trage stream gespotquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
De bergen zijn pas over een week.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik zeg niet dat het over is voor Gesink als in dat hij moet afstappen, maar hij zal wel minder hoge ogen gooien denk ik
Ik zie heel weinig Rabo in het peleton, Misschien heeft hij even zn wonden laten schoonmaken ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee man, hij zit gewoon in het peloton.
Jawel, 'voor de mensen met de kaart op schoot...'quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Agüero het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand interesseert over welke D-weg de renners rijden.
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik zie heel weinig Rabo in het peleton, Misschien heeft hij even zn wonden laten schoonmaken ofzo.
qftquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.
oke gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.
Dat is nu niet de juiste plaats. Hopelijk kan hij dadelijk weer voorin gaan zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.
Op Klöden en Irizar na volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
Ik heb zo onderhand de héle Radioshack ploeg al met kleerscheuren gezien
Cavendish - Gesinkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
Mensen die zeggen dat Gesink nu al klaar is, Cavendish viel met 75 vooraan massasprint in de RVZ, brak eigenhandig Ciolek, 23 anderen met 50 km/h, had niks en is nu nog een vies mannetje.
![]()
Dit is wel echt de TDF met reputatie en al.
Gesink is wel klaar, maar Contador niet he, die kan gewoon doorfietsenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
Mensen die zeggen dat Gesink nu al klaar is, Cavendish viel met 75 vooraan massasprint in de RVZ, brak eigenhandig Ciolek, 23 anderen met 50 km/h, had niks en is nu nog een vies mannetje.
![]()
Dit is wel echt de TDF met reputatie en al.
Vorig jaar ook? Kan me zo 1, 2, 3 niks herinneren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval zijn jaarlijkse stuiterpartij in de Tour weer gehad, Gesink maakt er wel een traditie van zo.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar ook? Kan me zo 1, 2, 3 niks herinneren.
Kasseien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kasseien en die Ardennen etappe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |