Garmin gaat trekken nuquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit serieus oorzaak van waaiers?
Waaiers. ALs Gesink et al. niet snel opschuiven dan verliest hij hier vandaag vijf minuten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef DeeBee het volgende:
Waarom nú al Garmin?! Of proberen ze een zwikkie sprinters te lossen alvast?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Als ploeggenoot van Gesink moet je nu Links van shleck gaan rijden en je dan naar rechts laten vallen! dan ben je een echte luxe-knecht
FF twiteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Als ploeggenoot van Gesink moet je nu Links van shleck gaan rijden en je dan naar rechts laten vallen! dan ben je een echte luxe-knecht
Dit is waarschijnlijk de enige paar kms waar het kanquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef DeeBee het volgende:
Waarom nú al Garmin?! Of proberen ze een zwikkie sprinters te lossen alvast?
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2011/tourlive/quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kom net aan, kan iemand de belangrijkste dingen van de etappe vertellen?
(Zoals waarom leopard een stok tussen hun voorwielen moet hebben)
Gewoon een schop geven, dan legt Cancellara de koers weer stil..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Moonlighter het volgende:
Waren ze dat niet sowieso al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Arme vluchters, compleet kansloos.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kom net aan, kan iemand de belangrijkste dingen van de etappe vertellen?
(Zoals waarom leopard een stok tussen hun voorwielen moet hebben)
En een motor ging gewoon midden in het Peloton rijden en reed Sorensen van z'n fiets waardoor hij die fiets gewoon rijdend meenam.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kort samengevat: Barredo valt, Gesink maakt een koprol, leek veel pijn te hebben. Brajkovic valt ook, zwaar. Einde Tour. Dan valt Contador ook. Leopard trekt door. Forum wordt gek, herbert wordt gek. Contador en Gesink zijn volgens letour.fr weer terug in het peloton
einde bericht
Armstrong sprong toen heel slim mee. Dat was geen flikken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nee, hij flikte alle anderen...Armstrong zat als enige kopman voorin, dus dat was nog wel te begrijpen. Contador verloor op geen enkele concurrent toen.
Het moet echt heel snel gebeuren nu ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef marcodej het volgende:
Klassementsmannen moeten echt opletten nu. Hopelijk zit Gesink alweer voorin.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef Snuf. het volgende:
Maar klikt hij dan zelf uit of breekt dat gewoon af?
Het is over voor hem manquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees voor de pols van Gesink, daar leek hij veel last van te hebben..
Joaquim Agostinhoquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
Lol, het is wel weer eens wat anders dan vallen door een hond
Valpartij volgens RTDF.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Steven184 het volgende:
Iemand reden waarom Horner achterop is geraakt?
Hij kon gewoon aan het stuur trekken, dus dat lijkt me echt geen probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees voor de pols van Gesink, daar leek hij veel last van te hebben..
Er hoeft maar even een gaatje te zijn en hij kan rechts naar voren. Moet wel gebeuren ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:52 schreef Moonlighter het volgende:
Ik vrees voor Gesink. zit nog steeds ver van achteren
Hij kan gewoon goed op zijn polsen steunen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou hij had er last van en dat ga je pas echt merken als je straks in de bus zit.
Nee man, hij zit gewoon in het peloton.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Gesink op 50 seconde van het peloton wordt gemeld.
Ze liggen er dan ook voortdurend bij, ze kunnen beter ritkosten gaan vragenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Yonjuuni het volgende:
Cofidis is wel vriendelijk, die blijven de gevallenen maar een lift aanbieden terug naar het peloton.
Hij is terug in het peloton..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
15:42 - Contador & Gesink Back In Pelotonquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Jouw stream loopt 20 minuten achter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Trage stream gespotquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef RogerGarcia het volgende:
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Wielrennen is de enige sport waar ze zich gaan inhouden om concurrenten terug te laten komen -> wielrenners zijn de mongolen.
De bergen zijn pas over een week.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik zeg niet dat het over is voor Gesink als in dat hij moet afstappen, maar hij zal wel minder hoge ogen gooien denk ik
Ik zie heel weinig Rabo in het peleton, Misschien heeft hij even zn wonden laten schoonmaken ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee man, hij zit gewoon in het peloton.
Jawel, 'voor de mensen met de kaart op schoot...'quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:53 schreef Agüero het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand interesseert over welke D-weg de renners rijden.
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik zie heel weinig Rabo in het peleton, Misschien heeft hij even zn wonden laten schoonmaken ofzo.
qftquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, bij voetbal is het ook normaal om de bal uit te schieten bij een blessure.
oke gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.
Dat is nu niet de juiste plaats. Hopelijk kan hij dadelijk weer voorin gaan zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat rechts achteraan met een man of 5 om hem heen.
Op Klöden en Irizar na volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
Ik heb zo onderhand de héle Radioshack ploeg al met kleerscheuren gezien
Cavendish - Gesinkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
Mensen die zeggen dat Gesink nu al klaar is, Cavendish viel met 75 vooraan massasprint in de RVZ, brak eigenhandig Ciolek, 23 anderen met 50 km/h, had niks en is nu nog een vies mannetje.
![]()
Dit is wel echt de TDF met reputatie en al.
Gesink is wel klaar, maar Contador niet he, die kan gewoon doorfietsenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
Mensen die zeggen dat Gesink nu al klaar is, Cavendish viel met 75 vooraan massasprint in de RVZ, brak eigenhandig Ciolek, 23 anderen met 50 km/h, had niks en is nu nog een vies mannetje.
![]()
Dit is wel echt de TDF met reputatie en al.
Vorig jaar ook? Kan me zo 1, 2, 3 niks herinneren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval zijn jaarlijkse stuiterpartij in de Tour weer gehad, Gesink maakt er wel een traditie van zo.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar ook? Kan me zo 1, 2, 3 niks herinneren.
Kasseien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kasseien en die Ardennen etappe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |