Ik zou niet meer op ze wachten. Hypocriet gedoe van ze dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Gitank2 het volgende:
Nu mag ik hopen dat er niet meer naar Cancellara geluisterd wordt wanneer Schleck is gevallen/ lekke band heeft op een cruciaal moment.
jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:47 schreef OmniRocket het volgende:
Is de groep contador/gesink er nou alweer bij?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Wielrennen is de enige sport waar ze zich gaan inhouden om concurrenten terug te laten komen -> wielrenners zijn de mongolen.
Wat kom je trollen hier danquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Wielrennen is de enige sport waar ze zich gaan inhouden om concurrenten terug te laten komen -> wielrenners zijn de mongolen.
Kort samengevat: Barredo valt, Gesink maakt een koprol, leek veel pijn te hebben. Brajkovic valt ook, zwaar. Einde Tour. Dan valt Contador ook. Leopard trekt door. Forum wordt gek, herbert wordt gek. Contador en Gesink zijn volgens letour.fr weer terug in het pelotonquote:jongens kan iemand kort samenvatten voor me? Heb tot nu toe alles gemist
Wel aangesloten, maar over vijf km kans op waaiers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef franklop het volgende:
Beide wel aangesloten weer?
hmm niet dus zo te merken
Leopard![]()
Ja inderdaad, vallen hoort er nu eenmaal bij. Sinds Contador vorig jaar ook hard doortrok toen Andy liep te klooien met zijn ketting, kan je nu ook niet verwachten dat Leopard rustig gaat wachten tot Contador weer terug is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Gebeurt er eindelijk eens iets, zeuren ze dat het onsportief en niet eerlijk is.
Maar het nadeel is dat hij te voet verder moet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef Snuf. het volgende:
Hij valt in het gras, daar heeft ie geluk mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |