Valt nu nog wel mee eigenlijk qua aantal valpartijen en uitvallers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zelden zoveel valpartijen in amer 6 etappes TDF gezien volgens mij..
Ohja, laten we dan maar hopen dat iedereen uit de Tour valt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Psssst, Gesink staat een plek achter Brajkovic.
Hoort bij de sportquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laat ze gewoon effe rustig terug komen dan
pols breuk is toch wat moeilijkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het gebeurt anders geregeld dat met breuken wordt uitgereden.
In de Ronde van Zwitserland ook al.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef Mr_DG het volgende:
Als Leopard gaat rijden dan zijn het echt een stel hypocriete hufters
Adrenaline. Beste drug die er is.quote:Het gebeurt anders geregeld dat met breuken wordt uitgereden.
Dan heb je vorig jaar gemistquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zelden zoveel valpartijen in amer 6 etappes TDF gezien volgens mij..
Ziet er prima uit voorlopig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink heeft al eens met een gebroken pols gereden, maar toen kon hij amper z'n stuur vasthouden. Ziet er beter uit nu qua pols in ieder geval.
Nee maar als er iemand valt en zelfs afgevoerd word dan heb je nadelen en voordelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ohja, laten we dan maar hopen dat iedereen uit de Tour valt.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Sdivad het volgende:
Ach, we kunnen er vanuit gaan dat Fränk Schleck nog wel gaat vallen deze Tour, dan Saxo en Rabo vol op kop wat mij betreft.
Frank Vandenbroucke reedt top 10 in een WK met 2 gebroken polsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |