Dat zullen we met meerdere renners hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij door de Kalverstraat loopt, zal u hem niet herkennen!
Dumoulin en Duque voor het klassementquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Cofidis team gezien met Taaramae, Dumoulin en Duque?
Bij de gemiddelde TdF kijker? neuh...Moncoutié en Voeckler zijn bekend....veel meer niet.quote:Hivert, Casper, Engoulvent zijn toch wel bekend?
Dumoulin en Duque gaan geen goed klassement rijden, Taaramae misschien wel, maar het zou mij niets verbazen als Coppel het beter gaat doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Cofidis team gezien met Taaramae, Dumoulin en Duque?
Absoluut. Coppel is gewoon een stuk stabieler.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dumoulin en Duque gaan geen goed klassement rijden, Taaramae misschien wel, maar het zou mij niets verbazen als Coppel het beter gaat doen.
Cofidis is de Rabobank van 2011.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:33 schreef Sabata het volgende:
reed rein daar net weer lek? Welke idioot heeft de tubes uitgekozen bij Cofidis?
Ik ken ze wel en het enige wat ik volg qua wielrennen is de TdF. En dan alleen de etappe en die shizzle eromheen amper.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde TdF kijker? neuh...Moncoutié en Voeckler zijn bekend....veel meer niet.
Bovendien rijdt Saur voor het eerst mee en de anderen al jaren, dat geeft een onbekend gevoel.
Chavanel ook wel denk ik, zijn er zelfs twee van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde TdF kijker? neuh...Moncoutié en Voeckler zijn bekend....veel meer niet.
In dat geval ben je wel de juiste man om de vraag te stellen....hoe zie jij Saur t.o.v. Cofidis/FdJ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken ze wel en het enige wat ik volg qua wielrennen is de TdF. En dan alleen de etappe en die shizzle eromheen amper.
Luie renners tegenwoordigquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:36 schreef Szura het volgende:
Ze rijden wederom op het langzaamste tijdschema.
En dat is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:36 schreef Szura het volgende:
Ze rijden wederom op het langzaamste tijdschema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |