Als de wind hard genoeg is, is het ideaal. Dan kan je maximale snelheid halen en als er een concurrent een gaatje laat vallen, of in de 2e waaier komt, dan kunnen ze heel snel gezien zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef Mr_DG het volgende:
Als het goed is hebben ze de wind schuin in de rug als ze langs de kust fietsen. Is dat goed voor een waaier?
Met een mooie 5 Bft kan een waaier al heel effectief zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef Chielus het volgende:
Alleen komt de wind niet van zee, dus waarschijnlijk niet zo krachtig.
Jip, en zo te zien een redelijke korte etappe met 165 Km.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt denk ik door de starttijd v/d etappe
Als het eventueel een uitgedund peloton is, zal dat veel minder een probleem zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Chielus het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe de sprinters de laatste bocht gaan nemen. Tis iig geen normale aankomst
Kaartje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, en zo te zien een redelijke korte etappe met 165 Km.
Is er daarvan een kaartje ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Chielus het volgende:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe de sprinters de laatste bocht gaan nemen. Tis iig geen normale aankomst
ook in de opquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
oeps verkeerde post gequote....
[..]
Is er daarvan een kaartje ofzo?
Zie de post van Sheepcidus op de vorige pagina.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
oeps verkeerde post gequote....
[..]
Is er daarvan een kaartje ofzo?
Dan zou ik een beetje ver moeten inzoomenquote:
Daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Zie de post van Sheepcidus op de vorige pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |