He, heb ik een sprintoutsider in de poule, gaat ie er vandoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef ShinyStar het volgende:
Gutierrez, Valentin, Turgot en Delaplace
spannendquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef ShinyStar het volgende:
Turgot rijdt nu al zo'n beetje virtueel in het geel.
Het lijkt me niet dat hij als springplank voor Garate gaat dienen. Gesink heeft nog meer knechten, zoals Ten Dam en LL Sanchez, die bij hem kunnen blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
In de bergen mag hij mee denk ik... Dan kan hij ook als springplank voor Gesink dienen... Of Garate... Maar 1 van de 2 zal waarschijnlijk bij Gesink moeten blijven
Die laten ze ook niet lopen hoor... Eind van de etappe zullen ze misschien nog iets aan voorsprong hebben, maar veel zal het niet zijn. Ze mikken op een massa-spurtquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef ShinyStar het volgende:
Turgot rijdt nu al zo'n beetje virtueel in het geel.
Niet zo vreemd, Lotto/BMC/Garmin moest het controleren en Saxo heeft ook niemand in het geel gehad dus waarom zouden ze?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Saxo-Bank is nog niet opvallend geweest. Moeten vast in vorm komen met Alberto
Nee, dat bedoel ik ook niet...Ik bedoel dat ofwel Mollema, ofwel Garate vooruit mag om als springplank te dienen, maar dat ze niet alle2 vooruit zullen mogenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat hij als springplank voor Garate gaat dienen. Gesink heeft nog meer knechten, zoals Ten Dam en LL Sanchez, die bij hem kunnen blijven.
Ik snap je zinnen niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Saxo-Bank is nog niet opvallend geweest. Moeten vast in vorm komen met Alberto
Tuurlijk, dat snap ik ook wel, maar het is een soort van grappig 'wat als' 'stel je voor' statistiekjequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:09 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Die laten ze ook niet lopen hoor... Eind van de etappe zullen ze misschien nog iets aan voorsprong hebben, maar veel zal het niet zijn. Ze mikken op een massa-spurt
Een soort Ducrot'je dus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel, maar het is een soort van grappig 'wat als' 'stel je voor' statistiekje
De ploegen willen voorkomen dat de kijkers de verkeerde veronderstelling krijgen dat we een spannende etappe te zien krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Mr_DG het volgende:
Wel opvallend, in voorgaande jaren liet het peleton de kopgroep 8 á 9 minuten pakken, soms zelfs meer, maar dit jaar houden ze het vrij strak tot max. 5 minuten.
Ook dat zou geen ramp zijn denk ik. Rabo heeft nog andere mannen, daarnaast moet Gesink het vooral alleen doen in het hooggebergte. Als ze meegaan in de ontsnapping zullen ze vooral voor hun eigen kans mogen gaan .quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet...Ik bedoel dat ofwel Mollema, ofwel Garate vooruit mag om als springplank te dienen, maar dat ze niet alle2 vooruit zullen mogen
Ik dacht dat eergisteren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik denk dat Cavendish vandaag zijn eerste etappe wint.
Rabo kennende nemen ze niet zoveel "risico" dat ze 2 man vooruit sturen... 1 en dan vind de Breuk het wel mooi geweest denk ik...quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook dat zou geen ramp zijn denk ik. Rabo heeft nog andere mannen, daarnaast moet Gesink het vooral alleen doen in het hooggebergte. Als ze meegaan in de ontsnapping zullen ze vooral voor hun eigen kans mogen gaan .
Nieuw dus klein?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef TheArt het volgende:
Waarom, echt waarom, zeggen al die domme knakkers van de NOS (Smeets, Dijkstra, maar ook Gio Lippens net op de radio) dat Saur een 'kleine Franse ploeg is'. Domme koeien, Saur is net zo groot als FDJ, Cofidis en Europcar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |