Lekker belangrijk die strijdlust. Hup Turgot! (goed voor de pool)quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar denk ik ook aan
Peloton weer een gat op de kopgroep. Gutierrez, Valentin, Turgot, Delaplace. Weer fransen erbij dus reken maar op vriendjespolitiek met de strijdlust
en Niermann, die zal wel bij Gees blijvenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou bijna iedereen op Boom en Tjallingii na.
We hebben er ook maar 12 en die van Rabobank springen niet mee. Dan wordt de kans vrij klein dat er elke keer iemand meezit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef OmniRocket het volgende:
Opvallend.. geen Nederlander mee
Wel nog steeds alleen Fransen, Spanjaarden en Nederlanders in de ontsnappingen
Maar Niermann gaat normaal gesproken ook lang mee bergop. Die lost echt niet bij de eerste helft van het peloton. Dus dat noem ik wel lang meegaan ja voor een knecht pur sang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
en Niermann, die zal wel bij Gees blijven
Nu zitten er ook verdomde veel spanjaarden en fransen in koers. De Nederlanders (lees: Vacansoleil) zijn mee om in beeld te rijden wat ze de afgelopen dagen ook goed hebben gedaan. Maar het kan natuurlijk ook niet elke dag caviaar zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:57 schreef OmniRocket het volgende:
Opvallend.. geen Nederlander mee
Wel nog steeds alleen Fransen, Spanjaarden en Nederlanders in de ontsnappingen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef DeMessias het volgende:
Prijs van de strijdlust gaat naar Delaplace of Turgot, de jury beslist daar zo dadelijk over.
Kuch..Tristan Valentin?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef DeMessias het volgende:
Prijs van de strijdlust gaat naar Delaplace of Turgot, de jury beslist daar zo dadelijk over.
Zouden Thor en Cav zich deze keer wel kunnen gedragen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:00 schreef Szura het volgende:
Toch mooi 11 punten nog te verdienen bij de tussensprint
Vroeger heette dat het oude wielrennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef Mr_DG het volgende:
'Gecontroleerd rijden' is het nieuwe stokpaardje van Ducrot
ja maar die zal niet gaan aanvallen lijkt me, wordt gewoon een luxe werkpaard voor Gesink, beetje voorzien van bidonnetjes enzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Niermann gaat normaal gesproken ook lang mee bergop. Die lost echt niet bij de eerste helft van het peloton. Dus dat noem ik wel lang meegaan ja voor een knecht pur sang.
Ach, bij Ducrot is alles het oude of het nieuwe wielrennen... 't is maar net hoe 't m uitkomtquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeger heette dat het oude wielrennen.
Zeker. Maar voor de rest kan iedereen aanvallen. Garate, Barredo, Luis Leon, Bauke, Lau, allemaal mogen ze. En dan is de kans veel groter op een gelukte ontsnapping. Nu is die kans nihil.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
ja maar die zal niet gaan aanvallen lijkt me, wordt gewoon een luxe werkpaard voor Gesink, beetje voorzien van bidonnetjes enzo
mee eensquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Maar voor de rest kan iedereen aanvallen. Garate, Barredo, Luis Leon, Bauke, Lau, allemaal mogen ze. En dan is de kans veel groter op een gelukte ontsnapping. Nu is die kans nihil.
Na de Pyreneen zien we hem vast wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
Voeckler heeft ook nog niet aangevallen bijvoorbeeld. Die zit vast ook op een grotere kans te wachten.
Chavanel idem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef Felagund het volgende:
Voeckler heeft ook niet aangevallen bijvoorbeeld. Die zit vast ook op een grotere kans te wachten.
Die mag ook. Is geen meesterknecht. Zeker als het moment daar is dat hij Gesink moet helpen zal hij dat moeten doen, maar hij mag gewoon aanvallen. Ze hebben genoeg andere sterke renners die de plekken in kunnen vullen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef DeMessias het volgende:
Mag Bauke mee in een ontsnapping? Zou die niet meesterknecht zijn?
In de bergen mag hij mee denk ik... Dan kan hij ook als springplank voor Gesink dienen... Of Garate... Maar 1 van de 2 zal waarschijnlijk bij Gesink moeten blijvenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:05 schreef DeMessias het volgende:
Mag Bauke mee in een ontsnapping? Zou die niet meesterknecht zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |