Ja hallo, wat maakt het uit dat Gesink, Brajkovic of Contador valt? Zij heten toch geen Schleck!!??quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
Als er ook maar iemand van Leopard valt dan is het gewoon rijden tot die gozer er bij neer valt in zijn eentje
Niet fijn, maar je kan er 'gewoon' mee doorrijden.quote:
Dit dus, die Cancelara vorig jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Echt die hypocrieten kunnen echt de tering krijgen
Zijn keuzes. En de kijker profiteerd, ik zie liever oorlog dan een verliefdd stel als Schleck en Contador op de Tourmalet vorig jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
Als er ook maar iemand van Leopard valt dan is het gewoon rijden tot die gozer er bij neer valt in zijn eentje
Idd, anders zou hij wel anders op zn fiets zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink z'n polsen zijn wel ok, steunt er volledig op.
Jep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Z'n vader is ook met een val overleden?
Das mooi, want de vorige keer toen hij viel met zijn polsen reed hij de etappe uit maar had pijnlijkhedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Glenn0 het volgende:
Gesink z'n polsen zijn wel ok, steunt er volledig op.
Dit is geen oorlog, dit is matennaaien ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zijn keuzes. En de kijker profiteerd, ik zie liever oorlog dan een verliefdd stel als Schleck en Contador op de Tourmalet vorig jaar.
Maar het wordt ook gewoon gedaan vanuit rancune want echt veel schiet je er niet mee op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Wat Leopard deed hoort niet echt volgens de wieler-etiquette.
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Gebeurt er eindelijk eens iets, zeuren ze dat het onsportief en niet eerlijk is.
Ik rijd best wat wedstrijden per jaar en lig er ook wel eens naast. Maar de eerste week hier in de tour zijn er wel erg veel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef TLC het volgende:
Laatste keer dat ik van mijn fiets viel was 20 jaar geleden... maar ik rij dan ook geen TdF... noch heb ik daarna ooit nog op n fiets gezeten
Meid toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Drassss het volgende:
Zucht 81km huilen bij de NOS, omdat men niet wacht op Gesink
Toen kwam hij ook op een paar minuten achterstand binnen + fietste met 1 hand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Das mooi, want de vorige keer toen hij viel met zijn polsen reed hij de etappe uit maar had pijnlijkheden
Iets te vroeg gezegd denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk wel dat de tour over is voor Gesink
Ook mooi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit is geen oorlog, dit is matennaaien ...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Overmorgen zal de grootste schade zijn. Vandaag komt wel goed, morgen gaat meestal dan ook nog wel, maar de dag daarna zit alles "op slot" zo gezegd... Dan komt het op de rest van de ploeg aan om hem er doorheen te sleuren....quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Ereinion het volgende:
Gesink lijkt tijdens het fietsen niet echt ergens last van te hebben, maar het zal toch tot vanavond wachten om te zien hoe de schade is. Contador lijkt me geen problemen te hebben.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Als het Contador was, dan was iedereen aan het juichen en Leopard aan het opjutten om door te rijden. Meten met twee maten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Demure het volgende:
Gebeurt er eindelijk eens iets, zeuren ze dat het onsportief en niet eerlijk is.
Nee, hij flikte alle anderen...Armstrong zat als enige kopman voorin, dus dat was nog wel te begrijpen. Contador verloor op geen enkele concurrent toen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Sabata het volgende:
Flikte Armstrong zo Contador niet twee jaar geleden (en toen waren het nog ploeggenoten)
Dat kon ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Toen kwam hij ook op een paar minuten achterstand binnen + fietste met 1 hand.
Dat roep ik al het hele jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat Leopard is echt de minst sympathieke klote ploeg van de laatste jaren...
En dat zegt een hoop als er ook volledig Franse ploegen rondrijden...
Ik ben nog nooit gevallen terwijl ik op hoger snelheid was, wel 1 keer toen ik keihard remde en van 35 naar 0 km ging in 2 meter ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef TLC het volgende:
Laatste keer dat ik van mijn fiets viel was 20 jaar geleden... maar ik rij dan ook geen TdF... noch heb ik daarna ooit nog op n fiets gezeten
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Moonlighter het volgende:
Rabo nu wel een nieuwe bondgenoot in Saxo met als doel Leopard naar de KK rijden
Komt omdat er rivaliteit is tussen Riis en Leopard. Contador is daar de dupe van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.
En dat baseer je waar precies op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef Snuf. het volgende:
Daarom kijk ik ook geen NOS.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als het Contador was, dan was iedereen aan het juichen en Leopard aan het opjutten om door te rijden. Meten met twee maten.
Op een loszittend steekje in zijn hoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En dat baseer je waar precies op?
Ik vond het vorig jaar net zo belachelijk, ik wil strijd en oorlog zien, geen cumbaya hippie bijeenkomst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Als je het eerst met z'n allen een jaar daarvoor op slot gooit, en nu expres door gaat wanneer de nummer 1 van vorig jaar eraf ligt.
Probleem is dat vorig jaar Cancellara het peloton stil legde toen Schleck op achterstand reed, beetje hypocriet dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
Je moet ook niet wachten, je wilt toch winnen..had je maar niet moeten vallen.
Ik ben allang blij dat 14 juli pas de eerste echte bergetappe is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En dat baseer je waar precies op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |