abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:39:33 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99101171

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 6 juli 2011 @ 09:55:40 #2
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99101537
Misschien handig om er een link bij te zetten naar MMA Playground?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_99114356
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:42:25 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99137792
http://www.sherdog.net/fo(...)hould-fight-1729775/

Emelianenko: "FAMILY UNDERSTAND THAT I SHOULD FIGHT ON"

- After your loss to Antonio Silva you said: "It's time to wrap it up" and your fans were horrified.

- That’s what they wrote. In fact, I said, "Maybe it's time to go"... Those were two loses because of my mistakes, and there is always the possibility of a new failure. But then, discussing everything with the team, we made a decision – I should continue on.

- Was the opinion of the family taken into account?

- Certainly. The opinion of my wife and mother for me are very important. My wife, probably in some degree would like me to retire. And mom, of course, also said it was time to finish it. However, people were calling, asking, begging... They want me to retire, but understand that I must stay.

- Henderson, with whom you fight July 30 in Chicago, is 40. Are you affraid people will say "Emelianenko beat up a tomato can!”

- No, because Dan Henderson is today one of the strongest fighters ever. He has had many performances, but he always stayed in the top ten. His track record speaks for itself. How many different belts he has? Five? Six?

- In an interview with a Russian newspaper you compared him with a vortex.

- Well, Henderson is not a whirlwind, of course, but he has explosive speed. Shot, punch, kick - those sharp attacks he have won him many battles. Henderson moves, breathes and scrambles very, very good.

- After two consecutive defeats do you worry more about the upcoming one?

- No.

- A more thorough training?

- I train for each fight the same, with the same intensity. Any opponent is worthy of respect.

- Two lost fights - two different stories, or a trend? Have you studied the reasons for those loses?

- I came to some conclusions, but I do not want to discuss them in as much detail as it is done by other people on the Internet. We worked very hard, we paid a lot of attentionn to the floor, to the stand up... So, somewhere I made a mistake.

- A former athlete, now actor Oleg Taktarov, with whom you are acquainted recently said, "Emelianenko had to rematch Werdum, and not go under the train." Is he right?

- No, not right, of course. This is a sport, not always everything turns out as you planned. Of course, we would like a rematch with Werdum. But we had obligations, there are people who organize the fights, the bosses, Strikeforce...

- Is there a chance that a second bout with the Brazilian still take place?

- I think so. First, the fight with Henderson, and then we will see.

- Revenge is now necessary not only with Werdum, but also with Silva. Who do you want more?

- I do not have a feel for revenge.

- Another quote from Taktarov, "Fedor is in a kind of slavery. Some people have their own personal scores to settle with him, they could very well don’t offer him any fights at all. "Who is it?

- That is only known to Oleg.

- Perhaps the question of contractual slavery?

- I don’t have any super-rigid contract. Oleg talks about what he does not know.

- Do you still hope to one day be able to fight at home?

- First, I had an exclusive contract with Japan, and now - with the United States, but not so exclusive. In principle, it allows us to organize the match in our country, but ... Russia does not have enough, well, good support. There has to be a very high level of competition.

- Did you like the recent bout between Denis Lebedev and Roy Jones? Did your friend and countryman realize his dream?

- What he wanted, he got - laughed Emelianenko. - Personally, I am a bit disappointed. Lebedev – is a great fighter, I have great respect for him. In the previous fight, when Dennis, in my opinion, won, but they give the fight to the defending champion, he fought very well. But, there was no advertising, no discussion, no protest. And no one even remembered the Russian spirit, or be proud of our boxer ...And now, Dennis has beaten Roy Jr. “a man with a bunch of recent loses”?... I really did not like the work of TV commentators. Too pretentious and a lot of trash talking in the direction of Roy Jones.

- What do you mean - trash? Abusive?

- Disrespectful.

- Don’t you think that Jones, is becoming a rent-a-celebrity and put himself in this position? He had a different path. He could have left.

- I understand that. But if people continue to go into the ring, it means they have a need for it.

- Finance?

- Apparently, financial. He probably, to some extent became a rent-a-celebrity. But we have this topic inflated to enormous size. Roy Jones is still Roy Jones. He still is perhaps the best boxer of all time.

- Fedor,I do not want to go through your pocket, but it is clear that with your career-earned money you could live and prosper comfortably in any country in the world, yet you prefer Russia. Isn’t your apartment too small? In your youth, you lived in a communal apartment.

- Always lived and will live in Stary Oskol. My housing all right, not complains, thank you.

- Kostya Tszyu recently said in an interview about Russia. He said that he can’t live here, because people are non-punctual, rude and rough.

- Motherland is likeas a mother. You must love it for what it is. Mom sometimes mothers get sick, and the country different things can go wrong. I thank God for being born in Russia. And rude people, non-punctual people...If you treat people with kindness, if you carry positive emotions, you will be treated the same way. And if for some reasons you are angry, do not pour it on others. Explain, gently let the person understand and they will draw conclusions.

- You are a very strong person. What to do if you see injustice in everyday life? Intervene - or stay away?

- Injustice, evil can’t be allowed to happen. If it happens close to you you must intervene. Sometimes you can only overcome evil with force. I always try to talk it over.

- To stay on top, you need to constantly evolve and learn something. You just seem to know everything. Or?

- I am working in many directions. I don’t really want to talk about it, but my kicks are still not as good as my hands. I am training Thai boxing, and it’s going very good, but in a fight l still can’t bring those skills to work automatically. My hands are all nice, but I mostly use my kicks defensively.

- Latest question - a collective one from all my friends who are addicted to martial arts or boxing. How to become like Fedor Emelianenko?

- When I asked about this, I always say: "But why? What is the point? "

- And yet.

- Need determination. Ability to work constantly to endure fatigue and pain, the willingness to live with this pain. Also - love their country and thank God for what He has given you in life.

Immediately after our conversation Fedor went to the designer studio, where he was shown sketches of shirts and sweaters “Emelianenko”. He is the spokesperson for the sportswear “Forward”.

- “We adorned here the Russian coat of arms with laurel wreaths” - praised the designer.

- “The Russian coat of Arms does not have laurels - Emelianenko said firmly. He studied all the sketches very carefully, he is an artist himself. – “And these words (quote about Russia and God) can’t be written verticaly under any circunstances”

- “May I suggest another phrase? - He said, though hardly anyone would refuse Fedor. Emelianenko was given a pen. "Reason, pagans, and submit, for God is with us" - led the famous fighter.
pi_99140518
Chael Sonnen vs. Brian Stann confirmed for UFC 136 in October

Paul Taylor Out, Charles Oliveira In Against Donald Cerrone at UFC on Versus 5

Dan Miller steps in to face Rousimar Palhares at UFC 134
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_99141216
Kijken of Chael een all american hero durft te beledigen :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:37:02 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99142404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:17 schreef dapluiz het volgende:
Kijken of Chael een all american hero durft te beledigen :)
Daar twijfel ik niet aan :D

Wel een rare match-up, Brian Stann gaat natuurlijk gigantisch klop krijgen :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_99145743
Dan Miller mist straks een arm :D
pi_99147561
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:38 schreef Geo3kant het volgende:
Dan Miller mist straks een arm :D
Mwah, Miller is verdomd hard te finishen. Maia en Marquardt konden het ook niet. Ik denk dat het een saaie decision wordt.

Die matchup van Sonnen-Stann is wel verrassend! Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, maar ik hoop dat Stann hem pakt.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:39:09 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99163103
http://www.heavy.com/mma/(...)i-his-rise-and-more/

Brian Stann on Anderson & Wanderlei, His Rise And More
Former war hero sounds off on multiple subjects

Brian Stann will face Chael Sonnen at UFC 136 in Houston. A win over Sonnen would likely put Stann in the one position every single fighter wants to assume: in the driver’s seat for a title shot.

Stann joined the set of HeavyMMA’s Fight Day pre-show last Saturday to discuss his rise in the middleweight division, Wanderlei Silva, facing Anderson Silva and much more. Check out Stann’s comments below.

ON BEING BRIAN STANN RIGHT NOW

For me, it’s more about my skill set and my ability to fight the big fights. When you’re a fighter in the UFC, you don’t just want to exist. You want to fight the best. You want a skill set and a performance that dictates your ability to do so. I’m really pleased with that and I’m glad the UFC is giving me tough match-ups.

THE DECISION TO GO TO JACKSON’S MMA

I met Greg when the UFC was in Atlanta. That was right after I lost my title to Steve Cantwell. He told me that there were a lot of areas where he could help me and that he would love for me to come down to the gym. So I went down there to try it out, and after the first week [Keith] Jardine and [Joey] Villasenor came up to me and told me that I really belonged here. And I felt like I belonged there.

It’s an environment where you don’t just have one or two coaches. It’s not just Greg Jackson or Mike Winkeljohn. Every fighter that trains there is another coach for you. So every time I would get beat during training, the fighter I was training with would stop and tell me what I was doing wrong. And that’s what allowed me to progress from being just a raw guy who could throw punches to being an actual mixed martial artist in three years.

IS HE READY FOR A TITLE SHOT?

I have a couple more fights regardless of what I think. I have no issues fighting anyone in the middleweight division right now. To turn down a title fight is just ridiculous at this level. Everybody has a shot to win, especially when the champion is a guy like Anderson Silva who likes to stand and bang. You’re always going to have a puncher’s chance. But I know I’m going to have to fight a few times before I get that shot, and I’m going to have to fight two, or maybe even three, really good guys. That’s what I’m focused on right now.

ON OTHER FIGHTERS CALLING HIM OUT

I don’t mind being called out. I think it’s what they should do. You as a fighter need to take control of your career. There are times after your fight that you need to evaluate the landscape, to look out there and see who is not matched up yet. You always want to be fighting up. That’s what I did when I asked for Chris Leben. That’s what I did when I asked for Wanderlei Silva. That’s why I got lucky when I didn’t know who they were going to match me up with, and I got Jorge Santiago. Leben and Santiago were both well above me in the rankings, and that’s what you want as a fighter. If you’re fighting up, you have more to gain and less to lose.

ON WANDERLEI SILVA TURNING DOWN A BOUT WITH HIM

Wanderlei Silva is a legend. He’s at that point where he can fight whoever he wants. When you get to a point in your career where you’ve won 30 or 40 fights, where you’ve won multiple world titles, you’re really looking for matchups that excite you. And at the end of the day, I think a match-up with a guy like Chris Leben just excited him more. He has earned that right. He’s earned that status. Whether it had anything to do with anyone booing him or not? I’m not sure. But in addition to the match-up not being that exciting to him, I think his injury timeline didn’t work. He didn’t know if he could be ready for Memorial Day weekend, which is when I wanted to fight. It was really personal to me. And Wanderlei didn’t want to say yes to Memorial Day and then have to push it back to July because he didn’t know if his knee would be ready.

ON FIGHTING ANDERSON SILVA

Fighting Anderson Silva would be a dream come true. Anybody who does not want to fight the champion is really in the wrong sport. So if I were to get the opportunity to be lucky enough to fight Anderson in the UFC, it would be a very difficult match-up. It’s a fight where I would really have to improve my footwork. I’d have to show him a couple of different looks in the stand-up game. He’s not the kind of guy that is going to come in and try to take me down. He will try and strike with me, and he has some of the fastest hands I’ve ever seen in the sport. He has the best hand/eye coordination that we’ve ever seen in mixed martial arts. I would have to use lots of head movement and I would have to fight him lefty and righty. I would have to shoot for takedowns and really mix things up so that he couldn’t get used to me an implement his game plan.

WOULD SILVA’S FRONT KICK WORK ON HIS JAW?

I’ll tell you what: if someone kicks me like that, the chances are much higher of them breaking their foot than me getting hurt. It’s not just my jaw – it’s my whole head. I’m in the Tito Ortiz category.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:44:59 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:44:56 #12
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99168122
Exclusive: Major MMA Star Eyeing Pro Wrestling
quote:
But a major, charismatic MMA star currently signed with Strikeforce is considering announcing his retirement, and getting into the sports entertainment business.

"I've always been a fan, and now it's WWE. TNA does not appeal to me right now, even though I will watch them on TV," the fighter told us exclusively.

More on this developing story, including who the fighter is, once WZ has confirmed further details.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:07:40 #13
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_99169269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Exclusive: Major MMA Star Eyeing Pro Wrestling

[..]

The Rock tegen Lesnar op MMA regels :P?
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:13:07 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99169601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

The Rock tegen Lesnar op MMA regels :P?
Er stond trouwens nog bij, it's NOT Brock Lesnar.. vergeten te kopieren!!
(maar die staat trouwens ook niet onder contract van Strikeforce).

Ben erg benieuwd wie het is, mijn gok: Josh Thomson of King Mo Lawal
pi_99170000
Josh Barnett :P
pi_99170119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Josh Barnett :P
Die doet al aan pro-wrestling though..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_99170309
Barnett is te gemotiveerd voor de GP sinds zijn overwinning, zou me erg verbazen.
King Mo lijkt me wel een safe bet.

Zoveel charismatische MMA 'stars' heeft Strikeforce verder niet.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:28:35 #18
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99170543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
Barnett is te gemotiveerd voor de GP sinds zijn overwinning, zou me erg verbazen.
King Mo lijkt me wel een safe bet.

Zoveel charismatische MMA 'stars' heeft Strikeforce verder niet.
De dag dat Barnett stopt met MMA/free fight is de dag dat hij sterft
pi_99170956
King Mo zou ik ook zeggen.

Is die onzin niet iets voor Kimbo trouwens? Lijkt me wel een mooie carrière move voor hem.
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:36:19 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99171005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
King Mo zou ik ook zeggen.

Is die onzin niet iets voor Kimbo trouwens? Lijkt me wel een mooie carrière move voor hem.
Dat gaat hij absoluut geen maand volhouden, veel te hard voor zijn aftakelende lichaam
pi_99172481
Kimbo gaat boksen toch?
pi_99172555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Hooidraad het volgende:
Kimbo gaat boksen toch?
Ja las ik laatst ook ergens :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:41:31 #23
308998 Fenomeno
pi_99175002
Kimbo heeft al het maximale uit z'n MMA carriere gehaald puur naar z'n skillset kijkend
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:11:02 #24
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99176772

Phil Davis training hard for his fight against Rashad Evens

Wat een build heeft die gast!
pi_99177076
Tering, die schouders!
pi_99177096
Ja een lelijke build.. wel gespierd maar vind het geen mooi lichaam, die schouders zien er niet uit.
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:17:31 #27
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99177141
BREAKING NEWS:
quote:
Manager for @criscyborg Confirms New Strikeforce Deal http://t.co/E4sVZQt via @fcfighter
_O_
pi_99177263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING NEWS:

[..]

_O_
Nice *) hopen dat Dana White womans MMA wel een kans geeft.
pi_99179191
Ben ik nu de enige die niets heeft met MMA voor vrouwen?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:04:54 #30
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99179576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nee, mij kan het ook gestolen worden.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:10:47 #31
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99179872
quote:
Zolang Gina Carano erin zit blijf ik geinteresseerd, hubba hubba! :9

pi_99179979
quote:
Jajong heeft er volgens mij ook een hekel aan volgens mij :P
Ik vind het niet erg om Marloes/Gina of Mischa Tate met elkaar te zien grapplen hoor :9
pi_99180336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Jajong heeft er volgens mij ook een hekel aan volgens mij :P
Ik vind het niet erg om Marloes/Gina of Mischa Tate met elkaar te zien grapplen hoor :9
Idd, die 3 + de skills van Cyborg boeien mij.
pi_99181745
Ik ben wel benieuwd naar Cerrone vs Oleivera *O*
pi_99182868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Phil Davis training hard for his fight against Rashad Evens

Wat een build heeft die gast!
Lijkt wel photoshop, bizar dit.
pi_99182906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:

Laat ze maar grabbelen ja :9
pi_99186928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Zolang Gina Carano erin zit blijf ik geinteresseerd, hubba hubba! :9

[ afbeelding ]
Het is toch vervelend dat zo'n vrouw klappen krijgt? Vrouwen bedoelt als ring girl, mannen slaan elkaar neer.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:56:08 #38
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99187132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Het is toch vervelend dat zo'n vrouw klappen krijgt? Vrouwen bedoelt als ring girl, mannen slaan elkaar neer.
Sport = sport, als twee chicks die sport willen doen en zichzelf vervolgens willen testen moeten ze dat lekker doen. Ik vind het juist wel cool om te zien.
pi_99188408
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Lijkt wel photoshop, bizar dit.
Moet je voor de gein eens de weigh-ins van Phil Davis kijken. Niet normaal. Ik verwacht dat hij ooit nog wel een titleshot krijgt.

Vrouwen MMA vind ik aardig om te zien, maar niet meer dan dat. Alleen als Marloes vecht zit ik op het puntje van mijn stoel.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:18:10 #40
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99189169
Pfff zowww terug gekomen van Rock Werchter en gisteravond pas UFC 132 gekeken, dus heb dit topic een tijdje gemist denk ik zo :P

Maar wat een fights! Leben....! HELD! :D Tito....! HELD!
En wat waren Cruz en Faber aan elkaar gewaagd.... Al vond ik Cruz nét iets beter! Als ie nog meer aan zijn conditioning gaat werken dan is ie niet meer te stoppen!

Btw.. staat de uitslag van TUP op in de OP?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_99189327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:

Btw.. staat de uitslag van TUP op in de OP?
Vorige topic staat het , blader even de laatste paar pagina's door :P
En was het tof @ rockwerchter?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:26:33 #42
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99189479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

En was het tof @ rockwerchter?
Heel vet! Was een dikke line up: Linkin Park, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs.... _O_
Ik ga eens in het vorige topic bladeren...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99189513
Possible Epic Fight Alert: Josh Koscheck vs. Chris Leben at UFC 138 in November

Laten we hopen dat zijn oogkas heel blijft :D het wordt een MW fight, om terug te komen en dan langzaam naar WW zodat de cut minder groot is. (Misschien ook wel iets om GSP mee te trollen, dat hij niet naar MW durft)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:34:19 #44
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99189765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Geo3kant het volgende:

Laten we hopen dat zijn oogkas heel blijft :D het wordt een MW fight, om terug te komen en dan langzaam naar WW zodat de cut minder groot is. (Misschien ook wel iets om GSP mee te trollen, dat hij niet naar MW durft)
Bron?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:36:24 #45
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99189844
Nvm, gevonden :).
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:21:21 #46
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99191682
Beiden zijn echt enorm gegroeid sinds hun laatste gevecht. Ben benieuwd.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:23:32 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99191784
http://www.sherdog.com/ne(...)in-Perspective-33675

Since UFC announced its venue in Japan for early 2012, It seems like this would be the perfect last fight for Wanderlei.
Being his home for some many years, its the perfect stage for his retirement fight, perhaps someone like Akyiama, or Okami, being more bold another fight with Sakuraba!!! I'm sure the UFC can make the fight happen.
The card will need some heavy names since most Japanese MMA fighters in the UFC do not stand that much, and Wand itself will make the sales skyrocket in the land of the rising sun.
There is no doubt that Wanderlei is one of the best and will be remembered for his accomplishments inside and outside the ring. Japan makes the perfect timing for his last stand in the octagon, and a possible place for a hall of fame inductee.
==============================================
Grote kans dat de laatste partij van Crocop en misschien Wanderlei Silva dus in 2012 UFC Japan is
pi_99192156
Tja, in een MMA HoF hoort hij thuis.. maar niet de UFC HoF.. hij heeft niet veel gedaan in de UFC. (2-4 in UFC, wins waren Jardine en Bisping)

Maarja aangezien de UFC.. Pride heeft gekocht, maar noem het dan MMA HoF.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:41:21 #49
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99196856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik mis dus nog: The-Brahma-Bull, Fyodor, n00cl30n, Brawler, THEFXR, cardizzle14, Omega
pwned, incognitoomuch, wc-eend, McNulty, Johan_Haas_ & Kevin_

#maakt vanavond een accountje thuis aangezien de website gefiltert wordt op mijn werk... :r

En Leben VS Koscheck?! Awesome!!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99204971
185 .. zou Bonnar dat halen? Hij dreigde al met (grapte) naar WW te zakken om Kosheck een asswhoopin' te geven vanwege het flauw doen met die shirts :D .. dit is 15 lbs minder cutten dan.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:18:19 #51
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99205281
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
185 .. zou Bonnar dat halen? Hij dreigde al met (grapte) naar WW te zakken om Kosheck een asswhoopin' te geven vanwege het flauw doen met die shirts :D .. dit is 15 lbs minder cutten dan.
Waarom niet? :P Ik vind die motivatie goed genoeg om zo ver naar beneden te gaan! Zou wel grappig zijn!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:20:47 #52
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99205451
With the UFC and Spike TV's contract re-negotiations all but dead, it could be the final "TUF" season to air on the cable station.

Maar dat betekend toch niet hét einde van TUF?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:04:37 #53
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99208163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
With the UFC and Spike TV's contract re-negotiations all but dead, it could be the final "TUF" season to air on the cable station.

Maar dat betekend toch niet hét einde van TUF?
Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.
pi_99213649
Prima, is al seizoenen geen zak aan.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:01:13 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99213779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.
Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is.. :?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:18:03 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99214396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Geo3kant het volgende:

lol, in TUF waren ze haters. ik zeg last man standing match!
pi_99214566
'Fatherless bastard'

Wel een schrale versie met gekke geluiden eronder :D

Forrest "So there i am, asleep in my bed, all of a sudden i'm having this dream where god is like.. yelling at me but it turns out it's not really god at all. It's Chris Leben" _O-

-----------------------

Ook leuk :D en Dana white highlights is ook altijd grappig, this ain't survivor.. cant vote him of, beat him of!.. wait that didnt sound right.

[ Bericht 20% gewijzigd door Geo3kant op 08-07-2011 19:35:45 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:50:09 #58
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99215672
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is.. :?
Lijkt mij een verte sterk, aangezien het de eerste seizoenen gewoon een aftreksel was van The Contendor, dat bedacht is door Sly.
pi_99216560
Light Heavyweights Rule UFC Pay Scale

Had PizzaMizza er toch meer verstand van dan we dachten :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99222802
Leben vs Koscheck lijkt mij echt vet.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:33:39 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99223794
Zien jullie iets dat ik niet zie?
pi_99224343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat bedoel je?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:51:29 #63
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99224634
quote:
Ik zie wat je bedoelt. Ik verwacht ook dat het gewoon weer een lay & pray van Koscheck wordt.
pi_99224734
Jup, hij wil niet nog een keer zijn oogkas crippeld :P hebben, dus hij zal snel voor een takedown gaan.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:12:55 #65
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99225600
quote:
Vast, jij kan niet bij mij thuis kijken.
pi_99225620
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor :P
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:17:13 #67
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99225824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor :P
Vannacht is M1. Volgende week Dream en Shark Fights. Over 2 weken Strikeforce Challengers en Bellator. Over 3 weken Strikeforce Fedor vs Hendo. Over 4 weken Tachi Fight Palace (fucking epic deze shit altijd met 125 lbsers. En over 4 weken UFC 133.

Lijkt me voldoende :D.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:24:50 #68
236125 33
the exploding psychology
pi_99229007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Perfect om zo je vakantie door te brengen toch :D?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:50:49 #69
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_99230000
Volgende week weer picks maken dus?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:30:08 #70
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99235665
Heb me accountje aangemaakt. Hoe join ik nu de Fok! camp?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:52:55 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99236033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb me accountje aangemaakt. Hoe join ik nu de Fok! camp?
Zoeken naar Dutch Top Team en aanmelden I guess.

Chad Ochocinco calls out Tito Ortiz on Twitter. Is the NFL wide receiver trolling the former UFC light heavyweight champion?
Or does he really think he could take "The Huntington Beach Bad Boy?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:32:21 #72
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99238710
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:26:57 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99244065
Bobby Lashley vs. Eddie Sanchez to Headline Titan FC 19
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:35:52 #74
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99244280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Bobby Lashley vs. Eddie Sanchez to Headline Titan FC 19
Careface :D.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 17:23:28 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99247783
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Careface :D.
bobby heeft niet genoeg klappen gehad,lol :')
pi_99250474
Chael is ook terug.

_O_ _O_ _O_
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:40:32 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99251900
Chael Chael Chael... wat een geweldenaar :D

Schitterend interview zoals alleen hij dat kan geven.

Als Okami echt van Silva wint geloof ik vanaf dat moment elk woord dat er uit zijn mond komt.

Including the carrot story!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:35:39 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99253555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef Fokski het volgende:
Chael is ook terug.

_O_ _O_ _O_
Wat een klap mongool is het toch ook. Hij beledigd iedereen die BJJ beoefent :r
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:48:48 #79
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99254049
Het kan niet dat Chael de dingen die uit zijn mond komen zelf gelooft. Als hij die dingen echt gelooft, is hij echt een debiel, die niet zelfstandig zou moeten kunnen functioneren. En iemand waar zeker geen aandacht aan besteed hoeft te worden.

[ Bericht 55% gewijzigd door Splackavellie02 op 09-07-2011 21:07:56 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:39:57 #80
308998 Fenomeno
pi_99256170
"cause he's scared, and he SUCKS"

_O-
  zaterdag 9 juli 2011 @ 21:45:03 #81
308998 Fenomeno
pi_99256325
Dit is geen interview joh, dit is cabaret
pi_99256645
Reactie op Sonnen interview.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_99258785
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat een klap mongool is het toch ook. Hij beledigd iedereen die BJJ beoefent :r
Het is gewoonweg geniaal, hij beledigd zo'n beetje iedereen maar het is een goed gespeelde act. Geweldig hoe hij in gareel blijft terwijl anderen in een deuk liggen. Ik moet bijna janken van het lachen toen hij over die wortel begon. Hij doet het ook gewoon ter plekke of het komt in elk geval zo over!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:53:01 #84
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99259012
Laten we het erop houden dan sommigen gewoon een 'ander' gevoel voor humor hebben, en niet iedereen zo kan lachen om een debiel die de meest voor de hand liggende en kortzichtige raciale stereotypen uit, in naam van "humor".
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:59:01 #85
308998 Fenomeno
pi_99259276
Bloodstain Lane, die vind ik nou echt kut, om Sonnen lach ik me tenminste nog de tyfus
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:04:34 #86
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99259526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef McNulty het volgende:
Nog zo'n debiel die niet weet waar hij het over heeft, en denkt dat het 'gangsta' is om te doen alsof je een hersenbeschadiging hebt. Het enige verschil met hem en Sonnen, is dat Sonnen daadwerkelijk vecht, en dus een excuus heeft voor z'n hersenbeschadiging.

En wat Jordan betreft; not helping your case. Jordan was bij de Wizards, zelfs in zijn laatste seizoen -als 40-jarige- nog 'gewoon' goed genoeg om het allstar team te halen, de eerste 40-jarige uit de geschiedenis te worden die meer dan 40 punten per wedstrijd scoorde, een freethrow percentage van boven de 80% te hebben, en scoorde in zijn voorlaatste seizoen gemiddeld meer punten dan in zijn tweede rookie jaar. Hoezo, "fell out of his prime"?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:05:41 #87
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99259582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef Fenomeno het volgende:
Bloodstain Lane, die vind ik nou echt kut, om Sonnen lach ik me tenminste nog de tyfus
ik noem hem al een tijdje bloodstaine lame,maar dat vind hij niet leuk :')
pi_99261361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef McNulty het volgende:
Beetje dommig eigenlijk als hij daadwerkelijk nuchter is, 1 a 2 minuten kan amusant zijn maar dit is wat veel. :D
pi_99261547
Ik vind Sonnen zijn prefight trashtalk leuk maar dit interview is echt te geforceerd grappig willen doen. .. Anderson weet de regels en wou uit het gevecht met DQ.. , maar hij vind dat hij niet verloren heeft door een triangle? Right bro.. get real, man up.. dat zijn de regels, als je zo'n held was had je niet moeten tappen.

Raar interview..
pi_99262030
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind Sonnen zijn prefight trashtalk leuk maar dit interview is echt te geforceerd grappig willen doen. .. Anderson weet de regels en wou uit het gevecht met DQ.. , maar hij vind dat hij niet verloren heeft door een triangle? Right bro.. get real, man up.. dat zijn de regels, als je zo'n held was had je niet moeten tappen.

Raar interview..
En dan dat verhaal over een gevecht op straat, mja vogel je staat in de octagon en niet op straat in New York te matten met Kimbo :D :')
  zondag 10 juli 2011 @ 00:03:27 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99262258
Lol jij kiest dan om p4p te gebruiken?
  zondag 10 juli 2011 @ 00:22:35 #93
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99262753
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:03 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Chael Sonnen is BACK! Pound for Pound Best Trash Talker in the World _O_ _O_ _O_
Seriously..?

En dan heb je nog deze:

Chael Sonnen is GEEN goede trash talker. Hij zegt domme, voor de hand liggende dingen, die nergens op slaan, weet het niet waar te maken, en komt alleen maar verschrikkelijk dom en geforceerd over. Zelfs Bisping is beter in trash talking, omdat hij ook daadwerkelijk gericht iets zegt.
  zondag 10 juli 2011 @ 00:25:55 #94
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99262869
Nog eentje dan:

"I normally don't do interviews with women unless I fornicate with them. So you shouldn't talk anymore. Unless you want to.. you know"
pi_99263020
Frazier is so ugly that he should donate his face to the US Bureau of Wild Life.

I'm not the greatest; I'm the double greatest. Not only do I knock 'em out, I pick the round.

I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark.

_O_
  zondag 10 juli 2011 @ 09:21:00 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99268747
Heerlijk :)
  zondag 10 juli 2011 @ 10:41:57 #97
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_99269801
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Jajong het volgende:

[..]

Vannacht is M1. Volgende week Dream en Shark Fights. Over 2 weken Strikeforce Challengers en Bellator. Over 3 weken Strikeforce Fedor vs Hendo. Over 4 weken Tachi Fight Palace (fucking epic deze shit altijd met 125 lbsers. En over 4 weken UFC 133.

Lijkt me voldoende :D.
Wat is de volledige benaming van het event? Dan kan ik ff online zoeken. Thnx :)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_99269836
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Seriously..?

En dan heb je nog deze:

Chael Sonnen is GEEN goede trash talker. Hij zegt domme, voor de hand liggende dingen, die nergens op slaan, weet het niet waar te maken, en komt alleen maar verschrikkelijk dom en geforceerd over. Zelfs Bisping is beter in trash talking, omdat hij ook daadwerkelijk gericht iets zegt.
Yes, seriously. Kom op zeg Ali's stijl was een pure kopie van het professioneel worstelen. Over geforceerd gesproken. _O- Dat hij het naar een "echt" gevecht bracht en hij daar destijds een van de beste was daar is hij populair mee geworden. Mike Tyson heeft/had gewoon problemen met zichzelf en anderen, hij komt gestoord over en hij meende alles wat hij zei. Dat noem ik geen trash-talking maar woede-aanvallen.

Chael zegt iets dat voor de hand ligt maar datgene slaat tegelijkertijd nergens op? Wortels voeren aan bussen noem je voor de hand liggend? Dat hij zoveel liefhebbers en haters kweekt zegt voldoende namelijk dat hij wel degelijk effect heeft.
  zondag 10 juli 2011 @ 10:45:39 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99269884
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:41 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Wat is de volledige benaming van het event? Dan kan ik ff online zoeken. Thnx :)
SPOILER
pi_99269949
Op playground deden we alleen UFC toch? Heb mijn pciks voor 133 gemaakt volgens mij...
  zondag 10 juli 2011 @ 10:54:25 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99270045
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
Op playground deden we alleen UFC toch? Heb mijn pciks voor 133 gemaakt volgens mij...
Yep, zijn alleen UFC events.

Kunnen altijd nog kijken of we er een volgend seizoen nog wat organisaties bijnemen ;)
  zondag 10 juli 2011 @ 11:37:56 #102
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99270946
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:43 schreef Fokski het volgende:
Yes, seriously. Kom op zeg Ali's stijl was een pure kopie van het professioneel worstelen. Over geforceerd gesproken. _O- Dat hij het naar een "echt" gevecht bracht en hij daar destijds een van de beste was daar is hij populair mee geworden.
Ehm, Ali deed het in de jaren '60 en '70, toen er nauwelijks trash talkers waren. Daarnaast was Ali de meest originele trash talker, en wist hij zijn trash talk waar te maken -in tegenstelling tot Sonnen.
quote:
Mike Tyson heeft/had gewoon problemen met zichzelf en anderen, hij komt gestoord over en hij meende alles wat hij zei. Dat noem ik geen trash-talking maar woede-aanvallen.
Misschien moet je eens verder kijken dan naar zijn tirade tegen die journalist. Een kleine greep:

"My power is discombobulatingly devastating I could feel is muscle tissues collapse under my force. It's ludicrous these mortals even attempt to enter my realm."

"Lennox Lewis, I'm coming for you man. My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious. I want your heart. I want to eat his children. Praise be to Allah!"

"Without discipline, no matter how good you are, you are nothing! One day, and I might not be around; you're going to meet a tough guy who takes your best shot. He'll keep coming because he's tough. Don't get discouraged. That's when the discipline comes in."

"I just want them to keep bringing guys on and I'm going to strip them of their health. I bring pain, a lot of pain."

Mike Tyson is een stuk intelligenter dan mensen hem credit voor geven. Hij was ook een veel betere bokser dan veel mensen denken.
quote:
Chael zegt iets dat voor de hand ligt maar datgene slaat tegelijkertijd nergens op? Wortels voeren aan bussen noem je voor de hand liggend?
Ja. Dat is niet de eerste keer dat ik die 'grap' gehoord heb.
quote:
Dat hij zoveel liefhebbers en haters kweekt zegt voldoende namelijk dat hij wel degelijk effect heeft.
Nee, dat zegt dat sommige mensen niet weten wat humor is, en denken dat geforceerd racisme grappig is. Wanneer cabaretiers dat doen, volgt er meestal een clou, waardoor het racisme gerechtvaard en grappig wordt. Chael vergeet dit, en zegt gewoon domme dingen. Wat voor dingen?

"There's nothing I want to do for 25 minutes" -> behalve slap ouwehoeren natuurlijk
"I honestly didn't know they had computers in Brazil" -> maar beweert wel er regelmatig geweest te zijn

"Wanderlei Silva has the worst record in the history of the UFC" -> Onzin, kijk naar Tiki

"Wanderlei: You didn't really win those fights in Japan" -> Vertel dat aan Rampage, Yuki Kondo en Sakuraba

"Nobody gets out of their prime: they just suck" -> I guess you suck, then.

"Anderson Silva ducked me for six years" -> Really, Chael? Je zit pas sinds 2008 in de UFC, en begon daar met een submission loss in de eerste drie minuten van de eerste ronde! En van Filho kon je alleen winnen toen hij tijdens jullie gevecht met Jezus aan het praten was, en zelfs toen kon je hem niet finishen!

"Yushin Okami beat him, so he ducked him" -> Kijk het gevecht anders: Okami had NIETS in te brengen.

"In my hometown, if you lay on your back with your legs wrapped around a man's leg, that makes you not a winner" (wat een grammatica!) -> In mijn wereld, heb je gewoon verloren als je je verliest erkent, wat jij deed toen je aftikte. Wat je daarvoor deed, maakt geen reet uit! Jij lag 23 minuten bovenop Anderson, en hij ging door. Anderson had zijn benen 10 seconden om je nek gewikkeld, en jij werd bang en zocht naar een uitweg. Jij verloor!

"Lyoto Machida is in by far the easiest weightclass in the history of the UFC" -> Nee, Chael, daar zit je zelf in. Machida zit in historisch gezien de meest stacked gewichtsklasse. Een gewichtsklasse waarin jij van Babalu en Griffin verloor, weer met benen om je nek heen.

Chael is een stumper, die toevallig een leuke streak heeft opgebouwd en toen pas praatjes kreeg. Tijdens de WEC deed hij dat niet. Hij is GEEN goede trash talker. In de UFC alleen heb je al talloze betere trash talkers.
pi_99271774
Splackavellie02 +1.. he sets things effing straight :D

Ik ben helemaal eens met je, maar zijn prefight trashtalk soms is wel leuk, 'Anderson is gonna spend more time on his back than a prostitute with a mortgage' :P
pi_99273294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En wat Jordan betreft; not helping your case. Jordan was bij de Wizards, zelfs in zijn laatste seizoen -als 40-jarige- nog 'gewoon' goed genoeg om het allstar team te halen, de eerste 40-jarige uit de geschiedenis te worden die meer dan 40 punten per wedstrijd scoorde, een freethrow percentage van boven de 80% te hebben, en scoorde in zijn voorlaatste seizoen gemiddeld meer punten dan in zijn tweede rookie jaar. Hoezo, "fell out of his prime"?
In zijn 2e jaar was hij 22, dat betekent voor zijn prime. Tijdens zijn prime scoorde hij 30+ per jaar, en dus 10 punten minder, betekent wel degelijk over zijn prime. All star werd hij natuurlijk door zijn naam. En play offs werden niet gehaald. Dus Jordan is wel degelijk een heel goed voorbeeld. En het is toch ook gewoon waar, Couture is toch ook niet meer de fighter die 10 jaar geleden was.

Kan iemand mij trouwens even inlichten waarom Sonnen (2x??) geschorst was, en waarom hij zegt dat het volgens de regels wel was toegestaan, maar toch daarom werd geschorst? Zou wel heel krom zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_99273526
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee, dat zegt dat sommige mensen niet weten wat humor is, en denken dat geforceerd racisme grappig is. Wanneer cabaretiers dat doen, volgt er meestal een clou, waardoor het racisme gerechtvaard en grappig wordt. Chael vergeet dit, en zegt gewoon domme dingen. Wat voor dingen?

"There's nothing I want to do for 25 minutes" -> behalve slap ouwehoeren natuurlijk
"I honestly didn't know they had computers in Brazil" -> maar beweert wel er regelmatig geweest te zijn

"Wanderlei Silva has the worst record in the history of the UFC" -> Onzin, kijk naar Tiki

"Wanderlei: You didn't really win those fights in Japan" -> Vertel dat aan Rampage, Yuki Kondo en Sakuraba

"Anderson Silva ducked me for six years" -> Really, Chael? Je zit pas sinds 2008 in de UFC, en begon daar met een submission loss in de eerste drie minuten van de eerste ronde! En van Filho kon je alleen winnen toen hij tijdens jullie gevecht met Jezus aan het praten was, en zelfs toen kon je hem niet finishen!

"Yushin Okami beat him, so he ducked him" -> Kijk het gevecht anders: Okami had NIETS in te brengen.

"In my hometown, if you lay on your back with your legs wrapped around a man's leg, that makes you not a winner" (wat een grammatica!) -> In mijn wereld, heb je gewoon verloren als je je verliest erkent, wat jij deed toen je aftikte. Wat je daarvoor deed, maakt geen reet uit! Jij lag 23 minuten bovenop Anderson, en hij ging door. Anderson had zijn benen 10 seconden om je nek gewikkeld, en jij werd bang en zocht naar een uitweg. Jij verloor!

"Lyoto Machida is in by far the easiest weightclass in the history of the UFC" -> Nee, Chael, daar zit je zelf in. Machida zit in historisch gezien de meest stacked gewichtsklasse. Een gewichtsklasse waarin jij van Babalu en Griffin verloor, weer met benen om je nek heen.

Chael is een stumper, die toevallig een leuke streak heeft opgebouwd en toen pas praatjes kreeg. Tijdens de WEC deed hij dat niet. Hij is GEEN goede trash talker. In de UFC alleen heb je al talloze betere trash talkers.
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik Sonnen niet kan waarderen als trash talker. maar volgens mij geen racisme, meer discriminatie.
Wel zei hij dat Wanderlei de slechtste record in UFC met nog steeds een contract is.
Behalve dat ben ik het wel met je opsomming eens :)

Ik vond ook dat die interviewer wel wat meer tegengas had mogen geven. Bijvoorbeeld over die 25 minuten, had zoiets als sex, film/sport kijken en nog wel tig zaken als antwoord kunnen geven. Over die computers ook, en vooral over die regels. Hij had het steeds over dat hij een rule follower is, dan weet je dat bij een tap hebt verloren :)
Eigenlijk vond ik de interviewer heeeel slecht, deed niets om Sonnen een beetje te laten nadenken over zijn uitspraken.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_99273657
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef Omega het volgende:

[..]

Eigenlijk vond ik de interviewer heeeel slecht, deed niets om Sonnen een beetje te laten nadenken over zijn uitspraken.
Wellicht dat er van te voren afspraken waren gemaakt van wat wel en wat niet.. maar sowieso Sonnen is een politician, kun je vragen stellen wat je wilt ze geven toch altijd een ander / apart antwoordt :P
  zondag 10 juli 2011 @ 13:18:13 #107
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99273909
Ariel had hem precies waar hij hem wilde hebben hoor
  zondag 10 juli 2011 @ 13:51:56 #108
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99275360
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Omega het volgende:
In zijn 2e jaar was hij 22, dat betekent voor zijn prime. Tijdens zijn prime scoorde hij 30+ per jaar, en dus 10 punten minder, betekent wel degelijk over zijn prime. All star werd hij natuurlijk door zijn naam. En play offs werden niet gehaald. Dus Jordan is wel degelijk een heel goed voorbeeld. En het is toch ook gewoon waar, Couture is toch ook niet meer de fighter die 10 jaar geleden was.
Zijn eerste Rookie jaar scoorde hij gemiddeld 30 punten, en dat was toen hij 21 was. Als hij puur vanwege zijn naam het all star-team haalde, had hij niet gepresteerd zoals hij gepresteerd had. Dat ze de playoffs niet gehaald hebben, was omdat de Wizards een waardeloos team waren, niet omdat Jordan slecht was. Natuurlijk, hij speelde iets minder dan in zijn prime. Maar de man was dan ook 40 jaar oud!

Van alle athleten die "over the hill" en "out of prime" zijn, is Jordan een heel slecht voorbeeld. Couture ook, die 20 jaar na zijn fysieke prime nog met de besten mee kon komen. Noem dan een Jon Jones of Brett Favre.
quote:
Kan iemand mij trouwens even inlichten waarom Sonnen (2x??) geschorst was, en waarom hij zegt dat het volgens de regels wel was toegestaan, maar toch daarom werd geschorst? Zou wel heel krom zijn.
HRT. Zoals Sonnen zelf aangeeft: het is, in theorie, wel legaal, maar niet als je erover gaat liegen en probeert het te verbergen.
  zondag 10 juli 2011 @ 13:53:52 #109
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99275440
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef Omega het volgende:
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik Sonnen niet kan waarderen als trash talker. maar volgens mij geen racisme, meer discriminatie.
Wel zei hij dat Wanderlei de slechtste record in UFC met nog steeds een contract is.
Behalve dat ben ik het wel met je opsomming eens :)

Ik vond ook dat die interviewer wel wat meer tegengas had mogen geven. Bijvoorbeeld over die 25 minuten, had zoiets als sex, film/sport kijken en nog wel tig zaken als antwoord kunnen geven. Over die computers ook, en vooral over die regels. Hij had het steeds over dat hij een rule follower is, dan weet je dat bij een tap hebt verloren :)
Ik heb ook het idee dat Ariel het wel best vindt dat Sonnen zichzelf zo erg in zijn kaarten laat kijken, en de wereld laat weten dat hij een debiel is. Het enige dat je als interviewer hoeft te doen om Sonnen voor lul te zetten, is hem voor een camera neerzetten en zelf je mond houden.
pi_99276444
  zondag 10 juli 2011 @ 18:09:04 #111
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99286776
Bezig met me picks op mmaplayground. Ben benieuwd... Om ook nog eens aan te geven in welke ronde iemand down gaat... DIt word een stuk pittiger!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99287422
Allemaal vroeg met de picks, eerste event is toch pas 3 aug ofzo?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:32:01 #113
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99287544
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
Allemaal vroeg met de picks, eerste event is toch pas 3 aug ofzo?
6 augustus UFC 133, dus dan moeten de picks vóór 5 augustus ingevuld zijn (denk ik) :s)
  zondag 10 juli 2011 @ 18:38:24 #114
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99287726
De spinning back fist
SPOILER
SPOILER
pi_99289576
Sowieso qua naam al niet (de top krijgt eerder die prijs) maar denk dat Silva en Machida toch wel een brutere KO hebben en specialer.
  zondag 10 juli 2011 @ 19:36:55 #116
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99289632
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Sowieso qua naam al niet (de top krijgt eerder die prijs) maar denk dat Silva en Machida toch wel een brutere KO hebben en specialer.
quote:
Paxlie says:
beetje lucky shot wel
en Mauro overdrijft weer heerlijk als beste ooit
maar hij zit er wel echt goed op zeg :9
Rab says:
haha idd
wat een gebrul
Paxlie says:
THE BEST KO OF THE YEAR
wut?
doe dan die fronttrap van Anderson op Belfort :9
:P
pi_99297815
Maiquel Falcão had gisteren zijn eerste match sinds zijn UFC-gevecht tegen Gerald Harris.

Die scheids ;(

zondag 10 juli 2011 @ 22:20:49 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99297955
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Maiquel Falcão had gisteren zijn eerste match sinds zijn UFC-gevecht tegen Gerald Harris.

Die scheids ;(

Valt nog mee als je de fight van Kim Couture van gisteren bekijkt.

Ze was overduideljk 10/15 seconde helemaal OUT! Scheids staat erbij en kijkt ernaar :')
pi_99298198
Even gekeken, ze is inderdaad een seconde of 10 bewusteloos vóór de stoppage.

Hoe heet die choke eigenlijk?
  zondag 10 juli 2011 @ 22:40:13 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99298886
Scissor choke
pi_99299797
quote:
13s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef Hooidraad het volgende:
Even gekeken, ze is inderdaad een seconde of 10 bewusteloos vóór de stoppage.

Hoe heet die choke eigenlijk?
Niet overdrijven. Vanaf het moment dat de voetjes het begaven is het 6-7 seconden. Een paar seconden te laat omdat de scheids het niet herkent. Blijft wel een kwalijke zaak.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:02:21 #122
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99300113
Zijn inderdaad 7 seconden ipv 10, maar de scheids zit er op de knieen naast, ze is compleet limb en
haar ogen draaien weg.. écht veel te lang man
pi_99301161
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ehm, Ali deed het in de jaren '60 en '70, toen er nauwelijks trash talkers waren. Daarnaast was Ali de meest originele trash talker, en wist hij zijn trash talk waar te maken -in tegenstelling tot Sonnen.
In het boksen was hij wellicht redelijk uniek echter origineel was het niet. Het was standaard heel-taal uit het professioneel worstelen. Ik herken veel Freddie Blassie in zijn "I'm the greatest"-retoriek:

Het is ook niet toevallig dat Ali hem in de hand nam voor zijn wedstrijd tegen pro-worstelaar Inoki.

quote:
Misschien moet je eens verder kijken dan naar zijn tirade tegen die journalist.
Ik ben goed bekend met Mike Tyson en hij is slimmer dan velen menen maar hij heeft ook issues dat lijkt mij duidelijk.

quote:
Ja. Dat is niet de eerste keer dat ik die 'grap' gehoord heb.
Ok.

quote:

_O- Hij heeft daar geen computers gezien. Kom op zeg, snap je er wel wat van? Je kan het niet grappig vinden maar kom aan zeg.

quote:
Hij zat in 2006 al in de UFC maar daar heeft hij het niet over, hij stelt dat hij al 6 jaar een gevecht met Anderson Silva wil. Silva had al naam gemaakt voordat hij in UFC zat.

quote:
Velen hebben een andere opvatting.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:25:20 #124
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_99301499

Deze kwam zojuist langs via Twitter, doet die journalist zo slecht nog niet... Ariel moet ook eens zoiets proberen :P
pi_99301511
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Fokski het volgende:

[..]
Vanaf het moment dat de voetjes het begaven is het 6-7 seconden.
Ik zie, 7 seconden :Y

quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:

Deze kwam zojuist langs via Twitter, doet die journalist zo slecht nog niet... Ariel moet ook eens zoiets proberen :P
Het lachen verging Alistair toch eventjes toen hij naar de grond werd gehaald :D

[ Bericht 56% gewijzigd door Hooidraad op 10-07-2011 23:30:33 ]
pi_99303646
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat Ariel het wel best vindt dat Sonnen zichzelf zo erg in zijn kaarten laat kijken, en de wereld laat weten dat hij een debiel is. Het enige dat je als interviewer hoeft te doen om Sonnen voor lul te zetten, is hem voor een camera neerzetten en zelf je mond houden.
QFT! _O-

Sonnen :')
pi_99304986
We mogen Chael weliswaar niet, maar zonder kleurrijke personen als hij was het allemaal één en al een saaie boel geweest. Iedereen met hetzelfde standaard praatje, "Ik heb hard getraind en voel me beter dan ooit, repect voor mn tegenstander het is een goede vechter, maar ik denk echt dat ik ga winnen blabla" weliswaar in het engels, maar je snapt me wel :p
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 11 juli 2011 @ 00:39:48 #128
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99305078
Ik vind Chael fantastisch. Stond te schreeuwen toen hij tegen Anderson vocht omdat ik echt dacht dat hij het nog ging flikken ook (wat een shitstorm was dat geweest, gezien wat erna gebeurd is :X)

Kerel is zo overdreven dat ik er gewoon om moet lachen. Works for me.
pi_99305158
Damn die refs van Couture en Falcoa .... :') schandalig.. zo krijg je dus braindamage.
  maandag 11 juli 2011 @ 00:43:23 #130
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99305215
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Fokski het volgende:

Hij zat in 2006 al in de UFC maar daar heeft hij het niet over, hij stelt dat hij al 6 jaar een gevecht met Anderson Silva wil.
Sonnen is pas 'relevant' sinds zijn tweede run in de UFC, die begon met zijn submission loss tegen Maia in 2009 (!!). Daarvoor had hij een UFC record van 1-2 tegen mensen die nu niet eens meer in de UFC zitten. Daarna heeft hij een tijdje in het kleine circuit gevochten voor hij terug kwam bij Zuffa in de WEC, waar hij ook een marginaal 2-1 record had.

Stel nou dat Chael gelijk heeft (wat niet zo is) en hij zes jaar geleden begonnen is met Anderson uitdagen.. Waarom zou Anderson, die de afgelopen vijf jaar de ongeslagen middleweight kampioen van de grooste MMA organisatie ter wereld, ook maar enigszins aandacht besteden aan een opneukertje die uit diezelfde organisatie gecut werd toen hij voor de derde (!!) keer gefinisht werd door Jeremy Horn? Waarom zou Anderson zich moeten verlagen naar het niveau van een BODOG-vechter als hij tegen de besten van de besten hoort te vechten?

Professionele athleten kunnen dat rationaliseren. Chael blijkbaar niet. Die vindt dat Anderson tegen hem MOET vechten als hij daarom vraag, zelfs als hij verliest. Zelfs als hij niet eens bij de UFC zit. Want hij gebruikt "fighting words". Right..
quote:
Silva had al naam gemaakt voordat hij in UFC zat.
Sure. Maar niet als de dominante kampioen die hij nu is, maar als een uiterst getalenteerde, maar wisselvallige vechter die gefinisht wordt door kleine aziaten, en pas vier keer in middleweight had gevochten.

Als je iemand uit wilt dagen, daag dan de beste uit, niet iemand waar ze in de VS amper van gehoord hebben (zoals zes jaar geleden het geval was). De eerste keer dat Chael Anderson uitdaagde, was voor zijn gevecht met Marquardt, en na zijn gevecht met Okami. Waarom? Omdat dat de eerste keer was dat hij daar recht op had!

Chael is weinig meer dan een slechte troll. De mensen die doen alsof hij een of andere geniale komiek is, of een originele trash talker, hebben nog nooit van Bill Hicks gehoord.
  maandag 11 juli 2011 @ 00:48:22 #131
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99305427
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:37 schreef roepdeman het volgende:
We mogen Chael weliswaar niet, maar zonder kleurrijke personen als hij was het allemaal één en al een saaie boel geweest. Iedereen met hetzelfde standaard praatje, "Ik heb hard getraind en voel me beter dan ooit, repect voor mn tegenstander het is een goede vechter, maar ik denk echt dat ik ga winnen blabla" weliswaar in het engels, maar je snapt me wel :p
Neuh, je kan ook kleurrijk zijn zonder jezelf te profileren als onderontwikkeld resultaat van inteelt. Zelfs de duidelijk niet intelligente Diaz broers zijn beter in trash talk en een kleurrijk personage tentoon stellen. Kijk TUF 5 maar.

Ik snap echt niet dat iedereen zo wegloopt met Chael, maar wel een hekel heeft aan Bisping, die veel intelligenter overkomt, en originelere trash talk gebruikt. Het trash talken van Chael is bijna net zo kinderachtig en beperkt als dat van Koscheck, die tijdens TUF denkt dat "you're a male nurse, bro" een intelligente reactie op alles is.

Laat Chael eerst maar eens wat tijd op zijn rug met mannen tussen zijn benen besteden voor we hem weer een title shot geven.
  maandag 11 juli 2011 @ 01:07:10 #132
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99306204
Daarnaast kun je ook kleurrijk zijn zonder kinderachtige trash talk:

maandag 11 juli 2011 @ 08:03:36 #133
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99309975
Lyle 'Fancypants' Beerbohm? ;P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 11 juli 2011 @ 09:56:07 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99311362
  maandag 11 juli 2011 @ 12:40:44 #136
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99315891
Iemand die toevallig weet wanneer deze docu uitkomt...?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99316128
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die toevallig weet wanneer deze docu uitkomt...?
Ben ik ook benieuwd naar.. hij is wel al op die film festivals geweest..
Waren nog 2 mma related/fighter docu's die ik wil zien, die van evan tanner en.. nog 1...
pi_99325474
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar.. hij is wel al op die film festivals geweest..
Waren nog 2 mma related/fighter docu's die ik wil zien, die van evan tanner en.. nog 1...
Als je een goede wilt zien dan kan ik je ook die van Rickson Gracie aanraden, Choke. Is wel wat ouder, maar zeer goed. Renzo Gracie heeft ook een mooie.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:25:37 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99331636
Andre Winner Released by the UFC Following Loss to Anthony Njokuani

Doomsday: UFC cuts John Howard following third straight loss

+

Op de Strikeforce website stond vanmiddag te lezen dat Fedor een UFC contract had getekend en dat zijn eerste fight tegen niemand minder dan Anderson Silva zou zijn in een "UFC Superfight".

Waarschijnlijk is de website gehacked of een IT medewerker was een klein beetje boos :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 11-07-2011 19:39:28 ]
pi_99332992
Logisch die cuts.. maar butterfly punch Joe Daddy mag nog blijven wtf :')
  maandag 11 juli 2011 @ 20:14:43 #141
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99334377
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
Logisch die cuts.. maar butterfly punch Joe Daddy mag nog blijven wtf :')
Tuf winners krijgen special treatment, tenzij ze een event verneuken door niet op gewicht te zijn. Kijk hoe lang het duurde voor grove gecut werd.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:20:52 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99334734
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Tuf winners krijgen special treatment, tenzij ze een event verneuken door niet op gewicht te zijn. Kijk hoe lang het duurde voor grove gecut werd.
Denk dat je wel gelijk hebt als je zegt dat TUF winners wat meer credit krijgen dan andere fighters, maar Kendall had een goed record hoor. Voor zijn laatste 2 fights was hij 7-4 in de UFC.

Daddy is inmiddels 2-6 in zijn in zijn laatste 8 :{
Daddy is inmiddels 0-4 in zijn in zijn laatste 4 :{
pi_99336194
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 00:43 schreef Splackavellie02 het volgende:

Stel nou dat Chael gelijk heeft (wat niet zo is) en hij zes jaar geleden begonnen is met Anderson uitdagen.. Waarom zou Anderson, die de afgelopen vijf jaar de ongeslagen middleweight kampioen van de grooste MMA organisatie ter wereld, ook maar enigszins aandacht besteden aan een opneukertje die uit diezelfde organisatie gecut werd toen hij voor de derde (!!) keer gefinisht werd door Jeremy Horn? Waarom zou Anderson zich moeten verlagen naar het niveau van een BODOG-vechter als hij tegen de besten van de besten hoort te vechten?
Chael speelt een spelletje die goed uitpakt. Hij snapt dat het gemakkelijker is om een anti-held te zijn en je te definiëren op grond van wat je niet bent dan wat je wel bent. Als je voorbij zijn duidelijke gein kijkt dan hoor je ook zaken die kloppen. Ik ben een Wanderlei Silva-fan maar hij is geen geweldige vechter, de gebreken en gaten die hij had in het begin die heeft hij nu nog. Hij is gewoon geen intelligente vechter, hij werkt hard en geeft 100% maar is allang geen rol van betekenis meer. Chael is ook een harde werker maar ik zie toch zeker een ontwikkeling bij hem en ook hij doet aan bjj ondanks zijn tirade.

Chael zal ver komen en wedstrijden krijgen die anderen niet krijgen. Een Barry zal onzichtbaar blijven als hij zich zo blijft presenteren ook al noemt iemand hem kleurrijk zal hij geen volle zalen trekken. Haye kreeg ook zijn wedstrijd en payday door Wladimir Klitschko respectloos uit te dagen. Ik geloof niet dat Haye echt zo'n foute kerel is maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen.

Zie het zo op youtube zijn er talenten op alle gebieden aanwezig waarbij sommigen geen groot publiek weet te trekken. Het is deels weten hoe je het spel moet spelen.

quote:
Chael is weinig meer dan een slechte troll. De mensen die doen alsof hij een of andere geniale komiek is, of een originele trash talker, hebben nog nooit van Bill Hicks gehoord.
Ik ben geen Bill Hicks-fan. Sorry.
pi_99350003

Zombie Leben is trouwens echt baas _O_
Moest ik ff kwijt :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Vierkantblokje op 12-07-2011 10:40:44 ]
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 02:02:40 #146
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99352425
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Fokski het volgende:
Chael speelt een spelletje die goed uitpakt. Hij snapt dat het gemakkelijker is om een anti-held te zijn en je te definiëren op grond van wat je niet bent dan wat je wel bent. Als je voorbij zijn duidelijke gein kijkt dan hoor je ook zaken die kloppen.
Dat is het probleem met Chael nu juist; die lijkt niet in staat te begrijpen dat je ook een anti-held kunt zijn zonder jezelf neer te zetten als iemand met het IQ van een 3-jarige. Kijk naar Bisping: gehaat door velen, maar een stuk intelligenter dan Chael. Of kijk naar Mir, nog iemand waar veel mensen een hekel aan hebben. Zegt ook negatieve dingen over andere vechters. Maar hij praat over dingen die relevant zijn voor vechters. Chael praat liever over wortels voeren aan een bus, omdat hij niet genoeg verstand van jiu jitsu heeft om er daadwerkelijk kritiek op te geven.
quote:
Ik ben een Wanderlei Silva-fan maar hij is geen geweldige vechter, de gebreken en gaten die hij had in het begin die heeft hij nu nog. Hij is gewoon geen intelligente vechter, hij werkt hard en geeft 100% maar is allang geen rol van betekenis meer. Chael is ook een harde werker maar ik zie toch zeker een ontwikkeling bij hem en ook hij doet aan bjj ondanks zijn tirade.
Uiteraard. Hij loopt ook gewoon te slijmen bij Eddie Bravo. Maar zijn submission defense is nog steeds ver onder de maat voor een top-5 vechter.
quote:
Chael zal ver komen en wedstrijden krijgen die anderen niet krijgen. Een Barry zal onzichtbaar blijven als hij zich zo blijft presenteren ook al noemt iemand hem kleurrijk zal hij geen volle zalen trekken.
En daarin ligt het verschil, niet in de "slimme marketing" van Chael. Mensen gingen pas naar Sonnen luisteren nadat hij Okami versloeg. Daarvoor had hij ook niet zo'n grote bek, omdat hij nog geen significante overwinning had in de UFC (en zelfs zijn win over Filho is niet echt indrukwekkend als je kijkt naar hoe Filho in dat gevecht was).
quote:
Haye kreeg ook zijn wedstrijd en payday door Wladimir Klitschko respectloos uit te dagen. Ik geloof niet dat Haye echt zo'n foute kerel is maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen.
Jij vindt het blijkbaar nogal leuk om appels met peren te vergelijken, he? Haye kreeg de wedstrijd omdat hij een belt had die Klitschko nog niet had, en wel wilde. Haye kreeg het gevecht met Klischko omdat dat gevecht het meest lucratieve was voor Klitschko.

Het is waar dat Haye zich naar een voor hem gunstige split van de purse heeft geluld, maar nu doe je alsof iedere extravagante trash talker hetzelfde is, terwijl ik juist beweer dat het niet zo is. Ik beweer juist dat je ook een anti-held, een trash talker, een kleurrijke persoonlijkheid, een publiekslieveling, of een combinatie van die vier kunt zijn zonder jezelf zo gigantisch voor lul te zetten en de wereld de indruk te geven dat je ouders broer en zus waren, en dat je daarom zulke achterlijke dingen zegt. Kleine kinderen kunnen nog zinnigere dingen zeggen dan Chael doet.

Chael is een debiel, of wil de wereld ervan overtuigen dat hij een debiel is. In beide gevallen kan ik er niet om lachen. Ik heb een wat ontwikkelder gevoel voor humor, denk ik.

Chael probeert zijn verliezen ook altijd goed te praten met onzin dat hij die wedstrijden op straat, in zijn buurt, niet verloren had, en dat hij genaaid is door "regeltjes" waarbij je verloren hebt als je aftikt. Alsof Chael, een witteboordencrimineel uit een welvaartsgezin, ook maar IETS weet over gevechten op straat. Als je die redenering zou doorvoeren, zou hij veel meer losses hebben, want in een straatgevecht zou hij ook verloren hebben van Okami, Miller en Marquardt. Op de straat geeft een jury je niet te overwinning als je je tegenstander 15 minuten lang vasthoudt.

En op straat, waar soccerkicks en stomps zijn toegestaan, zou Wanderlei hem ook slopen. Daarom hield hij wijselijk zijn bek toen ze samen in de auto zaten en Silva hem op zijn gedrag aansprak.
quote:
Zie het zo op youtube zijn er talenten op alle gebieden aanwezig waarbij sommigen geen groot publiek weet te trekken. Het is deels weten hoe je het spel moet spelen.

The medium is the message. Ga je nu werkelijk mensen op youtube vergelijken met een top-5 vechter uit de grootste MMA organisatie ter wereld..? Denk je niet dat Chael een beetje meer expositie krijgt dan het gemiddelde YouTube-talent?
quote:
Ik ben geen Bill Hicks-fan. Sorry.
Dat had ik ook niet verwacht. Voor mensen die Chael grappig vinden, ligt de humor van Hicks een beetje buiten bereik.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:54:22 #147
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99358471
Melvin Guillard next in line voor een titleshot! Het word hoog tijd!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:03:09 #148
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99358709
Zullen Clay Guida en Jim Miller leuk vinden :o
pi_99360351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Melvin Guillard next in line voor een titleshot! Het word hoog tijd!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Zullen Clay Guida en Jim Miller leuk vinden :o
Clay Guida is niet leuk genoeg.. tegen Pettis gewoon gegrind naar een win..
Jim Miller wordt hier wel 'bestolen' .. 7 fight winstreak dacht ik..

Maar Guillard verdiend ook wel een titleshot hoor, hij schakelde Dunham makkelijk uit, tegen Roller had hij alles te verliezen maar weer een mooi knockout.
Ik denk zonder grappen dat als Guillard zijn conditie zwaar goed heeft dat hij van Edgar kan en wellicht gaat winnen, Guillard vs Stephens was hij ook te snel voor Stephens, Edgar zal dus niet zijn speed advantage hebben.. waar hij normaal heel erg op teert zoals bijv tegen BJ.
TDD / sprawl is stukken beter geworden van Guillard.

We zullen zien :) misschien was een #1 contender fight beter tussen guillard/miller maar aan de andere kant als je nu je kans krijgt terwijl de champ van een blessure komt.. zou ik die ook graag aanpakken :P en hoef je niet meer te wachten.
pi_99361546
Maar is de BJJ van Guillard ook beter geworden?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_99362020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maar is de BJJ van Guillard ook beter geworden?
Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..
pi_99362555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..
Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.
en die heeft die toch wel nodig denk ik mischien niet tegen Maynard maar tegen de rest wel.
Ook al denk ik wel dat die een goeie kans maakt voor de title. :P
pi_99363980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.
en die heeft die toch wel nodig denk ik mischien niet tegen Maynard maar tegen de rest wel.
Ook al denk ik wel dat die een goeie kans maakt voor de title. :P
Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 13:33:00 #154
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99364106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.
Ik ben benieuwd hoe lang Edgar met Guillard blijft boksen. Lijkt me dat hij het na een ronde wel voor gezien houdt en voor takedowns en top control gaat. Melvin is een enge lighweight :P
pi_99364254
Hij krijgt hem vast neer, want Melvin wil ook wel eens flashy doen met jumping knees of wat kicks kun je neergehaald worden, maar hoelang kan Edgar hem daar houden :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:32:00 #156
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99376548
Heeft Edgar uberhaupt wel een submission win in de UFC?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:38 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99376667
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Edgar uberhaupt wel een submission win in de UFC?
Hij heeft kennelijk Matt Veach gesubmit via rear naked
pi_99378294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
Hij krijgt hem vast neer, want Melvin wil ook wel eens flashy doen met jumping knees of wat kicks kun je neergehaald worden, maar hoelang kan Edgar hem daar houden :P
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 19:20:07 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99378406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:

[..]

Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
Ga je nu een LHW vergelijken met een LW? :'). Ach zolang Guillard het staande weet te houden geef ik hem een goede kans om te winnen anders grind Edgar wel naar de overwinning zoals hij al heel zijn carrière doet
pi_99379449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ga je nu een LHW vergelijken met een LW? :').
Yep, ik denk dat Edgar meer kans maakt om een decision win te bereiken tegen Rampage dan dat hij Guillard zal verslaan. Zoals eerder gezegd hij is een puntenvechter, hij kan je verslaan zonder je een centje pijn te doen enkel door sneller te zijn en je te laten missen.

quote:
Ach zolang Guillard het staande weet te houden geef ik hem een goede kans om te winnen anders grind Edgar wel naar de overwinning zoals hij al heel zijn carrière doet
Guillard is geen trage vogel. Edgar gaat naar aller waarschijnlijkheid KO geslagen worden.
pi_99379478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:

[..]

Eerst herhaal je wat ik zeg.. en dan denk je dat hij meer kans maakt tegen Rampage? :D ............ _O-
pi_99379592
Newsflash, Rampage heeft een win over Machida die ook f-ing snel is plus wins over Dan Henderson, Matt Hamill die ook hele goede wrestlers zijn.. dus .. bro, stop met je zelf voor schut zetten.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:05:14 #163
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99380700
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot

Hij wil namelijk in zijn volgende fight matten tegen Lauzon ;)

+

Kim Couture Update: Couture Was Not Medically Cleared to Fight
pi_99381068
Van te voren al niet? En toch gevochten? ....
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:28:11 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99381887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
Van te voren al niet? En toch gevochten? ....
Yep.. slechte zaak!

Kim Couture was not medically cleared to fight

+

When I say International, you say....

[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 12-07-2011 20:37:24 ]
pi_99384350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot

Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.

quote:
When I say International, you say....
TUF? :o

[ Bericht 16% gewijzigd door Hooidraad op 12-07-2011 21:18:28 ]
pi_99387677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
Newsflash, Rampage heeft een win over Machida die ook f-ing snel is plus wins over Dan Henderson, Matt Hamill die ook hele goede wrestlers zijn.. dus .. bro, stop met je zelf voor schut zetten.
Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:25:54 #168
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99388842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.

[..]

TUF? :o
Ik zag het volgende filmpje op Twitter _O-

woensdag 13 juli 2011 @ 12:07:17 #169
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99406692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:

Hij wil namelijk in zijn volgende fight matten tegen Lauzon ;)

+

Was geen bron, just a matter of opinion.
En Edgar kreeg flinke knockdowns te verduren tegen Maynard, dus een paar flinke tikken van Guillard en hij gaat genadeloos neer!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:14:14 #170
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99406943
Phil Davis out at UFC 133; UFC actively seeking replacement opponent for Rashad Evans :o

Ik zeg Bones!!

[edit:] maar het wordt wsg Machida.... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:42:28 #171
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99407917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Phil Davis out at UFC 133; UFC actively seeking replacement opponent for Rashad Evans :o

Ik zeg Bones!!

[edit:] maar het wordt wsg Machida.... :')
Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterk :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:46:54 #172
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99408098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterk :')
Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!
Schuiven die planning Dana!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:49:08 #173
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99408187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Fokski het volgende:

[..]

Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.
Je kan de snelheid van een LHW toch niet vergelijken met de snelheid van een LW kom op zeg. Bovendien zou een Rampage of Machida Edgar man handelen waarom denk je dat ze in verschillende classes zitten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door LitmanenAFCA op 13-07-2011 13:00:39 ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:52:18 #174
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99408299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!
Schuiven die planning Dana!
Ja laten we een titleshot afnemen. Zal vast in het contract staan dat dat zonder problemen kan.
pi_99408426
Evans vs. Machida II was precies waar ik ook aan dacht! Jammer dat Davis geblesseerd is, zijn tijd komt nog wel.

Verder hier een voorbeeld wat die van Kim Couture als onschuldig afdoet. Kijk en huiver!

:X
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:57:02 #176
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99408465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:52 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ja laten we een titleshot afnemen. Zal vast in het contract staan dat dat zonder problemen kan.
Ik bedoel het als grap.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:07:37 #177
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99408902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ik bedoel het als grap.
In dat geval moet je werken aan je PI gebruik :P
pi_99409829
Geez.. wtf is het, bad ref week?
--------------------------------------------------------

After Florian, Aldo Open to ‘Dream’ Fights at 155, 135
quote:
Jose Aldo currently sits alone atop the featherweight division, but the UFC’s second-youngest champion has a dream: a possible move in weight that could result in a super-fight against a fellow UFC champ, such as Frankie Edgar or Dominick Cruz.

Aldo, 24, has already verbally agreed to make his next title defense against Kenny Florian, who earned the shot in his 145-pound debut by outpointing world-ranked Diego Nunes. After that, however, if desired by the UFC and agreed upon by his management, Aldo says he’d be more than happy to shift in weight.

“It’s not only about my wishes,” Aldo explained to Sherdog.com. “My coach, Andre Pederneiras, and managers Ed Soares and ‘Joinha’ [Jorge Guimaraes] are also involved, so it has to come from them, as well as from [UFC President] Dana White and [matchmaker] Joe Silva. I’m a fighter; I’ve gotta do my job well and always try to give the crowd a show. If it was only about my wishes, I’d love to move my weight up and down to fight, but I’m confident when they believe it’s a good time, I’ll be asked to face this new challenge.”

Aside from taking part in his own, Aldo also showed himself to be generally in favor of super-fights, admitting that he would like to see middleweight king Anderson Silva take on light heavyweight champ Jon Jones, or Silva against welterweight ruler Georges St. Pierre.

“I’m in favor of that because I think the promotion, the public and the media would gain a lot with [super-fights],” the Nova Uniao fighter opined. “A lot of fans want to see champions fight champions from other divisions. If people could find a way to make that, to get a consensus, I think there’s a place for that in the UFC. For me, as I said, it would be a dream come true to test myself between the lighter weights.”

Before any move, though, Aldo must defend his crown against Florian. After six weeks away from training, the champion is getting back to perfect shape. Now completely healed is the shoulder injury which he discovered after his five-round battle with Mark Hominick at UFC 129.

“I’m just waiting on the date [to face Florian],” said Aldo. “I returned to my training routines after a good period of rest, and I’m getting back into shape with boxing, jiu-jitsu and muay Thai. I’m not exactly focused on Florian. I’ll wait to be, like, seven weeks out from the fight to figure out a strategy to beat him.”
  woensdag 13 juli 2011 @ 14:15:16 #179
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99411554
Goed bezig die Aldo! Kijken hoe hij gaat presteren zonder 'n griepje :P en een goeie ground defence want die gaat hij nodig hebben tegen Kenflo..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:26:37 #180
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99416561
Tja.. helaas is het vrij logisch dat Machida de tegenstander wordt.

De volgende fights staan al:
Griffin vs. Rua
Franklin vs. Nogueira
Jones vs. Jackson

Davis is nu dus out en voor de rest blijft alleen Machida over. De next best thing in de UFC is Vladimir Matyushenko en dan zie ik eerlijk gezegd toch liever de re-match al ben ik er niet dol op.

Tito had de fight al afgewezen omdat het te dicht op zijn overwinning @ UFC 132 zat.
pi_99418954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. helaas is het vrij logisch dat Machida de tegenstander wordt.

De volgende fights staan al:
Griffin vs. Rua
Franklin vs. Nogueira
Jones vs. Jackson

Davis is nu dus out en voor de rest blijft alleen Machida over. De next best thing in de UFC is Vladimir Matyushenko en dan zie ik eerlijk gezegd toch liever de re-match al ben ik er niet dol op.

Tito had de fight al afgewezen omdat het te dicht op zijn overwinning @ UFC 132 zat.
Gatekeeper zal je bedoelen... Vladimir is oud, wint van de mindere competitie maar legt het af tegen de top (Jones, Nogueira en in een ver verleden Ortiz). De rematch Evans - Machida is prima!
  woensdag 13 juli 2011 @ 17:34:56 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99419600
Our man in brasil just spoke to Fabyola Machida (wife of Lyoto) and she says he is NOT taking the fight; stay tuned
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:56:03 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99422300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Our man in brasil just spoke to Fabyola Machida (wife of Lyoto) and she says he is NOT taking the fight; stay tuned
http://www.mmafighting.co(...)t-with-rashad-evans/
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:14:14 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_99425510
Begrijpelijk dat Machida deze fight niet wil op short notice.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:15:51 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99428285
UFC cuts Alexandre Ferreira after 'Cacareco' refuses to fight Rousimar Palhares :')
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:26:14 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99428811
Pennsylvania State Athletic Commission Lifts Nate Marquardt's Suspension
pi_99429306
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Begrijpelijk dat Machida deze fight niet wil op short notice.
Zeker :Y

Er is geen vechter beschikbaar op het niveau van Phil Davis, er zal hoe dan ook een relatieve can voor in de plaats moeten komen. Ik denk aan Bonnar, Vladdy of Hammill... pfff, spanning is er weer helemaal af.

Strikeforce heeft nog Cavalcante die momenteel nergens ingepland staat maar het lijkt me sterk dat deze van stal gehaald wordt.

O, Vladdy moet al tegen Gustafsson zie ik. Niet veel keus meer over dan. Denk dat Evans opnieuw zijn Octagon return uit zal moeten stellen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:40:53 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99429525
pfffff, het is wat met die ufc cards, ze vallen bij bosjes uit! :X
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:48:18 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99429889
Matt Hamill dan maar? of toch Tito Ortiz????

Mike Chiappetta
quote:
From what I can gather, it sounds like @TitoOrtiz is reconsidering the possibility of stepping in and facing Rashad Evans. #UFC133
+

Roy Nelson's manager confirms bout with 'Cro Cop' at UFC 137.
Het einde van een grote legende zit er toch echt aan te komen, Cro Cop gaat slaapje doen.

[ Bericht 59% gewijzigd door Tazmaniac op 13-07-2011 22:47:11 ]
pi_99434053
Tito vs Rashad is wel een leuke denk ik :o

Roy vs Cro Cop.. Ik hoop dat CC wint :+
pi_99434526
Rematch met Evans zou wel leuk zijn, vorige was een draw.. en voor Ortiz komt het goed uit, hij heeft niet de tijd om op ze reet te zitten.. en in zijn laatste gevecht heeft hij geen damage opgelopen.

Stel je voor, Tito wint .. :D Evans zakt dan hard in de ranks en Tito kan zomaar voor de titel gaan _O- als als als.. :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:18:34 #192
20925 n00cL30n
pi_99434836
Ortiz en CroCop it is. ;)
pi_99434997
Crocop gaat dan naar 205 cutten wil je zeggen?
pi_99435081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Crocop gaat dan naar 205 cutten wil je zeggen?
Neen, hij bedoelt dat zij zullen winnen.
pi_99435210
Oh, ik had dat nieuws bericht niet gezien :P .. ik dacht dat hij het over een matchup had tussen die 2. Zou me niet verbazen als Nelson Crocop knockout slaat.. vergelijkbaar met Wandy vs Leben vind ik.
pi_99435889
Mee eens, ik vind het jammer dat Cro Cop het niet voor gezien houdt.

Maar het kan natuurlijk ook een Ortiz vs. Bader worden :P
pi_99438427
Ortiz heeft al gewonnen van Rashad...ownee een draw...If you aint cheatin, you aint tryin!! Mensen die Ortiz elke keer weer afschrijven kijken enkel naar het resultaat :( niet naar de match zelf!

En CroCop wint van Nelson. Als dat gevecht doorgaat dan zet ik mijn UI op het spel :p Omdat het Mirko is!
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:05:37 #198
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99439138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Geo3kant het volgende:
Rematch met Evans zou wel leuk zijn, vorige was een draw.. en voor Ortiz komt het goed uit, hij heeft niet de tijd om op ze reet te zitten.. en in zijn laatste gevecht heeft hij geen damage opgelopen.

Stel je voor, Tito wint .. :D Evans zakt dan hard in de ranks en Tito kan zomaar voor de titel gaan _O- als als als.. :D
Tito had de vorige moeten winnen, maar Rashad is natuurlijk veel beter geworden sinds die tijd.
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef roepdeman het volgende:
Ortiz heeft al gewonnen van Rashad...ownee een draw...If you aint cheatin, you aint tryin!! Mensen die Ortiz elke keer weer afschrijven kijken enkel naar het resultaat :( niet naar de match zelf!
Klopt, maar dat komt omdat het Tito is, en hij zelf al genoeg excuses verzint voor zijn losses. Ik ben het wel met je eens dat Tito van Rashad had moeten winnen, maar dat hij 'bijna van Machida heeft gewonnen' gaat weer een beetje te ver. Hij werd drie rondes lang gedomineerd voordat hij een -toegegeven, erg slicke- triangle pakte.
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:07:27 #199
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99439210
Ik denk dat Rashad niet echt zat te wachten op een rematch met Machida.. Wie wil er nou vechten tegen iemand die je al hebt verslagen :P
pi_99439511
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef roepdeman het volgende:

En CroCop wint van Nelson. Als dat gevecht doorgaat dan zet ik mijn UI op het spel :p Omdat het Mirko is!
Challenge accepted!! :D
pi_99439767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Tito had de vorige moeten winnen, maar Rashad is natuurlijk veel beter geworden sinds die tijd.

[..]

Klopt, maar dat komt omdat het Tito is, en hij zelf al genoeg excuses verzint voor zijn losses. Ik ben het wel met je eens dat Tito van Rashad had moeten winnen, maar dat hij 'bijna van Machida heeft gewonnen' gaat weer een beetje te ver. Hij werd drie rondes lang gedomineerd voordat hij een -toegegeven, erg slicke- triangle pakte.
Ok, we zijn het gedeeltelijk eens, maar in het belang van tijd en plaatsgebondenheid was Machida in een periode dat hij een uncrowned king was (saai, maar onaantastbaar). Te snel voor een ieder, ook nog eens Sokoudjou met een triangle gepakt en volgens velen in zn 'prime'. Ortiz zou dus een makkie worden.
Dat gevecht was meer dat Ortiz geen schade opliep, maar ook niet in staat was om een goede combo te landen. Hij kwam wel van alle andere tegenstanders met een solide TD, het meest dichtbij een overwinning en hij liet zien dat Machida niet ongenaakbaar was. En owja hij vocht ook nog eens met een blessure :P tot en met het gevecht met Rua was Tito dus de enige die Machida enigszins wat kon aandoen.

@ Hoogstaande

D to the E to the A to the L!

[ Bericht 1% gewijzigd door roepdeman op 14-07-2011 01:22:59 (Mirko is a Baws!) ]
pi_99440180
Rashad vs Tito official via ufc op Facebook

:Y
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:36:29 #203
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99440232
Mwah:

En geen schade?

Maar Tito kwam inderdaad het dichtst bij een overwinning op Machida:

Maar dat was dan ook meteen zijn enige wapenfeit in het hele gevecht ;)
pi_99440242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Rashad vs Tito official via ufc op Facebook

:Y
Ik hoop dat tito wint :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:38:30 #205
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99440302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:36 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ik hoop dat tito wint :D
Ik hoop het ook. Al was het alleen maar om te voorkomen dat hij weer met excuses komt. Dat dat betekent dat Rashad verliest en daardoor flink zakt, is mooi meegenomen :)
pi_99441601
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
  donderdag 14 juli 2011 @ 07:04:23 #207
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99443761
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
:D :')
pi_99445381
Ben benieuwd naar de betting odds voor Evans vs Tito. :P
pi_99446035
Machida/Ortiz news :P

White: Machida reneged on UFC 133 committment; Ortiz's job no longer on line
quote:
According to UFC president Dana White, Tito Ortiz wasn't the only light heavyweight to have a recent change of heart.

White today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that Lyoto Machida initially agreed to replace Phil Davis and fight Rashad Evans at UFC 133 before balking and demanding "Anderson Silva money" to step in on short notice.

Instead, Tito Ortiz agreed to take the bout, and White said he earned himself a reprieve – and possibly a big rankings jump in the 205-pound division – by stepping after initially deciding against a quick return to action.

"Machida accepted the fight," White told MMAjunkie.com. "We knew for a couple days this was going down, and Machida accepted the fight. Then when we called back and said, 'OK, we're going to make this fight,' Machida's people came back and said, 'We'll tell you what. You pay us what you pay Anderson Silva, and we'll take the fight.' This was after they had already agreed to take the fight.

"I said, 'Are you [expletive] kidding me? I'll tell you what. You tell Machida he achieves what [expletive] Anderson Silva has achieved, then maybe he'll make Anderson Silva money. Have a nice day.'"

According to White, Machida's camp made it clear there was no fear or concern in the matchup. Instead, their strategy all came down to financial promises.

"They said, 'Machida will fly out there tomorrow if you pay him what you pay Anderson Silva,'" White said. "They said they would do the deal, then I call back to make it and that's what they said."

White admitted he was frustrated at the surprising turn of events. With many top light heavyweights currently booked for high-profile fights, the UFC appeared to have few options for the UFC 133 main event, but Ortiz re-entered the picture shortly after declining the fight.

"Tito turned it down, and then Tito called back and said, 'Did you get the fight yet?'" White said. "I said, 'Nope.' He goes, 'Let me think about it. Let me talk to my team, and I'll call you back tomorrow.' This was Tuesday night."

And though Ortiz today told MMAjunkie.com he was comfortable remaining on the sidelines, he called White and said he was ready to compete.

"I think it's a big fight for Tito," White said. "I think he's got a lot of momentum after winning that last fight. Evans was in line for a shot. Tito is now fighting a guy he went to a draw with and who hasn't fought in a year-and-a-half."

And while White openly admitted prior to Ortiz's UFC 132 contest that a loss would mean his release from the UFC, the UFC boss said that will not be the case at UFC 133. In fact, not only is Ortiz's career not on the line – he may actually find himself in title-shot discussions should he upset Evans.

"[Expletive] right, he gets a break," White said. "Tito stepped up to the plate. It's [expletive] weird here. It's like I'm dealing with a new person. I like it. I like the new Tito.

"The storyline is what's so interesting. Tito went from 'You're about to be cut,' to now, if he beats Rashad Evans, he's back in the mix. He's back in the picture."

White said a timetable for Davis' return has yet to be established, but the injuries that forced him out of the bout were not serious in nature.

UFC 133 takes place Aug. 6 at Philadelphia's Wells Fargo Center. The evening's main card airs on pay-per-view.
Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geo3kant op 14-07-2011 10:05:13 ]
pi_99446492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.
Dat lijkt me ook waarschijnlijk...

Van Ortiz is het wel een slimme zet denk ik. Hij zit nog een beetje 'in de momentum', krijgt een flinke smak geld en ALS hij verliest, dan kan hij altijd aangeven dat hij een korte voorbereidingstijd had. Daarnaast is het mooi meegenomen dat hij bij een eventueel verlies niet eruit wordt gegooid en dus nog één of meer leuke paycheck(s) kan innen.

Mocht hij echt winnen van Rashad dan lach ik me helemaal suf! :D
Rashad is naast Bisping iemand die ik totaal niet mag.
pi_99446779
Ortiz moet ook wel.. hij kan niet 4 maanden wachten en voorbereiden, tenzij hij Randy2 is..
Het scheelt wel dat hij al een keer tegen Evans gevochten heeft plus zich voor zijn laatste gevecht voorbereid heeft voor een wrestler.

Maar het is wel mooi voor hem, en als hij wint.. :D lol dadelijk Evans eraan, en dan Bones zijn titel afpakken (ik fantaseer ff).. lol.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:29:41 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99446863
Evans -450
Ortiz +300

:o

[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 14-07-2011 10:35:31 ]
pi_99447080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Evans -450
Ortiz +300

:o
Wellicht wat geld op Ortiz zetten :P helaas is het niet zo lekker als tegen Bader, was 1/4.5
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:54:30 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99447589
Als Tito van Evans weet te winnen dan word ik gek.
Zou echt fantastisch zijn :D *O*
  donderdag 14 juli 2011 @ 12:13:18 #215
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99450385
Misschien toch maar een betje wagen op Ortiz! :D

Upset FTW!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99452596
Ik vind het wel verdacht hoor.. zoveel main events en top fighters de laatste tijd geblesseerd.. allemaal sinds die verzekering er is :P
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:09:02 #217
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99452780
Verzekering?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99453059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Verzekering?
UFC fighters zijn nu verzekerd, normaal was dat alleen als er wat in het gevecht gebeurde en dus medische kosten werden betaald, nu zijn ze ook buiten een event om verzekerd.. als er wat gebeurd bij de training ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:19:37 #219
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99453227
Relax! Geldt dat ook voor TUF fighters? :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99453603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Relax! Geldt dat ook voor TUF fighters? :P
Tijdens TUF heb je een verzekering net als voormalig in de UFC dacht ik, die 6 weken ben je verzekerd, ga je dan naar huis dan niet meer.. tenzij je een UFC contract krijgt aangeboden.

Dacht ik, die 6 weken dat je daar bent is verzekerd.
pi_99455291
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
:D
pi_99458361
Valpartijtje.. dit is niet het wielren topic :D oops
pi_99465958
Deze TT heeft trouwens een dubbele betekenis gekregen :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:39:03 #224
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99466281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Fyodor het volgende:

Rashad is naast Bisping iemand die ik totaal niet mag.
Rashad is een prima gast, veeeeeeel beter dan die Rampage Jackson. Ben een fan geworden sinds z'n TUF coaching gig.
pi_99469509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

In Brazilië is het nu eenmaal veel minder een kwestie van een deal is een deal. Ik denk dat Machida zich in de vingers heeft gesneden.
pi_99470043
Helaas wil machida Evans niet nog een keer voorschut zetten :P

donderdag 14 juli 2011 @ 19:47:57 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99471896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef Hooidraad het volgende:
Deze TT heeft trouwens een dubbele betekenis gekregen :)
B-)

:D

[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 14-07-2011 20:09:36 ]
pi_99474072
Voor Sonnen had gekund.. hij wou toch een tune up fight tegen zo'n karate gast.. dan houdt hij ook wel tegen een bruinsuikertje kunnen vechten en daarna in shape naar 185. :D (als hij al een license heeft)
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:39:39 #229
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99474905
Sorry nee.. ik vond hem zo slecht gemonteerd dat ik hem niet eens afgekeken heb..
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:21:44 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99476585
Poster voor UFC 133 _O-

Zie je maar weer waar de UFC hun ideeen vandaan haalt ;)
pi_99476803
Hahahaha keek net in mn mail en wilde het ook posten nav de titel van dit topic :D
pi_99484699
_O_
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:42:01 #234
20925 n00cL30n
pi_99484792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Als Tito van Evans weet te winnen dan word ik gek.
Zou echt fantastisch zijn :D *O*
Same here!
pi_99488137
Hamill Replaces Matyushenko, Meets Gustafsson at UFC 133
quote:
Vladimir Matyushenko has suffered an undisclosed injury and has been forced to withdraw from his scheduled light heavyweight contest against Alexander Gustafsson at UFC 133. Replacing “The Janitor” on the Aug. 6 card will be Matt Hamill, UFC officials announced Thursday.
pi_99491607
Het lijkt wel of ze sinds ze verzekerd zijn ineens vaker blessures hebben ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:46:58 #237
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99492767
Ben benieuwd hoeveel geld de UFC in Tito's match tegen Rashad gaat pompen om de boel weer lekker op te hypen! :P

Compleet met een nieuwe Countdown to UFC 133 ook natuurlijk!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:47:52 #238
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99492791
eigenlijk is het best wel erg.... maar door die hype vergeet ik bijna Fedor vs Hendo... :X
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:49:00 #239
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99492818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:46 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben benieuwd hoeveel geld de UFC in Tito's match tegen Rashad gaat pompen om de boel weer lekker op te hypen! :P

Compleet met een nieuwe Countdown to UFC 133 ook natuurlijk!
Dana waardeert dit heel erg van Tito dus ik verwacht dat ze dit flink gaan hypen. Sowieso geeft iedereen Tito nu een kans aangezien Rashad al heel lang niet gevochten heeft en Tito net een partij heeft gewonnen. Zal geen grote kans zijn, maar hij is er.
Sowieso trek ik Evans echt heel slecht (ondanks dat het een goede vechter en coach is) dus hopelijk wint Tito :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:02:41 #240
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99493157
En dan zou Tito met dit nummer op moeten komen....!! :D
_O-

Nu we toch lekker aan het hypen zijn...

UFC 137
Waarschijnlijk: B.J Penn vs Carlos Condit
Zeker: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione

[ Bericht 7% gewijzigd door incognitoomuch op 15-07-2011 10:28:52 ]
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99493891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef incognitoomuch het volgende:
En dan zou Tito met dit nummer op moeten komen....!! :D
_O-

Nu we toch lekker aan het hypen zijn...

UFC 137
Waarschijnlijk: B.J Penn vs Carlos Condit
Zeker: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Die Cheick Kongo wordt ook alleen maar strikers gevoerd he... Met Mitrione heeft hij voor de vierde keer een striker tegenover zich. Dat maakt Kongo wel een leuke gatekeeper, want we hebben allemaal gezien wat er gebeurt als hij een goede worstelaar tegenover zich heeft (Velasquez).
pi_99495896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Die Cheick Kongo wordt ook alleen maar strikers gevoerd he... Met Mitrione heeft hij voor de vierde keer een striker tegenover zich. Dat maakt Kongo wel een leuke gatekeeper, want we hebben allemaal gezien wat er gebeurt als hij een goede worstelaar tegenover zich heeft (Velasquez).
Inderdaad.. toen heeft hij cain 2 a 3 keer een knockdown gegeven :P ;) .. nah verder verloor hij wel, maar hij krijgt veel strikers.. maar dat is niet raar, dat zijn er veel in de HW division.

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.. misschien nog iets te vroeg voor Meathead? Maar wie zou hij anders moeten vechten :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:52:05 #243
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99495970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.. misschien nog iets te vroeg voor Meathead? Maar wie zou hij anders moeten vechten :P
Hoe bedoel je iets te vroeg...? Matt is 5-0 in de UFC. Het is eerder Sjaak die zich zorgen moet maken! ;)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99505699
Sources: Strikeforce grand prix semifinals set for Sept. 10
quote:
Four bouts are already rumored for the early fall card: A middleweight title match between current champ Ronaldo "Jacare" Souza and Luke Rockhold; a light-heavyweight bout between former champ Muhammed "King Mo" Lawal and submission ace Roger Gracie; a lightweight matchup between former lightweight champion Josh Thomson and Maximo Blanco; and another light-heavyweight tilt between former champ Gegard Mousasi and Mike Kyle.

None of the bouts have been made official by Strikeforce, nor has the event.

As for the tournament, the semifinals feature two bouts: Alistair Overeem vs. Antonio "Bigfoot" Silva and Sergei Kharitonov vs. Josh Barnett.
Sneller dan verwacht (als het doorgaat op die datum) en een hele mooie card :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Hoe bedoel je iets te vroeg...? Matt is 5-0 in de UFC. Het is eerder Sjaak die zich zorgen moet maken! ;)
Ik zou hem zo graag in een rematch tegen McSweeney willen zien maar dat zal nooit gebeuren ;(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:15:19 #245
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99505945
Mousasi vs. Kyle kan een hele mooie partij worden!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:16:02 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99508352
Mousasi vs. Kyle is een brute Strikeforce partij inderdaad, damn :)

Ik kan bijna niet geloven dat de GP al in september verder gaat.. I smell BS.
pi_99508690
Ik had het zelf ergens in november verwacht iig.
pi_99508831
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:

Ik kan bijna niet geloven dat de GP al in september verder gaat.. I smell BS.
Geloof er ook weinig van.. maar het duurt wel veel te lang.

Daarnaast was de match van King Mo vs Roger Gracie toch afgelast? Blessures?
pi_99508939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:29 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Geloof er ook weinig van.. maar het duurt wel veel te lang.

Daarnaast was de match van King Mo vs Roger Gracie toch afgelast? Blessures?
Dat was voor het Fedor vs. Hendo evenement, blijkbaar zijn ze opnieuw geboekt.
pi_99509124
Peewee Herman vs Russow slated for UFC 136 on Oct. 8 in Houston
pi_99510802
Neil “Goliath” Grove vs. Zak Jensen Confirmed For Bellator 47

Linderman _O-
pi_99510953
Zo zo, wat is iedereen opeens pro tito geworden :o

Voor zijn laatste match was ik nog 1 van de weinige :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:30:01 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99510973
Ik ben altijd pro Tito geweest maar ik had gedacht dat Bader hem af zou maken :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:45:38 #254
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99511418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Het is leuk als de "last man standing" van de oude garde nog een laatste run kan maken. Ik was vroeger ook een fan van Tito, en ik heb hem ook lang verdedigd, maar zijn excuses na elk gevecht werden steeds slapper, en hij heeft zich enorm laten kennen.

Desondanks ging ik in de trein helemaal los toen ik heb Bader zag submitten ^O^
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:58:46 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99520022
Ricco Rodriguez to Face Late Replacement Doug Williams at Shark Fights 17
quote:
Doug Williams, a 230-pounder who is 5-12 and has not fought in over a year.
:')
pi_99520269
Echt een step up voor Ricco dus. Hulde waar hij zijn carrière naartoe heeft kunnen brengen.
pi_99525802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Everybody loves a winner :Y
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:09:48 #258
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99526586
Ik denk dat vrijwel iedereen hier Tito fan is. Tuurlijk zijn er mensen die zich irriteren aan zijn excuses continue maar hij weet de boel gewoon te verkopen. Daarbij heeft hij steeds net niet de winst. Het is niet dat hij iedere keer KO gaat a la Chuck/Wanderlei/Cro Cop.

Zelfs de mensen die Tito haten zien hem graag vechten, want het geeft ze een reden om te kijken hoe iemand hopelijk de tyfus wordt geslagen.
pi_99526726
Chael Sonnen will be LIVE @ UFC 133 Q & A
pi_99526977
quote:
Josh Zerkle asked Jon what the one thing he would change about the sport is and he gave one of the most obnoxious and self-important answers possible:

JONES: It's a silly one. I would get rid of the replica belts.

Like the ones they sell at the events?

JONES: Yeah. I hate it when people come up to me with a belt that looks exactly like mine and they ask me to sign it. I worked three times a day for three years to get this [light heavyweight championship] belt, and now this guy asking me for an autograph has one just like it. Are you serious? I mean it's not as heavy, but it looks just the same.

I like that. I don't think it's silly at all.

JONES: I never sign those belts.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:17:51 #261
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99527049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Meest eerlijke antwoord ooit als je het mij vraagt. Geef hem eens ongelijk. Het is niet alleen het 3x trainen per dag, er komt zoveel bij kijken en je moet er zoveel voor laten dat is niet normaal meer.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 08:56:13 #262
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:45:07 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99533486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Jones tegen Bonnar.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:47:22 #265
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99533514
...wat denk je van die Randleman slam tegen Fedor
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:48:47 #266
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99533533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef incognitoomuch het volgende:
...wat denk je van die Randleman slam tegen Fedor
Die was weer daarvoor :P
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:51:52 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99533570

Kijken!

Zit tevens een over head in van Frankie Edgar ;)
pi_99533990
Straks begint Dream, met oa Gegard Mousasi! Helaas zit ik nu in de trein, dus later maar even proberen te downloaden :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:04:08 #269
308998 Fenomeno
pi_99536019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diaz :D
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:09:26 #270
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99536164
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diaz :D
Dat was hilarisch om te zien inderdaad, alsof een klein kind aan het rondsmijten was! :p
pi_99539174
BJ Penn vs. Carlos Condit Set For UFC 137 In Las Vegas (nu official).

*O* geen kut wrestler voor BJ.. maar toch veel matchups in de WW division vind ik niet zo fijn als BJ fan :D zie hem liever terug op LW maarja beide titles zijn moeilijk voor hem (edgar en gsp).
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:45:23 #272
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99540958
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef Geo3kant het volgende:
BJ Penn vs. Carlos Condit Set For UFC 137 In Las Vegas (nu official).

*O* geen kut wrestler voor BJ.. maar toch veel matchups in de WW division vind ik niet zo fijn als BJ fan :D zie hem liever terug op LW maarja beide titles zijn moeilijk voor hem (edgar en gsp).
Gelukkig gaat Edgar niet lang kampioen meer zijn :) Ik denk dat Maynard het derde gevecht wel wint, maar mocht Frankie mij verbazen, dan wint Guillard het wel. Miller verdient de shot eerder dan Guillard, maar het zou mij niets verbazen als Guillard de shot eerder krijgt, simpelweg omdat hij en Edgar nog niet gevochten hebben, en Guillard een stijl heeft die beter scoort bij het gemiddelde publiek.

Hoe dan ook; BJ moet wel van Guillard, Miller en Maynard kunnen winnen om zijn titel terug te krijgen :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:21:09 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99542052
Ik denk op voorhand juist dat Edgar nu de 3e keer gewoon van Maynard gaat winnen :)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:57:02 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99551218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef Fyodor het volgende:
Straks begint Dream, met oa Gegard Mousasi! Helaas zit ik nu in de trein, dus later maar even proberen te downloaden :)
is niet uitgezonden,dus valt niks te downloaden, heb tot nu toe 1 foto gezien :(
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:53:58 #275
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99558315
op eurosport is nu knokken

Melvin Guillard to Meet Joe Lauzon at UFC 136

[ Bericht 55% gewijzigd door THEFXR op 16-07-2011 23:14:33 ]
pi_99570847
Shark Fights 17 is wel uit.
  zondag 17 juli 2011 @ 10:43:35 #277
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99572057
Ben ook wel benieuwd hoe Miller het tegen Henderson gaat doen! Het zijn beiden twee agressieve vechters, maar ik denk dat Miller het toch gaat winnen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zondag 17 juli 2011 @ 11:13:15 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99572541
Antonio Rogerio Nogueira Out of UFC 133; Rich Franklin Awaits New Opponent

Another one bites the dust ;(

Machida anyone?
  zondag 17 juli 2011 @ 11:22:36 #279
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99572697
Het is inderdaad wel opvallend sinds die fighters verzekerd zijn.....
Machida klinkt wel logisch!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zondag 17 juli 2011 @ 11:26:15 #280
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99572771
Penn VS Condit
Daar hoort een trailer bij...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99572914
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Penn VS Condit
Daar hoort een trailer bij...
Did he really say that!? :D
--

Trained BJ nou nog in Hawaii of bij Blackhouse? Want waren toen wat foto's e.d. ik hoop echt dat hij in shape komt. Dat is het jammere tegenwoordig aan BJ (of al langer) je weet hoe fucking goed hij is.. maar zijn cardio.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:39:16 #282
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99572995
BJ heeft altijd al met zijn eigen team in Hawaii getrained en nog nooit bij Blackhouse.

Wat mij trouwens opvalt... zou er niet in oktober een event in de UK komen? :? Ik zie daar jammer genoeg helemaal niets meer van terug,,,,
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zondag 17 juli 2011 @ 11:43:50 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99573089
Dat UK event is al heel lang van de kaart :(
  zondag 17 juli 2011 @ 16:36:20 #284
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99582040
quote:
3s.gif Op zondag 17 juli 2011 08:46 schreef kevin_ het volgende:
Shark Fights 17 is wel uit.
Was een huilen met de pet op.

Also, nog 2 potjes winnen en Tito is weer kampioen. BELIEVE!
  zondag 17 juli 2011 @ 16:36:57 #285
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_99582059
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

Was een huilen met de pet op.

Also, nog 2 potjes winnen en Tito is weer kampioen. BELIEVE!
Fuck yeah, dan echt parteh hier *O*
pi_99583738
Tito mag niet voorbij Rashad. Wanneer Rampage billenkoek heeft gekregen wil ik hem zien vechten tegen Jones.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:33:33 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99592604

Met wie heeft Tito of Rashad geen 'beef' kun je zeggen, maar dit gebeurde enkele jaren geleden :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:21:44 #288
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99595226
Het is nog ver weg maar ik begin steeds meer zin te krijgen in UFC 137 *O*
Met Vera ook weer op zijn return! :D Deze kaart word te awesome!

Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre vs. Nick Diaz
Welterweight bout: BJ Penn vs. Carlos Condit
Heavyweight bout : Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Sam Stout
Heavyweight bout: Mirko Filipović vs. Roy Nelson

Preliminary Card
Featherweight bout: George Roop vs. Hatsu Hioki
Light Heavyweight bout : Brandon Vera vs. Eliot Marshall
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zondag 17 juli 2011 @ 23:07:40 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99597814
even heel snel

mousassi tegen Franklin?
  zondag 17 juli 2011 @ 23:20:27 #290
107445 Jajong
Hadouken!
pi_99598641
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is nog ver weg maar ik begin steeds meer zin te krijgen in UFC 137 *O*
Met Vera ook weer op zijn return! :D Deze kaart word te awesome!

Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre vs. Nick Diaz
Welterweight bout: BJ Penn vs. Carlos Condit
Heavyweight bout : Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Sam Stout
Heavyweight bout: Mirko Filipović vs. Roy Nelson

Preliminary Card
Featherweight bout: George Roop vs. Hatsu Hioki
Light Heavyweight bout : Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Sick. Jammer dat de helft wel weer geblesseerd zal zijn.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:57:29 #291
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99610345
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef THEFXR het volgende:
even heel snel

mousassi tegen Franklin?
Staat Moussasi onder de cao van de UFC nu dan? :?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99611113
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:57 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Staat Moussasi onder de cao van de UFC nu dan? :?
Strikeforce, dus indirect de UFC. Hij heeft een clausule in zijn contract die hem toestaat in bijvoorbeeld Dream te vechten. Dana heeft al eens aangegeven erg gecharmeerd van Mousasi te zijn (of hij Gegard in de UFC wilde, op een schaal van 1 tot 5 antwoordde hij met 7), dus het is een kwestie van tijd dat hij in de UFC zit.

Jammer van little Nog, weer een blessure dus. UFC 137 ziet er in ieder geval veelbelovend uit, dus kan het inderdaad alleen maar tegenvallen!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:41:15 #293
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99611431
Franklin is nu ook geschrapt van de UFC 133 kaart.... Sneu....!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_99613240
Evan Dunham vs Shamar Bailey UFC Fight Night 25.

:{ Dunham heeft veel te verliezen.
pi_99614456
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Evan Dunham vs Shamar Bailey UFC Fight Night 25.

:{ Dunham heeft veel te verliezen.
Ja, maar dat gaat hij niet.
Kom op zeg, Shamar Bailey :')
  maandag 18 juli 2011 @ 13:20:21 #296
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99616304
http://www.tapology.com/f(...)ko-filipovic-cro-cop

0:56 Round 1 of 2 Tatsuya Mizuno
Ref: Yuji Shimada Dream 1: Lightweight GP 2008 First Round
Main Card | Heavyweight 2008.03.15
Odds: -1600 Huge Favorite
=============
Lol, heeft iemand een nog groter getal gezien?
  maandag 18 juli 2011 @ 21:18:54 #297
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99636974
Shit is going down.

quote:
Alistair Overeem tells MMA Fighting that he will not fight on Sept. 10, the originally rumored date for the Grand Prix semis. Overeem also says Zuffa has threatened to remove him from the tournament if he won't take the Sept. fight.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:50:21 #298
20925 n00cL30n
pi_99640571
Waaom wilt hij dat gevecht niet nemen? Het is een toernooi dus semi finals zijn semi finals. Beetje vreemd.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:25:16 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99640941
September is gewoon te vroeg, compleet mee eens
  maandag 18 juli 2011 @ 22:25:29 #301
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_99640959
en dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')