Daar twijfel ik niet aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:17 schreef dapluiz het volgende:
Kijken of Chael een all american hero durft te beledigen
Mwah, Miller is verdomd hard te finishen. Maia en Marquardt konden het ook niet. Ik denk dat het een saaie decision wordt.quote:
quote:But a major, charismatic MMA star currently signed with Strikeforce is considering announcing his retirement, and getting into the sports entertainment business.
"I've always been a fan, and now it's WWE. TNA does not appeal to me right now, even though I will watch them on TV," the fighter told us exclusively.
More on this developing story, including who the fighter is, once WZ has confirmed further details.
The Rock tegen Lesnar op MMA regelsquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Exclusive: Major MMA Star Eyeing Pro Wrestling
[..]
Er stond trouwens nog bij, it's NOT Brock Lesnar.. vergeten te kopieren!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
The Rock tegen Lesnar op MMA regels?
Die doet al aan pro-wrestling though..quote:
De dag dat Barnett stopt met MMA/free fight is de dag dat hij sterftquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
Barnett is te gemotiveerd voor de GP sinds zijn overwinning, zou me erg verbazen.
King Mo lijkt me wel een safe bet.
Zoveel charismatische MMA 'stars' heeft Strikeforce verder niet.
Dat gaat hij absoluut geen maand volhouden, veel te hard voor zijn aftakelende lichaamquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
King Mo zou ik ook zeggen.
Is die onzin niet iets voor Kimbo trouwens? Lijkt me wel een mooie carrière move voor hem.
quote:Manager for @criscyborg Confirms New Strikeforce Deal http://t.co/E4sVZQt via @fcfighter
Nee, mij kan het ook gestolen worden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ben ik nu de enige die niets heeft met MMA voor vrouwen?
Zolang Gina Carano erin zit blijf ik geinteresseerd, hubba hubba!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Jajong heeft er volgens mij ook een hekel aan volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Idd, die 3 + de skills van Cyborg boeien mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jajong heeft er volgens mij ook een hekel aan volgens mij![]()
Ik vind het niet erg om Marloes/Gina of Mischa Tate met elkaar te zien grapplen hoor
Lijkt wel photoshop, bizar dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Phil Davis training hard for his fight against Rashad Evens
Wat een build heeft die gast!
Laat ze maar grabbelen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind het niet erg om Marloes/Gina of Mischa Tate met elkaar te zien grapplen hoor
Het is toch vervelend dat zo'n vrouw klappen krijgt? Vrouwen bedoelt als ring girl, mannen slaan elkaar neer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zolang Gina Carano erin zit blijf ik geinteresseerd, hubba hubba!
[ afbeelding ]
Sport = sport, als twee chicks die sport willen doen en zichzelf vervolgens willen testen moeten ze dat lekker doen. Ik vind het juist wel cool om te zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Het is toch vervelend dat zo'n vrouw klappen krijgt? Vrouwen bedoelt als ring girl, mannen slaan elkaar neer.
Moet je voor de gein eens de weigh-ins van Phil Davis kijken. Niet normaal. Ik verwacht dat hij ooit nog wel een titleshot krijgt.quote:
Vorige topic staat het , blader even de laatste paar pagina's doorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Btw.. staat de uitslag van TUP op in de OP?
Heel vet! Was een dikke line up: Linkin Park, Kings of Leon, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs....quote:
Bron?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Geo3kant het volgende:
Possible Epic Fight Alert: Josh Koscheck vs. Chris Leben at UFC 138 in November
Laten we hopen dat zijn oogkas heel blijfthet wordt een MW fight, om terug te komen en dan langzaam naar WW zodat de cut minder groot is. (Misschien ook wel iets om GSP mee te trollen, dat hij niet naar MW durft)
#maakt vanavond een accountje thuis aangezien de website gefiltert wordt op mijn werk...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik mis dus nog: The-Brahma-Bull, Fyodor, n00cl30n, Brawler, THEFXR, cardizzle14, Omega
pwned, incognitoomuch, wc-eend, McNulty, Johan_Haas_ & Kevin_
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
185 .. zou Bonnar dat halen? Hij dreigde al met (grapte) naar WW te zakken om Kosheck een asswhoopin' te geven vanwege het flauw doen met die shirts.. dit is 15 lbs minder cutten dan.
Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:20 schreef incognitoomuch het volgende:
With the UFC and Spike TV's contract re-negotiations all but dead, it could be the final "TUF" season to air on the cable station.
Maar dat betekend toch niet hét einde van TUF?
Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in hoeverre Spike eigenaar van het concept is. Lastig te zeggen denk ik.
lol, in TUF waren ze haters. ik zeg last man standing match!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Geo3kant het volgende:
Possible Epic Fight Alert: Josh Koscheck vs. Chris Leben at UFC 138 in November
Laten we hopen dat zijn oogkas heel blijfthet wordt een MW fight, om terug te komen en dan langzaam naar WW zodat de cut minder groot is. (Misschien ook wel iets om GSP mee te trollen, dat hij niet naar MW durft)
Lijkt mij een verte sterk, aangezien het de eerste seizoenen gewoon een aftreksel was van The Contendor, dat bedacht is door Sly.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept bedacht door een MMA fighter (weet even niet meer wie) waarna hij het samen met de Fertita's heeft uitgewerkt. Zoiets heb ik in mijn achterhoofd zitten.. weet niet of het ook echt zo is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast, jij kan niet bij mij thuis kijken.quote:
Vannacht is M1. Volgende week Dream en Shark Fights. Over 2 weken Strikeforce Challengers en Bellator. Over 3 weken Strikeforce Fedor vs Hendo. Over 4 weken Tachi Fight Palace (fucking epic deze shit altijd met 125 lbsers. En over 4 weken UFC 133.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor
Perfect om zo je vakantie door te brengen tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Vijf weken lang elk weekend een evenement (+ picks bedenken), het is toch een beetje afkicken nu hoor
Zoeken naar Dutch Top Team en aanmelden I guess.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb me accountje aangemaakt. Hoe join ik nu de Fok! camp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Carefacequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Bobby Lashley vs. Eddie Sanchez to Headline Titan FC 19
Wat een klap mongool is het toch ook. Hij beledigd iedereen die BJJ beoefentquote:
Het is gewoonweg geniaal, hij beledigd zo'n beetje iedereen maar het is een goed gespeelde act. Geweldig hoe hij in gareel blijft terwijl anderen in een deuk liggen. Ik moet bijna janken van het lachen toen hij over die wortel begon. Hij doet het ook gewoon ter plekke of het komt in elk geval zo over!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een klap mongool is het toch ook. Hij beledigd iedereen die BJJ beoefent
Nog zo'n debiel die niet weet waar hij het over heeft, en denkt dat het 'gangsta' is om te doen alsof je een hersenbeschadiging hebt. Het enige verschil met hem en Sonnen, is dat Sonnen daadwerkelijk vecht, en dus een excuus heeft voor z'n hersenbeschadiging.quote:
ik noem hem al een tijdje bloodstaine lame,maar dat vind hij niet leukquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef Fenomeno het volgende:
Bloodstain Lane, die vind ik nou echt kut, om Sonnen lach ik me tenminste nog de tyfus
Beetje dommig eigenlijk als hij daadwerkelijk nuchter is, 1 a 2 minuten kan amusant zijn maar dit is wat veel.quote:
En dan dat verhaal over een gevecht op straat, mja vogel je staat in de octagon en niet op straat in New York te matten met Kimboquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind Sonnen zijn prefight trashtalk leuk maar dit interview is echt te geforceerd grappig willen doen. .. Anderson weet de regels en wou uit het gevecht met DQ.. , maar hij vind dat hij niet verloren heeft door een triangle? Right bro.. get real, man up.. dat zijn de regels, als je zo'n held was had je niet moeten tappen.
Raar interview..
Chael Sonnen is BACK! Pound for Pound Best Trash Talker in the Worldquote:
Seriously..?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Chael Sonnen is BACK! Pound for Pound Best Trash Talker in the World![]()
![]()
Wat is de volledige benaming van het event? Dan kan ik ff online zoeken. Thnxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vannacht is M1. Volgende week Dream en Shark Fights. Over 2 weken Strikeforce Challengers en Bellator. Over 3 weken Strikeforce Fedor vs Hendo. Over 4 weken Tachi Fight Palace (fucking epic deze shit altijd met 125 lbsers. En over 4 weken UFC 133.
Lijkt me voldoende.
Yes, seriously. Kom op zeg Ali's stijl was een pure kopie van het professioneel worstelen. Over geforceerd gesproken.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously..?
En dan heb je nog deze:
Chael Sonnen is GEEN goede trash talker. Hij zegt domme, voor de hand liggende dingen, die nergens op slaan, weet het niet waar te maken, en komt alleen maar verschrikkelijk dom en geforceerd over. Zelfs Bisping is beter in trash talking, omdat hij ook daadwerkelijk gericht iets zegt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is de volledige benaming van het event? Dan kan ik ff online zoeken. Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Yep, zijn alleen UFC events.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:49 schreef wc-eend het volgende:
Op playground deden we alleen UFC toch? Heb mijn pciks voor 133 gemaakt volgens mij...
Ehm, Ali deed het in de jaren '60 en '70, toen er nauwelijks trash talkers waren. Daarnaast was Ali de meest originele trash talker, en wist hij zijn trash talk waar te maken -in tegenstelling tot Sonnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:43 schreef Fokski het volgende:
Yes, seriously. Kom op zeg Ali's stijl was een pure kopie van het professioneel worstelen. Over geforceerd gesproken.Dat hij het naar een "echt" gevecht bracht en hij daar destijds een van de beste was daar is hij populair mee geworden.
Misschien moet je eens verder kijken dan naar zijn tirade tegen die journalist. Een kleine greep:quote:Mike Tyson heeft/had gewoon problemen met zichzelf en anderen, hij komt gestoord over en hij meende alles wat hij zei. Dat noem ik geen trash-talking maar woede-aanvallen.
Ja. Dat is niet de eerste keer dat ik die 'grap' gehoord heb.quote:Chael zegt iets dat voor de hand ligt maar datgene slaat tegelijkertijd nergens op? Wortels voeren aan bussen noem je voor de hand liggend?
Nee, dat zegt dat sommige mensen niet weten wat humor is, en denken dat geforceerd racisme grappig is. Wanneer cabaretiers dat doen, volgt er meestal een clou, waardoor het racisme gerechtvaard en grappig wordt. Chael vergeet dit, en zegt gewoon domme dingen. Wat voor dingen?quote:Dat hij zoveel liefhebbers en haters kweekt zegt voldoende namelijk dat hij wel degelijk effect heeft.
In zijn 2e jaar was hij 22, dat betekent voor zijn prime. Tijdens zijn prime scoorde hij 30+ per jaar, en dus 10 punten minder, betekent wel degelijk over zijn prime. All star werd hij natuurlijk door zijn naam. En play offs werden niet gehaald. Dus Jordan is wel degelijk een heel goed voorbeeld. En het is toch ook gewoon waar, Couture is toch ook niet meer de fighter die 10 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En wat Jordan betreft; not helping your case. Jordan was bij de Wizards, zelfs in zijn laatste seizoen -als 40-jarige- nog 'gewoon' goed genoeg om het allstar team te halen, de eerste 40-jarige uit de geschiedenis te worden die meer dan 40 punten per wedstrijd scoorde, een freethrow percentage van boven de 80% te hebben, en scoorde in zijn voorlaatste seizoen gemiddeld meer punten dan in zijn tweede rookie jaar. Hoezo, "fell out of his prime"?
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik Sonnen niet kan waarderen als trash talker. maar volgens mij geen racisme, meer discriminatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee, dat zegt dat sommige mensen niet weten wat humor is, en denken dat geforceerd racisme grappig is. Wanneer cabaretiers dat doen, volgt er meestal een clou, waardoor het racisme gerechtvaard en grappig wordt. Chael vergeet dit, en zegt gewoon domme dingen. Wat voor dingen?
"There's nothing I want to do for 25 minutes" -> behalve slap ouwehoeren natuurlijk
"I honestly didn't know they had computers in Brazil" -> maar beweert wel er regelmatig geweest te zijn
"Wanderlei Silva has the worst record in the history of the UFC" -> Onzin, kijk naar Tiki
"Wanderlei: You didn't really win those fights in Japan" -> Vertel dat aan Rampage, Yuki Kondo en Sakuraba
"Nobody gets out of their prime: they just suck" -> I guess you suck, then.
"Anderson Silva ducked me for six years" -> Really, Chael? Je zit pas sinds 2008 in de UFC, en begon daar met een submission loss in de eerste drie minuten van de eerste ronde! En van Filho kon je alleen winnen toen hij tijdens jullie gevecht met Jezus aan het praten was, en zelfs toen kon je hem niet finishen!
"Yushin Okami beat him, so he ducked him" -> Kijk het gevecht anders: Okami had NIETS in te brengen.
"In my hometown, if you lay on your back with your legs wrapped around a man's leg, that makes you not a winner" (wat een grammatica!) -> In mijn wereld, heb je gewoon verloren als je je verliest erkent, wat jij deed toen je aftikte. Wat je daarvoor deed, maakt geen reet uit! Jij lag 23 minuten bovenop Anderson, en hij ging door. Anderson had zijn benen 10 seconden om je nek gewikkeld, en jij werd bang en zocht naar een uitweg. Jij verloor!
"Lyoto Machida is in by far the easiest weightclass in the history of the UFC" -> Nee, Chael, daar zit je zelf in. Machida zit in historisch gezien de meest stacked gewichtsklasse. Een gewichtsklasse waarin jij van Babalu en Griffin verloor, weer met benen om je nek heen.
Chael is een stumper, die toevallig een leuke streak heeft opgebouwd en toen pas praatjes kreeg. Tijdens de WEC deed hij dat niet. Hij is GEEN goede trash talker. In de UFC alleen heb je al talloze betere trash talkers.
Wellicht dat er van te voren afspraken waren gemaakt van wat wel en wat niet.. maar sowieso Sonnen is een politician, kun je vragen stellen wat je wilt ze geven toch altijd een ander / apart antwoordtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef Omega het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik de interviewer heeeel slecht, deed niets om Sonnen een beetje te laten nadenken over zijn uitspraken.
Zijn eerste Rookie jaar scoorde hij gemiddeld 30 punten, en dat was toen hij 21 was. Als hij puur vanwege zijn naam het all star-team haalde, had hij niet gepresteerd zoals hij gepresteerd had. Dat ze de playoffs niet gehaald hebben, was omdat de Wizards een waardeloos team waren, niet omdat Jordan slecht was. Natuurlijk, hij speelde iets minder dan in zijn prime. Maar de man was dan ook 40 jaar oud!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:00 schreef Omega het volgende:
In zijn 2e jaar was hij 22, dat betekent voor zijn prime. Tijdens zijn prime scoorde hij 30+ per jaar, en dus 10 punten minder, betekent wel degelijk over zijn prime. All star werd hij natuurlijk door zijn naam. En play offs werden niet gehaald. Dus Jordan is wel degelijk een heel goed voorbeeld. En het is toch ook gewoon waar, Couture is toch ook niet meer de fighter die 10 jaar geleden was.
HRT. Zoals Sonnen zelf aangeeft: het is, in theorie, wel legaal, maar niet als je erover gaat liegen en probeert het te verbergen.quote:Kan iemand mij trouwens even inlichten waarom Sonnen (2x??) geschorst was, en waarom hij zegt dat het volgens de regels wel was toegestaan, maar toch daarom werd geschorst? Zou wel heel krom zijn.
Ik heb ook het idee dat Ariel het wel best vindt dat Sonnen zichzelf zo erg in zijn kaarten laat kijken, en de wereld laat weten dat hij een debiel is. Het enige dat je als interviewer hoeft te doen om Sonnen voor lul te zetten, is hem voor een camera neerzetten en zelf je mond houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef Omega het volgende:
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik Sonnen niet kan waarderen als trash talker. maar volgens mij geen racisme, meer discriminatie.
Wel zei hij dat Wanderlei de slechtste record in UFC met nog steeds een contract is.
Behalve dat ben ik het wel met je opsomming eens
Ik vond ook dat die interviewer wel wat meer tegengas had mogen geven. Bijvoorbeeld over die 25 minuten, had zoiets als sex, film/sport kijken en nog wel tig zaken als antwoord kunnen geven. Over die computers ook, en vooral over die regels. Hij had het steeds over dat hij een rule follower is, dan weet je dat bij een tap hebt verloren
Eigenlijk vond ik de interviewer heeeel slecht, deed niets om Sonnen een beetje te laten nadenken over zijn uitspraken.
6 augustus UFC 133, dus dan moeten de picks vóór 5 augustus ingevuld zijn (denk ik)quote:Op zondag 10 juli 2011 18:28 schreef Geo3kant het volgende:
Allemaal vroeg met de picks, eerste event is toch pas 3 aug ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
Sowieso qua naam al niet (de top krijgt eerder die prijs) maar denk dat Silva en Machida toch wel een brutere KO hebben en specialer.
quote:Paxlie says:
beetje lucky shot wel
en Mauro overdrijft weer heerlijk als beste ooit
maar hij zit er wel echt goed op zeg
Rab says:
haha idd
wat een gebrul
Paxlie says:
THE BEST KO OF THE YEAR
wut?
doe dan die fronttrap van Anderson op Belfort
Valt nog mee als je de fight van Kim Couture van gisteren bekijkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
Maiquel Falcão had gisteren zijn eerste match sinds zijn UFC-gevecht tegen Gerald Harris.
Die scheids![]()
Niet overdrijven. Vanaf het moment dat de voetjes het begaven is het 6-7 seconden. Een paar seconden te laat omdat de scheids het niet herkent. Blijft wel een kwalijke zaak.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef Hooidraad het volgende:
Even gekeken, ze is inderdaad een seconde of 10 bewusteloos vóór de stoppage.
Hoe heet die choke eigenlijk?
In het boksen was hij wellicht redelijk uniek echter origineel was het niet. Het was standaard heel-taal uit het professioneel worstelen. Ik herken veel Freddie Blassie in zijn "I'm the greatest"-retoriek:quote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ehm, Ali deed het in de jaren '60 en '70, toen er nauwelijks trash talkers waren. Daarnaast was Ali de meest originele trash talker, en wist hij zijn trash talk waar te maken -in tegenstelling tot Sonnen.
Ik ben goed bekend met Mike Tyson en hij is slimmer dan velen menen maar hij heeft ook issues dat lijkt mij duidelijk.quote:Misschien moet je eens verder kijken dan naar zijn tirade tegen die journalist.
Ok.quote:Ja. Dat is niet de eerste keer dat ik die 'grap' gehoord heb.
quote:"There's nothing I want to do for 25 minutes" -> behalve slap ouwehoeren natuurlijk
"I honestly didn't know they had computers in Brazil" -> maar beweert wel er regelmatig geweest te zijn
"Wanderlei Silva has the worst record in the history of the UFC" -> Onzin, kijk naar Tiki
"Wanderlei: You didn't really win those fights in Japan" -> Vertel dat aan Rampage, Yuki Kondo en Sakuraba
"Nobody gets out of their prime: they just suck" -> I guess you suck, then.
Hij zat in 2006 al in de UFC maar daar heeft hij het niet over, hij stelt dat hij al 6 jaar een gevecht met Anderson Silva wil. Silva had al naam gemaakt voordat hij in UFC zat.quote:"Anderson Silva ducked me for six years" -> Really, Chael? Je zit pas sinds 2008 in de UFC, en begon daar met een submission loss in de eerste drie minuten van de eerste ronde! En van Filho kon je alleen winnen toen hij tijdens jullie gevecht met Jezus aan het praten was, en zelfs toen kon je hem niet finishen!
Velen hebben een andere opvatting.quote:Chael is een stumper, die toevallig een leuke streak heeft opgebouwd en toen pas praatjes kreeg. Tijdens de WEC deed hij dat niet. Hij is GEEN goede trash talker. In de UFC alleen heb je al talloze betere trash talkers.
Ik zie, 7 secondenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Fokski het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat de voetjes het begaven is het 6-7 seconden.
Het lachen verging Alistair toch eventjes toen hij naar de grond werd gehaaldquote:Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze kwam zojuist langs via Twitter, doet die journalist zo slecht nog niet... Ariel moet ook eens zoiets proberen
QFT!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Ariel het wel best vindt dat Sonnen zichzelf zo erg in zijn kaarten laat kijken, en de wereld laat weten dat hij een debiel is. Het enige dat je als interviewer hoeft te doen om Sonnen voor lul te zetten, is hem voor een camera neerzetten en zelf je mond houden.
Sonnen is pas 'relevant' sinds zijn tweede run in de UFC, die begon met zijn submission loss tegen Maia in 2009 (!!). Daarvoor had hij een UFC record van 1-2 tegen mensen die nu niet eens meer in de UFC zitten. Daarna heeft hij een tijdje in het kleine circuit gevochten voor hij terug kwam bij Zuffa in de WEC, waar hij ook een marginaal 2-1 record had.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:19 schreef Fokski het volgende:
Hij zat in 2006 al in de UFC maar daar heeft hij het niet over, hij stelt dat hij al 6 jaar een gevecht met Anderson Silva wil.
Sure. Maar niet als de dominante kampioen die hij nu is, maar als een uiterst getalenteerde, maar wisselvallige vechter die gefinisht wordt door kleine aziaten, en pas vier keer in middleweight had gevochten.quote:Silva had al naam gemaakt voordat hij in UFC zat.
Neuh, je kan ook kleurrijk zijn zonder jezelf te profileren als onderontwikkeld resultaat van inteelt. Zelfs de duidelijk niet intelligente Diaz broers zijn beter in trash talk en een kleurrijk personage tentoon stellen. Kijk TUF 5 maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:37 schreef roepdeman het volgende:
We mogen Chael weliswaar niet, maar zonder kleurrijke personen als hij was het allemaal één en al een saaie boel geweest. Iedereen met hetzelfde standaard praatje, "Ik heb hard getraind en voel me beter dan ooit, repect voor mn tegenstander het is een goede vechter, maar ik denk echt dat ik ga winnen blabla" weliswaar in het engels, maar je snapt me wel :p
Ben ik ook benieuwd naar.. hij is wel al op die film festivals geweest..quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die toevallig weet wanneer deze docu uitkomt...?
Als je een goede wilt zien dan kan ik je ook die van Rickson Gracie aanraden, Choke. Is wel wat ouder, maar zeer goed. Renzo Gracie heeft ook een mooie.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.. hij is wel al op die film festivals geweest..
Waren nog 2 mma related/fighter docu's die ik wil zien, die van evan tanner en.. nog 1...
Tuf winners krijgen special treatment, tenzij ze een event verneuken door niet op gewicht te zijn. Kijk hoe lang het duurde voor grove gecut werd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Geo3kant het volgende:
Logisch die cuts.. maar butterfly punch Joe Daddy mag nog blijven wtf
Denk dat je wel gelijk hebt als je zegt dat TUF winners wat meer credit krijgen dan andere fighters, maar Kendall had een goed record hoor. Voor zijn laatste 2 fights was hij 7-4 in de UFC.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tuf winners krijgen special treatment, tenzij ze een event verneuken door niet op gewicht te zijn. Kijk hoe lang het duurde voor grove gecut werd.
Chael speelt een spelletje die goed uitpakt. Hij snapt dat het gemakkelijker is om een anti-held te zijn en je te definiëren op grond van wat je niet bent dan wat je wel bent. Als je voorbij zijn duidelijke gein kijkt dan hoor je ook zaken die kloppen. Ik ben een Wanderlei Silva-fan maar hij is geen geweldige vechter, de gebreken en gaten die hij had in het begin die heeft hij nu nog. Hij is gewoon geen intelligente vechter, hij werkt hard en geeft 100% maar is allang geen rol van betekenis meer. Chael is ook een harde werker maar ik zie toch zeker een ontwikkeling bij hem en ook hij doet aan bjj ondanks zijn tirade.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Stel nou dat Chael gelijk heeft (wat niet zo is) en hij zes jaar geleden begonnen is met Anderson uitdagen.. Waarom zou Anderson, die de afgelopen vijf jaar de ongeslagen middleweight kampioen van de grooste MMA organisatie ter wereld, ook maar enigszins aandacht besteden aan een opneukertje die uit diezelfde organisatie gecut werd toen hij voor de derde (!!) keer gefinisht werd door Jeremy Horn? Waarom zou Anderson zich moeten verlagen naar het niveau van een BODOG-vechter als hij tegen de besten van de besten hoort te vechten?
Ik ben geen Bill Hicks-fan. Sorry.quote:Chael is weinig meer dan een slechte troll. De mensen die doen alsof hij een of andere geniale komiek is, of een originele trash talker, hebben nog nooit van Bill Hicks gehoord.
Dat is het probleem met Chael nu juist; die lijkt niet in staat te begrijpen dat je ook een anti-held kunt zijn zonder jezelf neer te zetten als iemand met het IQ van een 3-jarige. Kijk naar Bisping: gehaat door velen, maar een stuk intelligenter dan Chael. Of kijk naar Mir, nog iemand waar veel mensen een hekel aan hebben. Zegt ook negatieve dingen over andere vechters. Maar hij praat over dingen die relevant zijn voor vechters. Chael praat liever over wortels voeren aan een bus, omdat hij niet genoeg verstand van jiu jitsu heeft om er daadwerkelijk kritiek op te geven.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Fokski het volgende:
Chael speelt een spelletje die goed uitpakt. Hij snapt dat het gemakkelijker is om een anti-held te zijn en je te definiëren op grond van wat je niet bent dan wat je wel bent. Als je voorbij zijn duidelijke gein kijkt dan hoor je ook zaken die kloppen.
Uiteraard. Hij loopt ook gewoon te slijmen bij Eddie Bravo. Maar zijn submission defense is nog steeds ver onder de maat voor een top-5 vechter.quote:Ik ben een Wanderlei Silva-fan maar hij is geen geweldige vechter, de gebreken en gaten die hij had in het begin die heeft hij nu nog. Hij is gewoon geen intelligente vechter, hij werkt hard en geeft 100% maar is allang geen rol van betekenis meer. Chael is ook een harde werker maar ik zie toch zeker een ontwikkeling bij hem en ook hij doet aan bjj ondanks zijn tirade.
En daarin ligt het verschil, niet in de "slimme marketing" van Chael. Mensen gingen pas naar Sonnen luisteren nadat hij Okami versloeg. Daarvoor had hij ook niet zo'n grote bek, omdat hij nog geen significante overwinning had in de UFC (en zelfs zijn win over Filho is niet echt indrukwekkend als je kijkt naar hoe Filho in dat gevecht was).quote:Chael zal ver komen en wedstrijden krijgen die anderen niet krijgen. Een Barry zal onzichtbaar blijven als hij zich zo blijft presenteren ook al noemt iemand hem kleurrijk zal hij geen volle zalen trekken.
Jij vindt het blijkbaar nogal leuk om appels met peren te vergelijken, he? Haye kreeg de wedstrijd omdat hij een belt had die Klitschko nog niet had, en wel wilde. Haye kreeg het gevecht met Klischko omdat dat gevecht het meest lucratieve was voor Klitschko.quote:Haye kreeg ook zijn wedstrijd en payday door Wladimir Klitschko respectloos uit te dagen. Ik geloof niet dat Haye echt zo'n foute kerel is maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen.
The medium is the message. Ga je nu werkelijk mensen op youtube vergelijken met een top-5 vechter uit de grootste MMA organisatie ter wereld..? Denk je niet dat Chael een beetje meer expositie krijgt dan het gemiddelde YouTube-talent?quote:Zie het zo op youtube zijn er talenten op alle gebieden aanwezig waarbij sommigen geen groot publiek weet te trekken. Het is deels weten hoe je het spel moet spelen.
Dat had ik ook niet verwacht. Voor mensen die Chael grappig vinden, ligt de humor van Hicks een beetje buiten bereik.quote:Ik ben geen Bill Hicks-fan. Sorry.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Melvin Guillard next in line voor een titleshot! Het word hoog tijd!
Clay Guida is niet leuk genoeg.. tegen Pettis gewoon gegrind naar een win..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Zullen Clay Guida en Jim Miller leuk vinden
Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maar is de BJJ van Guillard ook beter geworden?
Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..
Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.
en die heeft die toch wel nodig denk ik mischien niet tegen Maynard maar tegen de rest wel.
Ook al denk ik wel dat die een goeie kans maakt voor de title.
Ik ben benieuwd hoe lang Edgar met Guillard blijft boksen. Lijkt me dat hij het na een ronde wel voor gezien houdt en voor takedowns en top control gaat. Melvin is een enge lighweightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.
Hij heeft kennelijk Matt Veach gesubmit via rear nakedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Edgar uberhaupt wel een submission win in de UFC?
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
Hij krijgt hem vast neer, want Melvin wil ook wel eens flashy doen met jumping knees of wat kicks kun je neergehaald worden, maar hoelang kan Edgar hem daar houden
Ga je nu een LHW vergelijken met een LW?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
Yep, ik denk dat Edgar meer kans maakt om een decision win te bereiken tegen Rampage dan dat hij Guillard zal verslaan. Zoals eerder gezegd hij is een puntenvechter, hij kan je verslaan zonder je een centje pijn te doen enkel door sneller te zijn en je te laten missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu een LHW vergelijken met een LW?.
Guillard is geen trage vogel. Edgar gaat naar aller waarschijnlijkheid KO geslagen worden.quote:Ach zolang Guillard het staande weet te houden geef ik hem een goede kans om te winnen anders grind Edgar wel naar de overwinning zoals hij al heel zijn carrière doet
Eerst herhaal je wat ik zeg.. en dan denk je dat hij meer kans maakt tegen Rampage?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
Yep.. slechte zaak!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
Van te voren al niet? En toch gevochten? ....
Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot
TUF?quote:When I say International, you say....
Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
Newsflash, Rampage heeft een win over Machida die ook f-ing snel is plus wins over Dan Henderson, Matt Hamill die ook hele goede wrestlers zijn.. dus .. bro, stop met je zelf voor schut zetten.
Ik zag het volgende filmpje op Twitterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.
[..]
TUF?![]()
Was geen bron, just a matter of opinion.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot
Hij wil namelijk in zijn volgende fight matten tegen Lauzon
+
Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterkquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Phil Davis out at UFC 133; UFC actively seeking replacement opponent for Rashad Evans
Ik zeg Bones!!
[edit:] maar het wordt wsg Machida....![]()
Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterk
Je kan de snelheid van een LHW toch niet vergelijken met de snelheid van een LW kom op zeg. Bovendien zou een Rampage of Machida Edgar man handelen waarom denk je dat ze in verschillende classes zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Fokski het volgende:
[..]
Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.
Ja laten we een titleshot afnemen. Zal vast in het contract staan dat dat zonder problemen kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!
Schuiven die planning Dana!
Ik bedoel het als grap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja laten we een titleshot afnemen. Zal vast in het contract staan dat dat zonder problemen kan.
In dat geval moet je werken aan je PI gebruikquote:
quote:Jose Aldo currently sits alone atop the featherweight division, but the UFC’s second-youngest champion has a dream: a possible move in weight that could result in a super-fight against a fellow UFC champ, such as Frankie Edgar or Dominick Cruz.
Aldo, 24, has already verbally agreed to make his next title defense against Kenny Florian, who earned the shot in his 145-pound debut by outpointing world-ranked Diego Nunes. After that, however, if desired by the UFC and agreed upon by his management, Aldo says he’d be more than happy to shift in weight.
“It’s not only about my wishes,” Aldo explained to Sherdog.com. “My coach, Andre Pederneiras, and managers Ed Soares and ‘Joinha’ [Jorge Guimaraes] are also involved, so it has to come from them, as well as from [UFC President] Dana White and [matchmaker] Joe Silva. I’m a fighter; I’ve gotta do my job well and always try to give the crowd a show. If it was only about my wishes, I’d love to move my weight up and down to fight, but I’m confident when they believe it’s a good time, I’ll be asked to face this new challenge.”
Aside from taking part in his own, Aldo also showed himself to be generally in favor of super-fights, admitting that he would like to see middleweight king Anderson Silva take on light heavyweight champ Jon Jones, or Silva against welterweight ruler Georges St. Pierre.
“I’m in favor of that because I think the promotion, the public and the media would gain a lot with [super-fights],” the Nova Uniao fighter opined. “A lot of fans want to see champions fight champions from other divisions. If people could find a way to make that, to get a consensus, I think there’s a place for that in the UFC. For me, as I said, it would be a dream come true to test myself between the lighter weights.”
Before any move, though, Aldo must defend his crown against Florian. After six weeks away from training, the champion is getting back to perfect shape. Now completely healed is the shoulder injury which he discovered after his five-round battle with Mark Hominick at UFC 129.
“I’m just waiting on the date [to face Florian],” said Aldo. “I returned to my training routines after a good period of rest, and I’m getting back into shape with boxing, jiu-jitsu and muay Thai. I’m not exactly focused on Florian. I’ll wait to be, like, seven weeks out from the fight to figure out a strategy to beat him.”
Gatekeeper zal je bedoelen... Vladimir is oud, wint van de mindere competitie maar legt het af tegen de top (Jones, Nogueira en in een ver verleden Ortiz). De rematch Evans - Machida is prima!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja.. helaas is het vrij logisch dat Machida de tegenstander wordt.
De volgende fights staan al:
Griffin vs. Rua
Franklin vs. Nogueira
Jones vs. Jackson
Davis is nu dus out en voor de rest blijft alleen Machida over. De next best thing in de UFC is Vladimir Matyushenko en dan zie ik eerlijk gezegd toch liever de re-match al ben ik er niet dol op.
Tito had de fight al afgewezen omdat het te dicht op zijn overwinning @ UFC 132 zat.
http://www.mmafighting.co(...)t-with-rashad-evans/quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Our man in brasil just spoke to Fabyola Machida (wife of Lyoto) and she says he is NOT taking the fight; stay tuned
Zekerquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Begrijpelijk dat Machida deze fight niet wil op short notice.
+quote:From what I can gather, it sounds like @TitoOrtiz is reconsidering the possibility of stepping in and facing Rashad Evans. #UFC133
Neen, hij bedoelt dat zij zullen winnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Crocop gaat dan naar 205 cutten wil je zeggen?
Tito had de vorige moeten winnen, maar Rashad is natuurlijk veel beter geworden sinds die tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Geo3kant het volgende:
Rematch met Evans zou wel leuk zijn, vorige was een draw.. en voor Ortiz komt het goed uit, hij heeft niet de tijd om op ze reet te zitten.. en in zijn laatste gevecht heeft hij geen damage opgelopen.
Stel je voor, Tito wint ..Evans zakt dan hard in de ranks en Tito kan zomaar voor de titel gaan
als als als..
Klopt, maar dat komt omdat het Tito is, en hij zelf al genoeg excuses verzint voor zijn losses. Ik ben het wel met je eens dat Tito van Rashad had moeten winnen, maar dat hij 'bijna van Machida heeft gewonnen' gaat weer een beetje te ver. Hij werd drie rondes lang gedomineerd voordat hij een -toegegeven, erg slicke- triangle pakte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef roepdeman het volgende:
Ortiz heeft al gewonnen van Rashad...ownee een draw...If you aint cheatin, you aint tryin!! Mensen die Ortiz elke keer weer afschrijven kijken enkel naar het resultaatniet naar de match zelf!
Challenge accepted!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:47 schreef roepdeman het volgende:
En CroCop wint van Nelson. Als dat gevecht doorgaat dan zet ik mijn UI op het spel :p Omdat het Mirko is!
Ok, we zijn het gedeeltelijk eens, maar in het belang van tijd en plaatsgebondenheid was Machida in een periode dat hij een uncrowned king was (saai, maar onaantastbaar). Te snel voor een ieder, ook nog eens Sokoudjou met een triangle gepakt en volgens velen in zn 'prime'. Ortiz zou dus een makkie worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tito had de vorige moeten winnen, maar Rashad is natuurlijk veel beter geworden sinds die tijd.
[..]
Klopt, maar dat komt omdat het Tito is, en hij zelf al genoeg excuses verzint voor zijn losses. Ik ben het wel met je eens dat Tito van Rashad had moeten winnen, maar dat hij 'bijna van Machida heeft gewonnen' gaat weer een beetje te ver. Hij werd drie rondes lang gedomineerd voordat hij een -toegegeven, erg slicke- triangle pakte.
Ik hoop dat tito wintquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Rashad vs Tito official via ufc op Facebook
Ik hoop het ook. Al was het alleen maar om te voorkomen dat hij weer met excuses komt. Dat dat betekent dat Rashad verliest en daardoor flink zakt, is mooi meegenomenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.quote:According to UFC president Dana White, Tito Ortiz wasn't the only light heavyweight to have a recent change of heart.
White today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) that Lyoto Machida initially agreed to replace Phil Davis and fight Rashad Evans at UFC 133 before balking and demanding "Anderson Silva money" to step in on short notice.
Instead, Tito Ortiz agreed to take the bout, and White said he earned himself a reprieve – and possibly a big rankings jump in the 205-pound division – by stepping after initially deciding against a quick return to action.
"Machida accepted the fight," White told MMAjunkie.com. "We knew for a couple days this was going down, and Machida accepted the fight. Then when we called back and said, 'OK, we're going to make this fight,' Machida's people came back and said, 'We'll tell you what. You pay us what you pay Anderson Silva, and we'll take the fight.' This was after they had already agreed to take the fight.
"I said, 'Are you [expletive] kidding me? I'll tell you what. You tell Machida he achieves what [expletive] Anderson Silva has achieved, then maybe he'll make Anderson Silva money. Have a nice day.'"
According to White, Machida's camp made it clear there was no fear or concern in the matchup. Instead, their strategy all came down to financial promises.
"They said, 'Machida will fly out there tomorrow if you pay him what you pay Anderson Silva,'" White said. "They said they would do the deal, then I call back to make it and that's what they said."
White admitted he was frustrated at the surprising turn of events. With many top light heavyweights currently booked for high-profile fights, the UFC appeared to have few options for the UFC 133 main event, but Ortiz re-entered the picture shortly after declining the fight.
"Tito turned it down, and then Tito called back and said, 'Did you get the fight yet?'" White said. "I said, 'Nope.' He goes, 'Let me think about it. Let me talk to my team, and I'll call you back tomorrow.' This was Tuesday night."
And though Ortiz today told MMAjunkie.com he was comfortable remaining on the sidelines, he called White and said he was ready to compete.
"I think it's a big fight for Tito," White said. "I think he's got a lot of momentum after winning that last fight. Evans was in line for a shot. Tito is now fighting a guy he went to a draw with and who hasn't fought in a year-and-a-half."
And while White openly admitted prior to Ortiz's UFC 132 contest that a loss would mean his release from the UFC, the UFC boss said that will not be the case at UFC 133. In fact, not only is Ortiz's career not on the line – he may actually find himself in title-shot discussions should he upset Evans.
"[Expletive] right, he gets a break," White said. "Tito stepped up to the plate. It's [expletive] weird here. It's like I'm dealing with a new person. I like it. I like the new Tito.
"The storyline is what's so interesting. Tito went from 'You're about to be cut,' to now, if he beats Rashad Evans, he's back in the mix. He's back in the picture."
White said a timetable for Davis' return has yet to be established, but the injuries that forced him out of the bout were not serious in nature.
UFC 133 takes place Aug. 6 at Philadelphia's Wells Fargo Center. The evening's main card airs on pay-per-view.
Dat lijkt me ook waarschijnlijk...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:
Machida/Ortiz news
White: Machida reneged on UFC 133 committment; Ortiz's job no longer on line
[..]
Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.
UFC fighters zijn nu verzekerd, normaal was dat alleen als er wat in het gevecht gebeurde en dus medische kosten werden betaald, nu zijn ze ook buiten een event om verzekerd.. als er wat gebeurd bij de trainingquote:
Tijdens TUF heb je een verzekering net als voormalig in de UFC dacht ik, die 6 weken ben je verzekerd, ga je dan naar huis dan niet meer.. tenzij je een UFC contract krijgt aangeboden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Relax! Geldt dat ook voor TUF fighters?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:29 schreef roepdeman het volgende:
Je ziet duidelijk dat gifs 1 en 2 vooropgezet spel van Tito waren, om het gevecht naar de grond te krijgen.
Rashad is een prima gast, veeeeeeel beter dan die Rampage Jackson. Ben een fan geworden sinds z'n TUF coaching gig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Fyodor het volgende:
Rashad is naast Bisping iemand die ik totaal niet mag.
In Brazilië is het nu eenmaal veel minder een kwestie van een deal is een deal. Ik denk dat Machida zich in de vingers heeft gesneden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:58 schreef Geo3kant het volgende:
Machida/Ortiz news
White: Machida reneged on UFC 133 committment; Ortiz's job no longer on line
[..]
Krijg het idee dat Machida persoonlijk het gevecht geaccepteerd heeft en dan het management zich er mee is bemoeien van ja short notice, vraag me geld etc.. Maar denk er dan eerst over na, eerst accepteren en dan afketsen omdat je veel meer geld wilt is niet slim.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef Hooidraad het volgende:
Deze TT heeft trouwens een dubbele betekenis gekregen
Same here!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Als Tito van Evans weet te winnen dan word ik gek.
Zou echt fantastisch zijn![]()
quote:Vladimir Matyushenko has suffered an undisclosed injury and has been forced to withdraw from his scheduled light heavyweight contest against Alexander Gustafsson at UFC 133. Replacing “The Janitor” on the Aug. 6 card will be Matt Hamill, UFC officials announced Thursday.
Dana waardeert dit heel erg van Tito dus ik verwacht dat ze dit flink gaan hypen. Sowieso geeft iedereen Tito nu een kans aangezien Rashad al heel lang niet gevochten heeft en Tito net een partij heeft gewonnen. Zal geen grote kans zijn, maar hij is er.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:46 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben benieuwd hoeveel geld de UFC in Tito's match tegen Rashad gaat pompen om de boel weer lekker op te hypen!![]()
Compleet met een nieuwe Countdown to UFC 133 ook natuurlijk!
Die Cheick Kongo wordt ook alleen maar strikers gevoerd he... Met Mitrione heeft hij voor de vierde keer een striker tegenover zich. Dat maakt Kongo wel een leuke gatekeeper, want we hebben allemaal gezien wat er gebeurt als hij een goede worstelaar tegenover zich heeft (Velasquez).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef incognitoomuch het volgende:
En dan zou Tito met dit nummer op moeten komen....!!
Nu we toch lekker aan het hypen zijn...
UFC 137
Waarschijnlijk: B.J Penn vs Carlos Condit
Zeker: Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Inderdaad.. toen heeft hij cain 2 a 3 keer een knockdown gegevenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die Cheick Kongo wordt ook alleen maar strikers gevoerd he... Met Mitrione heeft hij voor de vierde keer een striker tegenover zich. Dat maakt Kongo wel een leuke gatekeeper, want we hebben allemaal gezien wat er gebeurt als hij een goede worstelaar tegenover zich heeft (Velasquez).
Hoe bedoel je iets te vroeg...? Matt is 5-0 in de UFC. Het is eerder Sjaak die zich zorgen moet maken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.. misschien nog iets te vroeg voor Meathead? Maar wie zou hij anders moeten vechten
Sneller dan verwacht (als het doorgaat op die datum) en een hele mooie cardquote:Four bouts are already rumored for the early fall card: A middleweight title match between current champ Ronaldo "Jacare" Souza and Luke Rockhold; a light-heavyweight bout between former champ Muhammed "King Mo" Lawal and submission ace Roger Gracie; a lightweight matchup between former lightweight champion Josh Thomson and Maximo Blanco; and another light-heavyweight tilt between former champ Gegard Mousasi and Mike Kyle.
None of the bouts have been made official by Strikeforce, nor has the event.
As for the tournament, the semifinals feature two bouts: Alistair Overeem vs. Antonio "Bigfoot" Silva and Sergei Kharitonov vs. Josh Barnett.
Ik zou hem zo graag in een rematch tegen McSweeney willen zien maar dat zal nooit gebeurenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iets te vroeg...? Matt is 5-0 in de UFC. Het is eerder Sjaak die zich zorgen moet maken!
Geloof er ook weinig van.. maar het duurt wel veel te lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat de GP al in september verder gaat.. I smell BS.
Dat was voor het Fedor vs. Hendo evenement, blijkbaar zijn ze opnieuw geboekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geloof er ook weinig van.. maar het duurt wel veel te lang.
Daarnaast was de match van King Mo vs Roger Gracie toch afgelast? Blessures?
Het is leuk als de "last man standing" van de oude garde nog een laatste run kan maken. Ik was vroeger ook een fan van Tito, en ik heb hem ook lang verdedigd, maar zijn excuses na elk gevecht werden steeds slapper, en hij heeft zich enorm laten kennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo zo, wat is iedereen opeens pro tito geworden
Voor zijn laatste match was ik nog 1 van de weinige
quote:Doug Williams, a 230-pounder who is 5-12 and has not fought in over a year.
Everybody loves a winnerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo zo, wat is iedereen opeens pro tito geworden
Voor zijn laatste match was ik nog 1 van de weinige
quote:Josh Zerkle asked Jon what the one thing he would change about the sport is and he gave one of the most obnoxious and self-important answers possible:
JONES: It's a silly one. I would get rid of the replica belts.
Like the ones they sell at the events?
JONES: Yeah. I hate it when people come up to me with a belt that looks exactly like mine and they ask me to sign it. I worked three times a day for three years to get this [light heavyweight championship] belt, and now this guy asking me for an autograph has one just like it. Are you serious? I mean it's not as heavy, but it looks just the same.
I like that. I don't think it's silly at all.
JONES: I never sign those belts.
Meest eerlijke antwoord ooit als je het mij vraagt. Geef hem eens ongelijk. Het is niet alleen het 3x trainen per dag, er komt zoveel bij kijken en je moet er zoveel voor laten dat is niet normaal meer.quote:
Jones tegen Bonnar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Die was weer daarvoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef incognitoomuch het volgende:
...wat denk je van die Randleman slam tegen Fedor
Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diazquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Dat was hilarisch om te zien inderdaad, alsof een klein kind aan het rondsmijten was! :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diaz
Gelukkig gaat Edgar niet lang kampioen meer zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef Geo3kant het volgende:
BJ Penn vs. Carlos Condit Set For UFC 137 In Las Vegas (nu official).
geen kut wrestler voor BJ.. maar toch veel matchups in de WW division vind ik niet zo fijn als BJ fan
zie hem liever terug op LW maarja beide titles zijn moeilijk voor hem (edgar en gsp).
is niet uitgezonden,dus valt niks te downloaden, heb tot nu toe 1 foto gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef Fyodor het volgende:
Straks begint Dream, met oa Gegard Mousasi! Helaas zit ik nu in de trein, dus later maar even proberen te downloaden
Did he really say that!?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Penn VS Condit
Daar hoort een trailer bij...
Was een huilen met de pet op.quote:
Fuck yeah, dan echt parteh hierquote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was een huilen met de pet op.
Also, nog 2 potjes winnen en Tito is weer kampioen. BELIEVE!
Sick. Jammer dat de helft wel weer geblesseerd zal zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Het is nog ver weg maar ik begin steeds meer zin te krijgen in UFC 137
Met Vera ook weer op zijn return!Deze kaart word te awesome!
Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre vs. Nick Diaz
Welterweight bout: BJ Penn vs. Carlos Condit
Heavyweight bout : Cheick Kongo vs. Matt Mitrione
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Sam Stout
Heavyweight bout: Mirko Filipović vs. Roy Nelson
Preliminary Card
Featherweight bout: George Roop vs. Hatsu Hioki
Light Heavyweight bout : Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Strikeforce, dus indirect de UFC. Hij heeft een clausule in zijn contract die hem toestaat in bijvoorbeeld Dream te vechten. Dana heeft al eens aangegeven erg gecharmeerd van Mousasi te zijn (of hij Gegard in de UFC wilde, op een schaal van 1 tot 5 antwoordde hij met 7), dus het is een kwestie van tijd dat hij in de UFC zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:57 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Staat Moussasi onder de cao van de UFC nu dan?
Ja, maar dat gaat hij niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Evan Dunham vs Shamar Bailey UFC Fight Night 25.
Dunham heeft veel te verliezen.
quote:Alistair Overeem tells MMA Fighting that he will not fight on Sept. 10, the originally rumored date for the Grand Prix semis. Overeem also says Zuffa has threatened to remove him from the tournament if he won't take the Sept. fight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |