Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maar is de BJJ van Guillard ook beter geworden?
Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gaido Jitsiu bro, haven't ya heard.. hahaha. Je hebt alleen BJJ defense nodig, Jim Miller is redelijk goed maar hij is geen Maia.. en zelfs Maia heeft al 2/3 jaar geen sub meer behaald. Is het op niveau ik zou zeggen van wel maar ik weet het niet..
Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook BJJ defense al zn losses op 1 na zijn allemaal via submission. Sinds die bij Greg Jackson zit ziet die er wel echt goed uit in die gevechten, maar zn BJJ defense is nog niet echt getest volgens mij.
en die heeft die toch wel nodig denk ik mischien niet tegen Maynard maar tegen de rest wel.
Ook al denk ik wel dat die een goeie kans maakt voor de title.
Ik ben benieuwd hoe lang Edgar met Guillard blijft boksen. Lijkt me dat hij het na een ronde wel voor gezien houdt en voor takedowns en top control gaat. Melvin is een enge lighweightquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens.. maar het is nou ook niet alsof Edgar bekend staat om zijn submissions.. Het is gewoon een point fighter, mist KO power maar wel snel, combinaties met goede wrestling.
Hij heeft kennelijk Matt Veach gesubmit via rear nakedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Edgar uberhaupt wel een submission win in de UFC?
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
Hij krijgt hem vast neer, want Melvin wil ook wel eens flashy doen met jumping knees of wat kicks kun je neergehaald worden, maar hoelang kan Edgar hem daar houden
Ga je nu een LHW vergelijken met een LW?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
Yep, ik denk dat Edgar meer kans maakt om een decision win te bereiken tegen Rampage dan dat hij Guillard zal verslaan. Zoals eerder gezegd hij is een puntenvechter, hij kan je verslaan zonder je een centje pijn te doen enkel door sneller te zijn en je te laten missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu een LHW vergelijken met een LW?.
Guillard is geen trage vogel. Edgar gaat naar aller waarschijnlijkheid KO geslagen worden.quote:Ach zolang Guillard het staande weet te houden geef ik hem een goede kans om te winnen anders grind Edgar wel naar de overwinning zoals hij al heel zijn carrière doet
Eerst herhaal je wat ik zeg.. en dan denk je dat hij meer kans maakt tegen Rampage?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Fokski het volgende:
[..]
Edgar's kracht is dat hij te sneller is dan de meeste tegenstanders, het kan volhouden en goed kan worstelen. Melvin Guillard is minstens zo snel en mogelijk sneller, ik vind hem een betere worstelaar en hij kan je KO slaan. Melvin heeft in het verleden voornamelijk verloren via submission en ik denk dat Edgar daar niet bekwaam in is om Melvin te verrassen. Ik vind Edgar geen blijvertje aan de top. Teveel die hem kunnen verslaan en Melvin is de slechtste match-up. Ik denk dat Edgar nog meer kans maakt tegen Rampage (een stuk trager) dan tegen Guillard.
Yep.. slechte zaak!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
Van te voren al niet? En toch gevochten? ....
Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot
TUF?quote:When I say International, you say....
Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
Newsflash, Rampage heeft een win over Machida die ook f-ing snel is plus wins over Dan Henderson, Matt Hamill die ook hele goede wrestlers zijn.. dus .. bro, stop met je zelf voor schut zetten.
Ik zag het volgende filmpje op Twitterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens zien staan, alleen dat hij en J-Lo een robbertje willen matten.
[..]
TUF?![]()
Was geen bron, just a matter of opinion.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet trouwens niet welke bron je hebt gebruikt, maar volgens mij krijgt Guillard helemaal geen guaranteed titleshot
Hij wil namelijk in zijn volgende fight matten tegen Lauzon
+
Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterkquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Phil Davis out at UFC 133; UFC actively seeking replacement opponent for Rashad Evans
Ik zeg Bones!!
[edit:] maar het wordt wsg Machida....![]()
Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bones vecht al tegen Rampage op 134, dus dat lijkt me sowieso erg sterk
Je kan de snelheid van een LHW toch niet vergelijken met de snelheid van een LW kom op zeg. Bovendien zou een Rampage of Machida Edgar man handelen waarom denk je dat ze in verschillende classes zittenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Fokski het volgende:
[..]
Alles goed verder? Machida's snelheid vergelijken met Edgar en je begint over voor schut zetten? Rampage is zelf een goede worstelaar daar heb ik het niet over. Edgar zal het niet tegen Rampage halen maar hij heeft nog minder te zoeken tegen Guillaird. Dat is hetgeen ik wil stellen, niet meer niet minder.
Ja laten we een titleshot afnemen. Zal vast in het contract staan dat dat zonder problemen kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Rampage is een excuus negert! Laat hem maar weer vechten tegen de excuus asian Machida!
Schuiven die planning Dana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |