Het is leuk als de "last man standing" van de oude garde nog een laatste run kan maken. Ik was vroeger ook een fan van Tito, en ik heb hem ook lang verdedigd, maar zijn excuses na elk gevecht werden steeds slapper, en hij heeft zich enorm laten kennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo zo, wat is iedereen opeens pro tito geworden
Voor zijn laatste match was ik nog 1 van de weinige
quote:Doug Williams, a 230-pounder who is 5-12 and has not fought in over a year.
Everybody loves a winnerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zo zo, wat is iedereen opeens pro tito geworden
Voor zijn laatste match was ik nog 1 van de weinige
quote:Josh Zerkle asked Jon what the one thing he would change about the sport is and he gave one of the most obnoxious and self-important answers possible:
JONES: It's a silly one. I would get rid of the replica belts.
Like the ones they sell at the events?
JONES: Yeah. I hate it when people come up to me with a belt that looks exactly like mine and they ask me to sign it. I worked three times a day for three years to get this [light heavyweight championship] belt, and now this guy asking me for an autograph has one just like it. Are you serious? I mean it's not as heavy, but it looks just the same.
I like that. I don't think it's silly at all.
JONES: I never sign those belts.
Meest eerlijke antwoord ooit als je het mij vraagt. Geef hem eens ongelijk. Het is niet alleen het 3x trainen per dag, er komt zoveel bij kijken en je moet er zoveel voor laten dat is niet normaal meer.quote:
Jones tegen Bonnar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Die was weer daarvoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:47 schreef incognitoomuch het volgende:
...wat denk je van die Randleman slam tegen Fedor
Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diazquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet herinneren wanneer ik deze move voor het laatst zag, mag dit niet meer?
Dat was hilarisch om te zien inderdaad, alsof een klein kind aan het rondsmijten was! :pquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ufc 129 deed rory mcdonald hem 3 keer met nate diaz
Gelukkig gaat Edgar niet lang kampioen meer zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:46 schreef Geo3kant het volgende:
BJ Penn vs. Carlos Condit Set For UFC 137 In Las Vegas (nu official).
geen kut wrestler voor BJ.. maar toch veel matchups in de WW division vind ik niet zo fijn als BJ fan
zie hem liever terug op LW maarja beide titles zijn moeilijk voor hem (edgar en gsp).
is niet uitgezonden,dus valt niks te downloaden, heb tot nu toe 1 foto gezienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef Fyodor het volgende:
Straks begint Dream, met oa Gegard Mousasi! Helaas zit ik nu in de trein, dus later maar even proberen te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |