Ja, wanna see!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh ook een foto van de nieuwe halsband?
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wanna see!
Mama_Mia, blijf lekker genieten de rest van de week he'! Het is niet niks!
das best een takke eindquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen gaan we weer naar huis lopen, als het niet onweert, want die vriendin wandelt mee
Ah die is zeker leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen mss, ik moet dr nog twee maken, nadeel van een roedel he !
Ik heb wel nog een hele leuke van Karel gisteren:
[ afbeelding ]
Oh nee, dat is de stormgod verzoeken!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef oh-oh het volgende:
Morgen gaan we weer naar huis lopen, als het niet onweert, want die vriendin wandelt mee
ja ok jij hebt hondjes, ik vind in mn eentje wandelen zo saaiquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, dat een heerlijk stukje lopen MMIk doe het nu minstens twee keer in de week
dat is idd een stukje om ja maar die parkeerplaatsen zijn idd lekker grootquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik was nu voor het eerst langs het MECC gelopen, normaal loop ik via Heugem, dat is nog een stukje om ook![]()
Maar bij het MECC kunnen ze zo lekker crossen op die gigantische parkeerplaatsen
Oh ik ken alleen de route naar jouw buurt die ik gefietst heb en dacht dat dat korer was dan via mecc maar goed ken maastricht nog steeds niet zo goedquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef oh-oh het volgende:
Via het MECC is de kortste weg hoor, via Heugem is een stuk verder maar dan pak je net nog dat stukje mooi natuurgebied langs de maas mee
Ik doe altijd canvas/schilderij/whatever tegen de muur, dan kijken waar eerste gaatje moet, met waterpas recht houden en dan puntje zetten waar tweede gaatje moet. Dan hoef je niet met een touwtje te klooien. Dus gewoon een potloodje erbijquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Als ik drie canvassen netjes op dezelfde hoogte wil hangen, dan moet ik toch:
- het eerste spijkertje op de goede plek in de muur meppen
- dan een touwtje daaraan knopen en naar rechts trekken en de waterpas er op tot ie recht is
- volgende spijkertje er in
- en dat dan nog eens?
Of is er een nog makkelijker manier?
Heel erg moe. Verward ook nog, en hij heeft een parese aan zijn oog.quote:
Maar dat is toch een redelijk gunstig scenario of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heel erg moe. Verward ook nog, en hij heeft een parese aan zijn oog.
Het is afwachten. CT heeft wel uitgewezen dat er geen nieuwe bloeding is en dat de plek iets af lijkt te zijn genomen.
Het is fijn dat de bloeding afneemt jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Muis, dat is best positief toch?
Indaha, stoer computermens!![]()
Chico, mooie halsband, lekker kleurig
*loeren gaatquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ow christus, die nieuwe H&M site is ook niet echt een verbetering zeg![]()
En je hebt niet in je broek geplast?quote:
Maar mijn urine is rrrrradiant!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, als je in je broek plast ben je niet warm van binnen, dan ben je warm van buiten !
Lekker weer schone oortjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
mmm... ijs![]()
Morgen worden de oortjes uitgespoten
Ik laat het altijd een man doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
- dan een touwtje daaraan knopen en naar rechts trekken en de waterpas er op tot ie recht is
- en dat dan nog eens?
Hij vatte het reuze goed op hoor hij was al blij dat hij weer aan zijn bestanden konquote:
Dat is echt een verbetering van mijn gehoor geweest vorige weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
mmm... ijs![]()
Morgen worden de oortjes uitgespoten
Voor je vervolgopleiding? Succesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker weer schone oortjes
Ik heb vanmiddag gesprek met mensen van het honourscollege
Is dat die met die man en kinderen, en waar ze gisteren gingen stoppen met zoeken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Die vermiste Mary-Ann in Spanje is gevonden, levend
Echt geweldigquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Vermiste Nederlandse gevonden in Spanje
JAquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat die met die man en kinderen, en waar ze gisteren gingen stoppen met zoeken?
Het uitmeten met je meetbandquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
- en dat dan nog eens?
Oh dan wacht ik wel even tot vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
En ik zou het met een schroef doen Greys. Geen spijkertjeEen schroef en een plug.
http://www.hm.com/nl/product/79904?article=79904-Dquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
WAT HEB JE BESTELD DAN QUT?
Ik moet een nieuwe handtas
Dat verwacht je echt niet hè, ik kan me niet voorstellen hoe die familie zich nu voeltquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
JA
http://www.telegraaf.nl/b(...)nne_gevonden___.html
Waarschijnlijk. Wandelaars vonden haar heel hoog.
Ze lijkt er op. Nog niet bevestigd. Maar zal haar wel zijn!
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
En ik zou het met een schroef doen Greys. Geen spijkertjeEen schroef en een plug.
Mijne pleurde 2x naar benee aan een spijker. En alstie pleurt, trekt ie een stuk uit je muur mee. Plug en schroef is veule stevigerquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat verwacht je echt niet hè, ik kan me niet voorstellen hoe die familie zich nu voeltEn zijzelf, natuurlijk.
[..]
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?
Hangt ook sterk van de kwaliteit van je muur afquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?
Ze hebben een reputatie hoog (laagquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
Raar trouwens dat je bij de Telegraaf op kutberichten altijd kan reageren, maar op dit wonder niet
Links en rechts lees ik dat er nog geen 100% zekerheid is, maar ze schijnt er in ieder geval erg op te lijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Vermiste Nederlandse gevonden in Spanje
Lekkerquote:
Ik heb mijn best gedaan iig. Ik ga ze zo even kammen om te zien of alle vlooien dood zijn en de poepjes en alles verwijderen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker,heb je de ongenode gasten het huis uit gekregen
Dat lijkt mij ook waarschijnlijkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop gewoon dat het het littekenweefsel is wat nog niet helemaal soepel is.
Dat kan een jaar duren. Ik voel daar ook nog wat zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef DanseMacabre het volgende:
December.Nou ik hoop echt dat je niet de zeldzame uitzondering bent wat dat zou echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Denk je? Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde herrie en toen ik buiten keek zag ik een vent op mijn balkon, gaten boren in m'n huis.
Van de woningstichting denk ik.
Als hij in die gaten staafjes met kabeltjes eraan stopt en al je buren zijn onlangs verhuisd is het misschien een idee om na te gaan of je niet toevallig een brief gemist hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, met een hoogwerker is ie de hele flat aan het afgaan.
Ik gok dat het voorbereiding op de verbouwing is die gaat komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als hij in die gaten staafjes met kabeltjes eraan stopt en al je buren zijn onlangs verhuisd is het misschien een idee om na te gaan of je niet toevallig een brief gemist hebt.
Goede tip, thanks. De vlooien in het bakje water zagen er wel aardig dood uit en daarna heb ik ze door de wc gespoeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, als je nog vlooien vindt, doe dan even een druppel afwasmiddel in het bakje water waar je ze in gooit. Die krengen zijn nogal taai en blijven lang drijven en dus in leven. Afwasmiddel vermindert de oppervlaktespanning van het water, waardoor ze meteen zinken en dus verdrinken.
Echt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:24 schreef tombolafan het volgende:
OMG, er is in West Yorkshire een heel bom-opruimingsdienst gealarmeerd en een straat ontruimd voor dat geocache-gedoe
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
De TROS maakt om 14.30 uur de Songfestivalplannen 2012 bekend.
Zenuwachtig![]()
Wie zal het worden? Thomas Berge of Gerard Joling?
![]()
Het is hier op het nieuws, echt zo'n bom-opruim karretje zoals in die reclame met die eendquote:
Ik las het op bbc newsquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef tombolafan het volgende:
Het is hier op het nieuws, echt zo'n bom-opruim karretje zoals in die reclame met die eend
Preciessssssssquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef galtfactory het volgende:
Heren, U mist ook nog wat van user Greys. (Moderator / PR) dus logisch deze spam van de TROS. *lol*
Ah ja, je weet dat ik de rest toch allemaal in ESF doequote:
Wauwsersquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh jongens ESF nieuws? Ik zal maar vast wat schone slips klaarleggen in de ESF SC.
Net bij opa geweest, hij was uit bed. Hij zat in een stoel en was veel beter aanspreekbaar. Het verwarde lijkt ook minder te zijn (nog niet helemaal weg) en hij had geen lege blik in zijn ogen meer
Volgens mij had iemand het licht aangedaan
Ja het was een wereld van verschil met gisteravond! Hij krijgt nu medicijnen en dat is te zienquote:
Succes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:25 schreef Oognip het volgende:
Wat een geweldig nieuws Muis!
Ik ben naar mijn gesprek
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh jongens ESF nieuws? Ik zal maar vast wat schone slips klaarleggen in de ESF SC.
Net bij opa geweest, hij was uit bed. Hij zat in een stoel en was veel beter aanspreekbaar. Het verwarde lijkt ook minder te zijn (nog niet helemaal weg) en hij had geen lege blik in zijn ogen meer
Hé Muis, gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Nou je mag hier altijd hyperen vind ik!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, je weet dat ik de rest toch allemaal in ESF doe
Maar in dit geval MOEST ik hier ook even hyperen. Omdat het kan
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou je mag hier altijd hyperen vind ik!
Dat ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Greys weet heus wel dat ik dat alleen maar post om dr op stang te jagen
Superlief dat MammaElisaB wilde oppassen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, poes van Bamba is weer thuis; we hebben 'm net weggebracht. MammaElisaB zal hem missen (PappaElisaB vast ook wel, maar die is niet zoveel thuis). Maar ik denk dat ie wel blij is; binnenkort mag ie weer naar buiten
Stiekem vond ze het ook wel erg gezellig hoor! Hij is uiteindelijk 8,5 week gebleven en het enige dat ze net zei was: "Wel lekker dat de deuren en ramen weer open kunnen." Als je gek ben op poezen, dan went het snel. Dus ze zal hem de komende dagen best missenquote:
Mooi! Lijkt wel een wattendekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Kekke wolkjes vandaag , voor het ging regenen:
[ afbeelding ]
Maar de zon komt al weer door hier nu!
Kunnen we niet een fokbandje gaan vormen. Gaan we meedoenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Preciessssssss
(Het zijn meer dames dan heren hier trouwens)
MAAR HET WORDT DUS EEN OPEN INSCHRIJVING OMG OMG OMG OMG
Ja, dat is me echt nog nooit gebeurd sinds ik een computer hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar dat die vlieg dat deed, stel je voor dat je zelf zoiets lomps zou doen
Dan gebruikte Michael Jackson dat dus!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Heel bizar, ik had gisteren die extra milde creme voor babies gekocht, neutral, voor Chico en Sjon.
Heb ik ze gisteravond ingesmeerd, nu zien ze eruit alsof ze de witte vinkendevlektyfus hebben, dat trekt niet in of dat bleekt uit of zo![]()
Je zal je negerbaby dr maar mee insmeren
Nou echt, die kleur krijgen ze ervanquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan gebruikte Michael Jackson dat dus!
Ja, want dit is niet gewoon lijkt me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt, die kleur krijgen ze ervan![]()
Vanavond maar even goed boenen dus
Open voor nieuwe logees? Of blijvertjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stiekem vond ze het ook wel erg gezellig hoor! Hij is uiteindelijk 8,5 week gebleven en het enige dat ze net zei was: "Wel lekker dat de deuren en ramen weer open kunnen." Als je gek ben op poezen, dan went het snel. Dus ze zal hem de komende dagen best missen
Maar de herberg is weer leeg dus
Ja, ik vind het wel een vreemd iets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit een afwasbaar geintje is...
T zal je maar net voor een show gebeuren ofzo
Open voor nieuwe logeequote:
We zijn m al kwijt hier in huisquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, poes van Bamba is weer thuis; we hebben 'm net weggebracht. MammaElisaB zal hem missen (PappaElisaB vast ook wel, maar die is niet zoveel thuis). Maar ik denk dat ie wel blij is; binnenkort mag ie weer naar buiten
Oepsquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Bamba het volgende:
We zijn m al kwijt hier in huis. Hij heeft eerst een hele tijd in de kelder gezeten en nu heeft ie zich verstopt, maar we kunnen m niet vinden
.
quote:
Onder andere van hem ja, dat vind ik wel een puntje om over na te denken. Maar aan de andere kant weet ik dat hij zoveel verteld vanwege zijn enthousiasme dus ik hoop dat als ik met hem samenwerk dat het leuker wordt om met hem te werken.quote:
Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het krengquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps
Die komt wel weer te voorschijn
Het is een lekker ding; ik moet eerlijk bekennen dat ik in de afgelopen weken verschillende keren speciaal even heen ben gegaan om 'm ff te zien.
Dat is in ieder geval goed nieuws, nu ben ik alleen benieuwd wie er gaat beslissen welke artiest/liedje naar de finale mag maar dat is nog niet bekend dacht ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Preciessssssss
(Het zijn meer dames dan heren hier trouwens)
MAAR HET WORDT DUS EEN OPEN INSCHRIJVING OMG OMG OMG OMG
Wat fijn dat je kat weer thuis is alhoewel hij het vast fantastisch heeft gehad bij Elisa's oudersquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het kreng.
Je mag altijd langskomen om met m te kroelen uiteraard
Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef indaha het volgende:
Oognip wat een tegenvaller die man,maar wat houd dat honoursprogramma eigenlijk in?
Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.
Het programma dat ik gekozen heb is voor studenten die belangstelling hebben voor allerlei maatschappelijke thema's en die daar vanuit verschillende punten naar willen kijken. Er wordt veel gediscussieerd zodat je met andere ogen naar dingen leert kijken.
Je moet nieuwsgierig zijn naar jezelf en naar de vele facetten van de wereld. Er wordt veel aandacht besteed aan je persoonsvorming en je kan het programma zelf sturen. Als je opdrachten moet doen mag je zelf het onderwerp kiezen en als je een keer ergens over wilt discussieren en anderen vinden dat onderwerp ook interessant, wordt daar gewoon tijd voor gemaakt. Het programma is dus voor een groot deel door jezelf in te vullen.
Naast mijn studie ga ik dit dus doen, dat kost ongeveer 4-8 uur extra per week
/langverhaal
Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.
En je studie gaat nu verder op een hoger niveau en richting kraamzorg toch?
Ja helemaalquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.
Ik ben heel blij want ik ga in september beginnen met mijn binnenschoolse stage thuiszorg wat betekent dat ik de buitenschoolse stages GGZ en ziekenhuis ga doenEn daar ben ik heel blij mee, want thuiszorg lijkt mij niet echt leuk.
Snap je?
Ga je op vakantie Multi?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is er toevallig hier iemand die 19 tot 21 augustus wil oppassen op 2 hondjes.. en in de buurt van Veenendaal of Alphen aan de Rijn woont.
Dat vind ik echt heel cool van je vader zeg. Geweldig voor je moeder dat er elke dag bezoek komt en elke dag voor haar gekookt wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gezellig op zich maar ze gaat wel achteruit, ze is aan het dementeren, maar nog redelijk in de beginfase.
In het begin was ze heel tegendraads maar nu vind ze alles prachtig wat we zeggen of doen , een beetje zoals een kind met een nieuw speeltje dus dat is wel gemakkelijker voor ons.
Ze woont nog in haar eigen flatje en we hopen dat ze daar nog lang kan blijven.
Mijn ouders zijn gescheiden al 21 jaar geleden maar mijn vadergaat bijna elke dag 's middags op bezoek en kookt dan en gaat 's avonds naar zij eigen huis
Nee ik organiseer dan in Alphen aan de Rijn iets voor het hondenforum, workshops enzo. dan ga ik ook daar kamperen. Maar als het dan heel warm is, vind ik het voor Nacho niet fijn en voor Juno te druk. Met Jules en Diaz ga ik zelf ook workshops doen enzo en die 3 vermaken zich daar wel.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat super dat je vader dat doet Indaha.
Oognip had je post vandaag?
Ja het is echt een lieverdquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat super dat je vader dat doet Indaha.
Oognip had je post vandaag?
Dat is de reden dat ik de laatste tijd mijn kaartjes en kadootjes meestal via internet bestel,die worden door koeriers opgehaald bij de bedrijven die ze verzenden en daar zijn ze wat zorgvuldiger mee is mijn ervaringquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
de post hier is niet te vertrouwen
Lekker spetteren met de kleine meidquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
er zat niet iets kostbaars in.
Maar vandaag gepost morgen in huis klopt dus niet
Ik ga mijn dochter in bad doen en dan duik ik ook zelf mijn bedje in
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goed, Oognip!![]()
Indaha, wat fijn dat je vader zo goed voor je moeder zorgt en dat ze het zelf nog naar haar zin heeft
Ik had een mussenflat gekocht voor Christan, die hij zelf in elkaar kon zetten. Speciaal geschikt voor kinderen.
Het draaide erop uit dat qltel en ik samen een uur bezig zijn geweest om het ding in elkaar te zettenAls bouwbeschrijving zat er alleen een tekeningetje van alle onderdelen bij. Daarbij kon je hem met deuvels in elkaar zetten maar dan duvelt hij net zo hard weer uit elkaar
Wat indrukwekkendquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gezellig op zich maar ze gaat wel achteruit, ze is aan het dementeren, maar nog redelijk in de beginfase.
In het begin was ze heel tegendraads maar nu vind ze alles prachtig wat we zeggen of doen , een beetje zoals een kind met een nieuw speeltje dus dat is wel gemakkelijker voor ons.
Ze woont nog in haar eigen flatje en we hopen dat ze daar nog lang kan blijven.
Mijn ouders zijn gescheiden al 21 jaar geleden maar mijn vadergaat bijna elke dag 's middags op bezoek en kookt dan en gaat 's avonds naar zij eigen huis
Het is wel super dat ze terug is! Verdwaald en verstandig genoeg om bij water in de buurt te blijvenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ijs gegeten met mijn koor, ik ben op de hoogte van alle ins en outs van dit verhaal: Limburgse vrouw was verdwaald in Spanje De dame in kwestie is de collega van één van mijn koorgenoten. In haar straat hangt de vlag uit en het dorp is verworden tot een groot mediacircus.
Ze is gered doordat ze een fluitje bij zich had.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is wel super dat ze terug is! Verdwaald en verstandig genoeg om bij water in de buurt te blijvenGelukkig maar dat ze op tijd gevonden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Takaiki het volgende:
Speciaal voor ElisaB iets heel zieligs![]()
![]()
Te zielig voor woorden, dus maar even in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee dat had je nog niet verteld en eigenlijk is het wel goed dat de bevalling nog even op zich laat wachten dan kan ze op krachten komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Had ik al verteld dat ik bij Puma nu de kinders kan voelen?Harde worstjes in haar bolle buik.
![]()
En goed eten tegen einde zwangerschap doet poes exploderen.
Ik vind het ook niet verkeerd, om de reden die je noemt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat had je nog niet verteld en eigenlijk is het wel goed dat de bevalling nog even op zich laat wachten dan kan ze op krachten komenen moet ik nog maar even geduld hebben
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet verkeerd, om de reden die je noemt.
Ik voelde net de kittens vlinderen!![]()
PlopplopPOK!
Nou... als ze nog ruimte hebben om te vlinderen duurt het meestal nog een weekje.quote:
Over anderhalve week heb ik een weekje vrij. Zou mooie timing zijn.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Takaiki het volgende:
Speciaal voor ElisaB iets heel zieligs![]()
![]()
Te zielig voor woorden, dus maar even in een spoiler
Ow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit had ik nou net nodig voor een goede nachtrust![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen kijken wat ik voor je kan doen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee hoor!quote:
Wat een mooi verhaalquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ze is gered doordat ze een fluitje bij zich had.Blijkbaar hoorde ze de stemmen van een paar jonge wandelaars en is ze gaan fluiten en roepen. Die konden niet bij haar komen maar hebben haar wel eten toegegooid en zijn op één na teruggelopen tot ze bereik hadden met hun gsm.
We waren het er bij het ijs eten al over eens dat ze maar een mooi boek moet schrijven waarop ze dan binnen loopt. Hoeft ze niet meer in de bibliotheek te werken ook.quote:
Mie toe!quote:
We duimen en steken een wenskaars aan Indaha!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga naar bed, morgen een spannende dag, we krijgen morgenmiddag de uitslag van de eerste scan na de operatie van mijn man en ik hoop dat die goed is![]()
tot morgen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
We duimen en steken een wenskaars aan Indaha!
Oh spannend, heel veel succesquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga naar bed, morgen een spannende dag, we krijgen morgenmiddag de uitslag van de eerste scan na de operatie van mijn man en ik hoop dat die goed is![]()
tot morgen
Jaquote:
Hoepel opquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt al zoveel mooi weer gehad heel vroeg dit jaar
![]()
Ik vind het nu echt perfect, niet te warm, niet te koud , af en toe een bui
Heb jij zon of zo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt al zoveel mooi weer gehad heel vroeg dit jaar
![]()
Ik vind het nu echt perfect, niet te warm, niet te koud , af en toe een bui
Ja lekker ook he, gunt een ander ook nietsquote:
Allemaal naar Mestreechquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja lekker ook he, gunt een ander ook niets"Ga maar op vakantie" zegt ze dan
It's a datequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Muizeltje, die week kan ik wel een middagje vrij nemen zelfs, 2 of 3 augustus doen?
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha recap, das eindemaand dan, uhmmmmm.
Doe dus maar 3 of 4
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Und, kwamen er dikke gore bruine klonten uit?
Jeejquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Neem ik 4 augustus lekker de middag vrij, helemaal prima Muisje!
Nu de druk eraf is voel ik al zo goed als geen pijn meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zo lekker, dat uitspuiten, als dr van die rommel uit komt.
Nu zal de ergste pijn ook weg zijn he?
Muis, ben jij al geweest eigenlijk?
Nee nog niet! Beetje druk hier op het moment. Als de storm weer is gezakt ga ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zo lekker, dat uitspuiten, als dr van die rommel uit komt.
Nu zal de ergste pijn ook weg zijn he?
Muis, ben jij al geweest eigenlijk?
Zou ik ook eens moeten doen. Maar een paar jaar geleden liet ik ze uitspuiten en toen deed dat echt zeer. Dus nu ben ik een beetje bang.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
En ik heb mezelf 'ns op een nieuwe zonnebril getracteerd. Mocht ook wel, de vorige kocht ik zes jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
[..]
Nu de druk eraf is voel ik al zo goed als geen pijn meer![]()
Of olijfolie, hoe dunner hoe beter. Ik had alleen arachide-olie, werkt ook. Beetje verwarmen tot het lauw is voelt lekkerder en werkt nog beter.quote:
Heb je kittens verzopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef Oognip het volgende:
De ambulances/brandweer/politie rijden af en aan hier
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee stadion van twente is voor een deel ingestort
Ze hebben niet eens gewonnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaan
Ik ben benieuwd of die 8 mensen onder het puin er ook om kunnen lachen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaan
Waarom denk je dat de ambulances af en aan rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, mensen onder het puin blijkbaar en ik loop grappen te maken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die 8 mensen onder het puin er ook om kunnen lachen.
Dat wist ik niehiet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, mensen onder het puin blijkbaar en ik loop grappen te maken
Vond ik wel grappigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit hoort zo. Ze zijn aan het verbouwen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik maakte net een soortgelijke fout![]()
maar ze merken er daar onder dat dak toch niets van
Reactie bij een twitpic, wtf heeft dat ermee te makenquote:WOW Ben geen voetbalfan maar dit gun je ook niemand zeg pff Sterkte iedereen daar
Hjaa ik lust ook geen spruitjes maar dit gun je niemand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Reactie bij een twitpic, wtf heeft dat ermee te maken! Oh, ik ben geen fan van Twin Towers, maar ja!
lekker warm, als die trein internet heeft vind ik het bestquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig is er nog plek zat voor jullie op de Hell Express.
ja je loopt er zo onder vandaan, die mensen hebben gewoon een plaat voor de kop dat ze dat niet zienquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
Voor een leek zoals ik ziet dit eruit alsof je er zo onder vandaan stapt, is dit waar het om te doen is?
[ afbeelding ]
Jonge, dat bedoel ik toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja je loopt er zo onder vandaan, die mensen hebben gewoon een plaat voor de kop dat ze dat niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |