Ik vind het ook niet verkeerd, om de reden die je noemt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat had je nog niet verteld en eigenlijk is het wel goed dat de bevalling nog even op zich laat wachten dan kan ze op krachten komenen moet ik nog maar even geduld hebben
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet verkeerd, om de reden die je noemt.
Ik voelde net de kittens vlinderen!![]()
PlopplopPOK!
Nou... als ze nog ruimte hebben om te vlinderen duurt het meestal nog een weekje.quote:
Over anderhalve week heb ik een weekje vrij. Zou mooie timing zijn.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:44 schreef Takaiki het volgende:
Speciaal voor ElisaB iets heel zieligs![]()
![]()
Te zielig voor woorden, dus maar even in een spoiler
Ow....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit had ik nou net nodig voor een goede nachtrust![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen kijken wat ik voor je kan doen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee hoor!quote:
Wat een mooi verhaalquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Cat22 het volgende:
Ze is gered doordat ze een fluitje bij zich had.Blijkbaar hoorde ze de stemmen van een paar jonge wandelaars en is ze gaan fluiten en roepen. Die konden niet bij haar komen maar hebben haar wel eten toegegooid en zijn op één na teruggelopen tot ze bereik hadden met hun gsm.
We waren het er bij het ijs eten al over eens dat ze maar een mooi boek moet schrijven waarop ze dan binnen loopt. Hoeft ze niet meer in de bibliotheek te werken ook.quote:
Mie toe!quote:
We duimen en steken een wenskaars aan Indaha!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga naar bed, morgen een spannende dag, we krijgen morgenmiddag de uitslag van de eerste scan na de operatie van mijn man en ik hoop dat die goed is![]()
tot morgen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
We duimen en steken een wenskaars aan Indaha!
Oh spannend, heel veel succesquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:56 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga naar bed, morgen een spannende dag, we krijgen morgenmiddag de uitslag van de eerste scan na de operatie van mijn man en ik hoop dat die goed is![]()
tot morgen
Jaquote:
Hoepel opquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt al zoveel mooi weer gehad heel vroeg dit jaar
![]()
Ik vind het nu echt perfect, niet te warm, niet te koud , af en toe een bui
Heb jij zon of zo?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt al zoveel mooi weer gehad heel vroeg dit jaar
![]()
Ik vind het nu echt perfect, niet te warm, niet te koud , af en toe een bui
Ja lekker ook he, gunt een ander ook nietsquote:
Allemaal naar Mestreechquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja lekker ook he, gunt een ander ook niets"Ga maar op vakantie" zegt ze dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |