Ik heb mijn best gedaan iig. Ik ga ze zo even kammen om te zien of alle vlooien dood zijn en de poepjes en alles verwijderen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker,heb je de ongenode gasten het huis uit gekregen
Dat lijkt mij ook waarschijnlijkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoop gewoon dat het het littekenweefsel is wat nog niet helemaal soepel is.
Dat kan een jaar duren. Ik voel daar ook nog wat zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef DanseMacabre het volgende:
December.Nou ik hoop echt dat je niet de zeldzame uitzondering bent wat dat zou echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Denk je? Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde herrie en toen ik buiten keek zag ik een vent op mijn balkon, gaten boren in m'n huis.
Van de woningstichting denk ik.
Als hij in die gaten staafjes met kabeltjes eraan stopt en al je buren zijn onlangs verhuisd is het misschien een idee om na te gaan of je niet toevallig een brief gemist hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, met een hoogwerker is ie de hele flat aan het afgaan.
Ik gok dat het voorbereiding op de verbouwing is die gaat komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als hij in die gaten staafjes met kabeltjes eraan stopt en al je buren zijn onlangs verhuisd is het misschien een idee om na te gaan of je niet toevallig een brief gemist hebt.
Goede tip, thanks. De vlooien in het bakje water zagen er wel aardig dood uit en daarna heb ik ze door de wc gespoeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, als je nog vlooien vindt, doe dan even een druppel afwasmiddel in het bakje water waar je ze in gooit. Die krengen zijn nogal taai en blijven lang drijven en dus in leven. Afwasmiddel vermindert de oppervlaktespanning van het water, waardoor ze meteen zinken en dus verdrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |