Succes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:25 schreef Oognip het volgende:
Wat een geweldig nieuws Muis!
Ik ben naar mijn gesprek
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh jongens ESF nieuws? Ik zal maar vast wat schone slips klaarleggen in de ESF SC.
Net bij opa geweest, hij was uit bed. Hij zat in een stoel en was veel beter aanspreekbaar. Het verwarde lijkt ook minder te zijn (nog niet helemaal weg) en hij had geen lege blik in zijn ogen meer
Volgens mij had iemand het licht aangedaan
Hé Muis, gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh jongens ESF nieuws? Ik zal maar vast wat schone slips klaarleggen in de ESF SC.
Net bij opa geweest, hij was uit bed. Hij zat in een stoel en was veel beter aanspreekbaar. Het verwarde lijkt ook minder te zijn (nog niet helemaal weg) en hij had geen lege blik in zijn ogen meer
Volgens mij had iemand het licht aangedaan
Nou je mag hier altijd hyperen vind ik!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, je weet dat ik de rest toch allemaal in ESF doe
Maar in dit geval MOEST ik hier ook even hyperen. Omdat het kan
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou je mag hier altijd hyperen vind ik!
Dat ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Greys weet heus wel dat ik dat alleen maar post om dr op stang te jagen
Superlief dat MammaElisaB wilde oppassen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, poes van Bamba is weer thuis; we hebben 'm net weggebracht. MammaElisaB zal hem missen (PappaElisaB vast ook wel, maar die is niet zoveel thuis). Maar ik denk dat ie wel blij is; binnenkort mag ie weer naar buiten
Stiekem vond ze het ook wel erg gezellig hoor! Hij is uiteindelijk 8,5 week gebleven en het enige dat ze net zei was: "Wel lekker dat de deuren en ramen weer open kunnen." Als je gek ben op poezen, dan went het snel. Dus ze zal hem de komende dagen best missenquote:
Mooi! Lijkt wel een wattendekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Kekke wolkjes vandaag , voor het ging regenen:
[ afbeelding ]
Maar de zon komt al weer door hier nu!
Kunnen we niet een fokbandje gaan vormen. Gaan we meedoenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Preciessssssss
(Het zijn meer dames dan heren hier trouwens)
MAAR HET WORDT DUS EEN OPEN INSCHRIJVING OMG OMG OMG OMG
Ja, dat is me echt nog nooit gebeurd sinds ik een computer hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar dat die vlieg dat deed, stel je voor dat je zelf zoiets lomps zou doen
Dan gebruikte Michael Jackson dat dus!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Heel bizar, ik had gisteren die extra milde creme voor babies gekocht, neutral, voor Chico en Sjon.
Heb ik ze gisteravond ingesmeerd, nu zien ze eruit alsof ze de witte vinkendevlektyfus hebben, dat trekt niet in of dat bleekt uit of zo![]()
Je zal je negerbaby dr maar mee insmeren
Nou echt, die kleur krijgen ze ervanquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan gebruikte Michael Jackson dat dus!
Ja, want dit is niet gewoon lijkt me.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt, die kleur krijgen ze ervan![]()
Vanavond maar even goed boenen dus
Open voor nieuwe logees? Of blijvertjes?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stiekem vond ze het ook wel erg gezellig hoor! Hij is uiteindelijk 8,5 week gebleven en het enige dat ze net zei was: "Wel lekker dat de deuren en ramen weer open kunnen." Als je gek ben op poezen, dan went het snel. Dus ze zal hem de komende dagen best missen
Maar de herberg is weer leeg dus
Ja, ik vind het wel een vreemd iets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit een afwasbaar geintje is...
T zal je maar net voor een show gebeuren ofzo
Open voor nieuwe logeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |