Ik laat het altijd een man doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Als ik drie canvassen netjes op dezelfde hoogte wil hangen, dan moet ik toch:
- het eerste spijkertje op de goede plek in de muur meppen
- dan een touwtje daaraan knopen en naar rechts trekken en de waterpas er op tot ie recht is
- volgende spijkertje er in
- en dat dan nog eens?
Of is er een nog makkelijker manier?
Hij vatte het reuze goed op hoor hij was al blij dat hij weer aan zijn bestanden konquote:
Dat is echt een verbetering van mijn gehoor geweest vorige weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
mmm... ijs![]()
Morgen worden de oortjes uitgespoten
Voor je vervolgopleiding? Succesquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker weer schone oortjes
Ik heb vanmiddag gesprek met mensen van het honourscollege
Is dat die met die man en kinderen, en waar ze gisteren gingen stoppen met zoeken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Die vermiste Mary-Ann in Spanje is gevonden, levend
Echt geweldigquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Vermiste Nederlandse gevonden in Spanje
JAquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat die met die man en kinderen, en waar ze gisteren gingen stoppen met zoeken?
Het uitmeten met je meetbandquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Als ik drie canvassen netjes op dezelfde hoogte wil hangen, dan moet ik toch:
- het eerste spijkertje op de goede plek in de muur meppen
- dan een touwtje daaraan knopen en naar rechts trekken en de waterpas er op tot ie recht is
- volgende spijkertje er in
- en dat dan nog eens?
Of is er een nog makkelijker manier?
Oh dan wacht ik wel even tot vanavondquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
En ik zou het met een schroef doen Greys. Geen spijkertjeEen schroef en een plug.
http://www.hm.com/nl/product/79904?article=79904-Dquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
WAT HEB JE BESTELD DAN QUT?
Ik moet een nieuwe handtas
Dat verwacht je echt niet hè, ik kan me niet voorstellen hoe die familie zich nu voeltquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
JA
http://www.telegraaf.nl/b(...)nne_gevonden___.html
Waarschijnlijk. Wandelaars vonden haar heel hoog.
Ze lijkt er op. Nog niet bevestigd. Maar zal haar wel zijn!
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Qwea het volgende:
En ik zou het met een schroef doen Greys. Geen spijkertjeEen schroef en een plug.
Mijne pleurde 2x naar benee aan een spijker. En alstie pleurt, trekt ie een stuk uit je muur mee. Plug en schroef is veule stevigerquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat verwacht je echt niet hè, ik kan me niet voorstellen hoe die familie zich nu voeltEn zijzelf, natuurlijk.
[..]
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?
Hangt ook sterk van de kwaliteit van je muur afquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
Mijne hangen gewoon aan spijkers, wat is daar mis mee?
Ze hebben een reputatie hoog (laagquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef Greys het volgende:
Raar trouwens dat je bij de Telegraaf op kutberichten altijd kan reageren, maar op dit wonder niet
Links en rechts lees ik dat er nog geen 100% zekerheid is, maar ze schijnt er in ieder geval erg op te lijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Vermiste Nederlandse gevonden in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |