We zijn m al kwijt hier in huisquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, poes van Bamba is weer thuis; we hebben 'm net weggebracht. MammaElisaB zal hem missen (PappaElisaB vast ook wel, maar die is niet zoveel thuis). Maar ik denk dat ie wel blij is; binnenkort mag ie weer naar buiten
Oepsquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Bamba het volgende:
We zijn m al kwijt hier in huis. Hij heeft eerst een hele tijd in de kelder gezeten en nu heeft ie zich verstopt, maar we kunnen m niet vinden
.
quote:
Onder andere van hem ja, dat vind ik wel een puntje om over na te denken. Maar aan de andere kant weet ik dat hij zoveel verteld vanwege zijn enthousiasme dus ik hoop dat als ik met hem samenwerk dat het leuker wordt om met hem te werken.quote:
Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het krengquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps
Die komt wel weer te voorschijn
Het is een lekker ding; ik moet eerlijk bekennen dat ik in de afgelopen weken verschillende keren speciaal even heen ben gegaan om 'm ff te zien.
Dat is in ieder geval goed nieuws, nu ben ik alleen benieuwd wie er gaat beslissen welke artiest/liedje naar de finale mag maar dat is nog niet bekend dacht ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Preciessssssss
(Het zijn meer dames dan heren hier trouwens)
MAAR HET WORDT DUS EEN OPEN INSCHRIJVING OMG OMG OMG OMG
Wat fijn dat je kat weer thuis is alhoewel hij het vast fantastisch heeft gehad bij Elisa's oudersquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het kreng.
Je mag altijd langskomen om met m te kroelen uiteraard
Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef indaha het volgende:
Oognip wat een tegenvaller die man,maar wat houd dat honoursprogramma eigenlijk in?
Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.
Het programma dat ik gekozen heb is voor studenten die belangstelling hebben voor allerlei maatschappelijke thema's en die daar vanuit verschillende punten naar willen kijken. Er wordt veel gediscussieerd zodat je met andere ogen naar dingen leert kijken.
Je moet nieuwsgierig zijn naar jezelf en naar de vele facetten van de wereld. Er wordt veel aandacht besteed aan je persoonsvorming en je kan het programma zelf sturen. Als je opdrachten moet doen mag je zelf het onderwerp kiezen en als je een keer ergens over wilt discussieren en anderen vinden dat onderwerp ook interessant, wordt daar gewoon tijd voor gemaakt. Het programma is dus voor een groot deel door jezelf in te vullen.
Naast mijn studie ga ik dit dus doen, dat kost ongeveer 4-8 uur extra per week
/langverhaal
Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.
En je studie gaat nu verder op een hoger niveau en richting kraamzorg toch?
Ja helemaalquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.
Ik ben heel blij want ik ga in september beginnen met mijn binnenschoolse stage thuiszorg wat betekent dat ik de buitenschoolse stages GGZ en ziekenhuis ga doenEn daar ben ik heel blij mee, want thuiszorg lijkt mij niet echt leuk.
Snap je?
Ga je op vakantie Multi?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is er toevallig hier iemand die 19 tot 21 augustus wil oppassen op 2 hondjes.. en in de buurt van Veenendaal of Alphen aan de Rijn woont.
Dat vind ik echt heel cool van je vader zeg. Geweldig voor je moeder dat er elke dag bezoek komt en elke dag voor haar gekookt wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gezellig op zich maar ze gaat wel achteruit, ze is aan het dementeren, maar nog redelijk in de beginfase.
In het begin was ze heel tegendraads maar nu vind ze alles prachtig wat we zeggen of doen , een beetje zoals een kind met een nieuw speeltje dus dat is wel gemakkelijker voor ons.
Ze woont nog in haar eigen flatje en we hopen dat ze daar nog lang kan blijven.
Mijn ouders zijn gescheiden al 21 jaar geleden maar mijn vadergaat bijna elke dag 's middags op bezoek en kookt dan en gaat 's avonds naar zij eigen huis
Nee ik organiseer dan in Alphen aan de Rijn iets voor het hondenforum, workshops enzo. dan ga ik ook daar kamperen. Maar als het dan heel warm is, vind ik het voor Nacho niet fijn en voor Juno te druk. Met Jules en Diaz ga ik zelf ook workshops doen enzo en die 3 vermaken zich daar wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |