abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99117288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef ElisaB het volgende:
Zo, poes van Bamba is weer thuis; we hebben 'm net weggebracht. MammaElisaB zal hem missen (PappaElisaB vast ook wel, maar die is niet zoveel thuis :P ). Maar ik denk dat ie wel blij is; binnenkort mag ie weer naar buiten O+
We zijn m al kwijt hier in huis _O-. Hij heeft eerst een hele tijd in de kelder gezeten en nu heeft ie zich verstopt, maar we kunnen m niet vinden _O-.
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:12:21 #152
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99117367
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:09 schreef Bamba het volgende:
We zijn m al kwijt hier in huis _O-. Hij heeft eerst een hele tijd in de kelder gezeten en nu heeft ie zich verstopt, maar we kunnen m niet vinden _O-.
Oeps :D

Die komt wel weer te voorschijn :Y

Het is een lekker ding; ik moet eerlijk bekennen dat ik in de afgelopen weken verschillende keren speciaal even heen ben gegaan om 'm ff te zien. O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:21:10 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99117689
*O* De zon schijnt weer, dus wij kunnen lopend naar huis, met visite, dus tot morgen *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99118263
Wat een stom gesprek :N
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 juli 2011 @ 17:36:26 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99118341
Iets meer toelichting?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99118501
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Iets meer toelichting?
:)
Ik had verwacht dat de organisator van het honourscollege mij wilde leren kennen tijdens dit gesprek en mijn motivatie alvast een beetje wilde weten. Niets van dat alles. Het gesprek begon met de vraag of ik vragen had over het programma. Ik had 1 vraag en die had ik nooit moeten stellen _O- hij heeft er 3 kwartier lang antwoord op gegeven _O- Hij vertelt zo langdradig, onduidelijk en saai. Hij komt met 40 voorbeelden van studenten en opdrachten die ik allemaal allang van hem had gehoord in een andere voorlichting.
Hij weet nu nog niks van mij, maar ik moet nu iig een aanbevelingsbrief schrijven (is al onderweg naar mij) en een motivatiebrief. Daarna op gesprek met weer diezelfde man, ik heb er nu al zin in _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 juli 2011 @ 17:53:57 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99119004
Krijg je straks ook les van die man? :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99119070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je straks ook les van die man? :D
Onder andere van hem ja, dat vind ik wel een puntje om over na te denken. Maar aan de andere kant weet ik dat hij zoveel verteld vanwege zijn enthousiasme dus ik hoop dat als ik met hem samenwerk dat het leuker wordt om met hem te werken.
Ik vind het ook zowat om om deze reden het programma niet te doen, want het programma zelf vind ik onwijs gaaf!
pi_99120691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Oeps :D

Die komt wel weer te voorschijn :Y

Het is een lekker ding; ik moet eerlijk bekennen dat ik in de afgelopen weken verschillende keren speciaal even heen ben gegaan om 'm ff te zien. O+
Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het kreng _O-.

Je mag altijd langskomen om met m te kroelen uiteraard ;)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_99122405
Jullie kat is weer thuis wat fijn bamba
en oognip had een niet zo prettig gesprak
En greys is hyper over esf

En voor de rest ben ik het weer vergeten.
pi_99122497
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Preciessssssss :+
(Het zijn meer dames dan heren hier trouwens :P )

MAAR HET WORDT DUS EEN OPEN INSCHRIJVING OMG OMG OMG OMG *O*
Dat is in ieder geval goed nieuws, nu ben ik alleen benieuwd wie er gaat beslissen welke artiest/liedje naar de finale mag maar dat is nog niet bekend dacht ik.

Muis wat fijn dat je opa een stuk beter er aan toe is , dat geeft wat vertrouwen voor het herstel :*

Oognip wat een tegenvaller die man, -O- maar wat houd dat honoursprogramma eigenlijk in?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_99122561
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:48 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hij is weer terecht. Waar ie zich had verstopt geen idee, maar Richard kwam thuis, riep m en hij kwam aangelopen, het kreng _O-.

Je mag altijd langskomen om met m te kroelen uiteraard ;)
Wat fijn dat je kat weer thuis is alhoewel hij het vast fantastisch heeft gehad bij Elisa's ouders O+
pi_99122679
*O* Owja bij muis haar opa is het licht weer aangegaan *O*
pi_99122927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef indaha het volgende:

Oognip wat een tegenvaller die man, -O- maar wat houd dat honoursprogramma eigenlijk in?
Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.
Het programma dat ik gekozen heb is voor studenten die belangstelling hebben voor allerlei maatschappelijke thema's en die daar vanuit verschillende punten naar willen kijken. Er wordt veel gediscussieerd zodat je met andere ogen naar dingen leert kijken.
Je moet nieuwsgierig zijn naar jezelf en naar de vele facetten van de wereld. Er wordt veel aandacht besteed aan je persoonsvorming en je kan het programma zelf sturen. Als je opdrachten moet doen mag je zelf het onderwerp kiezen en als je een keer ergens over wilt discussieren en anderen vinden dat onderwerp ook interessant, wordt daar gewoon tijd voor gemaakt. Het programma is dus voor een groot deel door jezelf in te vullen.
Naast mijn studie ga ik dit dus doen, dat kost ongeveer 4-8 uur extra per week :)

/langverhaal
pi_99123061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het honoursprogramma dat ik heb gekozen (er waren verschillende) is heel breed. Je kunt dit programma kiezen als het erg goed gaat op je studie en je tijd over hebt. Dat heb ik en het lijkt mij erg leuk om met mensen samen in zo'n programma te zitten die allemaal net zo gemotiveerd zijn als ik. Op mijn studie zijn maar weinig gemotiveerde mensen en dat vind ik jammer. Vandaar dat ik naar het honoursprogramma ging kijken.
Het programma dat ik gekozen heb is voor studenten die belangstelling hebben voor allerlei maatschappelijke thema's en die daar vanuit verschillende punten naar willen kijken. Er wordt veel gediscussieerd zodat je met andere ogen naar dingen leert kijken.
Je moet nieuwsgierig zijn naar jezelf en naar de vele facetten van de wereld. Er wordt veel aandacht besteed aan je persoonsvorming en je kan het programma zelf sturen. Als je opdrachten moet doen mag je zelf het onderwerp kiezen en als je een keer ergens over wilt discussieren en anderen vinden dat onderwerp ook interessant, wordt daar gewoon tijd voor gemaakt. Het programma is dus voor een groot deel door jezelf in te vullen.
Naast mijn studie ga ik dit dus doen, dat kost ongeveer 4-8 uur extra per week :)

/langverhaal
Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.
En je studie gaat nu verder op een hoger niveau en richting kraamzorg toch?
pi_99123249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja maar wel duidelijk, dus dit is een extra programma naast je studie dat had ik niet begrepen.
En je studie gaat nu verder op een hoger niveau en richting kraamzorg toch?
Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.
Ik ben heel blij want ik ga in september beginnen met mijn binnenschoolse stage thuiszorg wat betekent dat ik de buitenschoolse stages GGZ en ziekenhuis ga doen *O* En daar ben ik heel blij mee, want thuiszorg lijkt mij niet echt leuk.
Aan het einde van het 2e jaar moet ik een richting kiezen: ggz/ziekenhuis/thuiszorg. Vanaf het derde jaar krijg je dan alleen maar die sector die je gekozen hebt :)
Snap je? :D
pi_99123293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is inderdaad een programma naast mijn studie. Mijn studie gaat niet verder op een hoger niveau, nou ja ik ga naar het 2e jaar dus het niveau wordt wel iets verhoogd maar niet opvallend veel of zo. Studie gaat ook nog niet richting kraamzorg. Het tweede jaar (jaar dat in september begint dus) ga ik heel veel stage lopen. Er zijn drie stages die je moet lopen in het tweede jaar, ieder 10 weken, alleen omdat er te weinig stageplekken voor iedereen zijn moet iedereen 1 stage binnenschools doen. Dat houdt in dat ik thuiszorg, ziekenhuis of ggz binnenschools moet doen. Dat betekent dat je via opdrachten veel wordt geleerd over die sector.
Ik ben heel blij want ik ga in september beginnen met mijn binnenschoolse stage thuiszorg wat betekent dat ik de buitenschoolse stages GGZ en ziekenhuis ga doen *O* En daar ben ik heel blij mee, want thuiszorg lijkt mij niet echt leuk.
Snap je? :D
Ja helemaal :Y
pi_99123552
Hoe was het bij je moeder Indaha?
pi_99123819
Gezellig op zich maar ze gaat wel achteruit, ze is aan het dementeren, maar nog redelijk in de beginfase.
In het begin was ze heel tegendraads maar nu vind ze alles prachtig wat we zeggen of doen , een beetje zoals een kind met een nieuw speeltje dus dat is wel gemakkelijker voor ons.
Ze woont nog in haar eigen flatje en we hopen dat ze daar nog lang kan blijven.
Mijn ouders zijn gescheiden al 21 jaar geleden maar mijn vader O+ gaat bijna elke dag 's middags op bezoek en kookt dan en gaat 's avonds naar zij eigen huis
pi_99123836
Is er toevallig hier iemand die 19 tot 21 augustus wil oppassen op 2 hondjes.. en in de buurt van Veenendaal of Alphen aan de Rijn woont. O-)
pi_99123992
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is er toevallig hier iemand die 19 tot 21 augustus wil oppassen op 2 hondjes.. en in de buurt van Veenendaal of Alphen aan de Rijn woont. O-)
Ga je op vakantie Multi?
pi_99123998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gezellig op zich maar ze gaat wel achteruit, ze is aan het dementeren, maar nog redelijk in de beginfase.
In het begin was ze heel tegendraads maar nu vind ze alles prachtig wat we zeggen of doen , een beetje zoals een kind met een nieuw speeltje dus dat is wel gemakkelijker voor ons.
Ze woont nog in haar eigen flatje en we hopen dat ze daar nog lang kan blijven.
Mijn ouders zijn gescheiden al 21 jaar geleden maar mijn vader O+ gaat bijna elke dag 's middags op bezoek en kookt dan en gaat 's avonds naar zij eigen huis
Dat vind ik echt heel cool van je vader zeg. Geweldig voor je moeder dat er elke dag bezoek komt en elke dag voor haar gekookt wordt.
Moeilijk om te zien dat iemand achteruit gaat, maar fijn voor jullie dat ze alles nu mooier inziet.
pi_99124073
Ja ze is totaal gelukkig zolang ze televisie kan kijken, koffie kan zetten en vlaai kan eten, gewoon de kleine leuke dingetjes.
Ze wil ook niets anders.
pi_99124089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef indaha het volgende:

[..]

Ga je op vakantie Multi?
Nee ik organiseer dan in Alphen aan de Rijn iets voor het hondenforum, workshops enzo. dan ga ik ook daar kamperen. Maar als het dan heel warm is, vind ik het voor Nacho niet fijn en voor Juno te druk. Met Jules en Diaz ga ik zelf ook workshops doen enzo en die 3 vermaken zich daar wel.
pi_99124208
Ja idd vooral voor Nacho is dat misschien te veel , ik kan je helaas niet helpen, maar hoop dat je een goede oppas vindt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')