It's a datequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Muizeltje, die week kan ik wel een middagje vrij nemen zelfs, 2 of 3 augustus doen?
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha recap, das eindemaand dan, uhmmmmm.
Doe dus maar 3 of 4
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Und, kwamen er dikke gore bruine klonten uit?
Jeejquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Neem ik 4 augustus lekker de middag vrij, helemaal prima Muisje!
Nu de druk eraf is voel ik al zo goed als geen pijn meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zo lekker, dat uitspuiten, als dr van die rommel uit komt.
Nu zal de ergste pijn ook weg zijn he?
Muis, ben jij al geweest eigenlijk?
Nee nog niet! Beetje druk hier op het moment. Als de storm weer is gezakt ga ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is zo lekker, dat uitspuiten, als dr van die rommel uit komt.
Nu zal de ergste pijn ook weg zijn he?
Muis, ben jij al geweest eigenlijk?
Zou ik ook eens moeten doen. Maar een paar jaar geleden liet ik ze uitspuiten en toen deed dat echt zeer. Dus nu ben ik een beetje bang.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
En ik heb mezelf 'ns op een nieuwe zonnebril getracteerd. Mocht ook wel, de vorige kocht ik zes jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
[..]
Nu de druk eraf is voel ik al zo goed als geen pijn meer![]()
Of olijfolie, hoe dunner hoe beter. Ik had alleen arachide-olie, werkt ook. Beetje verwarmen tot het lauw is voelt lekkerder en werkt nog beter.quote:
Heb je kittens verzopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef Oognip het volgende:
De ambulances/brandweer/politie rijden af en aan hier
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee stadion van twente is voor een deel ingestort
Ze hebben niet eens gewonnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaan
Ik ben benieuwd of die 8 mensen onder het puin er ook om kunnen lachen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeze, ze winnen één keertje iets en gelijk is het gedaan
Waarom denk je dat de ambulances af en aan rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, mensen onder het puin blijkbaar en ik loop grappen te maken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die 8 mensen onder het puin er ook om kunnen lachen.
Dat wist ik niehiet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Oh kak, mensen onder het puin blijkbaar en ik loop grappen te maken
Vond ik wel grappigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dit hoort zo. Ze zijn aan het verbouwen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik maakte net een soortgelijke fout![]()
maar ze merken er daar onder dat dak toch niets van
Reactie bij een twitpic, wtf heeft dat ermee te makenquote:WOW Ben geen voetbalfan maar dit gun je ook niemand zeg pff Sterkte iedereen daar
Hjaa ik lust ook geen spruitjes maar dit gun je niemand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Reactie bij een twitpic, wtf heeft dat ermee te maken! Oh, ik ben geen fan van Twin Towers, maar ja!
lekker warm, als die trein internet heeft vind ik het bestquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:02 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig is er nog plek zat voor jullie op de Hell Express.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |