ruimt goed op, die smerige milieuvervuilende levensgevaarlijke wrakkenquote:
met dit als resultaat:quote:Op maandag 12 maart 2012 16:24 schreef Piles het volgende:
Opnames zijn bezig, en op de eerste dag al schade...
Ruben Nicolai nu op 3FM.
Na een half uur draaien rijdt 1 van de kandidaten z'n/haar auto in een oldtimer
http://www.tctubantia.nl/(...)ldtimer-aan-gort.ecequote:Slechtste chauffeur van Nederland rijdt luxe oldtimer aan gort
Bart Lasscher uit Glanerbrug kan niet lachen om het programma ''slechtste chauffeur van Nederland''. Zijn dure oldtimer is in puin gereden door een kandidate van het programma.
Bart Lasscher uit Glanerbrug kan niet lachen om het programma ''slechtste chauffeur van Nederland''. Zijn dure oldtimer is in puin gereden door een kandidate van het programma.
ENSCHEDE/GLANERBRUG - Tijdens opnamen in Enschede van het tv-programma De Slechtste Chauffeur van Nederland is de oldtimer van Glanerbrugger Bart Lasscher geramd door een kandidate. Wat een hilarische televisieopname had moeten zijn, eindigde in een drama voor de autoliefhebber die nietsvermoedend een ritje door het rustige Twente maakte.
Lasscher toerde lekker met zijn Volvo PV544, bijgenaamd Katterug, de Roessinghsbleekweg in Enschede op toen de kandidate van het tv-programma met hoge snelheid op de oldtimer botste.
De schade is 10.000 euro. Presentator Ruben Nicolai bood direct zijn excuses aan. De eigenaar van de auto is totaal verbouwereerd door de aanrijding.
Dat gebeurde dan ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik zou nooit mijn oldtimer aan zulke gasten uitlenen.
Een katterug luxe en heel duur, nee niet echt...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
hele dure oldtimer.
Ik zou nooit mijn oldtimer aan zulke gasten uitlenen, tenzij ze garandeert dat ze 100% gaan vergoeden.
Wat lul jij nou weer? Wat ik begreep is dit gewoon op de openbare weg gebeurd. D kandidaat was met routeomschrijving bezig, aan het overleggen met bjrijder en reed waarschijnlijk te hard. Gaf daarbij geen voorrang aan deze auto. Hoe je dit aan Bnn wil aanrekenen weet ik niet.quote:
Als je het artikel gelezen had, had je geweten dat ze tegen hem aan zijn gereden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef Captain_Ghost het volgende:
hele dure oldtimer.
Ik zou nooit mijn oldtimer aan zulke gasten uitlenen, tenzij ze garandeert dat ze 100% gaan vergoeden.
Aan alles aan dit programma is toch te merken dat ze uit zijn op sensatie. Ook bij de andere BNN programmas merk je dit. BNN is de laatste jaren ernstig bergafwaarts gegaan. Gewoon een kwestie van tijd voordat er een ernstig ongeluk plaatsvindt. Laatst bijvoorbeeld ook met het programma proefkonijnen. Gingen ze kijken of geblinddoekt autorijden mogelijk is, in een auto zonder dubbele bediening op de openbare weg welteverstaan...Lachen joh!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Wat ik begreep is dit gewoon op de openbare weg gebeurd. D kandidaat was met routeomschrijving bezig, aan het overleggen met bjrijder en reed waarschijnlijk te hard. Gaf daarbij geen voorrang aan deze auto. Hoe je dit aan Bnn wil aanrekenen weet ik niet.
Het was natuurlijk al een wonder dat Ruben en die cameraman er met lichte verwondingen er van afkwamen, met dat ongeluk. En nu gelijk een old timer in de prak, gaat lekker daar bij BNN.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aan alles aan dit programma is toch te merken dat ze uit zijn op sensatie. Ook bij de andere BNN programmas merk je dit. BNN is de laatste jaren ernstig bergafwaarts gegaan. Gewoon een kwestie van tijd voordat er een ernstig ongeluk plaatsvindt. Laatst bijvoorbeeld ook met het programma proefkonijnen. Gingen ze kijken of geblinddoekt autorijden mogelijk is, in een auto zonder dubbele bediening op de openbare weg welteverstaan...Lachen joh!
Volgende week alquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Even een kickje: Dinsdag 10 april, om 20.30 op NL 1 begint een nieuw seizoen!
Hier in het begin:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat gebeurde dan ook niet volgens mij.
tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef danos het volgende:
Beter dan vorig jaar kan het echt niet worden
Ja, in de eerste aflevering al een crash. Da's sowieso al beter dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:55 schreef danos het volgende:
Beter dan vorig jaar kan het echt niet worden
Daar heb je wel 'n punt, hoewel die Esther en Marianne me ook flink aan 't lachen maakten, ze waren dan ook alle drie terechte finalisten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef danos het volgende:
Ik heb niet vaak rollend van het lachen voor de tv gelegen, die amsterdamse dude kreeg dat voor elkaar. Lijkt bijna onmogelijk om dat te herhalen
.
Ik neem aan dat de bestuurder gewoon wa-verzekerd is voor z'n auto, zoals iedereen verplicht is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
BNN is waarschijnlijk wel verzekerd tegen dit soort 'ongein', dus dan kan die oldtimer weer in ere worden hersteld.
Ja het zal vast door 'even niet opletten' komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gelukkig droegen zij wel een gordel om.
absoluut triest dat mooie wagen naar de maan ging.
Alleen omdat dames niet even opletten.
Niet nodig vind ik. Het zijn allemaal volwassenen die ooit een rijbewijs hebben gehaald. Het is hun verantwoording zoals ze rijden. Het wordt hun niet verplicht om zo hard te rijden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat BNN deze mensen trouwens niet tegen zich zelf in bescherming neemt. Voor het zelfde geld had ze een kind dood gereden.
Toch vind ik het twijfelachtig. Als ze zo'n introductiefilmpje opnemen is het natuurlijk niet de bedoeling dat de kandidaat opeens heel netjes gaat rijden. Eigenlijk wordt het asociaal rijgedrag dus 'gestimuleerd' door de aanwezigheid van een cameraploeg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet nodig vind ik. Het zijn allemaal volwassenen die ooit een rijbewijs hebben gehaald. Het is hun verantwoording zoals ze rijden. Het wordt hun niet verplicht om zo hard te rijden.
Tuurlijk is het hun eigen verantwoordelijkheid, maar ze worden op een bepaalde manier ook uitgelokt om zich als een "slechte chauffeur" te gedragen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet nodig vind ik. Het zijn allemaal volwassenen die ooit een rijbewijs hebben gehaald. Het is hun verantwoording zoals ze rijden. Het wordt hun niet verplicht om zo hard te rijden.
Je denkt hij zich liet aanrijden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat hele proggie is opgezet. leek me wel duidelijk na die aflevering waarin nico werd aangereden
Je denkt dat ze speciaal voor dit programma veel asocialer rijden dan ze normaal doen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Triest dat iemand slachtoffer wordt van zo'n kutprogramma..
Ik neem aan dat er nog wel iets geremd is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Overigens zet ik wel mijn vraagtekens bij de "echtheid" van dit filmpje. Als daadwerkelijk een oude auto een andere oude auto met 70 km/uur ramt, dan kan het niet zo zijn dat iedereen zonder schrammetje uitstapt. Of ze moeten alles natuurlijk versneld hebben afgespeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |