Hij moet zijn conclusies trekken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Hij geeft tenminste zijn fouten toe. Ofzo
Gewoon oprijden, goed kijken, beetje gas bij en klaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef Kinga het volgende:
Ik zou ook niet op die rotondes willen rijden...
Een BigFoot kopen en dan rechtdoor rijden, dat zal die knoflookvreter lerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon oprijden, goed kijken, beetje gas bij en klaar.
Voorrang is ook simpel, verkeer van rechts mag eerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon oprijden, goed kijken, beetje gas bij en klaar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ruben: Je hebt 1 kans om mij te raken...doe je best!
Pim: Geen probleem
Vliegende mensen bij een ongeluk lijken al snel op een pop. Zie Apeldoornquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
een pop met blauw overall. geloof ik
daar achter zat vast ruben
En dat vooral ja.quote:
Nee, het lag eraan dat hij in paniek raakte, maar het lag niet aan hemquote:
Dat is duidelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Die gast mag NOOIT MEER EEN AUTO BESTUREN
Eens, eens en nog eens: eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
ook mee eensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ziet eruit als een oude auto, misschien zit daar geen gordels en dan is het ook niet verplicht meer ze om te hebben. Maar misschien zitten ze er ook gewoon wel in, kon het niet goed zien. En dan zit Esther gewoon fout natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef Palomar het volgende:
zie esther ook met het hoofd tegen de voorstoel knallen.... daarom gordel om
ik kreeg ook al een beetje zo een gevoel bij die schoudercheck en het aanrijden van Rubenquote:
Je wacht op een donorshow hoax?quote:
in die auto zitten echt wel gordels achterin hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een oude auto, misschien zit daar geen gordels en dan is het ook niet verplicht meer ze om te hebben. Maar misschien zitten ze er ook gewoon wel in, kon het niet goed zien. En dan zit Esther gewoon fout natuurlijk
Het was een pop die door de lucht vloog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik kreeg ook al een beetje zo een gevoel bij die schoudercheck en het aanrijden van Ruben
die er naast rijdtquote:
nee joh, dat is een volvo uit hoogstens 1996. Toen hadden alle auto's (en vooral volvo's) achtergordels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een oude auto, misschien zit daar geen gordels en dan is het ook niet verplicht meer ze om te hebben. Maar misschien zitten ze er ook gewoon wel in, kon het niet goed zien. En dan zit Esther gewoon fout natuurlijk
hij heeft een taxi nodig....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
Pim krijgt de auto , heeft ie wel nodig
oke, oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef Palomar het volgende:
[..]
nee joh, dat is een volvo uit hoogstens 1996. Toen hadden alle auto's (en vooral volvo's) achtergordels.
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
er staat een keigave mooie foto opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Pim gaat heus niet zijn rijbewijs inleveren.
Hopelijk kom ik Pim nooit tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
De auto kan maar dan wel zonder wielen, motor en stuur graag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
er staat een keigave mooie foto op
Er komt straks een mannetje van het CBR bij met een versnipperaar..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
ow vloog er iets door de lucht? Heb ik gemist...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het was een pop die door de lucht vloog?
hoe hij rijdt, dan heeft hij een tweede auto nodigquote:
zelfs een skelter is nog te gevaarlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De auto kan maar dan wel zonder wielen, motor en stuur graag.
Ik moest gelijk aan Apeldoorn denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow vloog er iets door de lucht? Heb ik gemist...Blinde paniek gok ik
nee joh, die is formule 1 bestuurderquote:
auto voor opa, gewoon, omdat ik het hem gunquote:
Lijkt me duidelijk.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:11 schreef Mestras het volgende:
Als je die Pim ziet, kun je het CBR toch niet meer serieus nemen?
Dat ze geen auto heeft en alleen fiets nam. ofzoquote:
vraag je een nieuwe aan omdat je hem verloren hebtquote:
En terechtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Pim zijn rijbewijs eraf geknipt door ruben
Ja, dat waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef Palomar het volgende:
Moet ie helemaal een nieuw rijbewijs halen op het gemeentehuis voor 3 tientjes
Hopelijk niet gewoon een ander roze pasjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef Dekatria het volgende:
Het rijbewijs wordt doorgeknipt, muaahaaahahaa
Instructeur heeft straks wel een vast inkomenquote:
2e huis in Spanje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Instructeur heeft straks wel een vast inkomen
quote:
En je leeft nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
HOLY FUCKING SHIT!!! Ik zie net dat die mongool bij mij in de buurt woont!!!
Leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
quote:
Zal ruben wel een lekker gevoel hebben gegeven dat ene momentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gezicht was trouwens wel priceless toen Ruben z'n rijbewijs verneukte.
Verhuizen naar de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
amsterdam is inderdaad grootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Waar woont hij danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
En dwarslaesiequote:
Als ik jou was, zou ik alvast je begrafenis regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Zag je niet die "look of satisfaction" niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal ruben wel een lekker gevoel hebben gegeven dat ene moment
Jep, ik had een hekel aan hem omdat Lama's maar dit deed hij leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie graag een tweede seizoen tegemoet... simpel edoch erg amusant concept, en Ruben presenteert het leuk
Goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we Pim even feliciteren op the twitters? Gewoon, namens fok! met een link naar deze reeks?
Ik zeg; DOEN!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we Pim even feliciteren op the twitters? Gewoon, namens fok! met een link naar deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |