En je leeft nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
HOLY FUCKING SHIT!!! Ik zie net dat die mongool bij mij in de buurt woont!!!
Leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
quote:
Zal ruben wel een lekker gevoel hebben gegeven dat ene momentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat gezicht was trouwens wel priceless toen Ruben z'n rijbewijs verneukte.
Verhuizen naar de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
amsterdam is inderdaad grootquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Waar woont hij danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
En dwarslaesiequote:
Als ik jou was, zou ik alvast je begrafenis regelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Zag je niet die "look of satisfaction" niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zal ruben wel een lekker gevoel hebben gegeven dat ene moment
Jep, ik had een hekel aan hem omdat Lama's maar dit deed hij leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:16 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie graag een tweede seizoen tegemoet... simpel edoch erg amusant concept, en Ruben presenteert het leuk
Goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef RingBewoner het volgende:
Zullen we Pim even feliciteren op the twitters? Gewoon, namens fok! met een link naar deze reeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |