Er worden nog genoeg reizen naar het hotel aangeboden, volgens mij wel dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef Mr.Natural het volgende:
Is al een oude aflevering, bestaat het hotel nog anno 2011?
quote:Programma waarin Herman den Blijker een aantal noodlijdende hotels in binnen- en buitenland onder de loep neemt. Samen met de heer Reimers, ex-general manager van het bekende vijfsterrenhotel The Grand, licht de chefkok het hotel en de keuken door. Binnen no time worden de problemen blootgelegd en komt er een plan van aanpak. Dit keer zijn Herman en Reimers in het Limburgse plaatsje Tienray. Het is een oud klooster dat nu verbouwd is tot Hotel-restaurant Sint Joseph Klooster. De kamertjes waar de nonnen vroeger sliepen, moeten nu luxe hotelkamers voorstellen. Daar heeft Reimers nog wel het nodige op aan te merken. De authentieke kapel van de kerk wordt omgetoverd tot een gezellig, knus restaurant waar nog zeker het kerkelijke op een leuke manier naar voren komt. Herman stuit echter op een kok die niet meer met plezier achter het fornuis staat. Zal het hem lukken erachter te komen waarom dit is?
http://www.sintjosephhotel.nlquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij bestaat het hotel inmiddels niet meer
Verassend... eigenaren totaal geen feeling en ervaring hebben in de hotellerie en het dus volledig onderschatten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe eigenaren gok ik.
Denk het ook door wat te googelen kom ik wat faillissements-dingen tegen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Type-R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe eigenaren gok ik.
Je kunt moeilijk de schuld bij Herman en Reimers gaan leggen.Je zag gisteren toch al duidelijk dat er te weinig kennis van zaken aanwezig was. Een manager/eigenaar die van toeten nog blazen weet maar alleen maar goud wil oprapen gaat natuurlijk nooit werken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:50 schreef Jester65 het volgende:
Hmm, het komt dus regelmatig voor dat de interventie van Jut en jul niet echt succesvol zijn. Nu verbaast me dat niet veel, want ik vind hun adviezen zelden van een hoog niveau. Met name meneer Reimers heeft een hoge irritatiefactor wat mij betreft. En ik vraag me altijd af wat dat gemiddeld kost, om ze een paar dagen op bezoek te hebben.
Dat dus! en de huidige crisis heeft veel horecazaken ook geen goed gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk de schuld bij Herman en Reimers gaan leggen.Je zag gisteren toch al duidelijk dat er te weinig kennis van zaken aanwezig was. Een manager/eigenaar die van toeten nog blazen weet maar alleen maar goud wil oprapen gaat natuurlijk nooit werken.
Daarbij zegt iedereen al dat er geen structuur was en dat heeft Herman in die paar dagen proberen aan te brengen maar dat houden zulke mensen misschien een paar weken/maanden vol maar daarna gaan ze gewoon weer hun eigen ding doen. Sommige zijn gewoon erg hardleers. En aan het einde van het programma willen ze altijd wel even doen alsof het allemaal koe en ei is maar vaak zit er nog genoeg oud zeer, koppigheid of gewoon te weinig kennis.
Wij zien in die uitzending maar een klein stukje, ik denk dat zij achter de schermen een veel grotere bijdrage leveren dan dat wij op tv te zien krijgen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Jester65 het volgende:
Ik geef Herman en Reimers ook niet de schuld, ik vind alleen hun toegevoegde waarde beperkt. Ze halen Nijboer erbij om een nieuw interieur te bouwen, meneer Reimers naait een paar nieuwe gordijnen en de kok wordt even onder handen genomen. Daarmee verander je de mensen (inderdaad) niet.
Er loopt ook een topic opquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wij zien in die uitzending maar een klein stukje, ik denk dat zij achter de schermen een veel grotere bijdrage leveren dan dat wij op tv te zien krijgen..
De eigenaren moeten wel zelf investeren toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef TUFKAL het volgende:
Kost het wat dan om ze te vragen? Volgens mij niet.
waar? linkje?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er loopt ook een topic op
Fok over de wanpraktijken van RTL en den Blijker.
Ik zag dit topic en wilde echt precies dat zeggen, pff die lui zijn écht gek!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef franske19 het volgende:
Leuk Herrie is weer begonnen. Pak het even mee via rtl gemist. Not. Moet verdomme 99 cent betalen om die aflevering terug te zien. Sporen niet helemaal bij RTL.
quote:Hotel Spaander is een hotel met 79 kamers en 3,5 ster, gelegen aan de Haven in Volendam. Het hotel is eeuwenoud en een echt familiehotel. Tientallen jaren geleden werd het hotel nog bezocht door vele internationale sterren. Het hotel wil de grandeur van vroeger weer terugbrengen en schakelt daarom de hulp in van Herman den Blijker en de heer Reimers.
Het hotel is in 1881 gesticht en heeft een zeer uitgebreide kunstcollectie. Het hotel was zeer bekend in binnen- en buitenland. Bekende sterren als Elizabeth Taylor en Muhammed Ali kwamen in dit kunsthotel logeren. Tot een jaar geleden was Hotel Spaander een hotel van Best Western, maar het hotel heeft het lidmaatschap opgezegd en gaat nu zelfstandig verder. De hotelleiding, de broers Ab en Evert Schilder, willen het hotel omtoveren tot kunsthotel en de grandeur van vroeger weer terugbrengen.
De broers Schilder namen contact op met Herman den Blijker en heer Reimers. Het duo schiet te hulp en hebben er gelijk maar een programma van gemaakt. In Herrie in Hotel Spaander reizen den Blijker en Reimers af naar Volendam voor een uitdagende missie. Vanaf 28 april is in 6 afleveringen op RTL 4 te zien wat het duo met de uitbaters en het hotel hebben bereikt.
Herrie in Hotel Spaander, vanaf 28 april om 21.30 uur op RTL 4.
Gesponsord zeker, wat denk je dat het gaat kosten om alles om te gooien? Wat zou er in scene zijn gezet? Denk dat dit hotel wel zeker hulp kan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:32 schreef alopio het volgende:
Dit is natuurlijk compleet gesponsord en in scène gezet....
Die BZN kerel die "toevallig" langs kwam, dat is het enige momentje wat ik nog gezien heb van dit programma. Die andere programma's van deze twee zijn altijd wel leuk om te kijken, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gesponsord zeker, wat denk je dat het gaat kosten om alles om te gooien? Wat zou er in scene zijn gezet? Denk dat dit hotel wel zeker hulp kan gebruiken.
OK ja dat. Maar die vent woont wel in Volendam dus het KAN toevallig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die BZN kerel die "toevallig" langs kwam, dat is het enige momentje wat ik nog gezien heb van dit programma. Die andere programma's van deze twee zijn altijd wel leuk om te kijken, ben benieuwd.
Geniale TV met die inteelt Volendammers en dat taaltje.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:06 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenkinkels zijn die broers.
Lusten niks, kennen niks.
Niks leuk aan ook, helemaal niks.quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:06 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenkinkels zijn die broers.
Lusten niks, kennen niks.
Terugkijken waard?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef golfer het volgende:
Het wordt met de week erger met die eigenwijze directeuren.
Ja. En je lekker ergeren aan die eigenwijze eikels.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:01 schreef golfer het volgende:
Ja. En je lekker ergeren aan die eigenwijze eikels.
En dan geen 100 ballen willen weggevenquote:
En het is nog steeds helemaal niks. Die gasten zullen nooit veranderen. Hopeloze missie geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |