Is dat een criterium?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost.
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens wil ik ooit nog een BMW 7-serie E38 (1994 - 2001) hebben, back in the days had onze buurman er eentje en dat was de eerste auto die ik echt mooi vond. Ben daar toen als kleine jongen tig keer per dag langs de oprit gelopen om mij aan de auto te verlekkeren.
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost. Dan is het nog een kunst om een goed exemplaar, zonder "tuning"-onderdelen te vinden, maar als je er dan eentje hebt heb je ook een prachtige, stijlvolle limousine.
[ afbeelding ]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.
Ja precies, vind het opzich wel prettig hoor want vond de vorige E en C klassen niet echt geweldig, als je ze naast elkaar zette was enkel de lengte het verschil, naja om daar nou zoveel extra voor neer te tellen vond ik ook nogal onzinnig eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.
Ugh, zelfs doorgetrokken naar de B en R.quote:
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
In een automaat rijden is geen reet aan, man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een automaat rijden is geen reet aan, man.
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
Niet elk ritje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.
Het is dan ook een vergelijking van niks.
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.quote:
Of je koopt meer auto’s.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.
Als ik de loterij win.quote:
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het spreekt boekdelen dat de Chrysler 300C de automaat van de oude E-klasse (1995 - 2001 met 5 versnellingen) heeft terwijl de huidge E-klasse al twee generaties automaten verder is (7G-tronic).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.
Je hebt tenminste wat te doen achter het stuur. Naast roken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?
In jouw auto is 't sowieso geen fun, handgeschakeld of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rikkertquote:
Daar weet jij niks van, flikker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In jouw auto is 't sowieso geen fun, handgeschakeld of niet.
Ik volg jouw beschrijvingen, tenzij je houdt van zwemmen door de sigarettenpakjes.quote:
Ha, zo'n bericht stuurde ik hem ook net via DMquote:
Kan je ook met een handgeschakelde, het resultaat is wat minder bevredigend. Tenzij je die hand gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
Voordeel van een automaat is dat je stoer je linkerhandje uit het raam kan hangen terwijl je door het land toert.
Donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rikkert
Donderdag, su casa es mi casa?
Het kan inderdaad, maar dan moet je telkens het stuur loslaten om te schakelen (=onverantwoord).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je ook met een handgeschakelde, het resultaat is wat minder bevredigend. Tenzij je die hand gebruikt.
Ofzo.
Kan met handgeschakeld ook wel, je kan wel schakelen zonder handen aan 't stuur hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
Voordeel van een automaat is dat je stoer je linkerhandje uit het raam kan hangen terwijl je door het land toert.
Daar houd ik inderdaad van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik volg jouw beschrijvingen, tenzij je houdt van zwemmen door de sigarettenpakjes.
Volgens mij wordt jij met je relatie net zo'n Patty en Selma.quote:
En soms moet je zowel schakelen als sturen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan met handgeschakeld ook wel, je kan wel schakelen zonder handen aan 't stuur hoor.
Gelukkig is het negen van de tien dagen kutweer in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
He bah, verantwoord rijden t.o.v. fietsers, wat een horror.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef waht het volgende:
[..]
En soms moet je zowel schakelen als sturen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met je relatie net zo'n Patty en Selma.
Stop met je H2G.quote:
Ik mis de trein.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
Ik zat dus in de trein net, en er zat zo'n meisje met heel mooie ogen tegenover mij. Ze moest alleen vrij vroeg de trein uit, dus ik:![]()
Toen ging ik snel verzitten naar zo'n 4 zitsbankje om mijn benen te strekken enzo, komt er prompt rechts een enorme dikke vent naast mij zitten en tegenover mij een NOG dikkere vrouw met een te klein hemdje. En ze smakte ook de hele tijd, zonder te eten. Toen was ik helemaal:![]()
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He bah, verantwoord rijden t.o.v. fietsers, wat een horror.
Sorry hoor.quote:
Ah, gevalletje Portugal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.
Treinen is oke.quote:
Gewoon in zijn drie/vier nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.
Wij gaan daar wel staan wachten als een stel rechtse tippelhoertjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Kan ik jullie niet gewoon van CS oppikken? Is veel makkelijker
Daarnaast is mijn "huis" ook niet echt state of the art en dat weet jij wel, loeder.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij gaan daar wel staan wachten als een stel rechtse tippelhoertjes.
Om de dooie dood niet dat ik artyfarty bij de Starbucks ga zitten.
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.quote:
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.
Zo leerde ik een keer mijn vriendin kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.
Starbucks is wel wat voor je eigenlijk. Zo'n tent met van die emo's met grote oorbellen in en gothic haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof aan treinreizen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo leerde ik een keer mijn vriendin kennen
Ik draai wel met m'n vinger rondjes om m'n tepel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Starbucks is wel wat voor je eigenlijk. Zo'n tent met van die emo's met grote oorbellen in en gothic haar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?
Met m'n afgeknipte spijkerbroek die ophoudt net onder m'n kruis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.
Ik zie het zo voor me. En natuurlijk als een malle aan dat rietje zuigen. DIe smeerlap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.
En dan zo dat stukje met die ribbeltjes extra strelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me. En natuurlijk als een malle aan dat rietje zuigen. DIe smeerlap.
En aan likken als hij denkt sjans te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zo dat stukje met die ribbeltjes extra strelen.
Zo'n grote witte schuimkraag op zijn kin en mond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En aan likken als hij denkt sjans te hebben.
Met bruine spikkels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo'n grote witte schuimkraag op zijn kin en mond.
Moet effe de tijd doden tot het laatste bergje van de dag in de Tour.quote:
Colletje van de 3e?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet effe de tijd doden tot het laatste bergje van de dag in de Tour.
Nee.quote:
Ja, wordt mooie finale.quote:
Wel banketstaven, denk ik.quote:
Wat is eigenlijk het tijdspad donderdag?quote:
Enorme stukken in een keer naar binnenquote:
Rond 12:00 als ik GS moet geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het tijdspad donderdag?
Da's al een kapitale fout, die jongen geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rond 12:00 als ik GS moet geloven.
Welnee, net als koffieleutjes lik ik er enkel aan.quote:
quote:
Ja met jouw fantasie zou ik er ook aan twijfelen, ouwe rugridder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lullig genoeg nog best smakelijk uit. Maar ik heb dan ook honger.
Ik heb net popcorn gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lullig genoeg nog best smakelijk uit. Maar ik heb dan ook honger.
Waar al die flauwe avondjes kroeg al niet goed voor zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja met jouw fantasie zou ik er ook aan twijfelen, ouwe rugridder.
Blegh.quote:
Zal aan je denken vanavond wanneer ik weer meebral met Joling.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar al die flauwe avondjes kroeg al niet goed voor zijn.
Volgende meet moet je wel even komen Koos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar al die flauwe avondjes kroeg al niet goed voor zijn.
Kapitale fout, voor eenieder die graag in een sprookjeswereld leeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's al een kapitale fout, die jongen geloven.
Geeft niet, we hosselen in de tussentijd wel alle bitches bij elkaar terwijl Erik nog in z'n bed ronkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kapitale fout, voor eenieder die graag in een sprookjeswereld leeft.
Jullie zouden het echt spaansbenauwd krijgen in mijn stamkroeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal aan je denken vanavond wanneer ik weer meebral met Joling.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende meet moet je wel even komen Koos.
Cum and buy me tickets to the tropics?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal aan je denken vanavond wanneer ik weer meebral met Joling.
Heeft hij een not-before-12pm regel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, we hosselen in de tussentijd wel alle bitches bij elkaar terwijl Erik nog in z'n bed ronkt.
I.p.v. een langstudeerboete in te voeren zou dit kabinet gewoon diploma's moeten gaan verkopen voor ¤10.000, dan besparen ze alle kosten want men leert immers toch niets.quote:
Ik heb van die limonadeijsjes gekochtquote:
Met de tweede fase.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
Een 5.5 voor je "scriptie".
Vrije instroom HBO-B naar een "vrije master" aan de RUG
Waar is het toch misgegaan met dit land
Kunnen ze de boete niet afhankelijk maken van de behaalde cijfersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
Een 5.5 voor je "scriptie".
Vrije instroom HBO-B naar een "vrije master" aan de RUG
Waar is het toch misgegaan met dit land
Ah, ga ik nu ook doen. Nog dinnertips?quote:
Lijkt me wel leuk eigenlijk, een avondje afgeven op het grootkapitaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zouden het echt spaansbenauwd krijgen in mijn stamkroeg.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Aaah, wat is het toch heerlijk als je net vers geschoren bent.
Nah, ik heb soep gekochtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ga ik nu ook doen. Nog dinnertips?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vult ook goedquote:
Ik vertrek morgen richting Israël dus heb uit veiligheidsoverwegingen wat gezichtshaar laten staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Mwah, ik ben al wel vaker in Nijmegen in alternatieve / krakerskroegen geweest en buitengewoon agressief bejegend, dat doet mij niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat net zo'n links bolwerk vol met ongeschoren mensen met lang haar als de mijne?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joden wekken nu eenmaal agressie op.quote:
Is Remlof een IT-er met paardenstaart?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat net zo'n links bolwerk vol met ongeschoren mensen met lang haar als de mijne?
Zoiets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is Remlof een IT-er met paardenstaart?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Dutchnative het volgende:
Nationstates is een geestig online spel
Neuh, die paardestaart heb ik al 20 jaar niet meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is Remlof een IT-er met paardenstaart?
In Nationstates zit tenminste nog wat realiteitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
En mij een beetje uitlachen om WoW
Dat heb ik 6 jaar geleden voor het laatst gespeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Dutchnative het volgende:
Nationstates is een geestig online spel
Oh je had hem dus welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, die paardestaart heb ik al 20 jaar niet meer
Bieber??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh je had hem dus wel
Boeie. Nu we het over haar hebben, ik moet ook weer naar de kapper. Nu heb ik een Beatle kapsel
Eensch. Versgeschoren ballen zijn lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
De ruzies die WoW kan veroorzaken tussen mensen is anders aardig reeel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In Nationstates zit tenminste nog wat realiteit
Bieber dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt. Wel ongeveer dezelfde lengte, ik noem het liever een Beatles kapsel
Zou me niks verbazen als jij dat ook bent.quote:
Honingdropquote:
Je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij dat ook bent.
quote:
Je weet dat je dat alleen kan ontkrachten door vreselijk veel bier te drinken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Als ik op de volgende meet kan komen zal ik deze roddels eens ontkrachten.
Ben benieuwd. Vooralsnog ben je een bieberfan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Als ik op de volgende meet kan komen zal ik deze roddels eens ontkrachten.
Ik van deze:quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:51 schreef dotCommunism het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat we met Bieberfans doen.
Wie niet.quote:
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden wekken nu eenmaal agressie op.
@VS, weet jij of er in Enschede in het centrum ergens een feestwinkel zit? Ik heb namelijk een ooglapje nodig, har har har.
I know, maar hij is mij iets te softquote:
Hangt ervanaf welke muziek je waardeert.quote:
Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt ervanaf welke muziek je waardeert.
Helemaal mee eensquote:
Sowieso Moonlight Sonataquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef von_Preussen het volgende:
Kiek hem gaan dan:
Wat een koning is deze heer op leeftijd.
Hij zingt alsof z'n neus verstopt zit, slechte kwakzalver zanger.quote:
Prachtig gezongen, mooie tekst, helemaal top. Een topnummer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zingt alsof z'n neus verstopt zit, slechte kwakzalver zanger.
Als we donderdag bij je zijn frituur ik meteen je Phil collectie tezamen met de bitterballen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prachtig gezongen, mooie tekst, helemaal top. Een topnummer.
Maar luister jij maar lekker naar je autotune crap
quote:
Tsjonge, zowaar goede keuzes.quote:
Toch laf dat je de Mammoetwet niet de schuld geeft.quote:
Wel even een fotootje nemen van het resultaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we donderdag bij je zijn frituur ik meteen je Phil collectie tezamen met de bitterballen.
Ik ben niet van plan met een stapel cd's naar centraal te komen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we donderdag bij je zijn frituur ik meteen je Phil collectie tezamen met de bitterballen.
daar durft hij pas over 25 jaar voor uit te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij dat ook bent.
Dan koop ik er wel een en frituur ik die wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan met een stapel cd's naar centraal te komen hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik 6 jaar geleden voor het laatst gespeeld
Bestaat het nog?
Ik wist dat je er vroeg of laat een keer over zou beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
Die tekst van Silent Running heeft me altijd aangegrepen:
Take the children and yourself
And hide out in the cellar
By now the fighting will be close at hand
Don’t believe the church and state
And everything they tell you
Believe in me, I’m with the high command
Can you hear me, can you hear me running?
Can you hear me running, can you hear me calling you?
There’s a gun and ammunition
Just inside the doorway
Use it only in emergency
Better you should pray to god
The father and the spirit
Will guide you and protect from up here
Swear allegiance to the flag
Whatever flag they offer
Never hint at what you really feel
Teach the children quietly
For some day sons and daughters
Will rise up and fight while we stood still
www.nationstates.netquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen heeft een corporate police state.
Goede keuze.
Het is alleen maar interessant als je hippie buurlanden kan binnenvallen, kan dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is dan ook zeer verleidelijk om te doen
Ik heb overigens een democratie
Join the game zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is alleen maar interessant als je hippie buurlanden kan binnenvallen, kan dat?
Ah, de conservatieve corporate police state die de happy flower republic of faggystan binnenvalt, ik zie 't al voor me.
Kies ik dan libertarian of anarchic. :Squote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
MMmhh, eens kijken ik libertopia kan maken.
Om 19u33 wordt dat nieuws zeker bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef GSbrder het volgende:
Jaren 30 wordt het beste decennium. Dan kom ik aan de macht
Ja, anarchic is meestal van dit soort vlaggen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kies ik dan libertarian of anarchic. :S
Anarchic zal wel sociaal anarchisme zijn.
Capitalist police state bovenaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:19 schreef Cerbie het volgende:
Waarheidsgetrouw spelletje. De bodem van de lijst bestaat uit socialistische heilstaten.
Nee ik heb een staat geregeerd door Liberal Democratic Socialists.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen heeft een corporate police state.
Goede keuze.
Nog flink gekletst met PHP?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:37 schreef robin007bond het volgende:
Mijn staat is een: Capitalist Paradise
Ieuwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik heb een staat geregeerd door Liberal Democratic Socialists.
Just as I like it
Dat laatstequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
The Incorporated States of Lollerbertopia is a fledgling, economically powerful nation, notable for its complete lack of public education. Its hard-working population of 5 million enjoy some of the most opulent lifestyles in the region, unless they are unemployed or working-class, in which case they are variously starving to death or crippled by easily preventable diseases.
quote:
Inderdaad. Ik zou constant die vragen voorgeschoteld willen krijgen, maar nu kan ik niet echt meer iets doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een tikje suf. Nu al
Gebeurt heel vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
Ruzie maken om een erfenis.................Hoe triest kun je zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedwongen stemmen, nazi’s, belastingen en orgaandonatie gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou constant die vragen voorgeschoteld willen krijgen, maar nu kan ik niet echt meer iets doen
Nou, ik heb het van dichtbij meegemaakt. En dat van mensen die beweerden nog liever alles weg te geven dan daar ruzie om te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat eerste en belastingen heb ik ook gehad inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gedwongen stemmen, nazi’s, belastingen en orgaandonatie gehad.
Now what?
quote:
Gewoon alles goed regelen terwijl je gezond bent. Dan is er niks aan de hand. Triest als je over de rug van een dooie gaat vechten voor die rot centen ook al is het uit principe heb een beetje respect.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, ik heb het van dichtbij meegemaakt. En dat van mensen die beweerden nog liever alles weg te geven dan daar ruzie om te maken.
Ik hoop dat mijn vader al zijn geld op gaat maken. Dus hoop dat hij nog lang te leven heeft.
Hoe kan ik met jou een regio joinen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat eerste en belastingen heb ik ook gehad inderdaad
Ik weet niet precies hoe het werkt, vooralsnog zit ik niet in een regioquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan ik met jou een regio joinen?
Kunnen we ook nog een keer wat socialisten platbombarderen?
Deze was ook goed Koos:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hmm, blijkbaar heeft men de ultieme vrije markt-staat in 2003 proberen te installeren in Irak.
Mwoah, vind deel 3 juist de kutste van de trilogie. Ik kan er wel naar kijken, daar niet van, maar toch.quote:
Over lijken gaan komt niet zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het over Titanic?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef eriksd het volgende:
Irritant dat die ijsbergscene niet goed op YT staat. Toen werd die film pas oke.
Nu wel jaquote:
Ga je die samen met VS kijken?quote:
Nee, ik ben erbij en ik verbied het zequote:
Die film is kut, het zinken wel oke.quote:
I'll never let go, Erik!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die film is kut, het zinken wel oke.
Eigenlijk zou er een remake moeten komen die alleen draait om het zinken
Ah, laat die jongens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik ben erbij en ik verbied het ze
Hoe je je niet voor te schamen hoor. Is gewoon een aardige film. Vooral mooi als al die industrielen de pijp uitgaan.quote:
Prachtig dit soort urban mythsquote:From the bridge, the lights of a nearby ship could be seen off the port side. The identity of this ship remains a mystery but there have been theories suggesting that it was probably either SS Californian or a Norwegian sealer called the Samson.
Ik mis een beetje de context.quote:
Als ik er geen last van heb, tuurlijkquote:
Dat de titanic zinkt, noodsignalen uitzendt, zogenaamd de dichtstbijzijnde boot op 20 uur varen is, terwijl er een op 20 minuten ligt, maar de marconist was gaan slapen.quote:
Lijkt mij een broodje aap. Net of die marconist gaat lopen pitten terwijl hij weet dat de boot zinkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat de titanic zinkt, noodsignalen uitzendt, zogenaamd de dichtstbijzijnde boot op 20 uur varen is, terwijl er een op 20 minuten ligt, maar de marconist was gaan slapen.
Maw, iedereen had gered kunnen worden.
Als hij niet gebotst was, had er niet eens iemand gered hoeven worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat de titanic zinkt, noodsignalen uitzendt, zogenaamd de dichtstbijzijnde boot op 20 uur varen is, terwijl er een op 20 minuten ligt, maar de marconist was gaan slapen.
Maw, iedereen had gered kunnen worden.
Nee noorderlichtje, als iemand om 11 uur gaat maffen, en de boot raakt een ijsberg om 2:00, gaat hij toch niet slapen tijdens de noodsituatie. Hij weet er immers niets van af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij een broodje aap. Net of die marconist gaat lopen pitten terwijl hij weet dat de boot zinkt.
quote:At the British inquiry following the Titanic disaster, Stone and apprentice Gibson admitted to snippets of the conversation that they had had during their watch that night. "A ship is not going to fire rockets at sea for nothing," Stone said, and also, "Look at her now; she looks very queer out of the water; her lights look queer." Gibson observed, "She looks rather to have a big side out of the water" and he agreed that "everything was not all right with her;" that it was "a case of some kind of distress."
Niet te leuk meneertje!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij niet gebotst was, had er niet eens iemand gered hoeven worden.
Als het schip nooit was gebouwd, ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als hij niet gebotst was, had er niet eens iemand gered hoeven worden.
.quote:Stewart woke Evans (the wireless operator), and asked him to find out why a ship had fired rockets during the night. Evans turned on the wireless and found out that Titanic had sunk overnight
Ah, fuck het ook. Het is weliswaar verschrikkelijk wat er met de Titanic is gebeurd, maar men ging daarna wel goed nadenken over regels voor scheepvaart.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee noorderlichtje, als iemand om 11 uur gaat maffen, en de boot raakt een ijsberg om 2:00, gaat hij toch niet slapen tijdens de noodsituatie. Hij weet er immers niets van af.
[..]
Dacht waarschijnlijk dat die lui van de Titanic een feestje aan het bouwen waren.quote:
Oh, vertel eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, fuck het ook. Het is weliswaar verschrikkelijk wat er met de Titanic is gebeurd, maar men ging daarna wel goed nadenken over regels voor scheepvaart.
Ga zelf lekker docu's kijken, luie rechtse zak.quote:
Klopt. Maar wat is het probleem nu?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het schip nooit was gebouwd, ook niet.
Dat links niet vergaan isquote:
Dat die ouwe taart die diamant in de oceaan heeft geflikkerd.quote:
Er zijn wel meer linkse mensen gestorven dan rechtsen op de Titanic.quote:
Dat vond ik ook sufquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat die ouwe taart die diamant in de oceaan heeft geflikkerd.
Domme trut. Was er zelf lekker ingesprongen.quote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn wel meer linkse mensen gestorven dan rechtsen op de Titanic.
Gelukkig ook zat rechtsen. Zoals die Guggenheim, die hond.quote:
De politici zijn de ijsbergen die het schip mollen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:45 schreef Nautilus. het volgende:
De kapitein sloot zichzelf op in de stuurhut tot de ramen gebroken werden door het water. Dat zou een politicus nooit doen.
Een topman uit het bedrijfsleven evenmin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:45 schreef Nautilus. het volgende:
De kapitein sloot zichzelf op in de stuurhut tot de ramen gebroken werden door het water. Dat zou een politicus nooit doen.
In het echt trappelde hij nog wat rond in het water alvorens de pijp aan maarten te geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:45 schreef Nautilus. het volgende:
Altijd van die klote-symboliek in dit soort historische drama’s.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domme trut. Was er zelf lekker ingesprongen.
Munsterman wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een topman uit het bedrijfsleven evenmin.
JE MOET TOCH EEN PLOT HEBBEN!!EINS11!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd van die klote-symboliek in dit soort historische drama’s.
Het moet gematerialiseerd worden zodat mensen in de zaal pas echt beseffen hoeveel ze van hem hield. Flikker toch op man, geen enkele vrouw gooit diamanten 70 jaar na dato weg voor een knaapje waar ze een paar weken een vakantieliefde mee had. Die lag op de terugreis naar Engeland al weer met een ex-slaaf in de kajuit.
Een topman uit het bedrijfsleven zou een gouden handdruk krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een topman uit het bedrijfsleven evenmin.
Flikker op man. Munsterman heeft vorig jaar nog een dikke bonus binnengeharkt voordat hij het schip verliet.quote:
IK MOET HELEMAAL NIKS!!!11!!!UNE!!!1!quote:
Die kapitein ook, maar dan anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flikker op man. Munsterman heeft vorig jaar nog een dikke bonus binnengeharkt voordat hij het schip verliet.
Die Jack had gewoon een lekker uptown-neukertje voor tijdens de trip.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd van die klote-symboliek in dit soort historische drama’s.
Het moet gematerialiseerd worden zodat mensen in de zaal pas echt beseffen hoeveel ze van hem hield. Flikker toch op man, geen enkele vrouw gooit diamanten 70 jaar na dato weg voor een knaapje waar ze een paar weken een vakantieliefde mee had. Die lag op de terugreis naar Engeland al weer met een ex-slaaf in de kajuit.
Neem je wel geld mee?quote:
Nee. Hoezo?quote:
Zucht.quote:
Precies. En die Kate had gewoon een dom seks-speeltje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Jack had gewoon een lekker uptown-neukertje voor tijdens de trip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |