Nationalistquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Deze TS () opent weer een kuttopic en is een nazi.
Maar hey! Mag ik dan mijn huis bekleden met turkse vlaggen?
Zolang je het binnen je eigen huis doet wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Dat doe je maar in turkije, hier in Nederland hijsen we de Nederlandse vlag. Want als iedereen verschillende vlaggen op gaat hangen heb je geen nationale eenheid meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Für Volk und Vaterland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
Weet je zeker dat je je niet versprak en nazionale eenheid zei?
Serieus? Ik zou het serieus niet weten of hij serieus denkt dat jij serieus bent.quote:
Ja precies. In de V.S. hangen overal Amerikaanse vlaggen omdat het patriots zijn die van hun land houden. In Denemarken hangt ook bijna in iedere tuin een Deense vlag aan de vlaggenmast etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat is altijd hilarisch idd. Je mag hier wel surinaamse en marokkaanse vlaggen overal ophangen, moskeeen bouwen, homo's in elkaar rammen en blanke meisjes bespugen.
Maar een Nederlandse vlag ophangen getuigd van asociaalheid.
Nooit, ik heb een hekel aan mensen die denken dat er een Joodse draak over de aarde heen vliegt en de wereld in brand zet. Daarom zit ik niet op dat 'forum'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |