Nationalistquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Deze TS () opent weer een kuttopic en is een nazi.
Maar hey! Mag ik dan mijn huis bekleden met turkse vlaggen?
Zolang je het binnen je eigen huis doet wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Dat doe je maar in turkije, hier in Nederland hijsen we de Nederlandse vlag. Want als iedereen verschillende vlaggen op gaat hangen heb je geen nationale eenheid meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Für Volk und Vaterland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
Weet je zeker dat je je niet versprak en nazionale eenheid zei?
Serieus? Ik zou het serieus niet weten of hij serieus denkt dat jij serieus bent.quote:
Ja precies. In de V.S. hangen overal Amerikaanse vlaggen omdat het patriots zijn die van hun land houden. In Denemarken hangt ook bijna in iedere tuin een Deense vlag aan de vlaggenmast etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat is altijd hilarisch idd. Je mag hier wel surinaamse en marokkaanse vlaggen overal ophangen, moskeeen bouwen, homo's in elkaar rammen en blanke meisjes bespugen.
Maar een Nederlandse vlag ophangen getuigd van asociaalheid.
Nooit, ik heb een hekel aan mensen die denken dat er een Joodse draak over de aarde heen vliegt en de wereld in brand zet. Daarom zit ik niet op dat 'forum'.quote:
Sucker Punchquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik heb gisteren een film gezien met nazi zombies. Ik vond hem best vermakelijk.
Dead snowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik moest aan Killzone denken toen ik dat aan het kijken wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Daar hebben we dan Kampen voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
En als je geen zin hebt om een Nederlandse vlag op te hangen, TS? Vertel eens.
Dan word je bestempelt met "politiek gevangene" en mag je naar een fijn heropvoedingskampquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
quote:
Dan doen we het maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Dan word je bestempelt met "politiek gevangene" en mag je naar een fijn heropvoedingskamp
Wát, echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan zelfs een boete krijgen als je de vlag uithangt buiten de afgesproken feest- en herdenkingsdagen.
Eerst een geld boete, later zou eventueel een gevangenis straf kunnen volgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
is het niet makkelijker een centraler punt in nederland in te stellen dan? Overijssel is niet echt makkelijk bereikbaar he..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat doe je maar in turkije, hier in Nederland hijsen we de Nederlandse vlag. Want als iedereen verschillende vlaggen op gaat hangen heb je geen nationale eenheid meer.
djepquote:
Omdat de hokjesgeest die nu leeft, niet werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]en waarom precies wil je een nationale eenheid?
Oh, gelukkig. Schrok al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef handboek het volgende:
[..]
Eerst een geld boete, later zou eventueel een gevangenis straf kunnen volgen.
Ja dat zal best, maar met verplicht vlaggen uithangen gaat het wel lukken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Omdat de hokjesgeest die nu leeft, niet werkt.
Ah ja, dan is één hok de oplossing. Slim gedacht, makker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich hier in dit land en van hokjes merk ik weinig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Friesland ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is het niet makkelijker een centraler punt in nederland in te stellen dan? Overijssel is niet echt makkelijk bereikbaar he..
nope maar was ook niet mijn idee om weer concentratiekampen op te richtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |