Nationalistquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Deze TS () opent weer een kuttopic en is een nazi.
Maar hey! Mag ik dan mijn huis bekleden met turkse vlaggen?
Zolang je het binnen je eigen huis doet wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Dat doe je maar in turkije, hier in Nederland hijsen we de Nederlandse vlag. Want als iedereen verschillende vlaggen op gaat hangen heb je geen nationale eenheid meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Für Volk und Vaterland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef Klojo120 het volgende:
Weet je zeker dat je je niet versprak en nazionale eenheid zei?
Serieus? Ik zou het serieus niet weten of hij serieus denkt dat jij serieus bent.quote:
Ja precies. In de V.S. hangen overal Amerikaanse vlaggen omdat het patriots zijn die van hun land houden. In Denemarken hangt ook bijna in iedere tuin een Deense vlag aan de vlaggenmast etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Dat is altijd hilarisch idd. Je mag hier wel surinaamse en marokkaanse vlaggen overal ophangen, moskeeen bouwen, homo's in elkaar rammen en blanke meisjes bespugen.
Maar een Nederlandse vlag ophangen getuigd van asociaalheid.
Nooit, ik heb een hekel aan mensen die denken dat er een Joodse draak over de aarde heen vliegt en de wereld in brand zet. Daarom zit ik niet op dat 'forum'.quote:
Sucker Punchquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik heb gisteren een film gezien met nazi zombies. Ik vond hem best vermakelijk.
Dead snowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik moest aan Killzone denken toen ik dat aan het kijken wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Daar hebben we dan Kampen voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
En als je geen zin hebt om een Nederlandse vlag op te hangen, TS? Vertel eens.
Dan word je bestempelt met "politiek gevangene" en mag je naar een fijn heropvoedingskampquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
quote:
Dan doen we het maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Dan word je bestempelt met "politiek gevangene" en mag je naar een fijn heropvoedingskamp
Wát, echt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan zelfs een boete krijgen als je de vlag uithangt buiten de afgesproken feest- en herdenkingsdagen.
Eerst een geld boete, later zou eventueel een gevangenis straf kunnen volgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef OeJ het volgende:
is het niet makkelijker een centraler punt in nederland in te stellen dan? Overijssel is niet echt makkelijk bereikbaar he..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat doe je maar in turkije, hier in Nederland hijsen we de Nederlandse vlag. Want als iedereen verschillende vlaggen op gaat hangen heb je geen nationale eenheid meer.
djepquote:
Omdat de hokjesgeest die nu leeft, niet werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]en waarom precies wil je een nationale eenheid?
Oh, gelukkig. Schrok al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef handboek het volgende:
[..]
Eerst een geld boete, later zou eventueel een gevangenis straf kunnen volgen.
Ja dat zal best, maar met verplicht vlaggen uithangen gaat het wel lukken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Omdat de hokjesgeest die nu leeft, niet werkt.
Ah ja, dan is één hok de oplossing. Slim gedacht, makker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich hier in dit land en van hokjes merk ik weinig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Friesland ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is het niet makkelijker een centraler punt in nederland in te stellen dan? Overijssel is niet echt makkelijk bereikbaar he..
nope maar was ook niet mijn idee om weer concentratiekampen op te richtenquote:
Ja maar stel je eens voor dat je voor straf in Kampen moet wonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is het niet makkelijker een centraler punt in nederland in te stellen dan? Overijssel is niet echt makkelijk bereikbaar he..
Ja. Niet dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef handboek het volgende:
En we dragen ook kracht uit naar het buitenland, deze zien dat wij als 1 volk optreden. Dus zullen zij meer respect voor ons hebben en ons niet meer als pispaaltje gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef handboek het volgende:
En we dragen ook kracht uit naar het buitenland, deze zien dat wij als 1 volk optreden. Dus zullen zij meer respect voor ons hebben en ons niet meer als pispaaltje gebruiken.
Omdat je zo dom bent dat je niet weet dat de vlag in mijn UI geen Marokkaanse vlag is, maar een Turkse.quote:
In Irak werkt(e) dat ook zo goed. En Noord-Korea. En Libië niet vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef handboek het volgende:
Fixedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
In Irak werkt(e) dat ook zo goed. En Noord-Korea. En Libië niet vergeten.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan zelfs een boete krijgen als je de vlag uithangt buiten de afgesproken feest- en herdenkingsdagen.
Misschien dat ze je vanwege dit deel een nazi noemden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef handboek het volgende:
[..]
Eerst een geld boete, later zou eventueel een gevangenis straf kunnen volgen.
In Nazi-Duitsland eigenlijk best wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
In Irak werkt(e) dat ook zo goed. En Noord-Korea. En Libië niet vergeten.
http://www.rijksoverheid.(...)-vlaginstructie.htmlquote:Wanneer kan ik de vlag uithangen en wat is de vlaginstructie?
Als u de Nederlandse vlag wilt uithangen, kunt u de dagen van de vlaginstructie (vlagprotocol) volgen. Dit hoeft niet, u mag ook op andere dagen de vlag uithangen. De vlaginstructie is een instructie die het gebruik beschrijft van een vlag. Voor overheidsgebouwen is de vlaginstructie wel verplicht.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In Nazi-Duitsland eigenlijk best wel.
Rot dan op naar je eigen land als daar alles zo geweldig is. Met je vlag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je zo dom bent dat je niet weet dat de vlag in mijn UI geen Marokkaanse vlag is, maar een Turkse.
Ik zie dan als vervolg eis ook wel wat in verplichte kleding. Zoals men in china ook had.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef handboek het volgende:
En we dragen ook kracht uit naar het buitenland, deze zien dat wij als 1 volk optreden.
Sterk punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Rot dan op naar je eigen land als daar alles zo geweldig is. Met je vlag.
Van die strakke grijze pakken lijken mij wel sjofel (of mag dat woord niet in dit topic?) en staan nog sjiek ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie dan als vervolg eis ook wel wat in verplichte kleding. Zoals men in china ook had.
Goedzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef coban het volgende:
Ik wil best de Nederlandse vlag uithangen hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Nationale eendheid willen bereiken als de helft van de Nederlandse bevolking multicultureel is.
Nee buitenlanders mogen geen trots hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef Wiz_Khalifa het volgende:
Mensen met een turkse vlag in hun tuin mogen eraan opgehangen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die suffe moa hoedjes mogen ook niet ontbreken. Maar dan wel uitgevoerd in onze drie kleur zodat we de gehele dag niet vergeten een trotse nederlander te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van die strakke grijze pakken lijken mij wel sjofel (of mag dat woord niet in dit topic?) en staan nog sjiek ook!
Exact, en anders hebben we nog die Oranje helmen van het EK (?) een paar jaar terugquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die suffe moa hoedjes mogen ook niet ontbreken. Maar dan wel uitgevoerd in onze drie kleur zodat we de gehele dag niet vergeten een trotse nederlander te zijn.
Dat slaat dan inderdaad ook weer helemaal nergens op, hoewel dat persoon zich natuurlijk wel militant uit door in die kleding te lopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
[knip]
Eh? belachelijk voor woorden, zelf lopen deze marokkanen met kettingen om waar dat teken van hun vlag staat afgebeeld of ze hebben ook de marokaanse vlag op hun tas. Dat mag wel want dan laten ze zien dat ze van hun land houden, maar als een Nederlander dat doet mag het niet want dan ben je een racist, ben je bezig met provoceren en ben je een neo-nazi.
Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef Prullenbak6 het volgende:
Volgens directeur Bijman is er geen pressie op hem uitgeoefend om het vlaggetje te laten verbieden. Verder zegt hij dat zijn school geen platform is voor provocerend gedrag. Patrick moet maandag laten weten of hij de Nederlandse driekleur van de tas haalt. De leerling in kwestie voelt daar weinig voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |