Is dat een criterium?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost.
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens wil ik ooit nog een BMW 7-serie E38 (1994 - 2001) hebben, back in the days had onze buurman er eentje en dat was de eerste auto die ik echt mooi vond. Ben daar toen als kleine jongen tig keer per dag langs de oprit gelopen om mij aan de auto te verlekkeren.
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost. Dan is het nog een kunst om een goed exemplaar, zonder "tuning"-onderdelen te vinden, maar als je er dan eentje hebt heb je ook een prachtige, stijlvolle limousine.
[ afbeelding ]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.
Ja precies, vind het opzich wel prettig hoor want vond de vorige E en C klassen niet echt geweldig, als je ze naast elkaar zette was enkel de lengte het verschil, naja om daar nou zoveel extra voor neer te tellen vond ik ook nogal onzinnig eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.
Ugh, zelfs doorgetrokken naar de B en R.quote:
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
In een automaat rijden is geen reet aan, man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een automaat rijden is geen reet aan, man.
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
Niet elk ritje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.
Het is dan ook een vergelijking van niks.
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.quote:
Of je koopt meer auto’s.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.
Als ik de loterij win.quote:
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt ja, het spreekt boekdelen dat de Chrysler 300C de automaat van de oude E-klasse (1995 - 2001 met 5 versnellingen) heeft terwijl de huidge E-klasse al twee generaties automaten verder is (7G-tronic).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.
Je hebt tenminste wat te doen achter het stuur. Naast roken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?
In jouw auto is 't sowieso geen fun, handgeschakeld of niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rikkertquote:
Daar weet jij niks van, flikker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In jouw auto is 't sowieso geen fun, handgeschakeld of niet.
Ik volg jouw beschrijvingen, tenzij je houdt van zwemmen door de sigarettenpakjes.quote:
Ha, zo'n bericht stuurde ik hem ook net via DMquote:
Kan je ook met een handgeschakelde, het resultaat is wat minder bevredigend. Tenzij je die hand gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
Voordeel van een automaat is dat je stoer je linkerhandje uit het raam kan hangen terwijl je door het land toert.
Donderdag?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rikkert
Donderdag, su casa es mi casa?
Het kan inderdaad, maar dan moet je telkens het stuur loslaten om te schakelen (=onverantwoord).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je ook met een handgeschakelde, het resultaat is wat minder bevredigend. Tenzij je die hand gebruikt.
Ofzo.
Kan met handgeschakeld ook wel, je kan wel schakelen zonder handen aan 't stuur hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
Voordeel van een automaat is dat je stoer je linkerhandje uit het raam kan hangen terwijl je door het land toert.
Daar houd ik inderdaad van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik volg jouw beschrijvingen, tenzij je houdt van zwemmen door de sigarettenpakjes.
Volgens mij wordt jij met je relatie net zo'n Patty en Selma.quote:
En soms moet je zowel schakelen als sturen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan met handgeschakeld ook wel, je kan wel schakelen zonder handen aan 't stuur hoor.
Gelukkig is het negen van de tien dagen kutweer in Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef waht het volgende:
He bah, verantwoord rijden t.o.v. fietsers, wat een horror.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef waht het volgende:
[..]
En soms moet je zowel schakelen als sturen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij met je relatie net zo'n Patty en Selma.
Stop met je H2G.quote:
Ik mis de trein.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
Ik zat dus in de trein net, en er zat zo'n meisje met heel mooie ogen tegenover mij. Ze moest alleen vrij vroeg de trein uit, dus ik:![]()
Toen ging ik snel verzitten naar zo'n 4 zitsbankje om mijn benen te strekken enzo, komt er prompt rechts een enorme dikke vent naast mij zitten en tegenover mij een NOG dikkere vrouw met een te klein hemdje. En ze smakte ook de hele tijd, zonder te eten. Toen was ik helemaal:![]()
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He bah, verantwoord rijden t.o.v. fietsers, wat een horror.
Sorry hoor.quote:
Ah, gevalletje Portugal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.
Treinen is oke.quote:
Gewoon in zijn drie/vier nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
In de regio waar ik woon kom je op elk stuk minstens 10 ellendige rotondes tegen. Dat is dus constant schakelen en sturen.
Wij gaan daar wel staan wachten als een stel rechtse tippelhoertjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Kan ik jullie niet gewoon van CS oppikken? Is veel makkelijker
Daarnaast is mijn "huis" ook niet echt state of the art en dat weet jij wel, loeder.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij gaan daar wel staan wachten als een stel rechtse tippelhoertjes.
Om de dooie dood niet dat ik artyfarty bij de Starbucks ga zitten.
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.quote:
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.
Zo leerde ik een keer mijn vriendin kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het had ook zo zijn nadelen. Als je plots een bekende tegenkwam die de oren van je kop lult terwijl jij brak in je bankie wilt liggen.
Starbucks is wel wat voor je eigenlijk. Zo'n tent met van die emo's met grote oorbellen in en gothic haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof aan treinreizen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo leerde ik een keer mijn vriendin kennen
Ik draai wel met m'n vinger rondjes om m'n tepel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Starbucks is wel wat voor je eigenlijk. Zo'n tent met van die emo's met grote oorbellen in en gothic haar.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind Starbucks echt een toko voor jou. Beetje nippen aan je quasi-hippe frappaklappercino.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is ons signaal? Out of the blue aan je lippen likken? Of zo'n koffertje op de grond zetten? Of een festini peer?
Met m'n afgeknipte spijkerbroek die ophoudt net onder m'n kruis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.
Ik zie het zo voor me. En natuurlijk als een malle aan dat rietje zuigen. DIe smeerlap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat dus. Roze bloem in het haar, giletje aan. Vuitton tasje met de mascara erbij. Ja, dat plaatje klopt wel.
En dan zo dat stukje met die ribbeltjes extra strelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me. En natuurlijk als een malle aan dat rietje zuigen. DIe smeerlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |