Is dat een criterium?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost.
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens wil ik ooit nog een BMW 7-serie E38 (1994 - 2001) hebben, back in the days had onze buurman er eentje en dat was de eerste auto die ik echt mooi vond. Ben daar toen als kleine jongen tig keer per dag langs de oprit gelopen om mij aan de auto te verlekkeren.
Helaas dat er momenteel nog veel foute figuren in rondrijden, maar over pakweg 5 jaar dan is dat probleem ook opgelost. Dan is het nog een kunst om een goed exemplaar, zonder "tuning"-onderdelen te vinden, maar als je er dan eentje hebt heb je ook een prachtige, stijlvolle limousine.
[ afbeelding ]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, ik vind eigenlijk persoonlijk alleen BMW's na hun metamorfose in 2001 mooi.
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft dan ook een modern, stijlvolle smaak en ik eerder een klassiek, stijlvolle smaak.
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind klassiek modern mooi, van die rechte lijnen van vroeger die weer terugkomen, vooral Benz doet dit goed vind ik persoonlijk, met die koplampen en wielkast lijnen.
Ja precies, vind het opzich wel prettig hoor want vond de vorige E en C klassen niet echt geweldig, als je ze naast elkaar zette was enkel de lengte het verschil, naja om daar nou zoveel extra voor neer te tellen vond ik ook nogal onzinnig eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik benieuwd naar de nieuwe S-klasse, want ik vind dat Mercedes Benz momenteel een weinig duidelijk lijn in hun design heeft maar eerder "verschillende" stijlen lijkt te proberen (C-klasse, E-klasse, S-klasse, ze hebben weinig gemeenschappelijks), waarmee ik echter niet wil zeggen dat ze allemaal helemaal op elkaar zouden moeten lijken, net zoals bij Audi.
Ugh, zelfs doorgetrokken naar de B en R.quote:
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
In een automaat rijden is geen reet aan, man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe mij maar automaat, maar handgeschakeld kan ik ook mee leven.
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een automaat rijden is geen reet aan, man.
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een vliegtuig zitten ook niet. Het is vervoer.
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef waht het volgende:
Zeg, hoe denken jullie over versnellingsbakken? Handgeschakeld of automaat?
Ik vind automaten primair voor (oude) vrouwen maar daarnaast reuze handig in bepaalde situaties.
Niet elk ritje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.
Het is dan ook een vergelijking van niks.
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.quote:
Of je koopt meer auto’s.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je koopt dan ook een auto dan ook voor alle soorten ritjes.
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moderne automaten schakelen beter en zijn zuiniger dan de handgeschakelde versie, hangt dus van de auto af.
Als ik de loterij win.quote:
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Autorijden moet natuurlijk wel een beetje fun zijn.
Het is dan ook een vergelijking van niks.
Dat klopt ja, het spreekt boekdelen dat de Chrysler 300C de automaat van de oude E-klasse (1995 - 2001 met 5 versnellingen) heeft terwijl de huidge E-klasse al twee generaties automaten verder is (7G-tronic).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zijn zeker automaten van de Europese merken. In Amerika schakelen die dingen walgelijk inefficiënt.
Je hebt tenminste wat te doen achter het stuur. Naast roken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is nu precies "fun" aan schakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |