Hier, kun je live kijken offie neertieft vóór of bovenop 020quote:Flight Status for KLM 1624
Scheduled :15 hours 25 minutes remaining to departure
Departure MXP: 5 Jul 2011, 13:25 vanaf Terminal 1 Milan
Arrival AMS ()15:15 Amsterdam 020, 5 Jul 2011
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ja, echt wel dusquote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Nu krijg ik denk ik all geen billenkoek. Dus ik peer hem snel naar boven, onder de douche. Hihi, brb.
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 288
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 98
5 Hugster - 64
6 Sounddragon - 59
7 lipje - 59
8 Xtreem - 51
9 hermandeperman - 49
10 Fugie - 43
Sorry, kon niks vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je had lekker weer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Is dat verplicht dan, voor alle passagiers? Jullie gingen toch met z'n 3en?
Ohja, ben weer thuis, na een lekker weekendje Utrecht
Niet geloofwaardiger als normaal; nee dusquote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
Ik wou een nieuwe OP maken maar toen deed m'n internet raar en had SD al een nieuwe OP gemaakt.
Klink ik geloofwaardig ?
Ik wist niet dat je mee deejquote:
Waarom wordt mijn kwaliteitstopic niet genoemdquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Wel lief dat sLipje hem voor mij liet
[..]
Flikker op newbiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn kwaliteitstopic niet genoemdkwantiteit is zo 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik = liefquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flikker op newbie![]()
Spoiler is niet leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed je iets dan ?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
Hmm, nog 2 topics openen en ik kap er voorgoed mee.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
nieuwe gadget failquote:
Meer dan jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Spoiler is niet leeg
[..]
Deed je iets dan ?
In mobiele layout staan nu alle spoilers default open en ik zou niet weten hoe ze dicht te krijgen. We zullen het maar features noemen hequote:
Ik zal dat zeker niet ontkennen.quote:
Effe klagen in het mobiele layout-janktopic en het wordt weer gefikstquote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In mobiele layout staan nu alle spoilers default open en ik zou niet weten hoe ze dicht te krijgen. We zullen het maar features noemen he
Nah. Ik aai daar altijd dat werkt beter. Er wordt er al zoveel gekankerd. Komt vanzelf weer goed ongetwijfeldquote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Effe klagen in het mobiele layout-janktopic en het wordt weer gefikst
In de quote staat nog dat de spoiler leeg is, in de orginele post niet. De developpers zijn snel (maar niet helemaal volledigquote:
ik ben en blijf de ongeslagen (hihiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht even, je vriendin heet Rui? Dus als je sex hebt ben je in de rui?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef Paladijn het volgende:
Mail van organisatie CR of ik even heel snel ontbrekende documenten wilde uploaden... ga je kijken, ontbreekt het rijbewijs van Rui. Maar die heeft ze nog niet, dus dat gaat wat moeilijk
Ik had het ook gezien en er een . in gezet om te proberen, toen vonden ze hem niet meer 'leeg'quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
In de quote staat nog dat de spoiler leeg is, in de orginele post niet. De developpers zijn snel (maar niet helemaal volledig).
Hier moet ook een leuk trui-grapje over te maken zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht even, je vriendin heet Rui? Dus als je sex hebt ben je in de rui?
Jij mag de roze trui houden hoor ker0lquote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben en blijf de ongeslagen (hihi) kampioen
![]()
ik had wel wat 1624 benzen gezocht, maar had ff andere prioriteiten, sorry...
Pfff ...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien en er een . in gezet om te proberen, toen vonden ze hem niet meer 'leeg'
Zeker, ben nog verbrand ook. Was wel beetje jammer dat ik een zware verkoudheid had opgelopen vlak ervoor. (niet fijn in het vliegtuig).quote:
Je schrijft Rui, spreekt uit als Rej jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mocht ie mee als handbagage of moest je bijbetalen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, ben nog verbrand ook. Was wel beetje jammer dat ik een zware verkoudheid had opgelopen vlak ervoor. (niet fijn in het vliegtuig).
Daar wordt het duidelijker vanquote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schrijft Rui, spreekt uit als Rej ja
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mocht ie mee als handbagage of moest je bijbetalen? [ afbeelding ]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien was Ray de hond in de rui.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.
Is ze moslim ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.
langzaam kwartje; ik heb geduldquote:
Een rijbewijs hebben is niet verplicht als passagier. Maar het is wel een beetje faal dat ze zeggen dat de documenten niet in orde zijn als ze aangeven dat het verder geen probleem isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Is dat verplicht dan, voor alle passagiers? Jullie gingen toch met z'n 3en?
Ohja, ben weer thuis, na een lekker weekendje Utrecht
Ik heb haar wel ontmoet, maar ben het vergeten te vragen. Ik wist wel dat ze Engels sprak, maar om de 1 of andere reden dacht ik dat ze ook Engelse wasquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken, Chinezen hebben ook nog een 'Engelse' naam en spreken elkaar hier daarmee aan terwijl ze verder Chinees sprekenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is ze je vriendin-vriendin of gewoon een vriendin ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb haar wel ontmoet, maar ben het vergeten te vragen. Ik wist wel dat ze Engels sprak, maar om de 1 of andere reden dacht ik dat ze ook Engelse was
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken, Chinezen hebben ook nog een 'Engelse' naam en spreken elkaar hier daarmee aan terwijl ze verder Chinees spreken
Je vraagt nu aan Dingest of de vriendin van Paal zijn vriendin is?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is ze je vriendin-vriendin of gewoon een vriendin ?
Sararaats ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ken ik een Sara die geen Sara heet..
Weet je ook wanneer ze jarig is, Paal?.
Ik zal het haar doorgeven, ze vindt zelf dat haar Engels niet goed is om over haar Nederlands maar niet te beginnen (ze verstaat ondertussen veel, maar durft het amper te spreken).quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb haar wel ontmoet, maar ben het vergeten te vragen. Ik wist wel dat ze Engels sprak, maar om de 1 of andere reden dacht ik dat ze ook Engelse was
Ik moest even een naam verzinnen voor een Irakees personage. De logica achter die namen is pas verwarrendquote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Om het nog complexer te maken, Chinezen hebben ook nog een 'Engelse' naam en spreken elkaar hier daarmee aan terwijl ze verder Chinees spreken
Saddam. Komt veel voor. Hippe naam.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik moest even een naam verzinnen voor een Irakees personage. De logica achter die namen is pas verwarrendHeeft me een uur gekost om iets te vinden dat wel klopt maar niet te afgezaagd klonk.
Ik ben even in de warquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Je vraagt nu aan Dingest of de vriendin van Paal zijn vriendin is?.
Hij mag meerijden, IN DE AUTO.
Ok, de volgende keer dat ik haar zie noem ik haar Rej ja!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ken jij mijn vriendin dan ?quote:
Hoe noemde je haar eerst dan? Palading?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, de volgende keer dat ik haar zie noem ik haar Rej ja!
Mya, 24 aprilquote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ken ik een Sara die geen Sara heet..
Weet je ook wanneer ze jarig is, Paal?.
Heuh. Wijzigt dat niet dan? Sara was nooit op dezelfde datum jarig.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, 24 april
Dat soort dingen niet weten is wel kwalijk :x
Nee, ik bedoelde voordat ik haar ontmoette dacht ik altijd dat ze Engelse wasquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zal het haar doorgeven, ze vindt zelf dat haar Engels niet goed is om over haar Nederlands maar niet te beginnen (ze verstaat ondertussen veel, maar durft het amper te spreken).
Die CD heb ik vaak beluisterd:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Een collega van me is Portugees die heet ook Rui, maar bij hem spreekje het uit als roewie. En ik ken maar één woord protugees, dus we hebben het altidj over prima
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Je vraagt nu aan Dingest of de vriendin van Paal zijn vriendin is?.
Hij mag meerijden, IN DE AUTO.
het woord 'prammen' komt van primaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Die CD heb ik vaak beluisterd:
[ afbeelding ]
bij m'n ex wist ik nooit of het de 7 of de 9e was. Ondertussen weet ik het welquote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, 24 april
Dat soort dingen niet weten is wel kwalijk :x
quote:
Prima prammenquote:
Ik weet die van m'n ouders niet eens uit m'n hoofdquote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet die van mijn vriendin ookuit mijn hoofd
Ben je uitgerekend op je verjaardag ?quote:
Nee, het is Abdul Wadud al-Rashid ibn Khaldun ibn Biath al-Baghdadi geworden. Om aan te spreken Abdul Wadud. Abdul is namelijk geen naam, het betekend 'dienaar van'. Daarna volgt 1 van de 99 namen/omschrijvingen voor Allah - in dit geval Al-Wadūd wat iets al 'al liefdevol' betekend. Dus Abdul Wadud is ongeveer iets als 'dienaar van de liefdevolle'quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Saddam. Komt veel voor. Hippe naam.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zegt dus ook maar weer dat je niet eens weet wanneer Alex jarig is.
Wha. Da's nog eens wat anders dan patrick.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, het is Abdul Wadud al-Rashid ibn Khaldun ibn Biath al-Baghdadi geworden. Om aan te spreken Abdul Wadud. Abdul is namelijk geen naam, het betekend 'dienaar van'. Daarna volgt 1 van de 99 namen/omschrijvingen voor Allah - in dit geval Al-Wadūd wat iets al 'al liefdevol' betekend. Dus Abdul Wadud is ongeveer iets als 'dienaar van de liefdevolle'
Wtf loop je nou weer uit het niets te brabbelen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef ellevehC86 het volgende:
Welke eikel zit er volgende week in mijn buurt met vakantie??, Malpensa is volgende week een uurtje rijden voor me
Ik wel. We zetten de wekker voor elkanderquote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, die weet ik niet uit mijn hoofd. Die kwam na mij, dus datis eennewbie.
TT's lezen is niet verplicht op Fok geloof ik he?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf loop je nou weer uit het niets te brabbelen?
Nou, niemand uit de SC, om je vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
TT's lezen is niet verplicht op Fok geloof ik he?
En dan heb je nog maar 1 deel van de naamquote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wha. Da's nog eens wat anders dan patrick.
U is naam-o-loog ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
En dan heb je nog maar 1 deel van de naamEn dat voor een personage dat ik maar 4 pagina's nodig had
Patrick betekend overigens iets van 'edelman', dat je het even weet
Doe je ook verzoekjes ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Dingest het volgende:
Nueh, meer een hobby om dat soort dingen op te zoeken/weten.
Vrede, kennelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou mijn naam inderdaad ook niet openbaar posten als ik Fedde heette
bedtijd
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou mijn naam inderdaad ook niet openbaar posten als ik Fedde heette
bedtijd
Ik ben dan ook een zeer vreedzaam persoon.quote:
Doe mij maar onthaasten en niets-moet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Een van de leukste dingen van de vakantie aan het doen, de route uitstippelen
s ochtends wakker worden, in de auto stappen, een vage naam op een richtingaanwijsbord zien, en die kant op rijden, geen idee wat je aan gaat treffen. Klaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
Een van de leukste dingen van de vakantie aan het doen, de route uitstippelen
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
s ochtends wakker worden, in de auto stappen, een vage naam op een richtingaanwijsbord zien, en die kant op rijden, geen idee wat je aan gaat treffen. Klaar.
Doen we ook zeker, we nemen er alle tijd voor. Maar wel handig om een idee te hebben welke wegen we moeten nemen om bij het hotel te komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Doe mij maar onthaasten en niets-moet.
We hebben een hotel geboekt en al betaald, dus dan is het wel zo fijn als we daar ook komenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
s ochtends wakker worden, in de auto stappen, een vage naam op een richtingaanwijsbord zien, en die kant op rijden, geen idee wat je aan gaat treffen. Klaar.
qft.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jups beiden is nodig op vaantiequote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doen we ook zeker, we nemen er alle tijd voor. Maar wel handig om een idee te hebben welke wegen we moeten nemen om bij het hotel te komen.
[..]
We hebben een hotel geboekt en al betaald, dus dan is het wel zo fijn als we daar ook komen
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Treuzelen is nodig op vakantie?![]()
*mierenneukt*
4 x 100 neem ik aan ?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand nog behoefte aan 15 inch ATS Classicshad ze gekocht maar ik wil toch wat breders.
Ik vraag geen achterlijke dingen.quote:
Dat dus, lekker op de bonnefooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om in de hoek van de huiskamer te zetten, niet om mee te rijdenquote:
Ervaring mee ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Om in de hoek van de huiskamer te zetten, niet om mee te rijden
Nee, maar het is porcelein, daar wil je geen steenslag op hebben, is een handgemaakte one-off; bijwerken is a bitch denk ikquote:
't Blijft gebakken klei, dus het kan stuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef 2cv het volgende:
Porselein lijkt me vrij hard waardoor je minder last hebt van steenslag.
Truste !
Als je haar maar bij de schoenen van je vrindje past. Jeweetz.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
blond beviel toch niet, Anne?
[ afbeelding ]
Zeg, ik wil niet met mijn kop op FOK, haal die foto eens weg!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt een vierkant hoofd met een witte P er op?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg, ik wil niet met mijn kop op FOK, haal die foto eens weg!
Nee een rond hoofd met een witte reflecterende streep op de zijkant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt een vierkant hoofd met een witte P er op?
vandaar dat het altijd spaak loopt met jouquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee een rond hoofd met een witte reflecterende streep op de zijkant.
Whehehquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Uit z'n fotoboek konden we al opmaken dat hij een kaal hoofd heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Wheheh.
Je bent iig niet vergeten hoe SD eruit ziet dus.
ik heb nog nooit in SD zijn fobo gekekenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uit z'n fotoboek konden we al opmaken dat hij een kaal hoofd heeft.
moest meteen aan jullie denken, foto is bij een Amerikanenmeet genomen ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Wheheh.
Je bent iig niet vergeten hoe SD eruit ziet dus.
En Goedemorgen!
je bent de vriendin van Peu?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen.
Ben een Mini Cabrio aan het ophalen.
Het gaat ook niet alleen om z'n kale kopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Uit z'n fotoboek konden we al opmaken dat hij een kaal hoofd heeft.
Dat kan eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in SD zijn fobo gekekenEn toen ik hem zag, herkende ik hem eerder dan Peu, die er naast liep, terwijl ik Peu al eerder had gezien
ik had een beeld van hem in mijn hoofd gemaakt nav zijn posts en gedrag, en dat klopte gewoon 100%quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Hoe kun je nou iemand herkennen als je niet weet hoe ie eruit ziet
?
ik word ook vaak hekrend zonder dat mensen ooit fotos van me gezien hebben. Zal vast met de BB kleding te maken hebben en dat ik de enige hippie ben die regelmatig op auto-gerelateerde evenementen te zien isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Anne het volgende:
Ah zo. Dat kan wel een soort van kloppen ja.
Bij mij werkt dat denk ik niet zo![]()
.
Bestaan diequote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik word ook vaak hekrend zonder dat mensen ooit fotos van me gezien hebben. Zal vast met de BB kleding te maken hebben en dat ik de enige hippie ben die regelmatig op auto-gerelateerde evenementen te zien is(buiten Citroën meetings om dan, dat zijn allemaal hippies)
Kut!, ik ben gespot met een poedelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
je, de meeste mensen op BB kijken alleen naar de foto's van voertuigen, niet naar die van mijn aarshaarquote:
ik hoop het ook voor Peu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enniehoe, fijne dag gehad![]()
staat op mijn todolist, samen met het legermuseum aldaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Groentjens vanuit het zoo-parc in Overloon
urenlange sexquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:33 schreef Anne het volgende:
We hebben het best goed vol gehouden. 4 uurtjes.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Nee.
Speciaal voor jou twee aapjes:
[ afbeelding ]
lekker tussen die bulten schurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef Anne het volgende:
Er gingen overigens wel 1 kameel bovenop een andere zitten en even rijden, totdat ie klappen kreeg.
Dus.. porno genoeg daar heur.
Nee, een kameel past niet in een Niva..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een kameel past niet in een Niva..Wat verbruikt die oost europese jeep van je eigenlijk? 1:10?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 op een boelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat verbruikt die oost europese jeep van je eigenlijk? 1:10?
Lol.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
absoluut. vandaag maar liefst 700 meter in gereden, een keer 400 meter en een keer 300 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik word ook vaak hekrend zonder dat mensen ooit fotos van me gezien hebben. Zal vast met de BB kleding te maken hebben en dat ik de enige hippie ben die regelmatig op auto-gerelateerde evenementen te zien is(buiten Citroën meetings om dan, dat zijn allemaal hippies)
Veel op weinig, toch ?quote:
Moet je uitlaat hebben? Voor een tientje per uur kom ik hem bij je makenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Paladijn het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1105970
Met BTW factuur ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet je uitlaat hebben? Voor een tientje per uur kom ik hem bij je maken
BTW factuurquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Met BTW factuur ?![]()
Maar ik vind het veels te leuk om zelf aan te klooien
Ik ben toch zeker geen belastingdienstquote:
Zoek je toevallig 4x100 15"?quote:
Mya, zie mailquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef Dingest het volgende:
Paal, is het verder in orde met de CR? Want dan boek ik mijn ticket.
WTF, deze hoort in een heel ander topic.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef Duvel het volgende:
Nog wel zo'n stoere NMJ Flåmsbana-wagon gekocht in 1:87.
[ afbeelding ]
Minder bier zaufenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, deze hoort in een heel ander topic.
Het was vroeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, deze hoort in een heel ander topic.
Ik had niet eens bier op, wel slecht geslapen...quote:
alweer aan de wijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had niet eens bier op, wel slecht geslapen...
dan zal ik het maar niet over de bank hebbenquote:
Uit eigen productiequote:Op woensdag 6 juli 2011 08:22 schreef Duvel het volgende:
Nog wel zo'n stoere NMJ Flåmsbana-wagon gekocht in 1:87.
[ afbeelding ]
De vorige gok was raker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
dan zal ik het maar niet over de bank hebben
Terecht. Ik heb er ook foto's van, maar niet onder de postknop.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uit eigen productie![]()
Doordat een of andere stinkhoer voor me ging staan was heel m'n shot aan barrels. Daardoor stonden die stenen erop. Die teef heb ik ook voor de trein getieft en daarna onder gescheten![]()
[ afbeelding ]
Donkergrijs lijkt me mooier met het geel, om maar eens mij totale gayness naar boven te toveren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
ik moet mijn velgen laten behandelen en nu kan ik ze voor 40 euro per stuk laten stralen en poedercoaten.
ik zat aan matzwart te denken, wat is jullie advies
[ afbeelding ]
Nee 6.5. Anders had ik ze wel gehoudenquote:
Nerdquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
ik moet mijn velgen laten behandelen en nu kan ik ze voor 40 euro per stuk laten stralen en poedercoaten.
[ afbeelding ]
wie gaat dat betalen, en een auto stralen lijkt mij ook niet erg handigquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan heel de auto, niet alleen de velgen.
Wie heeft het over stralen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef densmee het volgende:
[..]
wie gaat dat betalen, en een auto stralen lijkt mij ook niet erg handig
quote:
hier word de politie niet blij vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5191Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
welk?, dat petje omdat ie in een Golf rijdt?quote:
6,5? Nog nooit gezien. 4x100? En wat is de ET?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef densmee het volgende:
[..]
[..]
hier word de politie niet blij van
[ afbeelding ]
in de voorlader een balenklem, als je weet hoe de bodem van die bak eruit zietDat moet pijn doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5191In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Hoe scherper de punten, hoe minder pijn het doet.quote:
Goede observatiequote:
Kun je nu een uitkering aanvragen?quote:
Spuit 'ie zwart sperma ?quote:
nee hij heeft als ekte brommerrijder zwarte klauwen van het sleutelen.quote:
Leuk he van die standaard verplichtingen. Heb je er nog wat nuttigs uit weten te halen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef junkiexp het volgende:
Avond .
Vandaag functioneringsgesprekken gevoerd met mijn medewerkers, ging boven verwachting goed![]()
Ik zie het niet als een verplichting hoor, ik vind het een nuttig iets.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Leuk he van die standaard verplichtingen. Heb je er nog wat nuttigs uit weten te halen?
Als het goed is heb je niet al te veel nieuws gehoordquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een verplichting hoor, ik vind het een nuttig iets.
Heb van alle medewerkers weer input gekregen waar ik wat mee kan
Deze man wil ik dienen.quote:
Nee niet heel nieuw, maar wel bepaalde suggesties om zaken te optimaliseren waar ik wat mee kan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je niet al te veel nieuws gehoord
Ik ben de werkgever in dit gevalquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja niet elke werkgever geeft feedback.
Aardig in de richting, alleen waren haar jatten nu zwartquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
nee hij heeft als ekte brommerrijder zwarte klauwen van het sleutelen.
Volgens mij word jij elke week een beetje zieker en gefrustreerder he?quote:
jatten = klauwenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aardig in de richting, alleen waren haar jatten nu zwart
owja, dialectquote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij word jij elke week een beetje zieker en gefrustreerder he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
wat een slechte foto, bij sommige mensen zie je nog net een stuk vinger voor de lens.quote:
Te weinig schuim, vandaar die hand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een slechte foto, bij sommige mensen zie je nog net een stuk vinger voor de lens.
Maar hier is het gewoon een hele hand
Ik heb het vermoeden dat je op die foto de verf al afgewassen hebt ? Voor zover dat te zien is tenminste.quote:
Nee, het viel best mee; beetje zwarte spuitnevel, niet eens direkt geraaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je op die foto de verf al afgewassen hebt ? Voor zover dat te zien is tenminste.
één keer radenquote:
Want mijn foto is sexy en gewaagdquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef 2cv het volgende:
Overigens vind ik die foto hier ook wel passen. En nee, ik zal hem er niet plaatsen.
Ik ben hetero, wist je dat niet ?quote:
Als het er met 1 keer wassen met goede zeep niet af gaat valt het ook niet in m'n eten en laat ik het fijn zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het viel best mee; beetje zwarte spuitnevel, niet eens direkt geraakt
Een beetje wel jaquote:
Ik eet ook gewoon met sleutelklauwen zónder te wassen, een beetje straatvuil verhoogt de weerstandquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef 2cv het volgende:
Als het er met 1 keer wassen met goede zeep niet af gaat valt het ook niet in m'n eten en laat ik het fijn zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |