Hier, kun je live kijken offie neertieft vóór of bovenop 020quote:Flight Status for KLM 1624
Scheduled :15 hours 25 minutes remaining to departure
Departure MXP: 5 Jul 2011, 13:25 vanaf Terminal 1 Milan
Arrival AMS ()15:15 Amsterdam 020, 5 Jul 2011
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ja, echt wel dusquote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ].
Nu krijg ik denk ik all geen billenkoek. Dus ik peer hem snel naar boven, onder de douche. Hihi, brb.
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 288
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 98
5 Hugster - 64
6 Sounddragon - 59
7 lipje - 59
8 Xtreem - 51
9 hermandeperman - 49
10 Fugie - 43
Sorry, kon niks vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je had lekker weer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Is dat verplicht dan, voor alle passagiers? Jullie gingen toch met z'n 3en?
Ohja, ben weer thuis, na een lekker weekendje Utrecht
Niet geloofwaardiger als normaal; nee dusquote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
Ik wou een nieuwe OP maken maar toen deed m'n internet raar en had SD al een nieuwe OP gemaakt.
Klink ik geloofwaardig ?
Ik wist niet dat je mee deejquote:
Waarom wordt mijn kwaliteitstopic niet genoemdquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Wel lief dat sLipje hem voor mij liet
[..]
Flikker op newbiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn kwaliteitstopic niet genoemdkwantiteit is zo 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik = liefquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flikker op newbie![]()
Spoiler is niet leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed je iets dan ?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Anne het volgende:
Hmm, nog 2 topics openen en ik kap er voorgoed mee.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
nieuwe gadget failquote:
Meer dan jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Spoiler is niet leeg
[..]
Deed je iets dan ?
In mobiele layout staan nu alle spoilers default open en ik zou niet weten hoe ze dicht te krijgen. We zullen het maar features noemen hequote:
Ik zal dat zeker niet ontkennen.quote:
Effe klagen in het mobiele layout-janktopic en het wordt weer gefikstquote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In mobiele layout staan nu alle spoilers default open en ik zou niet weten hoe ze dicht te krijgen. We zullen het maar features noemen he
Nah. Ik aai daar altijd dat werkt beter. Er wordt er al zoveel gekankerd. Komt vanzelf weer goed ongetwijfeldquote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Effe klagen in het mobiele layout-janktopic en het wordt weer gefikst
In de quote staat nog dat de spoiler leeg is, in de orginele post niet. De developpers zijn snel (maar niet helemaal volledigquote:
ik ben en blijf de ongeslagen (hihiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht even, je vriendin heet Rui? Dus als je sex hebt ben je in de rui?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef Paladijn het volgende:
Mail van organisatie CR of ik even heel snel ontbrekende documenten wilde uploaden... ga je kijken, ontbreekt het rijbewijs van Rui. Maar die heeft ze nog niet, dus dat gaat wat moeilijk
Ik had het ook gezien en er een . in gezet om te proberen, toen vonden ze hem niet meer 'leeg'quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
In de quote staat nog dat de spoiler leeg is, in de orginele post niet. De developpers zijn snel (maar niet helemaal volledig).
Hier moet ook een leuk trui-grapje over te maken zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht even, je vriendin heet Rui? Dus als je sex hebt ben je in de rui?
Jij mag de roze trui houden hoor ker0lquote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben en blijf de ongeslagen (hihi) kampioen
![]()
ik had wel wat 1624 benzen gezocht, maar had ff andere prioriteiten, sorry...
Pfff ...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien en er een . in gezet om te proberen, toen vonden ze hem niet meer 'leeg'
Zeker, ben nog verbrand ook. Was wel beetje jammer dat ik een zware verkoudheid had opgelopen vlak ervoor. (niet fijn in het vliegtuig).quote:
Je schrijft Rui, spreekt uit als Rej jaquote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht even, je vriendin heet Rui? Dus als je sex hebt ben je in de rui?
mocht ie mee als handbagage of moest je bijbetalen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, ben nog verbrand ook. Was wel beetje jammer dat ik een zware verkoudheid had opgelopen vlak ervoor. (niet fijn in het vliegtuig).
Daar wordt het duidelijker vanquote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schrijft Rui, spreekt uit als Rej ja
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mocht ie mee als handbagage of moest je bijbetalen? [ afbeelding ]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schrijft Rui, spreekt uit als Rej ja
Misschien was Ray de hond in de rui.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.
Is ze moslim ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe vraag ik nou netjes en subtiel waar zij en/of haar familie oorspronkelijk vandaan komt ? Want ik heb het donkerblauwe vermoeden dat Rui geen autochtone naam is.
langzaam kwartje; ik heb geduldquote:
Een rijbewijs hebben is niet verplicht als passagier. Maar het is wel een beetje faal dat ze zeggen dat de documenten niet in orde zijn als ze aangeven dat het verder geen probleem isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
Is dat verplicht dan, voor alle passagiers? Jullie gingen toch met z'n 3en?
Ohja, ben weer thuis, na een lekker weekendje Utrecht
Ik heb haar wel ontmoet, maar ben het vergeten te vragen. Ik wist wel dat ze Engels sprak, maar om de 1 of andere reden dacht ik dat ze ook Engelse wasquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |