Dat had ik.quote:
Baas.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat had ik.
Ik lette echter nooit op, dus ik snapte er geen moer van. Ook niet op het CE, had er wel een 7,5 voor
En dan zou je wel geslaagd zijn of....?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Ik had voor de SE's steeds 5-en gehaald, toen ging ik op t laatste moment 2 SE's herkansen. Ging ik van 5,2 gemiddeld naar 6,8Op CE 6,1 gehaald, net 0,1 punt te kort voor een 7.
Nee, want zes. Had nog altijd vier vijven = gezakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan zou je wel geslaagd zijn of....?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Ik had voor de SE's steeds 5-en gehaald, toen ging ik op t laatste moment 2 SE's herkansen. Ging ik van 5,2 gemiddeld naar 6,8Op CE 6,1 gehaald, net 0,1 punt te kort voor een 7.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Vorig jaar snapte ik d'r ook geen zak van, maar toen was onze leraar flink ziek geworden oid, dus kregen we een andere, en een 'speciaal' pta. Jongen, dat was nog gemakkelijker dan het wiskunde examen op vmbo-bb
Ga je jaar overdoen of vavo?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want zes. Had nog altijd vier vijven = gezakt.
Lees: Vorig jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het nog makkelijker was dan het wiskunde examen op vmbo-bb, dan zegt dat wat meer over jou aangezien je met een onvoldoende het examen inging.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al.Die gaat exact hetzelfde doen.
Haha dus volgend jaar ben je ook mega veel op Fok! te vinden?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vavo ofcourse. Ga niet alles overnieuw doen gek
Ja, want 1 CE op 14 mei en andere CE op 30 meiquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha dus volgend jaar ben je ook mega veel op Fok! te vinden?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want 1 CE op 14 mei en andere CE op 30 mei
Wordt een saai jaar.
Nee, Sander is gewoon vet schattig omdat klein dit dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik was toch niet zo klein als Sander, dus niet adorable?
Jawel, maar anders haha.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik was toch niet zo klein als Sander, dus niet adorable?
Ja wtf.. Hero..?quote:
Jij ziet Sander meer dan een vriend?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Sander is gewoon vet schattig omdat klein dit dat.
[..]
Jawel, maar anders haha.
Hoe klein is Sander dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar anders haha.
Ja zeker, midden in Utrecht en Zwolle dit dat. Vraag maar aan kikker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef strontboer het volgende:
Hebben jij en Sander nu al geketst dan?
Zo klein is hij toch ook weer niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kikkertje, kun je dit bevestigen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zeker, midden in Utrecht en Zwolle dit dat. Vraag maar aan kikker.
Nee, maar je kunt toch een andere klik met elkaar hebben?quote:
Sander is 1.70 geloof ik. Maar ik ben groter, dus dat is.quote:
Spannend.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch een andere klik met elkaar hebben?
[..]
Sander is 1.70 geloof ik. Maar ik ben groter, dus dat is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef strontboer het volgende:
Etsu vertelde me net in vertrouwen op msn dat ie wel bruidsmeisje wilde zijn bij het huwelijk tussen heroinjunkje en sandertje
Alleen als Sander zich laat overplaatsen naar Utrecht..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
Ezell, denk je dat het iets wordt tussen Suzanne en Sander als het uitgaat met Mark?
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een beperkte collectie wat betreft FOK!mensen op MSN en daar hoor jij niet bij.
Of Hero naar Zwolle.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als Sander zich laat overplaatsen naar Utrecht..
Kijk me balen zegquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een beperkte collectie wat betreft FOK!mensen op MSN en daar hoor jij niet bij.
Limbolandquote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
Inderdaad, maar Sittard is ook huillachwaardig.
* Etsu voorspelt binnenkort een tegenreactie van Jordy.
Ze hebben je ook nog misbruiktquote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat moet vast geweest zijn toen ik 10 minuten in de rij bij de McDonalds stond.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hero wilde ook een Mac, maar ze wilde bij Sander blijven en overkomen als een niet-vreetzak
/care, als iemand je aardig vindt om hoe je bent, zal het mij worst wezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hero wilde ook een Mac, maar ze wilde bij Sander blijven en overkomen als een niet-vreetzak
We waren eerst naar Subway, maar ik hou niet van broodjes.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Non existingquote:
Ja zeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jullie hadden genoeg warmte van elkander?
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
We waren eerst naar Subway, maar ik hou niet van broodjes.
[..]
[..]
Non existing
Ze bond hem vast.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef emzor1994 het volgende:
Maar de vraag is.. wilde Sander ook voetjevrijen met hero of dwong ze hem
Nee joh, dat was echt niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whaha ik zie kikker dr zo als buitenstaander bij staan
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whaha ik zie kikker dr zo als buitenstaander bij staan![]()
Limburg 'Limboland' noemen..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Limboland
Limburgse vlaaien / (voor Suus) vla
Wat een onzin.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Door de zon konden we onze mobiel niet bedienen
Bij dezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef Etsu het volgende:
Inderdaad, maar Sittard is ook huillachwaardig.
* Etsu voorspelt binnenkort een tegenreactie van Jordy.
Die persoon is Limburg niet waardig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die in Limburg woont, noemt het zelf ook zo
zegt iemand die naast Rotterdam woontquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
Jordy verdedigt Limburg altijd zo hard, terwijl het helemaal niet nodig is.
Want Limburg.
Ik ga niet vragen om screens, want photoshoppen doe je toch grquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij dezen.
Op MSN heb ik andere dingen gehoord gr gr
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen om screens, want photoshoppen doe je toch gr
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
Jordy verdedigt Limburg altijd zo hard, terwijl het helemaal niet nodig is.
Want Limburg.
Niets mis met mensen die naast Rotterdam wonen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zegt iemand die naast Rotterdam woont
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis met mensen die naast Rotterdam wonen.
doe zelf wieksbeerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge ga eens weg ga met jezelf spelen doe iets nuttigs kut jong blabla
Vrienden maken op het web.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef strontboer het volgende:
Leuk om te zien hoe Etsu vriendjes probeert te maken
Hahahaah. Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef strontboer het volgende:
Tipje van de dag, als je van variatie houdt:
^9999999
1^9999999 is nog steeds één, dus waarom?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef strontboer het volgende:
Tipje van de dag, als je van variatie houdt:
^9999999
Wie zegt datquote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
1^9999999 is nog steeds één, dus waarom?
Fappenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik moet toch echt weer eens een paar mooie meiden mee naar huis nemen, fappen is ook niet alles.
Zin gewijzigd om zo met mijn gedachten overeen te komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik moet toch echt weer eens een paar mooie meiden mee naar huis nemen, fappen is ook niet alles.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zin gewijzigd om zo met mijn gedachten overeen te komen.
Het klinkt Fries.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy is een Limburger (), dus neem aan dat het Limburgs is.
Wil niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
Nee, maar nu kunnen jullie er wel weer in hoor.
Naar vrienden toequote:
Dat ga ik niet zo hier op FOK! plempenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
SANDERJe moet me alles vertellen van je voetjevrijenpartij met Suzanne.
Aightquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar vrienden toe.
[..]
Dat ga ik niet zo hier op FOK! plempen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar vrienden toe.
[..]
quote:plempen
` plem - pen (plempte, h. geplempt) puin, zand e.d. in water storten; dempen
plempen
dempen
plempen
1) Aanstorten 2) Aanvallen 3) Aanvullen 4) Dempen 5) Met zand opvullen 6) Plenzen 7) Plonzen 8) Storten 9) Vol werpen 10) Volgooien 11) Volstorten 12) Volwerpen
iedereen weet het toch alquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar vrienden toe.
[..]
Posten danquote:
twitter:PinguinPablo twitterde op maandag 04-07-2011 om 21:59:09Komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?". Zegt de vrouw: "30 euro" Zegt de man: "Niet duur voor dubbelglas!" reageer retweet
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Flitskikker het volgende:
twitter:PinguinPablo twitterde op maandag 04-07-2011 om 21:59:09Komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?". Zegt de vrouw: "30 euro" Zegt de man: "Niet duur voor dubbelglas!" reageer retweet
![]()
Hee Sanderquote:
Mooi!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hee SanderJa prima, met jou?
Ik hoorde dat je je prima vermaakt had met Hero (en dat jullie Martijn buitensloten)
Hoe intiem waren julliequote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi!
Joah alles prima hier! Haha heb me zekers vermaakt, met Suus, maar ook met Martijn hoor. We waren alleen in de McDonald's tien minuten alleen
.
Wat hebben jullie toen eigenlijk gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi!
Joah alles prima hier! Haha heb me zekers vermaakt, met Suus, maar ook met Martijn hoor. We waren alleen in de McDonald's tien minuten alleen
.
Voetjegevreeën.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toen eigenlijk gedaan?
Ets en ik hadden al allemaal theorieën wat er die 10 minuten gebeurd isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Mooi!
.
Ze heeft al weeënquote:Op maandag 4 juli 2011 22:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ets en ik hadden al allemaal theorieën wat er die 10 minuten gebeurd is![]()
Heeft Hero al een zwangerschapstest gedaan?
Pil dit dat veilig.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ets en ik hadden al allemaal theorieën wat er die 10 minuten gebeurd is![]()
Heeft Hero al een zwangerschapstest gedaan?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Oké, een vriend van me is d'r. Tot vannacht![]()
zuipzequote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Sander heeft condoom over zijn grote teen gedaan.
Doeinquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Sander heeft condoom over zijn grote teen gedaan.
quote:
broertje van benniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.. ik vond hem leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
broertje van bennieIk had verkeerde versie blijkbaar, deze klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken alleen maar bazenmuziekquote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had verkeerde versie blijkbaar, deze klinkt goed
Geen flauw idee eigenlijk, ik heb wel wat introdagen op de Uni denk ik, maar wanneer en hoe lang en waar weet ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Hee guys (behalve Etsu), hebben jullie ook een introductie voor je nieuwe opleiding van 2 weken?! en ook nog eens een weekend op kamp?
Dat weet je toch ook al van mij?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Hee guys (behalve Etsu), hebben jullie ook een introductie voor je nieuwe opleiding van 2 weken?! en ook nog eens een weekend op kamp?
Waarom behalve Etsu?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Ja, moet ik jou speciaal vermelden in mijn vraag? Dat ik van jou geen antwoord meer hoef?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook al van mij?![]()
maar wth, kampTis geen basisschool meer
Je vermeldt Etsu ookquote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, moet ik jou speciaal vermelden in mijn vraag? Dat ik van jou geen antwoord meer hoef?
Met mij samen in één rijtje is een hele eer hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
Top.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Twee jaar geleden gingen we op zeilen in Friesland, 3 daagjes. Dit jaar gingen ze naar Antwerpen (ik ging niet mee), en volgend jaar geen idee. Ik ga mee in ieder geval.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik herinner me m'n werkweek nog wel. Je mocht maximaal 2 biertjes en bij elk biertje keer de leraar recht in je ogen of ze niet raar draaiden
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Oja, en het was hartje winter..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb wel intro, maar van 4 dagen maar. (: Vrijdags vrij dit dat.
En er is wel kamp enzo, maar is niet verplicht.
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond partyquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.
Ja, wij hebben donderdagavond echt een georganiseerd feest.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond party
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Net klaar met de uitreiking van de diploma'sEr zaten een stuk of 200 man in de zaal, was de afdelingsdirecteur bijna klaar met zijn verhaaltje op het einde, begint die ineens zo en ik citeer: 'Bij sommige dingen die je op school leert of afleert kun je niet vastzetten aan een cijfer, je groeit naar volwassenheid. Een mooi voorbeeld is dit plankje van Luuk, wie die in de brugklas 2006/2007 tijdens het Techniek uur had gemaakt, misschien wilt die hem wel even komen ophalen?'. Toen hield die een plankje van hout, met de letter L U L erop geplakt. Dit hadden ze vanaf de brugklas, 5 jaar geleden, bewaard.
Wij elke avond.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wij hebben donderdagavond echt een georganiseerd feest.
Geweldig.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Net klaar met de uitreiking van de diploma'sEr zaten een stuk of 200 man in de zaal, was de afdelingsdirecteur bijna klaar met zijn verhaaltje op het einde, begint die ineens zo en ik citeer: 'Bij sommige dingen die je op school leert of afleert kun je niet vastzetten aan een cijfer, je groeit naar volwassenheid. Een mooi voorbeeld is dit plankje van Luuk, wie die in de brugklas 2006/2007 tijdens het Techniek uur had gemaakt, misschien wilt die hem wel even komen ophalen?'. Toen hield die een plankje van hout, met de letter L U L erop geplakt. Dit hadden ze vanaf de brugklas, 5 jaar geleden, bewaard.
Haha.. koningquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Ja das balen, ik precies tot de dag voor de introductiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is wel chill. Mja ik moet tot einde van augustus werken, dus toch geen tijd voor.
Maar begint jouw intro in augustus of gewoon in schoolweken? Want ik begin 5 september pas en dan met intro.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja das balen, ik precies tot de dag voor de introductie
Half Augustus al.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar begint jouw intro in augustus of gewoon in schoolweken? Want ik begin 5 september pas en dan met intro.
hihiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Nein Mannquote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef luukieboy2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar de introductieweek van de Avans in Tilburg gaat? Ik heb werkelijk waar geen idee wat me staat te wachten.
Stufi is niet zoveel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maarja... we hebben altijd onze tegemoetkoming scholieren en stufi nog
Ik dus niet, pas in fucking oktoberquote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maarja... we hebben altijd onze tegemoetkoming scholieren en stufi nog
das waarquote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Nouja je kunt er aardig wat biertjes van drinken.
Nee heb ik ook niet, (die krijg je pas vanaf je 18e, dat is juist het probleem)quote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb je altijd toch nog tegemoetkoming scholieren?
En kosten van OV, kun je die declareren?
Ooh wacht, je ouders krijgen dus nog kinderbijslag?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet, (die krijg je pas vanaf je 18e, dat is juist het probleem)
en nee, niet dat ik weet.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh wacht, je ouders krijgen dus nog kinderbijslag?
Jupquote:Op maandag 4 juli 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dacht ik al.Nouja je snapt mn punt.
Sorry hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je lijkt m'n broer wel, die zegt dat ook altijd
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef emzor1994 het volgende:
Hero en ik zitten met je te fucken Ruben
Heb je heul geen foto's van jezelf?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef strontboer het volgende:
Heb op msn trouwens wel plaatje van mezelf
slecht dit maar het is waar
wtfquote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
[ afbeelding ]
en wat vinden jullie ervan,
zat op een brug in parijs
Neu dacht het niet. Misschien toen ik dronken was.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je heul geen foto's van jezelf?
Nou ik wil je zien.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Neu dacht het niet. Misschien toen ik dronken was.
Die op msn is trouwens ook beetje outdated, ben nu veel breder jeweetz
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Was vrijdag bij een kameraad en die had meer foto's van mij dan ik zelf heb
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Was vrijdag bij een kameraad en die had meer foto's van mij dan ik zelf heb
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|