Je vermeldt Etsu ookquote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, moet ik jou speciaal vermelden in mijn vraag? Dat ik van jou geen antwoord meer hoef?
Met mij samen in één rijtje is een hele eer hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
Top.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Twee jaar geleden gingen we op zeilen in Friesland, 3 daagjes. Dit jaar gingen ze naar Antwerpen (ik ging niet mee), en volgend jaar geen idee. Ik ga mee in ieder geval.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik herinner me m'n werkweek nog wel. Je mocht maximaal 2 biertjes en bij elk biertje keer de leraar recht in je ogen of ze niet raar draaiden
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Oja, en het was hartje winter..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb wel intro, maar van 4 dagen maar. (: Vrijdags vrij dit dat.
En er is wel kamp enzo, maar is niet verplicht.
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond partyquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.
Ja, wij hebben donderdagavond echt een georganiseerd feest.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond party
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Net klaar met de uitreiking van de diploma'sEr zaten een stuk of 200 man in de zaal, was de afdelingsdirecteur bijna klaar met zijn verhaaltje op het einde, begint die ineens zo en ik citeer: 'Bij sommige dingen die je op school leert of afleert kun je niet vastzetten aan een cijfer, je groeit naar volwassenheid. Een mooi voorbeeld is dit plankje van Luuk, wie die in de brugklas 2006/2007 tijdens het Techniek uur had gemaakt, misschien wilt die hem wel even komen ophalen?'. Toen hield die een plankje van hout, met de letter L U L erop geplakt. Dit hadden ze vanaf de brugklas, 5 jaar geleden, bewaard.
Wij elke avond.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, wij hebben donderdagavond echt een georganiseerd feest.
Geweldig.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Net klaar met de uitreiking van de diploma'sEr zaten een stuk of 200 man in de zaal, was de afdelingsdirecteur bijna klaar met zijn verhaaltje op het einde, begint die ineens zo en ik citeer: 'Bij sommige dingen die je op school leert of afleert kun je niet vastzetten aan een cijfer, je groeit naar volwassenheid. Een mooi voorbeeld is dit plankje van Luuk, wie die in de brugklas 2006/2007 tijdens het Techniek uur had gemaakt, misschien wilt die hem wel even komen ophalen?'. Toen hield die een plankje van hout, met de letter L U L erop geplakt. Dit hadden ze vanaf de brugklas, 5 jaar geleden, bewaard.
Haha.. koningquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Ja das balen, ik precies tot de dag voor de introductiequote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is wel chill. Mja ik moet tot einde van augustus werken, dus toch geen tijd voor.
Maar begint jouw intro in augustus of gewoon in schoolweken? Want ik begin 5 september pas en dan met intro.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja das balen, ik precies tot de dag voor de introductie
Half Augustus al.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar begint jouw intro in augustus of gewoon in schoolweken? Want ik begin 5 september pas en dan met intro.
hihiquote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Nein Mannquote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef luukieboy2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar de introductieweek van de Avans in Tilburg gaat? Ik heb werkelijk waar geen idee wat me staat te wachten.
Stufi is niet zoveel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maarja... we hebben altijd onze tegemoetkoming scholieren en stufi nog
Ik dus niet, pas in fucking oktoberquote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maarja... we hebben altijd onze tegemoetkoming scholieren en stufi nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |