Dat had ik.quote:
Baas.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat had ik.
Ik lette echter nooit op, dus ik snapte er geen moer van. Ook niet op het CE, had er wel een 7,5 voor
En dan zou je wel geslaagd zijn of....?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Ik had voor de SE's steeds 5-en gehaald, toen ging ik op t laatste moment 2 SE's herkansen. Ging ik van 5,2 gemiddeld naar 6,8Op CE 6,1 gehaald, net 0,1 punt te kort voor een 7.
Nee, want zes. Had nog altijd vier vijven = gezakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan zou je wel geslaagd zijn of....?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas.
Ik had voor de SE's steeds 5-en gehaald, toen ging ik op t laatste moment 2 SE's herkansen. Ging ik van 5,2 gemiddeld naar 6,8Op CE 6,1 gehaald, net 0,1 punt te kort voor een 7.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Vorig jaar snapte ik d'r ook geen zak van, maar toen was onze leraar flink ziek geworden oid, dus kregen we een andere, en een 'speciaal' pta. Jongen, dat was nog gemakkelijker dan het wiskunde examen op vmbo-bb
Ga je jaar overdoen of vavo?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want zes. Had nog altijd vier vijven = gezakt.
Lees: Vorig jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het nog makkelijker was dan het wiskunde examen op vmbo-bb, dan zegt dat wat meer over jou aangezien je met een onvoldoende het examen inging.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al.Die gaat exact hetzelfde doen.
Haha dus volgend jaar ben je ook mega veel op Fok! te vinden?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vavo ofcourse. Ga niet alles overnieuw doen gek
Ja, want 1 CE op 14 mei en andere CE op 30 meiquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha dus volgend jaar ben je ook mega veel op Fok! te vinden?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want 1 CE op 14 mei en andere CE op 30 mei
Wordt een saai jaar.
Nee, Sander is gewoon vet schattig omdat klein dit dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik was toch niet zo klein als Sander, dus niet adorable?
Jawel, maar anders haha.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik was toch niet zo klein als Sander, dus niet adorable?
Ja wtf.. Hero..?quote:
Jij ziet Sander meer dan een vriend?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Sander is gewoon vet schattig omdat klein dit dat.
[..]
Jawel, maar anders haha.
Hoe klein is Sander dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar anders haha.
Ja zeker, midden in Utrecht en Zwolle dit dat. Vraag maar aan kikker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef strontboer het volgende:
Hebben jij en Sander nu al geketst dan?
Zo klein is hij toch ook weer niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kikkertje, kun je dit bevestigen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja zeker, midden in Utrecht en Zwolle dit dat. Vraag maar aan kikker.
Nee, maar je kunt toch een andere klik met elkaar hebben?quote:
Sander is 1.70 geloof ik. Maar ik ben groter, dus dat is.quote:
Spannend.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt toch een andere klik met elkaar hebben?
[..]
Sander is 1.70 geloof ik. Maar ik ben groter, dus dat is.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef strontboer het volgende:
Etsu vertelde me net in vertrouwen op msn dat ie wel bruidsmeisje wilde zijn bij het huwelijk tussen heroinjunkje en sandertje
Alleen als Sander zich laat overplaatsen naar Utrecht..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
Ezell, denk je dat het iets wordt tussen Suzanne en Sander als het uitgaat met Mark?
Ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een beperkte collectie wat betreft FOK!mensen op MSN en daar hoor jij niet bij.
Of Hero naar Zwolle.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als Sander zich laat overplaatsen naar Utrecht..
Kijk me balen zegquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een beperkte collectie wat betreft FOK!mensen op MSN en daar hoor jij niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |