Je vermeldt Etsu ookquote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, moet ik jou speciaal vermelden in mijn vraag? Dat ik van jou geen antwoord meer hoef?
Met mij samen in één rijtje is een hele eer hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
Top.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Twee jaar geleden gingen we op zeilen in Friesland, 3 daagjes. Dit jaar gingen ze naar Antwerpen (ik ging niet mee), en volgend jaar geen idee. Ik ga mee in ieder geval.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je niet beter nu je niet in 1 rijtje samen met Etsu genoemd wordt?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
Ghehe ik herinner me m'n werkweek nog wel. Je mocht maximaal 2 biertjes en bij elk biertje keer de leraar recht in je ogen of ze niet raar draaiden
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Oja, was vergeten dat hij "het" over moet doen
Oja, en het was hartje winter..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wij zaten in een of andere koude klotehal een beetje van die zout-staafjes te eten, te kaarten (volgens mij) en naar muziek te luisteren.. leeeuukkk.
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb wel intro, maar van 4 dagen maar. (: Vrijdags vrij dit dat.
En er is wel kamp enzo, maar is niet verplicht.
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij ons is de hele intro niet verplicht, maar toch wel leuk om te doen lijkt me.
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond partyquote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja die 4 dagen is Faculteit Introductie, die is wel verplicht. Krijg je ook colleges enzo en leer je faculteitgenoten kennen. Donderdagsavond dikke parteh.
Ja, wij hebben donderdagavond echt een georganiseerd feest.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 weken lang dat, elke avond party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |