zuipzequote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Oké, een vriend van me is d'r. Tot vannacht![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Sander heeft condoom over zijn grote teen gedaan.
Doeinquote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef yosander het volgende:
Oké, een vriend van me is d'r. Tot vannacht![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
Sander heeft condoom over zijn grote teen gedaan.
quote:
broertje van benniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.. ik vond hem leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
broertje van bennieIk had verkeerde versie blijkbaar, deze klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken alleen maar bazenmuziekquote:Op maandag 4 juli 2011 22:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had verkeerde versie blijkbaar, deze klinkt goed
Geen flauw idee eigenlijk, ik heb wel wat introdagen op de Uni denk ik, maar wanneer en hoe lang en waar weet ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Hee guys (behalve Etsu), hebben jullie ook een introductie voor je nieuwe opleiding van 2 weken?! en ook nog eens een weekend op kamp?
Dat weet je toch ook al van mij?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Hee guys (behalve Etsu), hebben jullie ook een introductie voor je nieuwe opleiding van 2 weken?! en ook nog eens een weekend op kamp?
Waarom behalve Etsu?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef emzor1994 het volgende:
Ja, moet ik jou speciaal vermelden in mijn vraag? Dat ik van jou geen antwoord meer hoef?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook al van mij?![]()
maar wth, kampTis geen basisschool meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |