;o thxn!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:55 schreef kilon het volgende:
[..]
is terug te vinden op de nos site:
http://nos.nl/video/253260-de-avondetappe-van-3-juli.html
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Lagrinta het volgende:
Vanavond Gordon en Joling over de vloer bij Mart.
Geintje.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dries bij TdJ en Gordon en Joling bij Mart.
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ikquote:
Klopt,quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef Maravilla het volgende:
[..]
De eerste 5 keer toch? En dan weer een nieuwe gast voor zoiets qua dagen, en dan nog een nieuwe gast. Dacht ik
quote:Vaste gasten
Mart Smeets wordt dit jaar afwisselend bijgestaan door vier vaste gasten. Ronald Waterreus, de oud-keeper van PSV, maar een fervent wielervolger en -kenner, zal van 2 tot en met 6 juli vaste gast zijn. Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli).
Van 13 tot en met 18 juli zal de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels, die de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya volgde, aanschuiven en tenslotte komt Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is voor tv-programma's en kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Waar blijkt dat uit, wat Zonneveld betreft?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Ericr het volgende:
Zonneveld past wel bij Mart, beiden vooral geil van zichzelf. Als ik het lijstje zo zie dan sla ik maar wat uitzendingen over.
Dit dusquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Ereinion het volgende:
Jammer dat al die gasten m.u.v. Zonneveld en misschien die Winkels zo weinig met wielrennen hebben. Dat zorgt er altijd voor dat je weer zo'n bagger aan cliché's over je heen krijgt van die 'deskundigen' (als ik nog een keer hoor dat die renners zo benaderbaar zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |