quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef sjeeledrees het volgende:
Lekker manneke die Terpstra, leuke coureur waar ik graag naar kijk...heeft ook nog humor.
Nee dan het accent van Terpstraquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
Man man, die stem van Waterreus doet pijn aan mijn oren.
Vergelijking gaat volledig mankquote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef sjeeledrees het volgende:
Ja Waterreus: de beste nederlandse voetballers spelen ook in een nederlandse club.
Green Edge normaal, nieuw Australisch project.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand naar welke ploeg hij gaat?
JA de sponsor wordt ook pas bekend in septemberquote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Green Edge normaal, nieuw Australisch project.
Die praat tenminste nog vlot, Ronald praat zo moeilijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan echt niet langer dan 10 seconden naar Terstra luisteren, dat accent
Nee, vanaf 7 juli zit daar iemand anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef TLC het volgende:
Zitten we nu de hele tour (3 weken !!!!!) opgescheept met Ronald Waterreus ????![]()
Boevenploeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:42 schreef sjeeledrees het volgende:
Waarom hangt er altijd zo een denigrerend sfeer rondom vacancesoleil? Ze zijn beter dan Skill.
Want?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:49 schreef sjeeledrees het volgende:
Langeveld heeft naar Tour du jour gekeken....
Wie dan ?? Prem ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, vanaf 7 juli zit daar iemand anders.
Die van gisteren was voor de meesten van jullie van voor jullie tijd, denk ik.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van gisteren was voor de meesten van jullie van voor jullie tijd, denk ik.
Vorige week nog op de Reeperbahn geweest, maar ben die club niet tegengekomenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef TWP het volgende:
'The Raboboys'. Klinkt meer als een sexclub op de Reeperbahn dan een rockband.
Hamburg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vorige week nog op de Reeperbahn geweest, maar ben die club niet tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |