Vindt je `t gek?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Niemand van mn faalvrienden wil mee naar Prince though
Neem je een hond meequote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Niemand van mn faalvrienden wil mee naar Prince though
^^ Datquote:
Maanden geleden al gehoord, en toen opeens niet meer. Zou wel triest zijn als ze het nu kapot gaan draaienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nu nog wel leuk ja, zal wel kapot worden gedraaid
omdat 3fm een andere single koos om plat te draaien maar toch wel wilde laten zien dat ze deze ook hadden ontdekt. Komt echt nog wel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Glasse het volgende:
[..]
Maanden geleden al gehoord, en toen opeens niet meer. Zou wel triest zijn als ze het nu kapot gaan draaien
zo heel af en toe komt hij langs http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13509quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:04 schreef Glasse het volgende:
[..]
Maanden geleden al gehoord, en toen opeens niet meer. Zou wel triest zijn als ze het nu kapot gaan draaien
Ligt het nou aan mij dat die site er zo verneukt uitziet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo heel af en toe komt hij langs http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13509
Gebruik Chrome.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij dat die site er zo verneukt uitziet?
ja bij mij doet hij het goed FF en CHquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en in Opera ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja bij mij doet hij het goed FF en CH
Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen groot marktaandeel hebben.quote:
ik ook niet, maar ik denk dat het komt doordat IE standaard geleverd wordt, FireFox relatief veel reclame maakt(e) en Chrome van Google isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen groot marktaandeel hebben.
Het is 3fmfan.nl niet 3fm.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
browser opnieuw opstarten? en ff in IE proberen? lijkt of de css stylesheets niet geladen worden (of lul ik nou maar wat?)quote:
Dit probleem deed zich gisteren ook al voor...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
browser opnieuw opstarten? en ff in IE proberen? lijkt of de css stylesheets niet geladen worden (of lul ik nou maar wat?)
das 20minuten geleden man!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit probleem deed zich gisteren ook al voor...
Dankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das 20minuten geleden man!
maar ik ga pitten, moet er binnen 7u alweer uit
slaap lekker iedereen en succes met je chrome Naat!
trustenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar FF heeft zichzelf bewezen door te ontwikkelen en door naar haar gebruikers te luisteren. de add-ons en tabbladen waren zo'n toevoeging die FF populair maakte en had ook mee dat IE paar jaar lang niet vernieuwde (IE6 heeft 5,5 jaar bestaan) o.a. doordat ze een grote marktaandeel hadden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk dat het komt doordat IE standaard geleverd wordt, FireFox relatief veel reclame maakt(e) en Chrome van Google is
Dat is inderdaad ook waar, maar meer reclame en meer aandacht in de media voor FF heeft er ook mee te maken. imho luistert Opera ook vrij aardig naar z'n gebruikers en zijn ze zeer vernieuwend. Zo waren ze meen ik eerder met tabbladen en speeddial. Add-ons zijn er niet heel veel omdat de browser out-of-the-box zeer compleet is. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie. ik ben blij dat we op browsergebied kunnen kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar FF heeft zichzelf bewezen door te ontwikkelen en door naar haar gebruikers te luisteren. de add-ons en tabbladen waren zo'n toevoeging die FF populair maakte en had ook mee dat IE paar jaar lang niet vernieuwde (IE6 heeft 5,5 jaar bestaan) o.a. doordat ze een grote marktaandeel hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |