Volgens mij hebben ze vorig jaar nog een album uitgebrachtquote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
Jimmy eat world![]()
Nooit meer wat van gehoord, volgens mij...
Ow... Dan heb ik weer eens oorkleppen opquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vorig jaar nog een album uitgebracht
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Daar is 'ie weer, [ afbeelding ]
van de Chrystal Fighters.
Dit is de tweede keer. Echt shocking.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Echt shocking hoe vaak ik dat kazoo nummer vandaag al op 3fm voorbij heb horen komen.
Ergens ook wel logisch, want hij is morgenochtend in levende lijve te gast bij Giel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Echt shocking hoe vaak ik dat kazoo nummer vandaag al op 3fm voorbij heb horen komen.
6 uur 's ochtends al toeter.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch, want hij is morgenochtend in levende lijve te gast bij Giel.
oh my god echt? Wat fijn, want er is echt geen hol op tv en ik kan wel wat goede Rudy muziek gebruiken om te leren...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
oh my god echt? Wat fijn, want er is echt geen hol op tv en ik kan wel wat goede Rudy muziek gebruiken om te leren...
Ja ik zag het twee seconden omdat ie nog op 3 stond en toen moest ik gillend zappenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zag het twee seconden omdat ie nog op 3 stond en toen moest ik gillend zappen
Lekker tochquote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
Wat een zenuwlijend nummer is dit.Ik denk dat ik hier niet geschikt voor ben. Oh wacht Dreadlock Holiday. Nou vooruit dan maar.
Oh wacht een mash-up. Laat maar.
quote:Ik vind het nu toch hoog tijd worden dat mijn kater mij un-followed.
Waarom moet je nou zo doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
pssss ey meisje, meisje luister wat ik zeg!
Wat kan jij erop?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, ik vind het geen hooogstandje, maar ik kan het er wel op
Nee, ik niet...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, ik vind het geen hooogstandje, maar ik kan het er wel op
Ze kan Kleine Viezerik er wel op..quote:
ok danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
ok danAha.. succes dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij DWDD zag ik hem, hij zou een rap doen voor ik geloof Maxima, en toen was ie zijn tekst kwijt, ging ie van een briefjequote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Whahaha draaiden ze KV ja?
Ik kan er niks aan doen, sinds ik hem bij Ali B zag met Willeke heb ik een zwak voor dat viezerikje en dat nummer
Je deed het leuk hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn fragment trouwens net terug gezien van vanochtend, best lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |