das 20minuten geleden man!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit probleem deed zich gisteren ook al voor...
Dankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das 20minuten geleden man!
maar ik ga pitten, moet er binnen 7u alweer uit
slaap lekker iedereen en succes met je chrome Naat!
trustenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar FF heeft zichzelf bewezen door te ontwikkelen en door naar haar gebruikers te luisteren. de add-ons en tabbladen waren zo'n toevoeging die FF populair maakte en had ook mee dat IE paar jaar lang niet vernieuwde (IE6 heeft 5,5 jaar bestaan) o.a. doordat ze een grote marktaandeel hadden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk dat het komt doordat IE standaard geleverd wordt, FireFox relatief veel reclame maakt(e) en Chrome van Google is
Dat is inderdaad ook waar, maar meer reclame en meer aandacht in de media voor FF heeft er ook mee te maken. imho luistert Opera ook vrij aardig naar z'n gebruikers en zijn ze zeer vernieuwend. Zo waren ze meen ik eerder met tabbladen en speeddial. Add-ons zijn er niet heel veel omdat de browser out-of-the-box zeer compleet is. maar goed, dat is natuurlijk een heel andere discussie. ik ben blij dat we op browsergebied kunnen kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar FF heeft zichzelf bewezen door te ontwikkelen en door naar haar gebruikers te luisteren. de add-ons en tabbladen waren zo'n toevoeging die FF populair maakte en had ook mee dat IE paar jaar lang niet vernieuwde (IE6 heeft 5,5 jaar bestaan) o.a. doordat ze een grote marktaandeel hadden.
Mss kunnen ze ruilen, Domientje in het weekend als echt iedereen nog slaapt, en Frank op de ochtenden van Domienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef themauster het volgende:
Frank Dane doet het echt 10x beter dan Domien
Dat zou fantastisch zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kunnen ze ruilen, Domientje in het weekend als echt iedereen nog slaapt, en Frank op de ochtenden van Domien
Boh, echtquote:
Ik vind Frank ook niet zo boeiend. Maar dat kan ook gewoon aan het programma liggen. Als er tussen 10-12 gewoon non-stop (van deze) muziek was vond ik het prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef themauster het volgende:
Frank Dane doet het echt 10x beter dan Domien
Dat gevoel heb ik ook steeds sterker zeker na zijn uitspraken over Fitz and the Tantrums.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:24 schreef themauster het volgende:
Nog liever heb ik dat Domien naar 538 vertrekt waar hij nog veel beter past.
Ohja, dat was niet vernieuwend toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook steeds sterker zeker na zijn uitspraken over Fitz and the Tantrums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |