abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99052862
quote:
Bij een brand in een woning in Hoofddorp zijn vannacht vijf mensen om het leven gekomen. Het zou gaan om twee volwassenen en drie kinderen.
De brand brak uit omstreeks twee uur aan de Haya van Somerensingel. De brandweer spreekt van een grote uitslaande brand, maar had het vuur snel onder controle. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.

Twee weken geleden kwam in Hoofddorp ook een inwoner om het leven bij een woningbrand.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huis-Hoofddorp.dhtml
Damn -O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99052875
Ik denk dat men toch serieus rekening moet houden met een pyromaan in dat dorp.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 05:20:21 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_99052966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 04:21 schreef Absurditeit het volgende:
Niet te snel conclusies trekken lijkt mij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_99052971
Vermoedelijk een explosie aan de achter kant van het huis :X

quote:
Vijf doden door brand in huis Hoofddorp
Laatste update: 5 juli 2011 04:59 infoBekijk op de kaart
HOOFDDORP - Bij een woningbrand in Hoofddorp zijn in de nacht van maandag op dinsdag twee volwassenen en drie kinderen om het leven gekomen.

Foto: NU.nl/Don Sanne
Een explosie deed de achtergevel van een hoekhuis aan de Haya van Somerensingel instorten waarna er een uitslaande brand ontstond.
De burgemeester is inmiddels ter plaatse, zo meldde een woordvoerder van de politie op dinsdagochtend.
De brandweer had het vuur dat rond twee uur ontstaan was snel onder controle. Of het om een explosie ging wilde de brandweer niet bevestigen. Wel waren de achterzijde van het huis en de tuin veranderd in een ravage.
Oorzaak
Er zijn verder geen gewonden gevallen. Over de oorzaak van de brand tast de brandweer nog in het duister.
Ook naar de identiteit van de vijf slachtoffers wordt nog onderzoek gedaan. Ruim twee weken geleden kostte een brand in een woning aan de Hoofdweg in Hoofddorp het leven aan een 74-jarige man. Hij was vermoedelijk door verstikking om het leven gekomen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-huis-hoofddorp.html

Hulpverleningsinstanties zijn opgeschaald naar GRIP2
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_99053643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 04:21 schreef Absurditeit het volgende:
Eerder een familiedrama
pi_99053692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Eerder een familiedrama
Dat is het sowieso als een heel gezin omkomt :')
pi_99054037
Familiedrama, pyromaan...

Eerst maar zien of die brand überhaupt aangestoken is, of gewoon door andere oorzaak is ontstaan (kortsluiting, roken in bed of wat dan ook).

Maar wat een nieuws. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:54:05 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_99054104
Lijkt mij een verschrikkelijke dood maar (gelukkig?) schijn je te verstikken door rook voordat je vlam vat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:54:15 #9
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054107
Eerst maar gewoon even stilstaan bij de slachtoffers. Toedracht laten we maar over aan de TR, niet?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:58:04 #10
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99054150
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Lijkt mij een verschrikkelijke dood maar (gelukkig?) schijn je te verstikken door rook voordat je vlam vat.
Als je slaapt val je dieper in slaap door de rook en stik je. Maar als je wakker bent en stikt in de rook is het wat minder fijn.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_99054258
Getuigen hebben eerst een harde knal gehoord, vervolgens een schreeuw. Daarna stilte .....

volgens de telegraaf.nl
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_99054291
Damn zeg, wat een drama.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:07:23 #13
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99054296
De Telegraaf heeft het opeens over een familiedrama

http://www.telegraaf.nl/b(...)uis_Hoofddorp__.html

quote:
Zij vermoeden dan ook een tragisch gezinsdrama, waarbij de man zijn vrouw en kinderen van het leven heeft beroofd. Een overbuurman zegt de laatste tijd allerlei vreemde mannen bij het huis te hebben gezien. "Woensdag zwaaide hij nog met een gevulde jerrycan, die nam hij mee het huis in. Ik wil niet weten wat hij daarmee gedaan heeft", huivert hij.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:10:14 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_99054339
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Damn zeg, wat een drama.
Stel je niet aan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_99057624
quote:
De vader heeft maandagavond mogelijk gezegd dat er iets ergs stond te gebeuren dat de volgende dag het nieuws zou halen, meldt RTV Noord Holland.
Dat bericht is echter niet bevestigd.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-huis-hoofddorp.html
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:52:29 #16
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99059149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:07 schreef Psy-freak het volgende:
De Telegraaf heeft het opeens over een familiedrama

http://www.telegraaf.nl/b(...)uis_Hoofddorp__.html

[..]

Was het eerste wat ik vermoedde (opzet in het spel dus).
pi_99059544
Gezin Hoofddorp bekend bij jeugdzorg

(Novum) - Het gezin dat maandagnacht is omgekomen bij een brand in Hoofddorp was bekend bij jeugdzorg. Dat heeft burgemeester Theo Weterings dinsdag op een persconferentie verklaard. Hoofdofficier van justitie Jeroen Steenbrink verklaarde dat er reden is om aan te nemen dat er sprake is van een misdrijf.

Een maand geleden was er een melding over het gezin bij de politie. Halverwege vorige maand is daarop overleg geweest tussen jeugdzorg en maatschappelijk werk. Waar de melding over ging, is niet bekendgemaakt.

Over het gezin gaan verschillende geruchten. Zo meldt RTV Noord-Holland dat de vader maandagavond aankondigde dat er iets stond te gebeuren dat de volgende dag het nieuws zou halen. Tijdens de persconferentie werden vragen gesteld over schulden die de man zou hebben.

Steenbrink wilde daar niet op ingaan en benadrukte dat een aantal dingen rustig moet worden uitgezocht. De vader van het gezin komt uit Irak, de moeder uit Rusland. De kinderen zijn in Nederland geboren. Het gezin woonde sinds 2000 in Nederland en sinds juli vorig jaar op het huidige adres.

Voor de klasgenoten van de kinderen die in Hoofddorp op school zaten wordt opvang geregeld. De gemeente organiseert opvang voor buurtbewoners.

nieuws.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 juli 2011 @ 12:07:06 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_99059751
Volgens teletekst 101 waarschijnlijk een misdrijf.

Staat verder niks vermeld over hoe en waarom.

Maar zo te lezen in dit topic is het waarschijnlijk idd een actie van de vader.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 14:55:50 #19
8781 crew  Frutsel
pi_99066234
quote:
Wanhoopsdaad aangekondigd
Volgens buurtbewoners heeft de vader van het gezin gisteravond tegen meerdere mensen gezegd dat er 'iets ergs' stond te gebeuren dat de volgende dag het nieuws zou halen.

Daarmee lijkt het erop dat het gaat om een familiedrama. Bij de brand kwamen in de nacht van maandag op dinsdag vijf leden, vermoedelijk uit één gezin, om het leven.

Dit meldt RTV Noord Holland op haar site. Volgens burgemeester Theo Weterings van Haarlemmermeer kreeg de politie een maand geleden een melding binnen over het gezin. Die kwam van de vader zelf. Politie en hulpverleners hebben toen actie ondernomen.

Jeugdzorg
De Jeugdzorg en het maatschappelijk werk werden ingeschakeld. Na de eerste contacten had het gezin aangegeven het probleem verder zelf te willen aanpakken, vertelde Weterings.

Het gezin, een man uit Irak (43), een vrouw uit Rusland (35) en drie kinderen (6, 8 en 11 jaar), woonde sinds juli 2010 op het adres.

Buurtbewoners worden opgevangen. De brand brak vannacht uit aan de Haya van Somerensingel.
pi_99091271
108 Teletekst di 05 jul
Brand Hoofddorp lijkt familiedrama

De brand in Hoofddorp die vannacht
aan vijf mensen het leven kostte, is
hoogstwaarschijnlijk gesticht door een
van de gezinsleden. Burgemeester
Weterings van Haarlemmermeer heeft dat
vanavond gezegd op een persconferentie.

In het huis is een jerrycan gevonden en
de deuren waren gebarricadeerd, werd op
de persconferentie bekendgemaakt. De
slachtoffers zijn de bewoners; een
Irakese man, zijn Russische vrouw en hun
drie kinderen van 7, 9 en 11 jaar oud.

Vorige maand kreeg de politie over het
gezin een melding, waarna jeugdzorg werd
ingeschakeld. Daarna is besloten dat het
gezin de problemen zelf kon oplossen.
pi_99092624
quote:
Daarna is besloten dat het gezin de problemen zelf kon oplossen.
Wel een vrij onorthodoxe manier om wat problemen op te lossen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 23:53:43 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99093491
Dit gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99093706
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
Dit gezinsdrama waar heel Nederland het nu over heeft is dus gebeurd op 10 minuten van mijn huis.
Het komt ineens wel heel erg dichtbij he.
pi_99095213
quote:
Mag ik je aanraken?
pi_99095631
quote:
En wat weet jij er meer over dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')