Ik heb het over worstjes oid die ik meeneem voor op de BBQquote:
Ik denk, ik meld het maar ff van te voren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het over worstjes oid die ik meeneem voor op de BBQ
Dat jij nou gelijk iets anders denkt
Da's leuk voor hemquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thug life is door pac verzonnen als antwoord op de vooroordelen over zwarte rappers
Dat is niet hoe hij het bedoelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's leuk voor hemAls hij zichzelf een misdadiger wil noemen, moet ie dat doen
I don't really carequote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe hij het bedoelde.
Leg ik je zaterdag wel uit
Dat valt te regelenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil samen met heloef op de foto waarbij op de achtergrond 2 zoenende mensen te zien zijn.
Ja ik zag het al. Trouwens, ben jij dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar wel zodat ze het niet door hebben (zie foto)
Die baard past wel leuk bij hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Je bent zo'n leuk knulletje, Gras. Waarom die gruwelijke baard?
Ik kom er wel bij, samen met naat!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik trouwens helemaal alleen in dat grote bed liggen
Arme jijquote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zou maar niet voor over buigen.quote:
Dat wordt weer reuze gezellig zaterdag.quote:
Daar is ie Graseter voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Met iemand op de foto staan en de vrouwelijke aandacht gaat uit naar de andere.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Nou vooruit maar dan offer ik me wel op, als je maar niet snurktquote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal vieze dingetjes doen.
dat morgen en durven we niet eens!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal vieze dingetjes doen.
Nou ja, die baardquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Met iemand op de foto staan en de vrouwelijke aandacht gaat uit naar de andere.![]()
Story of my life.
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.quote:
Mono?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.
Mono is je papa?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.
Jawel. Niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan offer ik me wel op, als je maar niet snurkt
Pssst mijn reputatie.quote:
Oh, dat kan niet mis gaanquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de vader van Naat.quote:
Dat hadden we op skaip toch al geregeld!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
jij wilde niet, want eze wilde nietquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden we op skaip toch al geregeld!
Nee, die wil Huppel links, mij rechts en Faye als dekenquote:
Dat heb ik heul niet gezegd!quote:
En er bestaat een kans dat Huppelkind dan matras mag spelenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die wil Huppel links, mij rechts en Faye als deken
Bericht terugquote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef Graseter het volgende:
HEE PSST MYRAELA ALS HET GOED IS ZIT ER EEN EEND ONDERIN JOUW BEELD TE SPRINGEN, KLIK ER EENS OP!
Arme knulquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er bestaat een kans dat Huppelkind dan matras mag spelen
Arm huppelkindquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er bestaat een kans dat Huppelkind dan matras mag spelen
Ik meen het.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bericht terug
DE GEIT IS GEMOLKEN DE GEIT IS GEMOLKEN
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay jullie mogen in het grote bed, waar ik dan ook in spring.
quote:
Dat valt heus wel mee hoorquote:
Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik doodquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Trouwens Faye wij moeten even afspreken op Rotterdam Centraal zaterdag want ik heb geen zin om alleen aan te komen.
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Trouwens Faye wij moeten even afspreken op Rotterdam Centraal zaterdag want ik heb geen zin om alleen aan te komen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Hups, Huppelkind gaat toch niet m'n tieten recht hangen he?
Oh, wacht. Dat was de jouwe niet
Is goed, even naat porrenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik zal naat straks even stalkenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik dood
Ik snap hem nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.
"HET IS GRASETER WANT HIJ HEEFT 20 STOKBRODEN!" - Huppelmuts
Oh ja, hij was 't nare ventjequote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die van mij zal hooguit je bh losmaken![]()
Heeft ie geleerd van Ez
Noem je mijn puber nou gewoon naar ventjequote:
Ja maar, kom op.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma aan stokbroden i.cm. aankomen bij meets.
"HET IS GRASETER WANT HIJ HEEFT 20 STOKBRODEN!" - Huppelmuts
Het is een kledder die BH's losmaaktquote:Op zondag 3 juli 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je mijn puber nou gewoon naar ventje
Jij zat in eerste instantie toch ook bij smeg in de auto?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oh, oh, als jullie rond vier uur daar zijn, wil ik ook met jullie afspreken. Anders ga ik dood
Ja, klopt. Ik ga voor nu gewoon met de trein.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zat in eerste instantie toch ook bij smeg in de auto?
Ik moet nu ook wat anders roggelen.Eerst eens kijken wat mono doet.
Ik wil geen hangtieten, dus nee, dat kan nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt die bh ook gewoon achterwege laten.
Misschien is er wel wat vanaf Amersfoort te roggelen. Maar ik weet ook nog geeneens of ik met de auto ga. Heb eigenlijk weinig zin om alleen voor de brandstofkosten op te draaien, en ik heb nog minder zin om zondag twee uur terug te meuren met die trein.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga voor nu gewoon met de trein.
Ik weet niet wie er met de auto gaat die vanuit Tukkerland rijdt.
Jij komt ook.quote:
Brandstof kosten kan je toch delen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is er wel wat vanaf Amersfoort te roggelen. Maar ik weet ook nog geeneens of ik met de auto ga. Heb eigenlijk weinig zin om alleen voor de brandstofkosten op te draaien, en ik heb nog minder zin om zondag twee uur terug te meuren met die trein.
Ik ook niet, maar ik kom ookquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
Sterker nog, ik kan geeneens met de trein want ik heb geen ovchipcarrrrd.
Je kan op alle stations nog zonder OV-kaart terecht hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
Sterker nog, ik kan geeneens met de trein want ik heb geen ovchipcarrrrd.
Een volle tank heb ik niet nodig. Heen en weer naar Zwolle zal een kleine 4 tientjes zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brandstof kosten kan je toch delen?![]()
Wat kost een volle tank?
Een dagje toch wel? En dan moet je wel een wit t-shirtje aantrekken.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil geen hangtieten, dus nee, dat kan niet
O, maar ik hoorde laatst dat de hele proincie Overijssel nu over is op die ovchipcardquote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan op alle stations nog zonder OV-kaart terecht hoor
Ja wie neemt er dan ook 20 stokbroden meequote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen ik bij de meet in Wierden aankwam riep jij HET IS GRASETER WANT HIJ HEEFT 20 STOKBRODEN.
Meer mannen hadden zo vroeg moeten leren hoe ze een BH moeten losmakenquote:
Ik zit al dagen te wachten op wat ik moet meenemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik ben niet te laat
Moet er nog wat komen?
Drank en vleesch.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik ben niet te laat
Moet er nog wat komen?
Ik snap niet waarom scholen dat niet leren.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer mannen hadden zo vroeg moeten leren hoe ze een BH moeten losmaken
Ik heb niet op school geleerd hoe je een condoom moet omdoen hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom scholen dat niet leren.
Een condoom om doen leren ze wel aan je, maar een BH losmaken niet.
Jaquote:
Wat voor drank en wat voor vleesch?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet op school geleerd hoe je een condoom moet omdoen hoor
Nou, delen door het aantal mensen dat meerijdt.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Een volle tank heb ik niet nodig. Heen en weer naar Zwolle zal een kleine 4 tientjes zijn.
Ik feitelijk gezien ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fair point.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie neemt er dan ook 20 stokbroden mee
[..]
Echter G jongen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb van Blaak naar station Lombardijen zwart gereden omdat mijn OV chipkaart het niet deed (niet geactiveerd) en ik was bang dat ik gecontroleerd werd
Mijn geitenwollensokkendragende biologieleraar. Met een bezem.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de bus ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar ik hoorde laatst dat de hele proincie Overijssel nu over is op die ovchipcard
Absoluut.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boefje!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb van Blaak naar station Lombardijen zwart gereden omdat mijn OV chipkaart het niet deed (niet geactiveerd) en ik was bang dat ik gecontroleerd werd
Kip! Kip! KIP!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn geitenwollensokkendragende biologieleraar. Met een bezem.
Trau-ma's.
Niks zo erg als een vent die aan het stunten is om je bh los te makenquote:
Zo vaak reis ik dus met het ov.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de bus ja.De treinen nog niet en ik denk dat het ook nog wel even duurt.
Maar dan moeten er nog wel mensen meerijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, delen door het aantal mensen dat meerijdt.
Ik wel, op een bezem.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwartier lopen, best kan je bus 74 nemen, die stopt letterlijk voor de deur.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
Myraela is jouw huis in de buurt van metro station Zuidplein? Is het te lopen of gaat er een tram ?
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
BTW als jullie op Beurs afspreken dan melden lama en ik ons ook
IEMANDquote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
Myraela is jouw huis in de buurt van metro station Zuidplein? Is het te lopen of gaat er een tram ?
Nou, verre van.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
GE-NI-AAL!
[..]
Niks zo erg als een vent die aan het stunten is om je bh los te maken
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh oke dankjewel, moet wel lukken danquote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwartier lopen, best kan je bus 74 nemen, die stopt letterlijk voor de deur.
Waar kwam je weg?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef Driepink het volgende:
Hoeveel mensen komen met de trein dan? Want ik kan er wel 3 misschien zelfs 4 kwijt in mn auto.. Dan hoeven jullie met mt de metro..
Ik ook! Een vrouw van in de zestig! Geniaal! Moet zeggen dat ik nu nog faal, maar heb dan ook niet zo vaak oefeningquote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn geitenwollensokkendragende biologieleraar. Met een bezem.
Trau-ma's.
Ik neem aan dat Mono dat wel wil. En ik wil in principe ook wel meerijden. Maar dan moet 't niet duurder worden dan met 't OVquote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo vaak reis ik dus met het ov.
[..]
Maar dan moeten er nog wel mensen meerijden.
George?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga met George maar kan niemand van het station halen
Mono is brak en wil vandaag geen zware hersenactiviteit dus vraag het morgen maar aan hemquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mono dat wel wil. En ik wil in principe ook wel meerijden. Maar dan moet 't niet duurder worden dan met 't OV
Ik zag net ff snel dat een retour voor mij al 22,50 is, vanaf Zwolle. En ik denk dat mono ook wel deze kant op komt inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mono dat wel wil. En ik wil in principe ook wel meerijden. Maar dan moet 't niet duurder worden dan met 't OV
quote:
Komt allemaal wel goedquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet uitspellen wat voor dingen, want ik weet ook niet wat de rest meeneemt. Gewoon iets kiezen dat je zelf lekker vind.
Oh en non-BBQ eten kan ook nog, borreldingetjes, chips, gewoon dingen voor bij wat drank.
Wat een mietje.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is brak en wil vandaag geen zware hersenactiviteit dus vraag het morgen maar aan hem
Ja, weet ik. Heb 'm net al gesproken.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is brak en wil vandaag geen zware hersenactiviteit dus vraag het morgen maar aan hem
Dat sowiesoquote:
Dat kan gebeurenquote:
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag net ff snel dat een retour voor mij al 22,50 is, vanaf Zwolle. En ik denk dat mono ook wel deze kant op komt inderdaad.
Waar ga je zondag heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.
Neh, ik denk dat Amersfoort dan handiger is voor jou. Kijk maar ff waar je het goedkoopst kunt komen, ik duik daar dan wel ff van de snelweg af.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is een enkeltje 13 euro. Ik ga de volgende dag niet terug naar Enschede. Vandaar dat de trein voor mij waarschijnlijk goedkoper is. Vooral als ik eerst naar Zwolle moet komen en dan vanuit Zwolle naar Roffa nog benzine bij moet betalen.
Naar een vriend in Amsterdam en dan maandag terug. Dat scheelt aanzienlijk in de reiskosten.quote:
Als ik naar Amersfoort moet komen, kan ik voor die drie euro meer beter doorreizen naar Rotterdamquote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, ik denk dat Amersfoort dan handiger is voor jou. Kijk maar ff waar je het goedkoopst kunt komen, ik duik daar dan wel ff van de snelweg af.
Ik zie het ja. Dat er maar 3,- verschil zit in Amersfoort en Rotterdam.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar een vriend in Amsterdam en dan maandag terug. Dat scheelt aanzienlijk in de reiskosten.
[..]
Als ik naar Amersfoort moet komen, kan ik voor die drie euro meer beter doorreizen naar Rotterdam
Zwolle kost me zes euro. Plus dan de benzinekosten. Ik denk dat OV goedkoper is.
Ja, dat is best vreemd, het is ongeveer een uur naar Rotterdam vanuit Amersfoortquote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Dat er maar 3,- verschil zit in Amersfoort en Rotterdam.
Ik dacht dat dat ongeveer de helft zou zijn ofzo, vandaar dat ik ook met het idee kwam.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is best vreemd, het is ongeveer een uur naar Rotterdam vanuit Amersfoort
Maar jij kachelt honderdmiljoenmiljard keer het land door.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga in totaal ongeveer iets van 80 euro aan benzine kwijt zijn as weekend
Ja, het is echt heel vaagquote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ongeveer de helft zou zijn ofzo, vandaar dat ik ook met het idee kwam.
Rare jongens bij de NS.
En dat doe ik met liefdequote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij kachelt honderdmiljoenmiljard keer het land door.
Ssstquote:
Jep.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Fee nodig... Ik kom met de trein namelijk door Gouda, daar woont Naatje, toch?
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Ik hoef dus niemand op te pikken @ rotterdam centraal?
Nou, ik denk dat het voor mijn wel handig is!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Fee nodig... Ik kom met de trein namelijk door Gouda, daar woont Naatje, toch?
dat zou wel zo leuk zijn hequote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Fee, Naatje, Heloef en ik komen iig op Rotterdam Centraal. Alleen nog geen idee hoe laat.
Gewoon even contact houden onderweg. Er komen er zat met de auto volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.Fee, Naatje, Heloef en ik komen iig op Rotterdam Centraal. Alleen nog geen idee hoe laat.
Kan eventueel ook wel mensen oppikken denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij dan al dronken?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niemand oppikken
1) ik heb de auto al vol
2) ik ben er al uren voor jullie allemaal aankomen
3) dan ben ik dus al hard op weg naar dronkenschap![]()
4) kusjes
Nee hard op weg naar dronkenschap!quote:
Ik wel. Maar ik ben leuk als ik drink. Dus dat komt goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo grootgenieter. Hebben we er al een beetje zin in?quote:
Why?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam dikke vette aanval van twijfel of ik wel naar de meet moet komen
Anders kan ik dat ook wel doen, iig helpen als et er al 4 zijn.. Dat past net..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Driepink het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Tante, humeur, geld, zorgen.quote:
Nee, het is mijn eerste, en tevens laatste van de avond.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het bier begint te spreken dan heb je genoeg op
Mwah, jewel hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hallo grootgenieter. Hebben we er al een beetje zin in?
Heb er ook pas 1 opquote:Op zondag 3 juli 2011 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is mijn eerste, en tevens laatste van de avond.
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarstquote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je er eenmaal bent dan ben je dat allemaal even kwijt. We zijn lief voor je
Nee, gewoon een heinekenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n halveliterblik Kanon hè!
Ik denk dat de afleiding goed is.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarst
Afleiding is goed hupsquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is voor jullie ook niet leuk als ik constant in janken uitbarst
Ja maar ik ben jou nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de afleiding goed is.Heeft mij enorm geholpen toentertijd.
Wij steunen je welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoel het goed. Je hoeft niet te snauwen.quote:
Als je voor tv wil betalen, ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
Kunnen reclameblokken verboden worden, please
Reclameblokken he, niet gewoon reclame. Je kent 't wel, alle zenders tegelijkertijd op de reclamequote:
Een van de redenen waarom ik bijna geen TV meer kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reclameblokken he, niet gewoon reclame. Je kent 't wel, alle zenders tegelijkertijd op de reclame
Ik heb serieus nog nooit een film of serie zelf gedownloadquote:Op maandag 4 juli 2011 08:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik bijna geen TV meer kijk.
Series e.d. wat ik wil zien, kuik ik wel
quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een film of serie zelf gedownload![]()
Het is tegen mijn principes. Wat een ander doet moet diegene zelf wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe haast niet andersVooral omdat de verhouding ongeveer 20 minuten televisie, 10 minuten reclame is.
Jouw filmmarathondagjesquote:Op maandag 4 juli 2011 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik doe haast niet andersVooral omdat de verhouding ongeveer 20 minuten televisie, 10 minuten reclame is.
Ik download ze ook nooit, ik kijk ze gewoon online.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook veel series op dvd kopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel de big bang theory gedownload. In nederland zenden ze het niet op goede volgorde uit en lopen ze achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik lees net dat ik bij 2 dames in bed lig, die eerder op de avond elkaar al hebben gezoend. Kan niet beter
In een aangeschoten/dronken bui is ze nog meer kleffie en beffie naar mij toe dan anders...quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?
En jouquote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat Faye deken gaat spelen voor Ez en Samzz?
Ik twijfel nog steedsquote:
jij bent ook heel leuk met wat op, zo mak als een lammetjequote:Op maandag 4 juli 2011 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In een aangeschoten/dronken bui is ze nog meer kleffie en beffie naar mij toe dan anders...
Zeker wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor het al. We gaan naatje volgieten.
Bij twijfel doenquote:
Dat is serieus hetgeen waar ik mij het minste zorgen om maakquote:Op maandag 4 juli 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij twijfel doen
Nee, even serieus. Wat betreft de kosten kunnen we toch wel wat regelen?
Neuh, ik moet nog helpen inpakken op zondag en dat ga ik niet met een heel brak hoofd doenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hoor het al. We gaan naatje volgieten.
Ik zag dat o.a. in het lijstje staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is serieus hetgeen waar ik mij het minste zorgen om maak
Ik zeg ook niet dat je teveel gaat drinken. Gewoon genoeg. En anders flikker je er een asperientje achteraan, als het echt niet gaatquote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog helpen inpakken op zondag en dat ga ik niet met een heel brak hoofd doen
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je teveel gaat drinken. Gewoon genoeg. En anders flikker je er een asperientje achteraan, als het echt niet gaat
Dan moet je nog wel lang wachten tot je eindelijk seks kan hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!Tot die tijd niet, maargoed, dat heb ik eerder gehoord. Ik zeg, 4 bier
Echte liefde overwint alles zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel lang wachten tot je eindelijk seks kan hebben
Nou ja, 21 is dichterbij dan tot het huwelijk, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Echte liefde overwint alles zullen we maar zeggen.
4 bier wat? Vooraf, tijdens, na, in totaal, als opwarmer? Wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag hem helemaal naar de klote helpen als hij 21 is!Tot die tijd niet, maargoed, dat heb ik eerder gehoord. Ik zeg, 4 bier
Voor de anale ontmaagdingen? Ja zeker.quote:
Nettings heeft een tè lekker kontje om je leuter in te hangen.quote:
Nietesquote:Op maandag 4 juli 2011 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nettings heeft een tè lekker kontje om je leuter in te hangen.
Wedden?quote:
Ez heeft gelijkquote:
4 bier totaal gaat hem niet wordenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
4 bier wat? Vooraf, tijdens, na, in totaal, als opwarmer? Wat?
Dat sowieso. Binnen het 1e uur zit hij daar al overheen.quote:
Voor Ez is zo'n beetje iedereen kleinquote:Op maandag 4 juli 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
Doen we wel een beetje lief met de kleintjes.
Dat mag ik wel hopenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Binnen het 1e uur zit hij daar al overheen.
Hoe lang is hij?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor Ez is zo'n beetje iedereen klein
Houd het op 1.90. Valt nog wel mee dusquote:
Oh, dat valt wel mee. Al ben je wel reus vergeleken met mijquote:Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Houd het op 1.90. Valt nog wel mee dus
Ukkie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mono is groterquote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Al ben je wel reus vergeleken met mij
quote:
Kolerequote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind ik ook. Mono is groter
[..]
En niet eens even een pluskudo geven omdat ik je verdedigde zojuist hè. Lekker weer. Bedankt.
Hij gaat dat echt niet redden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel lang wachten tot je eindelijk seks kan hebben
Ik geloof het ook nietquote:
Heb ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet groot nee.
schoenen met flinke hakken aan.
Oh, ik vind dat wel lekker ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik trouwens Kanon voor je meebrengen? Heb nog genoeg staan
Ok, breng ik dat mee voor jequote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat wel lekker ja.Mag van mij.
Inderdaadquote:
Wees dan blij dat ik niet komquote:Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heel redelijk!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad.
Ik heb een behoorlijk drukke week de komende paar dagen, dus ik ga proberen vanavond nog de PM eruit te sturen, of anders morgenochtend (mijn ochtend, lees; tussen 2 en 3 uur smiddags.)
En dan geef ik iedereen tot donderdag om te antwoorden. Dat is wel redelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |