Ik heb het over worstjes oid die ik meeneem voor op de BBQquote:
Ik denk, ik meld het maar ff van te voren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het over worstjes oid die ik meeneem voor op de BBQ
Dat jij nou gelijk iets anders denkt
Da's leuk voor hemquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thug life is door pac verzonnen als antwoord op de vooroordelen over zwarte rappers
Dat is niet hoe hij het bedoelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's leuk voor hemAls hij zichzelf een misdadiger wil noemen, moet ie dat doen
I don't really carequote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe hij het bedoelde.
Leg ik je zaterdag wel uit
Dat valt te regelenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil samen met heloef op de foto waarbij op de achtergrond 2 zoenende mensen te zien zijn.
Ja ik zag het al. Trouwens, ben jij dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar wel zodat ze het niet door hebben (zie foto)
Die baard past wel leuk bij hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Je bent zo'n leuk knulletje, Gras. Waarom die gruwelijke baard?
Ik kom er wel bij, samen met naat!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik trouwens helemaal alleen in dat grote bed liggen
Arme jijquote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Myraela het volgende:
Nu moet ik trouwens helemaal alleen in dat grote bed liggen
Ik zou maar niet voor over buigen.quote:
Dat wordt weer reuze gezellig zaterdag.quote:
Daar is ie Graseter voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Met iemand op de foto staan en de vrouwelijke aandacht gaat uit naar de andere.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Nou vooruit maar dan offer ik me wel op, als je maar niet snurktquote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal vieze dingetjes doen.
dat morgen en durven we niet eens!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal vieze dingetjes doen.
Nou ja, die baardquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Met iemand op de foto staan en de vrouwelijke aandacht gaat uit naar de andere.![]()
Story of my life.
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.quote:
Mono?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.
Mono is je papa?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder heeft jouw nummer dus het is in de tuin van naatje's vader en die vader is mono.
Jawel. Niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan offer ik me wel op, als je maar niet snurkt
Pssst mijn reputatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |